Ұйымдастыру ізденістік
кезеңі
|
Тосын
сәт.
Есікті қағып мақта
қыз және мысық кіреді.Мақта қыз мысықтың құйрығын қолында
бұлғаңдатып тұрады.
Мақта қыз бен
мысық:
-Сәлеметсіңдерме
балалар?
Тәрбиеші:
-Сендерге не болған,
неге ренжісіп жүрсіңдер?
Мақта
қыз:
-Менің айтқан
тапсырмаларымды мысық орындамаса мен оған құйрығын
бермеймін!
Тәрбиеші:
-Не істесек
екен?
Олай болса балалар
ертегіні есімізге түсірейік.
Олай болса балалар
сиқырлы экран бізге жұмбақтарын көрсетеді . Біз жұмбақты шешетін
болсақ ,мысықтың қайда,неге баратыны анық
болады.
Жұмбақ.
Екі найзасы
бар,
Екі айнасы
бар.
Төрт жылтырнағы
бар,
Бір шыбыртысы
бар.
(сиыр)
Тәрбиеші:
-Енді сиырдың
тапсырмасын тыңдайық.
1-ден 5-ке дейінгі
сандарды тура және кері санау. Енді мысықтың келесі бағытын білу
үшін келесі жұмбақты тыңдайық,
балалар.
Жұмбақ
Жазда
жатсаң,
Көлеңкесіне
алады.
Қыста
жақсаң,
Жаның рахат
табады.
(ағаш)
Тәрбиеші:
-Балалар ағаштың
тапсырмасын тыңдайық. Пішіндерді атаңдар, түстерін
ажыратыңдар.
Экраннан берілген
пішіндердің түсін және атауын айтып
береді.
Мысық енді кімге
барады екен?
Жұмбақ
Су тасиды
шаршамай,
Мысықтан сағыз
сұрайды аямай.
(қыздар)
Қыздардың
тапсырмасы:
-
Бағдаршамнық неше
көзі бар?
-
Түстерін
ата!
-
Түстерінің қызметін
ата!
Бағдаршамның
қызметі
Қызыл түсім жанса егер
аялдауды ұмытпа,
Сары түсім жанғанша Шыда досым
асықпа!
Сары түсті жандырса дайындал,
тұр сарбазым!
Қызыл жанса өте бер, тоқтама
бала асықта!
-
Адамда неше көз
бар?
-
Аспанда неше күн
бар?
-Балалар мысық
зиянкестерді аулайды дейді. Қалай аулайтының
көрсетейік.
Сергіту
жаттығуы
Керіліп,
созылып
Жата берме
мысығым,
Шиқылдап, дән
іздеп
Келе жатыр
жемтігін.
Мысық ол-саққұлақ,
тырнақтары ұзын-ақ,
Бас салып
ұстайды,
Қашуға
болмайды.
Тәрбиеші:
-Балалар мысық енді
қайда бару керек?
Жұмбақ.
Ол жерде бәрі
бар,
Табасын
сандалмай.
Теңгенді
дайында!
Қарсы алар
сені
(дүкенші)
Дүкеншінің
тапсырмасы
Табиғат нешеге
бөлінеді?
Тірі және
өлітабиғатқа не жататының көрсетіп
беріңдерші.
Жұмбақ
Шөжесі көп
оның,
Жұмыртқа
береді.
Жастансан
мамығын,
Ұйқын бір
қанады.
(тауық)
Тауықтың
тапсырмасы
«Суретке қарап,
санды дұрыс орналастыр»
Ал енді балалар,
мысықтың қайда баратының жұмбақ шешіп
табайық.
Жұмбақ
Өзі егін
екпейді,
Егіннен ұзап
кетпейді
Қарны тоқ, қайғысы
жоқ,
Мысық қуса
жетпейді.
(тышқан)
Тышқанның
тапсырмасы
Тәрбиеші:
1
Тапсырма
«Түрлі-түсті
жолақшалар»
-Балалар , тышқан өз
ініне адаспай жету үшін, түрлі түсті жолақшалармен белгіліп қояды
екен.
Сендерге жолақшалар
ұзындығы бойынша әртүрлі және түсі де әртүрлі. Сендер соны ең
қысқасынан, ең ұзынына дейін орналастыру
керексіңдер.
Саусақ
жаттығуы
«Дәнді
дақылдар»
Бір-бірлеп
теремін,
Көп дақыл
білемін.
Қарақұмық-біреу
Күріш-екеу,
Арпа-үшеу,
Бұршақ-төртеу,
Жасымық-бесеу.
2
Тапсырма
«Дәнді
дақылдар»
Дәнді дақылдарды
суретке қарап орналастыр.
Мақта
қыз:
-Керемет, тамаша
!
Мысық,саған балалар
үлкен көмек көрсетті.
Енді мен саған
құйрығынды қайтарамын.
Мысық:
-Рахмет менің достарым.
Сендерге менің сыйлығым бар.
|
-Сәлеметсіздерме.
Балалар:
-Біз көмектесейік.
Тапсырмаларды бірге
орындайық.
-Сиыр.
-Ағаш.
-Қыздар.
-Бағдаршамның үш
көзі бар.
-Олар, қызыл, жасыл,
сары.
Бағдаршамның
қызметі
Қызыл түсім жанса егер
аялдауды ұмытпа,
Сары түсім жанғанша Шыда досым
асықпа!
Сары түсті жандырса дайындал,
тұр сарбазым!
Қызыл жанса өте бер, тоқтама
бала асықта!
-Адамда екі көз
бар.
-Аспанда бір күн
бар.
Сергіту
жаттығуы
Керіліп,
созылып
Жата берме
мысығым,
Шиқылдап, дән
іздеп
Келе жатыр
жемтігін.
Мысық ол-саққұлақ,
тырнақтары ұзын-ақ,
Бас салып
ұстайды,
Қашуға
болмайды.
-Дүкенші
-Табиғат екіге
бөлінеді
-Тауық
Мальбертке
бекітілген суреттердің тұсына сәйкес санды
орналастырады.
-Тышқан
1.Шарты:
Балаларға қағаздан
жасалған түрлі түсті жолақшалар беріледі. Балалар экрандағы
нұсқаулықты көре отырып тапсырманы
орындайды.
Саусақ
жаттығуы
«Дәнді
дақылдар»
Бір-бірлеп
теремін,
Көп дақыл
білемін.
Қарақұмық-біреу
Күріш-екеу,
Арпа-үшеу,
Бұршақ-төртеу,
Жасымық-бесеу.
2.
Шарты:
Балалар бес түрлі
дәнді дақылдың суретінің тұсына сәйкесінше дақылды
қояды
|