Материалдар / Логарифмдік теңдеулер жəне олардың жүйелерін шешу.

Логарифмдік теңдеулер жəне олардың жүйелерін шешу.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру.Топтық бағалауды үйренеді. Қатесіз оқуға, жазуға,есептер шығаруға және сыни тұрғыдан ой қорытындысын жасайды және шығара алады.Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу.Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру. Өткен тақырып арналған үй тасырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі.«Есепті жалғастыр...» ойыны арқылы өткен тақырыпты қайталап, жарыса есептер шығарады.Талдау сатысында «АВС» әдісін қолданамын.Интербелсенді тақтаға логикалық «А» жеңіл деңгейлі 1 есеп, «В» орташа дейгейлі 1 есеп, «С» күрделі деңгейлі 1 есеп беріледі. «Қосу-алу қызықты» әдісі бойынша өз ойларын ақ парақшаға жазып, кері байланыс орнатамын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
541
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

5-сынып математика
Тақырыбы Жай бөлшектерді бөлуге есептер шығару
МақсатыОқушылар жай бөлшектері жайлы түсініктерін қолданып есептер шығаруға үйренеді
Жалпы мақсатОқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Күтілетін нәтижеЖай бөлектермен жұмыс істеу ережесін жатқа біледі, оны қолданып есептер шығара алады

7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл, «Баспалдақ» ойыны, Постермен жұмыс, Ойлан бірік- бөліс
Қолданылатын ресурстарМаркерлер , плакаттар, тақта, стикерлер, интербелсенді тақта
Ұйымдастыру кезеңі



Тренинг
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-3 дейін санау арқылы топқа бөлуАлтын ереже құру қажеттігі туралы айту.Әр топқа бағалау парағын таратып беру.«3-ке еселік сандарды атамау» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсартуОқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады.Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.Әр топ өздеріне берілген сандарды дене мүшелерімен,қимылымен бейнелеу.
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылықтарын ояту
Миға шабуыл1.Дұрыс бөлшек дегеніміз не?2.Бұрыс бөлшек дегеніміз не?3.Аралас сан дегеніміз не?4.Бөлімдері бірдей жай бөлшектерді қалай қосамыз?5.Бөлімдері әр түрлі жай бөлшектерді қалай қосамыз?6.Аралас сандарды қалай азайтамыз?7.Жай бөлшектерді қалай көбейтеміз?8. Жай бөлшектерді қалай бөлеміз?

Үй жұмысын №1113 есепті слайд арқылы тексеру
Жалпы сыныпқа өткен тақырып бойынша сұрақтар тарату, Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалог құру және интербелсенді тақта арқылы тексеруСұрақтарға жеке жеке жауап береді
Түсіну«Баспалдақ» ойыны бойынша Топтар арасында жарысБаспалдақтағы жазылған есептерді топ мүшелері жарыса отырып шығару, қай топ бірінші шығатынын анықтау, оқушылардың қызығушылығын арттыру Тақырыптың мағынасын түсінгендерін тексеру мақсатында ойын ойнату
ҚолдануОйлан,бірік,бөліс тапсырмасы. 1-топ «Сәйкестендіру»2-топ «Бөлшек» сөзіне топтастыру құру3-топ «Сөзжұмбақ» шешу Әр топқа тапсырма беріледі, сол тапсырманы суретер арқылы көрсетеді, нәтижесін постерге салады Жеке ойланады,топ болып біріге жұмыс жасайды,басқа топтарға бөліседі.
Сергіту сәті«Көңілді күн» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнеролликтегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауТақырыпты талдау үшін оқулықтағы №1114 есепті әр топтан бір-бір оқушы шығып тақтада орындайды

