ҰОҚ. Тақырыбы: Маған ұнайтын жыл мезгілі. Оқиғаның ретін белгілеймін. | Мектеп/МҰ: |
Күні: | Педагогтің аты-жөні: Сейфуллиева А.Т |
Мектепалды сынып/топ МАД «Б» | Қатысушылардың саны: | Қатыспағандардың саны: |
Оқыту мақсаттары | 0.2.4.1.Уақыт туралы түсінікті білу: бүгін, кеше, ертең, бүрсігүні; тəулік бөліктері. 0.2.3.1.Түрлі жағдаяттардың/ фигуралардың /уақыттың (күн, апта, ай, жыл) тізбегін орнатып, жалғастыру. |
Күтілетін нəтижелер | Барлық тəрбиеленушілер: -уақыт туралы түсінікті біледі: бүгін, кеше, ертең, бүрсігүні; тəулік бөліктері. |
| Көптеген тəрбиеленушілер: -бүгін, кеше, ертең, бүрсігүні; тəулік бөліктері деген сөздерді өмірдегі жəне оқудағы жағдайларда қолданады. |
| Кейбір тəрбиеленушілер: -тəулік уақытына, жыл мезгілдеріне, апта күндеріне арналған сөздерді пайдалана отырып, өз бетінше əңгіме құрастырады. |
Тілдік мақсаттар | Дағдыларын дамыту: -тəулік уақыты мен жыл мезгілдері туралы сөйлемдер құрастыра алады. Пəндік лексика жəне терминология: -бүгін, кеше, ертең, бүрсігүні; тəулік бөліктері, күн, апта, ай, жыл. Пікір алмасуға арналған сұрақтар: – Қыста (көктемде, жазда, күзде) қандай мерекелер атап өтіледі? –Тəулік ішінде (таңертең, күндіз, кешке, түнде) не істейсің? –Алдымен не болды, содан кейін не болды? Жазу: -бастырып салу, бояу. |
Алдыңғы білім | Жыл мезгілдері, тəулік уақыты, апта күндері . |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс-əрекет | Ресурстар |
Басталуы 0–5 минут | Амандасу 3 тілде Шаттық шеңберіҚайырлы күн досым, Қайырлы күн болсын.Бейсенбінің сәті,Сәттілікке толсын.Топка бөлінеді түстерді таңдау арқылы
Педагог балаларды жыл мезгілдері туралы əңгімеге тартады. Музыканың дыбысымен балалар әр мезгілдің ерекшеліктерін қимылмен көрсетеді. |
«Жыл мезгілдері» өз ойларын айтады.Бірге орындайды |
| Өзектендіру. Ойын: Оқу қызыметі басталмас бұрын бізге почташы хат акеліп тастаған. «Почташының хаты» дидактикалық ойыны Ойын барысы:Барлық топқа педагог əртүрлі түсті 4 корапшаны алдарына қояды сол қорапшадағы тапсырмаларды балалар топпен отырып жауап береді. |
Топпен жұмыстанады. |
Ортасы 6–15 | Мақсат қою (проблемалық жағдай). (Ұ)Табиғатты бақылай отырып, халық жыл мезгіліне байланысты көптеген тақпақтар шығарған. Әр топтан бір оқушыдан тақпақ айтып шығу. Жаңалық ашу. (Ұ) Педагог 1-тапсырмадағы «Жыл маусымдары» деген суретке қарауды ұсынады. Балалар маусымдарды жəне олардың белгісін атайды. Əрі қарай балалар өзінің таңдауын түсіндіре отырып, маусымдар мен сюжеттік суреттерді өз бетінше біріктіреді.Әр тапсырма смайлик арқылы бағаланып отырады. | Балалар тақпақтарын айтады. Үш тілде
Əліппе-дəптер |
16–25 | (Ө) 2-тапсырманы өз беттерінше орындайды. Сергіту сәті. Музыкамен бірге қосылып орындайды(Ж) 3-тапсырма жұппен орындалады. Балалар маусым бойынша сəйкес келетін заттарды таңдап, суреттерді біріктіреді. | Музыканың ырғағымен орындайды. Əліппе-дəптер |
Рефлексия 26–30
| Рефлексия. Педагог қорытынды жасап, балаларды мадақтай
3 тілде сабақты аяқтау | 3 тілде қоштасу
|