Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс
берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша
мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
|
Басталуы
5
минут
|
Бағалау парақшасымен
таныстыру
Топтарға
бөлу.
Себетпен конфет әкелу.
Оқушыларға себеттен конфет алуларын сұраймын. Қағаз түстеріне қарай
3 топқа бөлініп отырады.
|
Тапсырманы орындаған әр балаға
түрлі түсті қағаздар беріп отырамын.
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
Берілген мәтіндерді балалар
оқып алады.
«Кім жылдам»
ойыны
Балалар біз бүгін «Кім
жылдам?» ойынын ойнаймыз. Бұл ойынның ерекшелігі кім сұраққа жылдам
әрі дұрыс жауап берсе, жеңімпаз
болады.
1. Қазақ ауыз әдебиетінің
қандай түрлері бар?
2. Лиро-эпостық жырлар деген
қандай жырлар қалай ойлайсыңдар?
3. Қазақ халқының қандай
ғашықтық жырларын білесіңдер?
|
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану
Лиро-эпостық жырлар ғашықтық жырлар - лирикалық
әрі эпикалық шығарма. Оқиға желісі бірін-бірі құлай сүйген екі жас
арасындағы махаббатқа құрылады. Көпшілігінің оқиғасы сүйгеніне қосылуды
аңсаған, жастарға ескі салт-сана қарсы тұрып, мерт қылумен
аяқталады. Лиро-эпостық
жырларларда халықтың тұрмыс-салты, әдет-ғұрпы, наным-сенімі, көңіл-күйі көбірек суреттеледі. Оларда реалистік және
романтикалық көріністер сабақтаса келіп, реалистік әдіс басым
жатады. лиро- эпостық жырларда кейіпкерлер батырлар емес, карапайым
адамдар. Екі жастың бір -біріне деген сүйіспешілігін жырлайтын
эпостарда, негізінен, махаббат отына жанған қыз бен жігіттің қосыла
алмай, трагедияға ұшыраған тағдыры баяндалады. Әдетте, олардың
бақытына кедергі болатын нәрсе -ата- аналардың қарсылығы немесе
қызға ғашық басқа жігіттің жауыздығы , иә болмаса екі рудың
араздығы болып көрсетіледі.
Лиро-эпостық жырлардың
түрлері
Қазақ Лиро-эпостық
жырлары негізінен екі түрге
бөлінеді:
-
Қазақ
халқының төл туындылары -
"Қозы Көрпеш - Баян
Сұлу",
"Қыз
Жібек",
"Айман-Шолпан"; "Күлше
қыз",
"Құл мен
қыз",
"Мақпал
қыз",
"Есім -
Зылиха"
-
Шығыс
әдебиеті негізінде назира гөйлік дәстүрде жазылған
қиссалар "Мұңлық -
Зарлық", "Сейфілмәлік", "Бозжігіт", "Таһир -
Зуһра",
"Жүсіп -
Зылиха", "Шәкір -
Шәкірат", т.б.
Талдау
«Ыстық
орындық» орындық
әдісі
(Бір оқушы алдыңғы жақта,
орындықтар оны айнала қоршай
орналастырылады.
Жаттығудың
сипаттамасы:
Бір оқушы алға шығып
өз пікірін айтып және тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
Сұрақты анағұрлым мазмұнды қылу үшін, оқушылар белгілі бір пікір
бойынша бірлесіп алға шығып сөйлей алады.
|
Оқулық,қабырғаға ілінген
ватмандар, түрлі-түсті маркерлер
«Ыстық
орындық» орындық әдісі, сұрақтар,
орындық.
|