Мерзімі:
|
Сынып: 9
|
Пән:
география
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Қазақстанның мал
шаруашылығы
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Қазақстанның мал
шаруашылығы негізгі ерекшеліктерін
түсіну
|
Күтілетін
нәтиже:
|
Оқушылар бірін-бірі
үйретіп, толықтырады.
Өз ойын еркін
айтады, пікір алмасады.
Сенімді қарым-қатынас
орнығады.
|
Негізгі
идеялар:
|
Тақырып аяасында сын
тұрғысынан ойлап, түрлі жағдаятқа сәйкес өз пікірін еркін айтуына
пікірталасқа түсуіне жағдай жасай отырып оқыту, Блум таксаномиясы,
СТО стратегиясы.
|
Сабақ
барысы:
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-ірекеті
|
Сыныппен
сәлемдесу.
Оқушылардың сабаққа
деген қызығушылығын ояту.
Сабақтың ұранын
айтқызу:
«Білмейтінімізді
үйренеміз, білетін білімімізді тағы да
тереңдетеміз»
|
Оқушылар барлығы сабақтың
ұранын дауыстап оқып, сабаққа деген белсенділіктерін
білдіреді.
|
І.
Білу
А) «Ой
қозғау»
(жеке
жұмыс)
|
Оқушыларға
генологиялық ағаш сұрақтарға белсене жауап беруге
тиіс
-
Еліміздің ауыл
шаруашылығының басты міндеттерінің бірі – (топырақтың құнарлығын
арттыру)
-
Жалпы егістік
жерлерді атаныз (солтүстік, солтүстік-батыс, шығыс аймақтарды және
оңтүстікте тау етектерінде)
-
Өсімдік шаруашылығы
мәдени дақылдар неше түрге бөлінеді? (4 олар дәнді, техникалық,
жемшөптік, бау-бақша дақылдары болып
бөлінеді)
-
Біздің елімізде
бидайдың неше түрі бар? (2 түрі бар олар күздік бидай және жаздық
бидай егіледі)
-
Жаздық бидай көп не
қажет етеді?(ылғалды көп өажет
етеді)
-
Мал шаруашылығында
жылқы және шошқа үшін құнарлы азық
(арпа)
-
Техникалық
дақылдарға не жатады? (шитті мақта, қант қызылшасы, күнбағыс,
темекі, зығыр жатады.)
-
Өте бағалы майлы
дақыл (күнбағыс)
-
Күнбағыс негізгі егістікті
алып жатқан облыстарды атандар... (Шығыс Қазақстан және Павлодар
облыстарын алып жатыр)
|
Алдарына берілген генологиялық
ағашта сұрақтар беріледі жауап
беру
|
Ә) (Ұжымдық жұмыс
)
(Сандардың сыры неде?
)
|
8,9
|
174,3
|
17,9
|
1,7
|
2010 және
5
|
16,3
|
2011және
27,4
|
1\2
|
9,5
|
|
Оқушылар кестемен
жұмыс жүргізеді
|
ІІ.
Түсіну
«Түсіндір» Жеке
жұмыс (шығармашылық
тапсырма)
|
-
Қой және Мүйізді ірі
қара мал шаруашылығы
-
Жылқы,
түйе,шошқа,марал шаруашылығы
-
Қосымша
ақпарат
|
Оқушылар үйден оқып, дайындалып келген білімдерін ортаға
салып, қорғайды.
|
ІІІ.
Қолдану
«Мағынаны таны»
топтық жұмыс
Ақылды
портфель
|
Шаруашылық
|
Аудандары
|
Пайдалануы
|
Қой
|
Батыс
Қазақстан
|
Еті, жүні және
терісі
|
Мүйізді ірі
қара
|
Шығыс
Қазақстанда
|
Еті, сүті,терісі
т.б
|
Жылқы
|
Атырау
|
Сүтінен емдік қасиеті
бар
|
Түйе
|
Қызылорда
|
Сүтінен шұбат
алады
|
Шошқа
|
Солтүстік
Қазақстан
|
Етті
майлы
|
Марал
|
Шығыс
Қазақстан
|
Мүйізінен құнды дәрі-дәрмек
жасалады
|
Құс
|
Оңтүстік
Қазақстан
|
Жұмыртқа және еті өнімдер
алады
|
Омарта
|
Шығыс
Қазақстан
|
Бал
|
Жібек
|
Оңтүстік
Қазақстан
|
Жібек талшығы
алынады
|
|
Оқушылар ақылды портфелдегі тапсырманы сәйкес келетін
кестеге жабыстырады.
|
IV. Талдау
(жекелей жұмыс)
Тест құрастыру
|
Оқушыларға өзіндік
жұмыс
|
Оқушылар жекелей
отырып тест құрастырады
|
V.
Жинақтау
Тұжырымда
(топтық
жұмыс)
|
1) Ауыл
шаруашылығының қандай салалары
бар?
2) Малдардың қандай
түрлерін білесіңдер? Өз өлкемізде олардың қайсысы
өсіріледі?
3) Түйені
Қазаұстанның қай аймағында кездестіруге
болады?
4)Ауыл
шаруашылығында топырақты өндеуде құрттардың атқаратын рөлі
неде?
|
1) Ауыл
шаруашылығының өсімдік және мал шаруашылығы деген екі саласы
бар.
2) Малдардың жылқы,
қой, шошқа, сиыр, түйе, ешкі. Біздің өлкемізде жылқы, сиыр,
қой, ешкі, шошқа өсіріледі.
3) Түйені Батыс
Қазақстанда кездестіруге
болады
|
VI.
Бағалау
(оқушылар сабақты
бағалайды)
|
Матрица кестесімен
бағалу тақтада сызылуы
тұрады
|
Оқушылардың әр
кезеңде +; - белгілері
қойлады
|
Рефлексия
(стикер)
|
Оқушыларға 2 түрлі стикерлер таратып беремін. Бір түсіне
сабақтан алған әсерін жазса, екіншіге
қиыншылықтарын жазады.
|
Стикерге сабақтан алған әсері мен қиын тұстарын
жазады
|
Сауалнама
|
Оқушыларға кесте таратамын. Өз ойын кестеге
түсіреді
Оқушының аты:
Сыныбы:
|
Сабаққа
дейін
|
Сабақ
үстінде
|
Сабақтан
кейін
|
|
|
|
|
Кестеге сауалнама
толтырады.
|
Үй
тапсырмасы
|
§30 оқу “АӨК 20
сұрақ тест, сөзжұмбақтар
құрастыру”
|
Оқушылар үй жұмысын
күнделікке жазып алады
|