Қазақ тілі Мақала бойынша оқу-әдістемелік материалдар
Тазалау
Барлығы: 373 материал
Дайын ҚМЖ. Барлық пәндерден 2024-2025 оқу жылына, жаңа бұйрыққа сай жасалған
Сертификатталған тренер жасаған
01.01.2024
17 863
13 694
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандарты бойынша жасалған.
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқытуда ақпараттық технологияларды тиімді қолдану
700 ₸
Г. Тілеукенқызы
700 ₸
03 Қараша 2024
77
0
Мақалада заманауи платформаларды сабақта тиімді қолдануды мысалдармен көрсетіп, нақты жазған
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Оқушыларға ұлттық құндылықтар негізінде қазақ тілі мен әдебиеті пәнін оқыту
2500 ₸
Абдуллаев Калмуханмет Кудайбергенович
2500 ₸
09 Қазан 2024
72
0
Бүгінгі таңда педагогикалық ойлауға орай оқыту мен тәрбие үрдісіне де елеулі өзгерістер орнығуда. Мұндай өзгерістер бастауыш мектеп оқушыларын оқыту және тәрбиелеуге жаңа талаптар қоюда.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Тіл-Асыл байлығымыз
Оралбай Сандуғаш Жолдасқызы
03 Қазан 2024
169
0
заман өзгерсе де, адам өзгерсе де, тек бір нәрсе өзгермейтіні хақ: ол – ана сүтімен бойымызға дарыған, халықтың қандай қиындықтан өтсе де өзімен бірге алып жүретін басты байлығы – баба тілі, ана тілі.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Менің кәсіби ұстанымым
Исмайыл Ұлжан Әбдіразаққызы
25 Қырқүйек 2024
148
0
құндылық
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
МАҒЖАН ЖҰМАБАЕВТЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ КӨЗҚАРАСТАРЫ
450 ₸
Каирова Жұлдыз Манарбекқызы
450 ₸
28 Шілде 2024
149
0
Аңдатпа Бұл мақалада педагогика ғылымының іргетасы болып қаланған «Педагогика» еңбегінің авторы Мағжан Жұмабаевтың педагогикалық көзқарастары қарастырылған. Білім беру ісіне байланысты М.Жұмабаевтың 1922 жылы жарық көрген «Педагогика» еңбегінен өзге 1925 жылы «Бастауыш мектепте ана тілі», 1926 жылы «Сауатты бол» атты оқулықтары педагогика және әдістеме ғылымдарына қосқан үлесі болып табылады. Бұл еңбектерінде М.Жұмабаев өзінің ағарту саласына қатысты озық идеяларын кеңінен насихаттап, қазақ халқын өркениетті халықтар қатарынан көргісі келетіндігін аңғартады. Түйін сөздер: педагогика, ұстаз, білім беру жүйесі, дидактика, педагогикалық көзқарас.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Орта ғасыр түркі жазба ескерткішіндегі мақал-мәтелдердің этнолигвистикалық мазмұны
1300 ₸
Уразгалиева Мира
1300 ₸
31 Мамыр 2024
161
1
Түркі тіл білімін зерттеушілерге арналған
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Мақал-мәтелдердің зерттелуі мен мағынасының қалыптасу ерекшеліктері
1300 ₸
Уразгалиева Мира
1300 ₸
31 Мамыр 2024
220
0
мақала түркі тіл білімін зерттеушілерге арналған
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Жүсіпбек Аймауытовтың қазақ тілін оқыту әдістемесі ғылымына қосқан үлесі ("Комплексті оқыту жолдары"еңбегі)
1500 ₸
Қайыржан Нұрайым Серікқызы
1500 ₸
30 Мамыр 2024
176
1
Жүсіпбек Аймауытов туралы
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
СЛОВООБРАЗОВАТЕЛЬНЫЕ СРЕДСТВА ВЫРАЖЕНИЯ ОЦЕНКИ
Рахматов Саурбек Кабилович
21 Мамыр 2024
133
0
Функционально-семантическое поле локативности является совокупностью различных средств выражения пространственной соотнесенности, создающих пространственную картину как среду для любого повествования, и заполняет это повествование, конкретизируя факты и привязывая их тем самым к действительности. Локативность как сложная функциональ но-семантическая категория, оформляется в языке посредством разноуровневых средств [1; 2; 4; 5; 6]. Л. Н. Федосеева на основе русского языка к данным средствам относит: лексические, словообразо синтаксическое. В обоих языках одним из продуктивных является суффиксальный способ. В финском языке словообразовательное выражение категории локативности заключается главным образом в системе словообразовательных суффиксов имен существительных.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Оқытуда саралау тәсілдерін қолдану
250 ₸
Алданиязова Латифа Казиевна
250 ₸
14 Мамыр 2024
153
0
Жаңартылған білімге негізделген сабақтар оқушыларға өз білімдері мен ұстанымдары жайында ойлантып, сұрақтар қойып, білімін толықтырып, белгілі бір тақырыпты оқып білу кезеңінде өз түсінігін өзгерту арқылы озық идеяларымен өзгерістер жасауларына мүмкіндік береді.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
«Ойын арқылы оқыту технологиясы»
Муфталова Акку Кусайыновна
17 Сәуір 2024
346
4
Ойын – оқу үрдісіндегі оқытудың әрі формасы, әрі әдісі. Сонымен бірге ойынды мұғалім мен оқушылардың бірлескен оқу әрекетінің өзара байланысты технологиясы ретінде қолдануға болады. Бастауыш сынып оқушыларының мектепке келгенге дейінгі негізгі әрекеті – ойын болса, оқу – тәрбие үрдісінде олар біртіндеп ойын әрекетінен оқу әрекетін орындауға бейімделуі тиіс. Ол сабақ барысында пайдаланатын түрлі ойындар арқылы жүзеге асады. Мақсаты– Ойын арқылы оқушылардың білім-білік, сөйлеу дағдыларын қалыптастыру.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
ҚАЗІРГІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫҢ ТИІМДІЛІГІ
Сулейменова Айгуль Кадылбековна
03 Сәуір 2024
140
2
Қазіргі білім берудегі инновациялық технологиялардың тиімділігі туралы, соның ішінде орта кәсіптік білім беру саласында қазақ тілін оқытудың ерекшеліктері айтылады.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
«Оқу сауаттылығын арттыруда мәтінмен жұмыс жүргізудің тиімділігі»
Маликзадинова Райхан Маликзадиновна, Саутбаева Кымбат Сатмагамбетовна
07 Ақпан 2024
258
7
оқу сaуaттылығы -оқушылaрдың жaзбa мәтіндерді түсінуі және қолдaнуы, мәтін бaрысындa ой-толғaуы, жaңa білім игерудегі әдіс-тәсілдерді қолдaнуы, әлеуметтік ортaғa бейімделуі секілді қабілеттерін ашады. Оқушылардың бойында білім-білік дағдылары мәтінді оқу, aқпaрaтты қaбылдaу, мәтін ішінен іс-әрекетті белгілеу, ақпaрaттaн түйінді ойды жинaқтaу мәтіннің мaзмұнын бaғaлaу арқылы сауаттылық деңгейі артады;
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту
Балмырзаева Самал Ораковна
26 Желтоқсан 2023
400
18
Қазақ тілі мен әдебиеті сабақтарында оқушылардың функционалдық сауаттылығын дамыту
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Модаль сөздер қызметін айқындау негіздері
1500 ₸
Бауыржанқызы Жанеля
1500 ₸
22 Қырқүйек 2023
499
0
Мақалада қазақ тіліндегі модаль сөздердің танылуы мен ерекшелігі қаралып, семантикалық мәні түсіндіріледі. Олардың зерттелу бағыты, қазақ тіл біліміндегі орны, модальдық белгілері талданады. Сонымен бірге модаль сөздердің қазақ тілінде жеке сөз табы болу негіздемелеріне сипат беріліп, олардың дербес сөз ретінде де, көмекші сөз ретінде де қызмет атқару мүмкіндігі бары нақтыланады. Шет елдік зерттеушілердің модаль сөздер туралы пікірлеріне саралау беріледі. Модаль сөздердің модальдық қызметі астарлы белгі болып табылатыны тұжырымдалады.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Модаль сөздер қызметін айқындау негіздері
1500 ₸
Бауыржанқызы Жанеля
1500 ₸
21 Қырқүйек 2023
291
0
Мақалада қазақ тіліндегі модаль сөздердің танылуы мен ерекшелігі қаралып, семантикалық мәні түсіндіріледі. Олардың зерттелу бағыты, қазақ тіл біліміндегі орны, модальдық белгілері талданады. Сонымен бірге модаль сөздердің қазақ тілінде жеке сөз табы болу негіздемелеріне сипат беріліп, олардың дербес сөз ретінде де, көмекші сөз ретінде де қызмет атқару мүмкіндігі бары нақтыланады. Шет елдік зерттеушілердің модаль сөздер туралы пікірлеріне саралау беріледі. Модаль сөздердің модальдық қызметі астарлы белгі болып табылатыны тұжырымдалады.
Қазақ тілі
Мақала
Басқа
Кемел қаламгер
Құдиярова Қарақыз Өтебайқызы
12 Тамыз 2023
326
3
Кемел қаламгер
Қазақ тілі
Мақала
Басқа


