Материалдар / "Латын әліпбиіне көшу-заман талабы." мақала
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Латын әліпбиіне көшу-заман талабы." мақала

Материал туралы қысқаша түсінік
Тіл – адамзат қоғамын құру үшін халыққа берілген маңызды құрал. Оны өзге де механизмдер секілді қоғамның дамуы үшін үнемі жетілдіріп, жаңғыртып отыру қажет. Осы орайда әліпби таңдау аса маңызды. Мемлекет басшысы жария еткен «Қазақстан - 2050» стратегиясында «2025 жылдан бастап латын әліпбиіне көшуге кірісуіміз керектігін» мәлімдеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Желтоқсан 2018
236
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі

Білім беру саласы: «Таным»

Бөлімі: Қарапайым математиалық ұғымдарды қалыптастыру»

Тақырыбы: «Ертегі және математика»

Мақсаты: 1-ден 5-ке дейін дейінгі сандарды санауды жалғастыру; геометриялық пішіндерді ажырата отырып, тогикалық ойлау қабілетін дамыту; сөздік қорларын ертегі кейіпкерлерінің тапсырмасы арқылы молайту; ұқыптылыққа тапсырманы орындау басында нұсқаулық арқылы үйрету; инновациялық технологияларды пайдалану арқылы сандар жайлы білімін жалпы математикаға қызығушылығын арттыру;

Заттық дамыту ортасы: « Мақта қыз бен мысық» ертегісі кейіпкерлерінің суреттері; пішіндердің демонстарциясы;

Билингвалды сыңары: бір-один, екі-два, үш-три, төрт-четыре, пять-бес; сиыр-корова, қыздар-девочки, тышқан-мышка;

Қолданылған инновациялық технологиялар: М.Монтесссори технологиясы бойынша дәнді дақылдарды орналастыру; денсаулық сақтау технологиясы –сергіту жаттығуы ритмо қимылдарды пайдалана отырып;

Ұйымдастыру кезеңдері

Тәрбиешінің қызметі

Балаладың қызметі

Мотивациялық қозғаушы

Шаттық шеңбері

Тәрбиеші:

-Балалар бізге сонау мұхиттың ар жағынан достарымыз сәлемдеме беріп жіберіпті қане экранға назар аударайық. Балалар бізде айтып көрейік орыс және қазақ тілінде.

Ал енді сендердіңкөп қонақ жақсы көңіл күймен, сәттілік тілеп қарсы алып отыр. Ендеше қарап тұрмайық , сәлемдесіп алайық.

Видео нұсқаулық беріледі, балалар үш тілде өлең орындап береді.





-Сәлеметсіздер.

Ұйымдастыру ізденістік кезеңі

Тосын сәт.

Есікті қағып мақта қыз және мысық кіреді.Мақта қыз мысықтың құйрығын қолында бұлғаңдатып тұрады.

Мақта қыз бен мысық:

-Сәлеметсіңдерме балалар?

Тәрбиеші:

-Сендерге не болған, неге ренжісіп жүрсіңдер?

Мақта қыз:

-Менің айтқан тапсырмаларымды мысық орындамаса мен оған құйрығын бермеймін!

Тәрбиеші:

-Не істесек екен?

Олай болса балалар ертегіні есімізге түсірейік.


Олай болса балалар сиқырлы экран бізге жұмбақтарын көрсетеді . Біз жұмбақты шешетін болсақ ,мысықтың қайда,неге баратыны анық болады.

Жұмбақ.

Екі найзасы бар,

Екі айнасы бар.

Төрт жылтырнағы бар,

Бір шыбыртысы бар.

(сиыр)

Тәрбиеші:

-Енді сиырдың тапсырмасын тыңдайық.

1-ден 5-ке дейінгі сандарды тура және кері санау. Енді мысықтың келесі бағытын білу үшін келесі жұмбақты тыңдайық, балалар.

Жұмбақ

Жазда жатсаң,

Көлеңкесіне алады.

Қыста жақсаң,

Жаның рахат табады.

(ағаш)

Тәрбиеші:

-Балалар ағаштың тапсырмасын тыңдайық. Пішіндерді атаңдар, түстерін ажыратыңдар.

Экраннан берілген пішіндердің түсін және атауын айтып береді.


Мысық енді кімге барады екен?

Жұмбақ

Су тасиды шаршамай,

Мысықтан сағыз сұрайды аямай.

(қыздар)

Қыздардың тапсырмасы:

  1. Бағдаршамнық неше көзі бар?

  2. Түстерін ата!

  3. Түстерінің қызметін ата!

Бағдаршамның қызметі

Қызыл түсім жанса егер аялдауды ұмытпа,

Сары түсім жанғанша Шыда досым асықпа!

Сары түсті жандырса дайындал, тұр сарбазым!

Қызыл жанса өте бер, тоқтама бала асықта!



  1. Адамда неше көз бар?

