Материалдар / Квадрат түбірдің қасиеттері
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Квадрат түбірдің қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас ұстаздарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Желтоқсан 2020
358
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Пән:Алгебра

Сынып:8

Сабақтың тақырыбы

Санның бүтін және бөлшек бөліктері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.2.2; Нақты сандармен түзу нүктелерінің сәйкестігі туралы мәлімет беру;


8.1.2.1 Нақты сандармен түзу нүктелерінің сәйкестігін пайдалану

Жалпы мақсаты

Квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып өрнектерді ықшамдауға, есептер шығаруға дағдыланады

Сабақтың мақсаттары


Барлық оқушылар: квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып көбейткішті түбір таңбасының алдына шығарады және ішіне енгізе алады.

Оқушылардың басым бөлігі: квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып бөлшектің бөлімін иррационалдықтан босатып, өрнектерді түрлендіреді

Кейбір оқушылар:квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып күрделі есептерді шешуге дағдыланады



Бағалаукритерийі

Ойлаудағдылары

Жетістіккритерилері

Білу

квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып көбейткішті түбір таңбасының алдына шығаруды және ішіне енгізуді біледі

Түсіну

квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып өрнектерді түрлендіруге, ықшамдауға болатынын түсінеді.

Қолдану

квадрат түбірдің қасиеттерін пайдаланып өрнектерді түрлендіруге, ықшамдауға есептер орындайды

Тілдік мақсаттар

Оқушылар квадарт түбірі бар өрнектерді түрлендіру және есептер шығару барысында әр әрекетін ауызша дайектеп айта алады.

Пәнге тән лекцика мен терминология: квадрат түбір, иррационал сан, рационал сан, арифметикалық квадрат түбір

Пәнаралық байланыстар

Геометряда квадраттың қабырғаларын есептеуде қолданады

Жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер


Дереккөздер


Сабақтың басы

(10 минут)



























Сабақтың ортасы

(20 минут)





































Сабақтың соңы(7 мин)














3 минут









Топқа бөлу(3минут)

Оқушылар 1-ден 4-ке дейін санап, төрт топқа бөлінеді

Сыныптың психологиялық ахуалын көтеру( 2минут)

Оқушылар топта отырып бірден үшке дейін санайды. Үшінші оқушы топқа бір тілек айтады.


Үй тапсырмасын тексеру

. 74көбейткішті түбір таңбасының астына енгізіңдер

  1. 3 = = 4) 11 = = 6) 0,2 = =

75

2) -10 = = 4) -5 = =

1 .Өткенді қайталауға арналған

зымыран сұрақтар

1.Көбейткішті түбір белгісінің алдына шығар.

А) б) = в) =


2. Көбейткішті түбір белгісінің ішіне енгіз.

А)2 = б) 3 = в) 4 =


 3.Бөлшектің бөліміндегі иррационалдықтан құтыл.

А) б) в)




2.Топтық жұмыс (проблемалық тапсырма)

Өрнекті ықшамдауда қандай тәсілді қолданғаныңызды көрсетіңіз ( әр топ өз жұмысын қорғайды)

I топ

  1. 5

  2. 15

II топ

III топ

Салыстыруды орында

3. кітаппен жұмыс

78 өрнекті ықшамдаңдар:

Picture 1


4.Тест сұрақтары

А.12 В.14 С. 15 Д.13

2. қай өрнектің мағынасы болмайды?

А. В. С. Д.

3. ( )

А.5 В.-6 С. -5 Д.3

4. =

А. В. С.

5. бөлшекті иррационалдықтан босат

А. В. С.

Кері байланыс. «Бағалау ағашы» арқылы кері байланыс алу.

Мен түсінбедім

Жапырақ

Әрі қарай толықтырғым

келеді

Гүл

Мен үйрендім,есімде

сақтадым

алма

Үйге тапсырма №82 №83


Топқа бөлінеді




Топта ынтымақтастық орнайды.







Оқушылар өздерінің үй жұмыстарын тексереді.






Оқушылар қол көтеріп жауап береді

( мұғалім фишкамен бағалап отырады)

















Топпен жұмыс жасайды, ортақ пікірге келеді, ойларын ортаға шығып қорғайды













Оқушылар жекелей жұмыс жасайды












Тест тапсырмаларын орындап,өзін–өзі тексереді, бағалайды.



Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?


Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Баяу орындайтын оқушылар мұғалімнен консультация алады немесе жақсы оқитын оқушылардан көмек алады.


Негізгі баға оқушылардың белсенділігін байқау және тапсырмаларды орындағанда жетістіктеріне қарап қойылады


Дұрыс отыруларын қадағалау


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпыбаға

Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:


2:


Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!