Ресми Республикалық
байқаулар кестесі
Портфолиоңызды толтыруға арналған ДИПЛОМДАР МЕН СЕРТИФИКАТТАР алып, санатыңызды көтеріңіз!
350242
материал
жарияланған
Өз тәжірибеңізбен бөлісіп, мыңдаған педагогтың алғысы мен аттестацияға жарамды сертификат алыңыз!
«Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналы министірліктің №KZ09VPY00029937 куәлігімен ресми тіркелген.

Жүйелі-әдістемелік кешен

Еліміздің барлық ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп Республика бойынша ең үлкен материалдар базасын жасап, барлық педагогтардың тәжірибе алмасу алаңын қалыптастырып отырмыз. Барлық материалдарды педагогтар жүктеп алып сабағына қолдана алады

Ustaz tilegi – Ұстаз тілегі Республикалық ұстаздар сайтында ашық сабақтар, сабақ жоспарлары, қмж, омж, ұмж, ктп, сценарийлер, олимпиада есептерін, тәрбие сағаттарды, мұғалімдерге керекті барлық құжаттарды таба аласыз. Сайтта барлық пәндерден, қазақ тілінде ақпараттар бар. смк еду кз, ашық сабақтар, қысқа мерзімді жоспарлар, тәрбие сағаттың сцеранийлері жарияланған. Сайтта олимпиадаларға қатысып өз біліміңізді тексеріп көрсеңіз болады. Жалпы, орталығымыздың басты мақсаты: ұстаздарға кез-келген жерде, кез-келген уақытта білім алуына мүмкіндік беру. Ұстаздардың барлық өзекті мәселелеріне инновациялық шешім тауып, шығармашылық жұмыспен айналысуына уақыт сыйлау. «Ұстаздарға сапалы білім бере алсақ, бүкіл Қазақ еліне білім бере аламыз» - деген сенімдеміз.