Сабақтың мақсаттары
|
Барлық
оқушылар: квадрат түбірдің қасиеттерін
пайдаланып көбейткішті түбір таңбасының алдына шығарады және ішіне
енгізе алады.
Оқушылардың басым
бөлігі: квадрат түбірдің қасиеттерін
пайдаланып бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатып, өрнектерді
түрлендіреді
Кейбір
оқушылар:квадрат түбірдің қасиеттерін
пайдаланып күрделі есептерді шешуге
дағдыланады
|
Тілдік
мақсаттар
|
Оқушылар квадарт түбірі бар
өрнектерді түрлендіру және есептер шығару барысында әр әрекетін
ауызша дайектеп айта алады.
Пәнге тән лекцика мен
терминология: квадрат түбір, иррационал сан, рационал сан,
арифметикалық квадрат түбір
|
Сабақтың
басы
(10
минут)
Сабақтың
ортасы
(20
минут)
Сабақтың соңы(7
мин)
3
минут
|
Топқа
бөлу(3минут)
Оқушылар 1-ден 4-ке дейін
санап, төрт топқа бөлінеді
Сыныптың психологиялық
ахуалын көтеру( 2минут)
Оқушылар топта отырып бірден
үшке дейін санайды. Үшінші оқушы топқа бір тілек
айтады.
Үй тапсырмасын
тексеру
№. 74көбейткішті түбір
таңбасының астына енгізіңдер
-
3 = =
4)
11 = =
6)
0,2 = =
№ 75
2)
-10 = =
4) -5 = =
1 .Өткенді қайталауға
арналған
зымыран
сұрақтар
1.Көбейткішті түбір белгісінің
алдына шығар.
А)
б) =
в) =
2. Көбейткішті түбір
белгісінің ішіне енгіз.
А)2 = б)
3 = в)
4 =
3.Бөлшектің бөліміндегі
иррационалдықтан құтыл.
А)
б) в)
2.Топтық
жұмыс (проблемалық
тапсырма)
Өрнекті ықшамдауда қандай
тәсілді қолданғаныңызды көрсетіңіз ( әр топ өз жұмысын
қорғайды)
I
топ
-
5
-
15
II
топ
-
-
III топ
Салыстыруды
орында
-
-
3. кітаппен
жұмыс
№ 78 өрнекті
ықшамдаңдар:
4.Тест
сұрақтары
-
А.12 В.14 С. 15
Д.13
2. қай өрнектің мағынасы
болмайды?
А. В. С.
Д.
3.
( )
А.5 В.-6 С. -5
Д.3
4.
=
А. В. С.
5.
бөлшекті
иррационалдықтан босат
А. В. С.
Кері байланыс. «Бағалау
ағашы» арқылы кері байланыс алу.
Мен
түсінбедім
|
Жапырақ
|
Әрі қарай
толықтырғым
келеді
|
Гүл
|
Мен
үйрендім,есімде
сақтадым
|
алма
|
Үйге тапсырма №82
№83
|
Топқа
бөлінеді
Топта ынтымақтастық
орнайды.
Оқушылар өздерінің үй
жұмыстарын тексереді.
Оқушылар қол көтеріп жауап
береді
( мұғалім фишкамен бағалап
отырады)
Топпен жұмыс жасайды, ортақ
пікірге келеді, ойларын ортаға шығып
қорғайды
Оқушылар жекелей жұмыс
жасайды
Тест тапсырмаларын
орындап,өзін–өзі тексереді, бағалайды.
|
Саралау –оқушыларға қалай
көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға
қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
|
Бағалау – оқушылардың
материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді
жоспарлайсыз?
|
Денсаулық және қауіпсіздік
техникасының сақталуы
|
Баяу орындайтын оқушылар
мұғалімнен консультация алады немесе жақсы оқитын оқушылардан көмек
алады.
|
Негізгі баға оқушылардың
белсенділігін байқау және тапсырмаларды орындағанда жетістіктеріне
қарап қойылады
|
Дұрыс отыруларын
қадағалау
|
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері
сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Жалпыбаға
Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралы да,
оқутуралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады
(оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?
1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім,
келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?
|