Пәні: әдебиет Тексерілді: ДОІЖО
|
Сабақтың тақырыбы: М. Жұмабаев «Қысқы жолда» өлеңі |
Мұғалімнің аты-жөні: Нұрсейітова М. Күні: 17.01.2017 |
|||||||||
|
СЫНЫП: 5Г |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: |
М.Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы және «Қысқы жолда» өлеңін меңгертуге арналған тапсырмаларды орындауға бағыт беру. |
|||||||||
|
Сабақтан күтілетін нәтиже: 1-деңгей (білу, түсіну): |
Оқушылардың барлығы орындай алады: М.Жұмабаевтің өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. |
|||||||||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: өлеңді мәнерлеп оқиды және талдау жұмыстарын жүргізе алады. |
|||||||||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: қосымша ақпараттар айта алады, шығармашылық жұмыстар жасай алады |
|||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Лирика, кейіптеу |
|||||||||
|
Ресурстар: |
Оқулық, бүктеме, стикер, постер, слайд |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Қазақ тілі, тарих, бейнелеу |
|||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
ХХ ғ әдебиеті. С.Торайғыров «Шілде» Кейіптеу туралы |
|||||||||
|
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
||||||||||
|
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт |
Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер |
Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
||||||||
|
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ 3 минут |
Психологиялқ ахуал қалыптастыру: Шаттық шеңберінде бір-біріне сәттілік тілету, сәлемдесу, түгелдеу, топқа бөлу: І топ: «Жаз», ІІ топ: «Күз», ІІІ топ: «Қыс» |
|
||||||||
|
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ 5 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
(Таратпа қағазбен жұмыс) С.Торайғыровтың өмірі мен шығармашылығына байланысты сұрақтарға жауап алу.
|
Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады. |
||||||||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
|
Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады. |
||||||||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
|
Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады. |
||||||||
|
ЖАҢА САБАҚ 12 минут |
«Ойқозғау» сратегиясы. Тақтадан М.Әуезовтің: «Мен қазақ жазушыларынан, әрине, Абайды сүйемін. Бала күнімнен ішкен асым, алған нәрімнің барлығы Абайдан. Бұдан кейін Мағжанды сүйемін, оның Еуропалығын, жарқыраған әшекейін сүйемін. Мағжан – культурасы зор ақын. Абай – ақылдың ақыны, ал Мағжан –ақынның ақыны, сондықтан біз Мағжаннан үйренуіміз керек» - деген сөзін оқыту, кім туралы айтылғанын сұрап, Мағжан Жұмабаев туралы білетіндерін сұрау, сол арқылы жаңа тақырыпты жариялап, мақсатын айту. «Түртіп алу» стратегиясы бойынша ақынның өмірі туралы мәліметтерді жазғызу. 1. Ақынның өмір сүрген кезеңі___________ 2. Туған жері__________ 3. Әкесі кім және неше жасында білім алған?__ 4. Қай медреседе білім алған?_________ 5 . Қандай тілдерді жетік білген?________ 6. Қандай шығармаларын білесіңдер?________ Сергіту сәті. Жұмбақтар шешкізу. 1. Қолы жоқ, сурет салады, Тісі жоқ, тістеп алады. (Аяз) 2. Қанаты жоқ, ұшады, Аяғы жоқ, жетеді, Аузы жоқ, ұлиды. (Боран) «Қыс» сөзіндегі әр әріптен қысқа байланысты сын есімдерді айтқызу. Қ – қарлы, қатты, қаһарлы Ы – ызғарлы, ызғырық С – суық, салқын. |
|
||||||||
|
САБАҚТЫ БЕКІТУ 15 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
Өлеңді мәнерлеп оқыту, мәнін ашқызу.
|
Жеке жұмыс. Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады. |
||||||||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Өлеңге топтық жұмыста талдау жасау. І топ: тақырыбы мен идеясын анықтау. ІІ топ: әдебиет теориясы бойынша талдау. ІІІ топ: сөздікпен жұмыс |
Топтық жұмыс. Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады. |
||||||||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
«Қыс» шығармашылық жұмыс. Ақын өлеңіндегі қыс пен біздің өлкенің қысын салыстыру. |
Жеке жұмыс. Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады. |
||||||||
|
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА 5 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
Барлығына келесі сабаққа «Балалық шақ», «Сағындым» өлеңдерін оқып келуге тапсырма беру. М.Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы оқу. |
Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады. |
||||||||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
«Қысқы жолда» өлеңін мәнерлеп жаттау. |
Тапсырманы орындағанға «4» баға қойылады. |
||||||||
|
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) |
Тақырып бойынша тест құрастыру. |
Тапсырманы орындағанға «5» баға қойылады. |
||||||||
|
БАҒАЛАУ |
3-5 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады. 6-8 балл жинаған оқушыларға «4» баға қойылады. 9-12 балл жинаған оқушыларға «5» баға қойылады. |
|
||||||||
|
КЕРІ БАЙЛАНЫС |
Стикерлерге өз пікірлерін жазу. |
|
||||||||
|
Рефлексия |
|
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|
|
|
|
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
|
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
М. Жұмабаев «Қысқы жолда» өлеңі 5 сынып
