Материалдар / Магниттің қасиеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Магниттің қасиеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылыстану сабағында балалардың шынайы өмірде кездесетін қасиетті заттардың маңызы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
4373
10 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Оқу  іс –әрекетін  ұйымдастырудың  технологиялық  картасы.

 

Пәні:жаратылыстану

Тәрбиеші:Нургалиева Сауле Мухамеджановна

Ақпан 2016


Тақырыбы

Магниттің ерекшелігі қандай

Сабақтың мақсаты

магниттік қасиеттері бар кейбір денелерді анықтау;

магниттердің қасиетін зерттеу;

жүргізілген экспериментті түсіндіру.

жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолдана білу

Көрнекіліктер

  1. жолақты магниттер (әр оқушыға);

  2. металдан жасалған түрлі заттар (темір бұранда, бұрандалы шеге, кішкене темір шарлар, шегелер, қағаз қыстырғыштар, өшіргіштер, қарын­даштар­ және т.б.);

  3. көзәйнек (ескі, қажетсіз) немесе басқа шыны зат;

  4. құм салынған табақша;

  5. ине;

  6. пластикалық құмыра. Интернет-ресурстар:

магнит туралы мультфильм

Іс-әрекет  кезендері

Тәрбиеші  әрекеті

Балалардың   іс — әрекеті

  Психологиялық ахуалды қалыптастыру


-Салеметсіңдер ме балалар!

Сабаққа дайындығын тексеру.

Сыныптың түгелдігін тексеру

Армысың асыл күн!
Армысың көк аспан!
Армысың жан досым
Жылуыма жылу қос
Міне, менің қолым!

Балалар амандасады.

Ұйымдастыру  іздестіру       

 Жаңа сабақ

 





























Зертханалық жұмыс

 
























 Дидактикалық ойын


 


Магниттіліктің пайда болуы ертеректен белгілі, алайда оны түсіндіру біраз уақыт бұрын ғана мүмкін болды. Бір аңызға сәйкес Магнус есімді қария өзінің таяғының темір ұшы қызықты тасқа тартылғанын байқайды. Содан бері сол ерекше тасты “Магнус тасы” немесе магнит деп атап кеткен деседі.


Барлық заттардың нақты магниттік қасиеттері болады. Темір, кобальт, никель жақсы магниттелетін материалдарға жатады. Тұрақты магниттің екі магниттік полюсі болады: солтүстік (N) және оңтүстік


(S). Аттас полюстер бірін-бірі тебеді, ал аттас емес полюстер тартылады.


Электромагнит — өзінен электр тогын өткіз­генде магниттік қасиеттері бар заттарды тартатын құрал. Әдетте ол ферромагнитті өзекшеден және орамнан тұрады.

Магниттер. Оқушылардың назарын суретке аударып, сұраймын:

Суретте қандай заттар берілген?






-Өз үйлеріңде магниті бар қандай заттар бар?




Осыны жұпта талдауды сұрау Оқушылардың жауаптарын тыңдау


-Ал,балалар,қазір мен сендерге сиқырлы қолғап көрсетемін.Ол қолғаптың ішінде заттар бар.Қазір біз осы магниттің көмегімен сол заттарды шығарамыз./магнитті қолғаптың сыртымен жүргізіп бір-бір заттан алып шығамын./

-Қалай балалар көрдіңдер ме, олар магниттің сиқырымен сыртқа шықты.Ал магнитке қандай заттар тартылмайды.Қолғаптың ішінен магнитке тартылмаған заттарды алып көрсетемін.

-Осыдан балалар мынадай қорытынды шығаруға болады.

Магнитке тек қана металлдан жасалған заттар ғана тартылады.Ал шыныдан,пластмассадан,мата,қағаз магнитке тартылыс күші жоқ.

-Осы тұжырымдаманы есте сақтап қояйық.


Магниттік қасиеттер. Осы заттардың барлығына ортақ не бар?





Магниттің осы қасиетін қалай атауға болады?


-Қазір мен сендермен ойын ойнаймын.

Мына қойылған заттарды атаңдаршы.

Ендеше ортаға бір оқушыны шақырайық.Ол оқушы бізге тартатын заттарды бір бөлек,тартпайтын заттарды бір-бөлек жинап берсін.





















-шеге,қарындаш,,

қасық,инелер,

циркуль,аквариум




тоңазытқыш есігі,шахмат,магниттік тақтамен әріптер т.б



балалар жұптасып та,жеке де жауап береді.




Қолғаптан шыққан заттарды балалар қолмен ұстап көреді,аттарын атайды.






Магнитке тартылмаған заттарды атайды.



Тұжырымдаманы барлығы хормен қайталайды.



Оқушылар ол заттар металдан жасалған немесе металл бөлшектері бар деген қорытындыға келе алады.

Тартылыс күші бар.


-доп,скрепка,

пирамида,машина,құлып.


Оқушы заттарды топтап бөледі.

Сергіту сәті

«Судағы балықтар»


 Рефлексивті — түзетушілік 

Симантикалық карта толтыру


Күтілетін   нәтиже:

Білу

Тапсырма  мазмұнын  толық  есте  сақтады.

Өзіне үйренгені

Жаңа білімді түсінеді

Үйрену 

 Сұрақтарға толық жауап беруге  үйрену.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!