Басы.
|
Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық
ахуал орнату.
Мақсаты: сыныпта қолайлы орта
қалыптастыру
Үй тапсырмасы:
«Айналмалы бекет»
әдісі
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
Оқушы
ұпайы
|
Оқшау сөздердің қызметін түсініп, ажырата
біледі.
|
Оқшау
сөздердің қызметін түсінеді.
|
1
|
|
|
Оқшау
сөздердің түрлерін ажырата
біледі.
|
1
|
|
Мысалдар
келтіреді.
|
1
|
|
-
1.Қазақ тілінде оқшау сөздер
нешеге
-
бөлінеді?
-
Оқшау сөздер кездескенде, сөйлемде қойылатын
тыныс белгісі қойылады?
-
Қаратпа сөз дегеніміз
не?
-
Тыңда, дала, Жамбылды!
-
Шіркін, ақын болсаң осындай
бол.
-
Әрине, оның айтқаны дұрыс.
-
Ұялма, қалқам, бір сайра, біз де алалық
үлгіні.
-
Қарағым-ай, тұршы
тезірек.
-
Одағай сөздердің түрлерін ата.Мысал
келтір.
-
Ой,
байғұс, бала-ай!
-
Ойбай, Жақа, ол Жоламанның дүмпуі
ғой.
-
Шынында да, халіміз онша мәз
емес.
-
Жігіттер, ойын арзан, күлкі
қымбат.
-
Толғаулы тоқсан қызыл тіл, сайраймын десең, өзің
біл.
Миға
шабуыл: интербелсенді тақтадан соғыс көріністерінен
шағын видео тамашаланады. Сол видео туралы топтарының тақырыбын
қатыстырып өз ойларын екі- үш сөйлеммен
жеткізеді.
Дескриптор:
Сұрақтарға жауап
бер
1.Ұлы Отан соғысы қай жылдары
болды?
2.Ұлы Отан соғысы туралы не
білесіңдер?
3.Неліктен бұл соғыс «Ұлы Отан соғысы» деп
аталды?
4.Сенің ата-әжең немесе туысқандарың Ұлы Отан
соғысына қатысқан ба?
5.Ұлы Отан соғысының алғашқы күндері қалай
болды?
Оқу мақсатымен оқушыларды
таныстыру
|
Оқушылардың назарын сабаққа
аударады.
Оқушылар «Бір шаңырақтың астында»
әдісі бойынша шеңбер құрып, есімдерінің басқы
әріптеріне байланыстырып,1 сөзден айтады, бір-біріне жылы
лебіздерін білдіреді. Мысалы: Бағлан-
байсалды
Үй жұмысына жауап
береді.
|
ҚБ«Жарайсың» «Бәрекелді» сөздері
арқылы мадақтау.
|
7-сынып
Қазақ тілі оқулығы
|