Материалдар / Land pollution
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Land pollution

Материал туралы қысқаша түсінік
Land pollution
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
311
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Акбарова Гульзада Шаруфудиновна ағылшын тілі пәнінің мұғалімі Land Pollution11th grade

Сабақтың мақсаты: оқушылардың проблемалық сұрақтар жайлы өз беттерінше материалдар іздестіруі, оны жинақтау, жүйелеп әңгімелеуін дағдыландыру және шығармашылық икемділіктерін арттыру.Дамытушылығы: сабаққа қызығуын, ынтасын, ізденушілігін, белсенділік қабілеттерін сонымен қатар сөздік қорын дамыту, қазіргі техникалардың дамуындағы жылдамдылықпен хабардар ету, қоршаған ортамен үнемі байланыста болу.Тәрбиелілігі: оқушылардың бойына өз Отанына, оның әсем табиғатына деген сүйіспеншілікті дамыта отырып , оның шексіз байлығын қастерлеп сақтау ұрпақ тан- ұрпаққа таза, жақсы қалпында жеткізу міндеті тұрғанын жеткізу. Сабақ түрі: Жаңа білім алу сабағы Әдісі: сұрақ-жауап, жеке оқушымен, топпен Пәнаралық байланыс: қазақ тілі, география, информатика Көрнекілігі: суреттер, карточкалар, электронды оқулықтар

The procedure of the lesson

І. Organization momentGood morning dear students!I am glad to see you againSit down, pleaseWho is on duty? And who is away? ІІ. Phonetic drill «Many wonderful things»(fill in the poem and read) Many wonderful things to …, to ….... to you, ….... to me! The sun, the trees, the …..,the sky, The yellow … that’s passing by The … wind, the birds that sing Bright autumn …, … flowers of spring. The cold long ….. with snow so white The running rivers, the … of night. (Stars, hear,winter, see, belong , moon, blowing, woods, gay, grass) How do you think what this poem is about?III. At first I’ll check up your home task. Your home task was to learn the new words by heart.a) Сақтау, табиғатты қорғау-b) Тұратын орта, өскен орта-c) Қауіпті-d) Қауіпсіздік-e) Мәселе жасау-f) Алу, қолы жету-g) Келісім беру-h) Іске асыру, іске қосу-i) Қолдан келу, қолынан келу-j) Құтылу- Nowadays we have The pictures are given on the blackboard. And what can you say about these pictures?





























































IV. Today we’ll speak about Land pollution. I want to ask some questions:
  • Do we protect the environment on land?
  • Do we help the environment?
  • Do we use take care of good forestry?
  • Do we use hazardous (dangerous) chemicals safely?
V. Read the text and find the main problem P1; P2; P3; P4; P5; P6 VI. Exercise 11. The text is given on your books. Comprehension check T or F
SentencesTrueFalse
1 is protecting the environment on land in forestry practices.



2Hazardous wastes can also pose major environmental problems for many developing countries do not have technical capabilities to cope properly with these wastes.





3 does not help any developing countries to deal with hazardous waste.







VII. At first we’ll remember the first and second conditionals
  • If + Pr. Simple+ will+ V
  • If + Past Simple + would + V
And I’ll give the third conditional on the blackboard, we use this structure to talk about unreal situations
  • If +Past Perf. + would have +V3
F. ex. If the weather had been nice yesterday, I would have gone to the beach.(But the weather was not nice)VIII. Read the situation then make a sentence with if
  • She was ill. She didn’t go to work.
2. If rained all morning. We didn’t go out. 3. She didn’t have enough money. She couldn’t buy the shoes. 4. I wasn’t hungry. I didn’t have breakfast.5. He was tired. He made a mistake.6. We didn’t have a map. We got lost. IX. Conclusion: What should and should not we do to protect the environment. Write «For» and «Against» argumentsP1:P2:P3: I want to finish our lesson with words of John Kennedy, he was 35th president of the . «Ask not what your country can do for you, ask what you can do for your country»X.Giving homework and marks: Ex 24,25 to collect information about hazardous wastes, pesticides, tropical forest.























































































Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!