Жаңа тақырыпты оқушылардың түсінгенін тексеру және талдау

Оқушылардың мақсаты бірін-бірі тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуОл үшін әр топтан тақтаға оқушы шығып өз есептерін талдайды.
ЖинақтауТоппен жұмыс «Дұрыс жауабын тап» әр топқа есептер жазылған плакат беріледі,соған жауап қиындыларының ішінен дұрысын тауып жабыстыру керек Топтарға жай бөлшектерді бөлу бойынша тапсырмалар таратып, түсіктерін ортаға әр топтан шығартып айтқызуБерілген тапсырманы уақытылы орындау, есептің жауаптарын нақты таба білу
БағалауӨзін-өзі бағалау (2 мин)Бағалау парақшаларыБағалау парақшасын таратуӨзін өзі топпен бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру
5-сынып математика
Тақырыбы Оңдық бөлшектер.Оңдық бөлшектердің оқылуы мен жазылуы. Есептер шығарту
МақсатыТақырыпты зертеу арқылы түсініктер қалыптасады, тақырыпты түсініп оқуға, ойын жеткізе білуге, ойын тиянақтай білуге дағдыланады, топпен бірге жұмыс істеуге үйренеді

Жалпы мақсатОқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен,жұппен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Күтілетін нәтижеТақырыптың мазмұнын түсініп, сауатты оқиды. Өз ойын ашық, еркін жеткізе білуге үйренеді. Сыныпта топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық қарым қатынас орнатады.

7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл, «Кубизм» әдісі, «Крестиктер-нөлдіктер» әдісі, жұппен, топпен жұмыс
Қолданылатын ресурстарМаркерлер , формулалар, тақта, стикерлер, интербелсенді тақта
Ұйымдастыру кезеңіТренинг«Екі жұлдыз, бір тілек» тренингін жасау арқылы оқушылардың жақсы көңіл – күйлерін, сыныптың ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Барлығын ортаға шығып шеңбер құру. Мен және оқушылар бір – бірімізге допты лақтыру арқылы өз ұсыныстарымыз бен тілектерімізді білдіру.

Оқушылардың мұндағы мақсаты допты лақтыру арқылы бір біріне жақсы тілектер айтады.
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім



«Кубизм» әдісі арқылы сұрақ жауапҮй тапсырмасын талқылау үшін сұрақтар беріледі Кубикте жасырылған санның астындағы сұраққа жауап береді


Түсіну


Ойлан, бірік,бөліс
Бірнеше суреттер үлестіріледі де, қанша бөлікке бөлінгенін қадағалайды.

Суреттерді бөліктерге бөледі де тақырыптың мазмұнын ашады.
ҚолдануЖұппен жұмыс «Крестиктер-нөлдіктер» әдісін пайдалану Топ мүшелері кестеден бір бөлігін таңдайды және сол бөліктегі есепті бірлесе шығарды, жауап дұрыс болмаса басқа топ жауап беріп отырды. Бұл әдісте сұрақ қоюдың техникалары пайдаланылады

Топ мүшелері таңдаған есептері мен тапсырмаларын жұп арқылы орындайды.

Сергіту сәті«Санау әні» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
ТалдауОқулықпен жұмыс

Әр топқа № 1223 есепті шығаруға беріледі. 1-топ біріншісін 2-топ екіншісін3-топ үшіншісін шығарады да шығару жолын түсіндіреді.







Жинақтау«Гаусс» тәсілі «Гаусс» тәсілін пайдаланып логикалық есептегі қосындыны табу керек.Оқушылар сыни тұрғысынан ойлау арқылы есептің шығарылу тәсілін талдайды.
БағалауКері байланыс 1. Мен бүгін не үйрендім? 2. Не ұнады? 3. Ұнамаған жер болды ма? 4. Қандай ұсынысың бар?

Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпен бағалайды. Өз ойларын айтады.
Рефлексия Стикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру


















5-сынып математика
Тақырыбы Оңдық бөлшекті жай бөлшекке , жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру1
МақсатыОңдық бөлшекті жай бөлшекке,жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру туралы түсініктерін дамытады қалыптастыды

Жалпы мақсатОқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Күтілетін нәтижеОңдық бөлшекті жай бөлшекке, жай бөлшекті ондық бөлшекке айналдыру ережесін біледі, түсінеді және есеп шығаруда пайдаланады
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерМиға шабуыл «Адасқан әріптер», «Конверт-сұрақ» әдісі ,Топпен жұмыс, Топтастыру,Венн диаграммасы, Сөзжұмбақ
Қолданылатын ресурстарМаркерлер, плакаттар, тақта, стикерлер, интербелсенді тақта
Ұйымдастыру кезеңі



Тренинг




Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білу

Қызығушылық-тарын ояту
Миға шабуыл «Адасқан әріптер»