  2. Аспанда неше күн бар?

-Балалар мысық зиянкестерді аулайды дейді. Қалай аулайтының көрсетейік.


Сергіту жаттығуы

Керіліп, созылып

Жата берме мысығым,

Шиқылдап, дән іздеп

Келе жатыр жемтігін.

Мысық ол-саққұлақ, тырнақтары ұзын-ақ,

Бас салып ұстайды,

Қашуға болмайды.

Тәрбиеші:

-Балалар мысық енді қайда бару керек?

Жұмбақ.

Ол жерде бәрі бар,

Табасын сандалмай.

Теңгенді дайында!

Қарсы алар сені

(дүкенші)


Дүкеншінің тапсырмасы

Табиғат нешеге бөлінеді?

Тірі және өлітабиғатқа не жататының көрсетіп беріңдерші.

Жұмбақ

Шөжесі көп оның,

Жұмыртқа береді.

Жастансан мамығын,

Ұйқын бір қанады.

(тауық)

Тауықтың тапсырмасы

«Суретке қарап, санды дұрыс орналастыр»

Ал енді балалар, мысықтың қайда баратының жұмбақ шешіп табайық.

Жұмбақ

Өзі егін екпейді,

Егіннен ұзап кетпейді

Қарны тоқ, қайғысы жоқ,

Мысық қуса жетпейді.

(тышқан)

Тышқанның тапсырмасы

Тәрбиеші:

1 Тапсырма

«Түрлі-түсті жолақшалар»

-Балалар , тышқан өз ініне адаспай жету үшін, түрлі түсті жолақшалармен белгіліп қояды екен.

Сендерге жолақшалар ұзындығы бойынша әртүрлі және түсі де әртүрлі. Сендер соны ең қысқасынан, ең ұзынына дейін орналастыру керексіңдер.

Саусақ жаттығуы

«Дәнді дақылдар»

Бір-бірлеп теремін,

Көп дақыл білемін.

Қарақұмық-біреу

Күріш-екеу,

Арпа-үшеу,

Бұршақ-төртеу,

Жасымық-бесеу.


2 Тапсырма

«Дәнді дақылдар»

Дәнді дақылдарды суретке қарап орналастыр.


Мақта қыз:

-Керемет, тамаша !

Мысық,саған балалар үлкен көмек көрсетті.

Енді мен саған құйрығынды қайтарамын.

Мысық:

-Рахмет менің достарым. Сендерге менің сыйлығым бар.






-Сәлеметсіздерме.









Балалар:

-Біз көмектесейік. Тапсырмаларды бірге орындайық.





-Сиыр.














-Ағаш.













-Қыздар.




-Бағдаршамның үш көзі бар.

-Олар, қызыл, жасыл, сары.


Бағдаршамның қызметі

Қызыл түсім жанса егер аялдауды ұмытпа,

Сары түсім жанғанша Шыда досым асықпа!

Сары түсті жандырса дайындал, тұр сарбазым!

Қызыл жанса өте бер, тоқтама бала асықта!


-Адамда екі көз бар.

-Аспанда бір күн бар.



Сергіту жаттығуы

Керіліп, созылып

Жата берме мысығым,

Шиқылдап, дән іздеп

Келе жатыр жемтігін.

Мысық ол-саққұлақ, тырнақтары ұзын-ақ,

Бас салып ұстайды,

Қашуға болмайды.






-Дүкенші




-Табиғат екіге бөлінеді





-Тауық






Мальбертке бекітілген суреттердің тұсына сәйкес санды орналастырады.






-Тышқан





1.Шарты:

Балаларға қағаздан жасалған түрлі түсті жолақшалар беріледі. Балалар экрандағы нұсқаулықты көре отырып тапсырманы орындайды.


Саусақ жаттығуы

«Дәнді дақылдар»

Бір-бірлеп теремін,

Көп дақыл білемін.

Қарақұмық-біреу

Күріш-екеу,

Арпа-үшеу,

Бұршақ-төртеу,

Жасымық-бесеу.


2. Шарты:

Балалар бес түрлі дәнді дақылдың суретінің тұсына сәйкесінше дақылды қояды







Рефлексивті түзетушілік

Тәрбиеші:

-Мысық, Мақта қыз сау болындар, сендермен уақыт өткізген бізге қатты ұнады.

Тәрбиеші:

-Балалар мысықтың құйрығын қайтару үшін қандай тапсырма орындадындар?



Тапсырмаларды қайталайды.

Билингвалды сыңары:

1-ден 5-ке дейін , сиыр, қыз, тауық, тышқан,дүкенші сөздерін орыс тілдерінде айтып береді.

Күтілетін нәтиже

Шығармашылық бағытта үш тілде ән айта алады;

Геометриялық пішіндерді және түстерді жатқа игерді;

Ұзын-қысқа ұғымын біледі және қолдана алады;
















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!