Бөлім:
|
4-бөлім. Қуат көзін үнемдей
білеміз бе? М.Жұмабаев «От» өлеңі
(үзінді)
|
Педагогтің
аты-жөні:
|
Бокеева Д
Д
|
Күні:
|
11.11.2022
ж.
|
Сыныбы:6
|
Қатысушылар саны:
Қатыспағандар саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Мағжан Жұмабаев – қазақтың ұлы
ақыны
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаты:
|
6.2.5.1 - коммуникативтік
жағдаят бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын
толықтырып отыру
6.4.1.1 – мәтіндердің стильдік
ерекшелігін сақтай отырып, түсініктеме
жазу
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Барлық оқушылар
үшін: коммуникативтік жағдаят
бойынша диалогке қатысушылар өзара түсінісіп, ойларын толықтырып
отырады;
Көпшілік оқушылар
үшін: мәтіндердің стильдік
ерекшелігін сақтай отырып, түсініктеме жаза
алады;
Кейбір оқушылар
үшін: сыни пікірін дәлелдеп
жаза алады.
|
Сабақ
кезеңі/Уақыты
|
Педагогтің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар
|
Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту
7
мин.
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі:
а) Оқушылармен сәлемдесу,
түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
үшін «Өрмекшінің
торы» әдісін пайдаланып, оқушылар
бір- біріне жақсы тілектер айту арқылы жіпті
лақтырады.
ә). Топта жұмыс жасау ережені
еске түсіру.
б).
Топтастыру.
|
Оқушылар мұғалімнің нұсқауы
бойыншаекі топқа
бірігеді.
І-топ:
ІІ-топ
Топтың
ережесі:
-
ТҚЕ
сақтау.
-
Топ басшысына
бағыну.
-
Белсенді
болу.
-
Бір-бірін тыңдау, өз пікірімен
ашық бөлісу, басқалардың пікіріне құрметпен
қарау.
-
Уақыт шегінде жұмыс
жасау.
|
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек
білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық
оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту
арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын
оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың «Жіктеу» тәсілі
қолданылады.
|
Тоқыма
жіп
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
|
(Ұ) «Миға
шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен
жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық
талқылау.
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
беріп, өзара ұжымдық талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға
сабақтың тақырыбы, мақсатымен
таныстырады.
|
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде
сыни ойлануды дамыту.
Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы
артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді
және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға мүмкіндік
береді.
Саралау: «Диалог және қолдау
көрсету»
|
Қалыптастырушы
бағалау: Өз ойын дұрыс мағынада
білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау
сөзімен ынталандыру.
|
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
ашу.
-
м
ин.
|
1-тапсырма
Жеке
жұмыс
Мұғалім тақырып туралы кейбір
ақпаратты оқушыларға айтып, таныстырады. Өзара
талқылайды.
2-тапсырма
Жеке
жұмыс
|
Айтылым
Сұрақтарға жауап береді. (Алаш
орда, А.Байтұрсынов, М.Жұмабаев, «Алаш»
партиясы)
Жазылым
Айтылым
Әртүрлі дереккөздерден
анықтама жинап, сұрақтарға жауап
береді.
|
Дескриптор:
-сұрақтарға жауап
береді..
-Ойын
түйіндейді.
Жалпы – 3
балл
Дескриптор
3-балл
-анықтама
жинайды.
-сұраққа жауап
береді
-талқылайды
|
Кітап
6-сынып
оқулығы
Суреттер
топтамасы
Бейнебаян
|
Жұптық
жұмыс
|
3-тапсырма
Жұптық
жұмыс
Қарқыны баяу оқушыларға
жетелеуші, түрткі сұрақтар қояды. Қарқыны жылдам оқушыларға
бағыттаушы сұрақтар қойып қолдау
көрсетеді.
4-тапсырма
Жеке
жұмыс
5-тапсырма
Топтық
жұмыс
Ойтаразы
Жеке
жұмыс
|
Жазылым
Айтылым
«Броундық қозғалыс»
.
Деректер жинап, кестені
толтырады.
Диалогта есімдіктердің түрлері
қолданады.
Оқылым
Жазылым
Көп нүктенің орнына тиісті
есімдіктерді қояды. Синонимдерін
табады.
Тыңдалым
Айтылым
Тыңдап, сұраққа жауап береді.
5-сұрақты топта
талқылайды.
Жазылым
Рефлексия
«5 сөз, 1 түйін» тәсілі арқылы
сабақты
қорытындылайды.
|
Дескриптор:
-деректер
жинайды
-кестені
толтырады
-диалог
құрайды
Жалпы- 5
балл
Дескриптор
3-балл
-синонимдер
табады
-есімдіктерді қойып
жазады.
Дескриптор
3-балл
-талдайды
-мәнін
ашады.
Дескриптор
3-балл
-қорытынды
жасайды
|
Оқулық,
жұмыс
дәптері
ДК
Интербелсенді
тақта
плакаттар
Презентациялық
слайдтар
Кесте
|
Сабақтың
соңы
Ой
толғаныс.
Рефлексия
7
мин.
|
«Еркін микрофон»
әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау
мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын
тыңдайды.
Мақсаты:Оқушы алған білімін
саралай білуге
дағдыланады.
Тиімділігі:Тақырып бойынша
оқушылардың пікірін анықтайды.
Жинақталған деректердің құнды
болуын қадағалайды.
|
Оқушылар бүгінгі сабақтың
мақсаты, тақырыбы бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды
жасайды.
|
Мұғалім
оқушыларды «Жапондық
бағалау» әдісі арқылы бағалайды.
Яғни «Дұрыс келісемін»,
«Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен
қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу
белсенділігі бойынша
бағаланады.
|
|