Басы
|
.
Амандасу. Сабақта жоқ
оқушыларды белгілеу.
Назарларын сабаққа
аудару.Жағымды жұмыс ортасын қалыптастыру Оқушылар бір біріне
сәттілік тілеу.
Үй тапсырмасын «Кубизм» әдісі
арқылы сұрау
Оқушыларға литосфералық катаклизмдерге байланысты
суреттер беріледі, сол суреттер арқылы 3 топқа
топтасады
1-топ Жер
сілкінісі
2-топ
Жанартаулар
3-топ
Цунами
Оқушыларға таратылған суреттердің артында әр
топта 1 сұрақтан жазылған. Сол сұраққа жауап берген оқушы топ
басшысы болады.
1) Жер шарындағы ең биік тау Гималай тауы
қалай пайда болды?
2) Литосфералық тақталардың қозғалыс
теориясын ұсынған
ғалым?
3) Материктік жер
қыртысымен мұхиттық жер қыртысының кірігуін не деп
атайды?Оқушылар ойланады, бірнеше
оқушы жауап береді(қалауы бойынша) Топ басшысына бағалау парағы
беріледі, смайликтермен оқушыларды бағалап
отырады. Қызыл – орташа, жасыл – өте жақсы, сары – жақсы
жауап берген оқушылардың аты-жөнінің жанына жабыстырылып
отырады.
Сабақ тақырыбы мен мақсаты анықталады. Сабақ
мақсаттары мен критерийлерімен
таныстырылады.Оқушыларға«Жер сілкінісі»туралы
бейнебаян көрсетіледі
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
«Кіру билеттері»
|
http://bestreferat.kz/extra_rkd/show/59
|
Ортасы
|
Оқушылар мәтіннен негізгі ұғымдар мен терминдерді
жазып алады Тапсырма№1. жеке жұмыс.
Мәтінді пайдаланып, ұғымдарды
анықтамаларына сәйкестендір
1
|
Жер
сілкінісі
|
А
|
Тау
жыныстарының үзілуі мен жылжуы орын алатын тереңдегі
нүкте
|
2
|
Жер
сілкінісінің ошағы
|
В
|
Жерасты
дүмпулері мен жер бетінің тербеле қозғалуы
|
3
|
Жер
сілкінісінің эпицентрі
|
С
|
Жер
сілкінісі ошағының үстінде орналасқан жер бетіндегі
нүкте
|
В)Жер сілкінісінің себеп-салдарын таралуын
түсіндір
Дескриптор
Ұғымдарды анықтамалырына
сәйкестендіреді
Литосфералық катаклизмдер
неліктен туындайтынын,себеп-салдарын түсіндіреді
2 тапсырма картамен жұмыс жұптық
жұмыс Аймақтар бойынша катаклизм жиі байқалатын
елдер
Еуразия
|
|
Африка
|
|
Солтүстік Америка
|
|
Оңтүстік Америка
|
|
Тынық Мұхиты
|
|
Критерий
|
Дискриптор
|
Апат түрінің қай аймақта жиі
кездесетінін жазады
|
Картамен жұмыс
жасайды
Апат болатын аймақтарды
анықтайды
Кесте
толтырады
|
3-тапсырма топтық жұмыс.
Суреттерді пайдаланып, жер
сілкінісінің,цунамидің,жанартаудың құрылымын
жіктеңіз
ҚБ. Ауызша бағалау критерийлер
бойынша
Жанартау атқылауының
себеп-салдарын таралуын түсіндіріңдер
Жер сілкінісінің пайда болуын
және таралу аймақтарын түсіндіріңдер
Цунамидің пайда болуын және
таралу аймақтарын түсіндіріңдер
Дескриптор:
Жер сілкінісінің, цунамидің,
жанартаудың құрылымын жіктейді
Литосфералық катаклизмдер
неліктен туындайтынын,себеп-салдарын түсіндіреді
Саралау:
1.Аталған катаклизмдердің
қайсысы біздің аймақта кезедеседі?
2.Әңгімелеу, жиі катаклизмдер
болатын аймақтарды көрсету?
3.Неліктен Австралия
материгінде жір сілкінісі болмайды?
4
тапсырма Литосфералық катаклизм
жағдайында ұстанатын ережелерді,сен білесің
бе?
1.Жер сілкінісі
дүкен,метро,автомобиль,пойызда орын алса,өзіңді қалай ұстау
керек?
2.Жанартау етегінде тұратын
адамдарға қандай нұсқаулар берер едіңдер?
Дескриптор
Литосфералық катаклизмдер
кезінде қауіпсіздік ережелерін біледі
Кері
байланыс: Не түсініксіз
болды?
|
Слайдта көрсетілген ресурстарды
талқылайды
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді
дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін
жетілдіру арқылы бәсекелеседі
Слайдта берілген сұрақ жауапты
орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,
логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары
қалыптасады
|
Смаликтер арқылы
ҚБ өзін өзі бағалау дескриптор
арқылы
ҚБ «Бәрекелді,әттеген-ай»
Дескриптор арқылы әр топ
бағалайды
ҚБ
|
1. Ф липчарт, фломастер
|