Интербелсенді тақтада жазылған «Адасқан әріптер» әдісі арқылы дұрыс сөздерді табуға нұсқау береді.Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды интербелсенді тақтадан дұрыс сөзді тауып айту қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру. арқылы сабаққа деген ынталарын арттырады
Түсіну«Конверт-сұрақ» әдісі. Ауызша есептер шығарту «Конверт-сұрақ» әдісі арқылы ауызша есептерді орындату.Әр топ мүшелері конверттен карточкаларды ала отырып, есептерді ауызша орындайды.
ҚолдануТоппен жұмыс «Дұрыс жауабын тап» Постермен жұмыс

Бұл әдіс арқылы оқушылар кестеде берілген есептің дұрыс жауабын табады.Бұл әдіс арқылы оқушылар кестеде берілген есептің дұрыс жауабын табу арқылы қандай да бір сөз құрайды
Сергіту сәті«Әлқисса» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.
Талдау1-топ «Сөзжұмбақ» шешу2-топ «Венн» диаграммасы3-топ «Ондық бөлшек» сөзіне топтастыру құруӘр топқа тақырып төңірегінде тапсырмалар тарату, Әр топ өз беттерінше ақылдасып, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табады, сол арқылы тақырыптың мағанасын ашады Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табу керек
Жинақтау«Түймедақ» гүлін құрастыру арқылы жинақтайдыТарау бойынша білімдерін жинақтау үшін әр топқа тақырып төңірегінде есептер шығару тапсырыладыӘр топ мүшелері есептерді жарыса шығару арқылы түймедақ гүлін құрастырып, өз ойларын жинақтайы.
БағалауӨзін-өзі бағалау Бағалау парақшаларыБағалау парақшасы мен бағалау шкаласын таратуӨзін өзі топпен бағалайды
Рефлексия Стикерлерді толтыруОқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру






































11- сынып алгебра
Тақырыбы Логарифмдік теңдеулер жəне олардың жүйелерін шешу. Есептер шығарту
МақсатыТақырып жайлы түсінік алады, оны шығаруда пайдаланып логарифмдік теңдеулерді және олардың жүйелерін шешуге үйренеді
Жалпы мақсатТақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру
Күтілетін нәтижеТоптық бағалауды үйренеді. Қатесіз оқуға, жазуға,есептер шығаруға және сыни тұрғыдан ой қорытындысын жасайды және шығара алады.
7 модульдің қолданылуыАКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”.

Қолданылатын әдіс-тәсілдерКім шапшаң, Есепті жалғастыр..., АВС әдісі, Айналмалы бекет
Қолданылатын ресурстарМаркерлер , плакаттар, тақта, стикерлер, интербелсенді тақта
Ұйымдастыру кезеңі









Тренинг
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлуӘр топқа бағалау парағын таратып беру.







«Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды.Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады.



Қимылымен бейнелеу.
Сабақ кезеңдеріТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

Қызығушылық-тарын ояту
«Кім шапшаң» ойынын пайдалану арқылы сұрақ жауап сәтін өткізу Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы әр топты диалогқа түсіру.Өткен тақырып арналған үй тасырмасын қайталауға сұрақтар жасалып, интерактивті тақтада көрсетіледі.Мұғалім берген тапсырманы орындау Слайдта жазылған барлық қайталау сұрақтары мен тапсырмалар интерактивті тақтамен беріліп, әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді.
Түсіну«Есепті жалғастыр...» ойыны арқылы өткен тақырыпты қайталап, жарыса есептер шығарады.

Ой қозғау мақсатында оқушылар өткен тақырыпты еске түсіруге байланысты бірненше есептерді бірінен кейін бірі шығару жолын жазу арқылы жарысады.Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген тапсырмаларды қатесіз топпен орындау, білімдерін тексеру.Топпен жұмыс жасау
ҚолдануОйлан,бірік,бөліс тапсырмасы1-топ «Венн диаграммасы»2-топ «Кластер құру»

Әр топқа тапсырма беріледі, сол тапсырманы суреттер арқылы көрсетеді, нәтижесін постерге салады. Оқушылардың мақсаты өз ойлары мен пікірлерін айтуПост
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