Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Майдан және тыл
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектебі: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: 31.03.2023 |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сыныбы: 7 |
Сабақ тақырыбы: Майдан және тыл Оқшау сөздер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: |
7.2.5.1 мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру; 7.4.4.5 оқшау сөздердің қызметін түсіну, ажырата білу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
1.Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырады; 2.Оқшау сөздердің қызметін түсініп, ажырата біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: |
1. Мәтін бойынша проблеманы анықтайды 2.Проблемалық сұрақтар құрастырады 3.Оқшау сөздердің қызметін түсінеді; 4. Оқшау сөздердің түрлерін ажырата біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басы. |
Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық ахуал орнату. Мақсаты: сыныпта қолайлы орта қалыптастыру
Үй тапсырмасы: «Айналмалы бекет» әдісі
Миға шабуыл: интербелсенді тақтадан соғыс көріністерінен шағын видео тамашаланады. Сол видео туралы топтарының тақырыбын қатыстырып өз ойларын екі- үш сөйлеммен жеткізеді. Дескриптор:
Сұрақтарға жауап бер 1.Ұлы Отан соғысы қай жылдары болды? 2.Ұлы Отан соғысы туралы не білесіңдер? 3.Неліктен бұл соғыс «Ұлы Отан соғысы» деп аталды? 4.Сенің ата-әжең немесе туысқандарың Ұлы Отан соғысына қатысқан ба? 5.Ұлы Отан соғысының алғашқы күндері қалай болды?
Оқу мақсатымен оқушыларды
таныстыру
|
Оқушылардың назарын сабаққа аударады. Оқушылар «Бір шаңырақтың астында» әдісі бойынша шеңбер құрып, есімдерінің басқы әріптеріне байланыстырып,1 сөзден айтады, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді. Мысалы: Бағлан- байсалды
Үй жұмысына жауап береді.
|
ҚБ«Жарайсың» «Бәрекелді» сөздері арқылы мадақтау.
|
7-сынып Қазақ тілі оқулығы
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы. Жаңа сабақ:
|
1-тапсырма «Сұрақтар жаңбыры» әдісі Мәтінді оқыңдар Негізгі ойды анықта Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыр Сұрақтарға жауап беріңдер
ЕБББ тапсырмасы: Отан,ерлік,туған жер,батыр,соғыс туралы мақал-мәтелдер айтады. Сергіту сәті «Поззия әлемі» өлең оқу(Әбу Сәрсенбаев) «Сен құрметте оны, қарағым» 2-тапсырма. «РАФТ» әдісі Ұлы Отан соғысы ардагерлеріне алғыс айтып хат жазыңдар. «Ұрпақтар атынан алғыс» тақырыбына шағын хат жазу. Хаттың ішінде оқшау сөздерді пайдаланып, оқшау сөздердің түрлерін ажырату қажет. Функционалды сауаттылық Негізгі ақпаратты қазіргі өмірмен байланыстыра отырып,өз ойларын білдіріңдер
ЕБББтапсырмасы: Сәйкестендір.
Саралау тапсырмасы І деңгей. Оқшау сөздердің астын сыз, тыныс белгісін қой, түріне ажырат. -Уа, Жиренше анау қаңбақ қайдан келеді,қайда барады? Пай-пай Көріңде өкіргір Қожекем-ай! Қатал едің жарықтық. Сізге бәлкім бұл таныс болмас. Сіздің халық-ақын халық менің ойымша. Жә көрген-білгеніңді тез айт! Біріншіден сөзде тұру керек. ІІ деңгей Семантикалық картамен жұмыс
|