М. Жұмабаев «Қысқы жолда» өлеңі 5 сынып
Пәні: әдебиет Тексерілді: ДОІЖО
|
Сабақтың тақырыбы: М. Жұмабаев «Қысқы жолда» өлеңі |
Мұғалімнің аты-жөні: Нұрсейітова М. Күні: 17.01.2017 |
|||||||||
|
СЫНЫП: 5Г |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: |
||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары: |
М.Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы және «Қысқы жолда» өлеңін меңгертуге арналған тапсырмаларды орындауға бағыт беру. |
|||||||||
|
Сабақтан күтілетін нәтиже: 1-деңгей (білу, түсіну): |
Оқушылардың барлығы орындай алады: М.Жұмабаевтің өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. |
|||||||||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: өлеңді мәнерлеп оқиды және талдау жұмыстарын жүргізе алады. |
|||||||||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: қосымша ақпараттар айта алады, шығармашылық жұмыстар жасай алады |
|||||||||
|
Тілдік мақсат: |
Лирика, кейіптеу |
|||||||||
|
Ресурстар: |
Оқулық, бүктеме, стикер, постер, слайд |
|||||||||
|
Пәнаралық байланыс: |
Қазақ тілі, тарих, бейнелеу |
|||||||||
|
Алдыңғы оқу: |
ХХ ғ әдебиеті. С.Торайғыров «Шілде» Кейіптеу туралы |
|||||||||
|
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
||||||||||
|
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт |
Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер |
Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
||||||||
|
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ 3 минут |
Психологиялқ ахуал қалыптастыру: Шаттық шеңберінде бір-біріне сәттілік тілету, сәлемдесу, түгелдеу, топқа бөлу: І топ: «Жаз», ІІ топ: «Күз», ІІІ топ: «Қыс» |
|
||||||||
|
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ 5 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
(Таратпа қағазбен жұмыс) С.Торайғыровтың өмірі мен шығармашылығына байланысты сұрақтарға жауап алу.
|
Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады. |
||||||||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
|
Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады. |
||||||||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
|
Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады. |
||||||||
|
ЖАҢА САБАҚ 12 минут |
«Ойқозғау» сратегиясы. Тақтадан М.Әуезовтің: «Мен қазақ жазушыларынан, әрине, Абайды сүйемін. Бала күнімнен ішкен асым, алған нәрімнің барлығы Абайдан. Бұдан кейін Мағжанды сүйемін, оның Еуропалығын, жарқыраған әшекейін сүйемін. Мағжан – культурасы зор ақын. Абай – ақылдың ақыны, ал Мағжан –ақынның ақыны, сондықтан біз Мағжаннан үйренуіміз керек» - деген сөзін оқыту, кім туралы айтылғанын сұрап, Мағжан Жұмабаев туралы білетіндерін сұрау, сол арқылы жаңа тақырыпты жариялап, мақсатын айту. «Түртіп алу» стратегиясы бойынша ақынның өмірі туралы мәліметтерді жазғызу. 1. Ақынның өмір сүрген кезеңі___________ 2. Туған жері__________ 3. Әкесі кім және неше жасында білім алған?__ 4. Қай медреседе білім алған?_________ 5 . Қандай тілдерді жетік білген?________ 6. Қандай шығармаларын білесіңдер?________ Сергіту сәті. Жұмбақтар шешкізу. 1. Қолы жоқ, сурет салады, Тісі жоқ, тістеп алады. (Аяз) 2. Қанаты жоқ, ұшады, Аяғы жоқ, жетеді, Аузы жоқ, ұлиды. (Боран) «Қыс» сөзіндегі әр әріптен қысқа байланысты сын есімдерді айтқызу. Қ – қарлы, қатты, қаһарлы Ы – ызғарлы, ызғырық С – суық, салқын. |
|
||||||||
|
САБАҚТЫ БЕКІТУ 15 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
Өлеңді мәнерлеп оқыту, мәнін ашқызу.
|
Жеке жұмыс. Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады. |
||||||||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
Өлеңге топтық жұмыста талдау жасау. І топ: тақырыбы мен идеясын анықтау. ІІ топ: әдебиет теориясы бойынша талдау. ІІІ топ: сөздікпен жұмыс |
Топтық жұмыс. Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады. |
||||||||
|
3-деңгей (жинақтау, бағалау): |
«Қыс» шығармашылық жұмыс. Ақын өлеңіндегі қыс пен біздің өлкенің қысын салыстыру. |
Жеке жұмыс. Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады. |
||||||||
|
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА 5 минут 1-деңгей (білу, түсіну): |
Барлығына келесі сабаққа «Балалық шақ», «Сағындым» өлеңдерін оқып келуге тапсырма беру. М.Жұмабаевтың өмірі мен шығармашылығы туралы оқу. |
Тапсырманы орындағанға «3» баға қойылады. |
||||||||
|
2-деңгей (қолдану, талдау): |
«Қысқы жолда» өлеңін мәнерлеп жаттау. |
Тапсырманы орындағанға «4» баға қойылады. |
||||||||
|
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) |
Тақырып бойынша тест құрастыру. |
Тапсырманы орындағанға «5» баға қойылады. |
||||||||
|
БАҒАЛАУ |
3-5 балл жинаған оқушыларға «3» баға қойылады. 6-8 балл жинаған оқушыларға «4» баға қойылады. 9-12 балл жинаған оқушыларға «5» баға қойылады. |
|
||||||||
|
КЕРІ БАЙЛАНЫС |
Стикерлерге өз пікірлерін жазу. |
|
||||||||
|
Рефлексия |
|
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды? |
|
|
|
|
|
Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды? |
|
|
Келесі сабақта өз жоспарыңызға қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? |
|
шағым қалдыра аласыз













