Материалдар / Мағжан Жұмабаев – қазақтың ұлы ақыны. 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мағжан Жұмабаев – қазақтың ұлы ақыны. 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мына материал 6 сыныпқа арналған қазақ тілі мен әдебиеті пәнінен қысқамерзімді сабақ жоспары.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2023
1113
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқамерзімді жоспар

4-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Мағжан Жұмабаев – қазақтың ұлы ақыны

Бөлім:

4-бөлім. Қуат көзін үнемдей білеміз бе? М.Жұмабаев «От» өлеңі (үзінді)

Педагогтің аты-жөні:

Бокеева Д Д

Күні:

11.11.2022 ж.

Сыныбы:6

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Мағжан Жұмабаев – қазақтың ұлы ақыны

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

6.2.5.1 - коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отыру

6.4.1.1 – мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, түсініктеме жазу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін: коммуникативтік жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып отырады;

Көпшілік оқушылар үшін: мәтіндердің стильдік ерекшелігін сақтай отырып, түсініктеме жаза алады;

Кейбір оқушылар үшін: сыни пікірін дәлелдеп жаза алады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин.

І.Ұйымдастыру кезеңі:

а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу үшін «Өрмекшінің торы» әдісін пайдаланып, оқушылар бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті лақтырады.

ә). Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру.

б). Топтастыру.

Оқушылар мұғалімнің нұсқауы бойыншаекі топқа бірігеді.

І-топ:

ІІ-топ

Топтың ережесі:

  1. ТҚЕ сақтау.

  2. Топ басшысына бағыну.

  3. Белсенді болу.

  4. Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен қарау.

  5. Уақыт шегінде жұмыс жасау.


Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады.



Тоқыма жіп


Жаңа сабаққа кіріспе


(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау.


Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.


Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік береді.

Саралау: «Диалог және қолдау көрсету»








Қалыптастырушы бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.

Сабақтың ортасы

Мағынаны ашу.

  1. м ин.

1-тапсырма

Жеке жұмыс

Мұғалім тақырып туралы кейбір ақпаратты оқушыларға айтып, таныстырады. Өзара талқылайды.

2-тапсырма

Жеке жұмыс

Айтылым

Сұрақтарға жауап береді. (Алаш орда, А.Байтұрсынов, М.Жұмабаев, «Алаш» партиясы)





Жазылым Айтылым

Әртүрлі дереккөздерден анықтама жинап, сұрақтарға жауап береді.

Дескриптор:

-сұрақтарға жауап береді..

-Ойын түйіндейді.

Жалпы – 3 балл







Дескриптор

3-балл

-анықтама жинайды.

-сұраққа жауап береді

-талқылайды

Кітап

6-сынып оқулығы



Суреттер топтамасы



Бейнебаян

Жұптық жұмыс


3-тапсырма

Жұптық жұмыс

Қарқыны баяу оқушыларға жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау көрсетеді.

4-тапсырма

Жеке жұмыс









5-тапсырма

Топтық жұмыс





Ойтаразы

Жеке жұмыс

Жазылым Айтылым

«Броундық қозғалыс» .

Деректер жинап, кестені толтырады.

Диалогта есімдіктердің түрлері қолданады.











Оқылым Жазылым

Көп нүктенің орнына тиісті есімдіктерді қояды. Синонимдерін табады.



Тыңдалым Айтылым

Тыңдап, сұраққа жауап береді. 5-сұрақты топта талқылайды.

Жазылым

Рефлексия

«5 сөз, 1 түйін» тәсілі арқылы сабақты қорытындылайды.

Дескриптор:

-деректер жинайды

-кестені толтырады

-диалог құрайды

Жалпы- 5 балл













Дескриптор

3-балл

-синонимдер табады

-есімдіктерді қойып жазады.



Дескриптор

3-балл

-талдайды

-мәнін ашады.



Дескриптор

3-балл

-қорытынды жасайды

Оқулық,

жұмыс дәптері

ДК









Интербелсенді тақта







плакаттар







Презентациялық слайдтар







Кесте

Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин.


«Еркін микрофон» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты:Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.


Мұғалім оқушыларды «Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағалайды. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

Рисунок 23


5-тапсырма. Мәтінді тыңда. Сұрақтарға жауап бер.

Мағжан Жұмабаев қазақ халқының лирик ақыны, аудармашы, ғалым, ұстаз, репрессия құрбаны, бес арыстың бірі, қоғам қайраткері, «Алаш» партиясының белсенді мүшелерінің бірі. Ол 1893 жылы Солтүстік Қазақстан облысы, Булаев ауданында дәулетті отбасында дүниеге келген. Уфа қаласындағы “Ғалия” медресесінде оқыған. Татар жазушысы Ғалымжан Ибрагимовтың ақынның ұстазы болған.

Медреседен кейін Омбы мұғалімдер семинариясында оқыды. 1937 жылы Мәскеудегі Жоғары әдебиет- көркемөнер институтын бітірген. Ақынның «От», «Балалық шақ», «Жазғы таң» өлеңдері, «Батыр Баян» поэмасы бар.Алғашқы өлеңдер жинағы «Шолпан». Поэзиясының ерекшелігі – тарих, жақсылық пен жамандық, махаббат тақырыптары. Өлеңдерінің тілі көркем, мазмұны терең. «Алқа» атты жасырын ұйым құрды деген жалған айыппен репрессияға ұшырады. «Халық жауы» ретінде атылған.





770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!