Материалдар / Мәліметтер базасын құру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мәліметтер базасын құру

Материал туралы қысқаша түсінік
І Ұйымдастыру кезеңі Good day guys! Im glade to see you! How are you? Who is on duty today? I’m duty today (Кім кезекші) Who is absent today? All are present – бәрі түгел 1-оқушы жоқ болса. Марат is absent today. Бірнеше оқушы жоқ болса. Марат, Жансая аre absent today. Students what day is it today? Today is the Thursday. What date is it today? Today is the 14th of November. Now I’ll devide you into 2 groups. We have 2 groups: Green apple first group, Yellow apple second group Оқушылардың үстелдерінде жасыл, сары стикерлер жапсырады. Оқушылар өз түстері бойынша орындарына отырады яғни топ құрылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Мамыр 2022
267
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Сынып : 9а

Сабақ

Сабақтың тақырыбы: Мәліметтер базасын құру

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары):

9.2.2.2. электрондық кестеде деректер базасын жасау


1.Барлық оқушылар:

Электрондық кестедегі деректер базасы ұғымымен танысады


  • have a concept about the database

2.Оқушылардың көбісі:

Электрондық кестеде деректер базасымен жұмыс жасай алады


- versed in database types.

3.Кейбір оқушылар:

Деректер базасын құруды қолданудың маңыздылығын түсінеді.


  • formulate the importance of using databases.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Datebase, field, reord, column, row, table, query

Деректер қоры, алаң, жазба, баған, жол, кесте, сұраныс

Терминология

Column – баған - столбец

Row – жол - строка

Access – қол жеткізу - доступ

Protection – қорғау - защита

Table – кесте - таблица

Query - сұраныс - запрос

Report баяндама -отчет

Пәнаралық байланыстар:

Орыс тілі, ағылшын тілі, математика

Жоспар

Уақыты

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

(Басы)

2 мин.





Үй тапсырмаларын тексеру

3 мин.

















Сөзжұмбақ шешу

5 мин.

І Ұйымдастыру кезеңі

Good day guys! Im glade to see you! How are you?

Who is on duty today? I’m duty today (Кім кезекші)

Who is absent today? All are present – бәрі түгел

1-оқушы жоқ болса. Марат is absent today.

Бірнеше оқушы жоқ болса. Марат, Жансая аre absent today.

Students what day is it today? Today is the Thursday.

What date is it today? Today is the 14th of November.

Now I’ll devide you into 2 groups.

We have 2 groups:

Green apple first group,

Yellow apple second group

Оқушылардың үстелдерінде жасыл, сары стикерлер жапсырады. Оқушылар өз түстері бойынша орындарына отырады яғни топ құрылады.

ІІ Үй тапсырмасын тексеру

I’ll give you cards.

You must match the words. (сәйкестендіру кестесі беріледі)

I’ll give you 3 minutes. (3 минут беріледі)

Look at the blackboard and assess each other

Сәйкестендіру кестесі оқушыларға таратылады. Оқушылар бір-бірін «Plus-minus» арқылы тексеріп бағалайды.

Тақтаға дұрыс жауаптары жазылады.

Жақсы, келесі тапсырмамыз сөзжұмбақ шешу.


ІІІ Сөзжұмбақ шешу















  1. Оң жақ символдарды жоятын перне қалай аталады?

  2. Түгел бас әріптермен жазу үшін қолданылатын перне.

  3. Енгізу пернесі қалай аталады?

  4. Кесте сөзін ағылшын тілінде аудармасы?

  5. Сол жақ символдарды жоятын перне?

  6. Кестелік процессорда меңзердің орнын ауыстыру үшін қандай пернені қолданамыз?

  7. Бас әріптерді теру үшін қолданылатын перне?

  8. Кестелік процессор.

Яғни біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы Электрондық кестеде деректер базасын құру


(Ортасы)





3 мин

















Кластер жасау

7-мин.
















Сергіту сәті:

2 мин.

















7 мин.









7 мин.

Today our new terminology

Listen to me and repeat after me

Жаңа терминдермен танысу

Database- деректер қоры – база данных

Field – алаң - поле

Record – жазба - запись


to-do list - жұмыстар тізімі - список дел

to combine - біріктіру - объединить

to resize - өлшемін өзгерту - изменить размер

to scroll - айналдыру – прокручивать

field - алаң - поле

edge - шеті - край

area - аудан - область

to break - бөлу - разделить

to customize - баптау – настроить

Ал енді балалар бейнероликке назар аударайық.

Ағылшын тілінде бейнеролик көрсету «Database»

Бейнероликті талқылау (Look at the video)

Answer the questions

  1. What is a field? Өріс дегеніміз не?

  2. What is a record? Жазба дегеніміз не?

  3. What is a database? Деректер базасы дегеніміз не?

Әр бір дұрыс жауапқа стикер беріледі.

Open your books. Page fourty one (фотиуан)

Оқулықпен жұмыс.

Мұғалімнің түсіндірмесі. Бейне материалдар, слайд материалдарын қолдану арқылы көрсету.

Постермен жұмыс

1-топ «Электрондық кесте»

2-топ «Форма диалог терезесі»

«Екі жұлдыз бір тілек» арқылы топтар бір-бірін бағалайды.

Оқушылармен талқылау.

Сергіту сәті:

Ақпаратты мақал-мәтелдермен сәйкестендіріп айтыңдар.

Мысалы, Вирустан қорққан интернетке шықпас. (Шегірткеден қорққан, егін екпес)

  1. Білмесең Google-дан сұра.(Білмесең білгеннен сұра).

  2. Бір ядролы процессор жақсы, ал екі ядролы процессор одан да жақсы. (Бір бас жақсы, ал екі бас одан да жақсы).

  1. Антивирусы қүштіні - вирус ала алмайды. (Досы жақсыны - жау алмайды)

  2. Байт биттен құралады. (Теңге тиыннан құралады.)

Компьютерде практикалық жұмыс.

Formative assessment (Қалыптастырушы бағалау)

Мәліметтер базасымен жұмыс жасау

Критерий

  1. Excel кестелік процессорда деректер базасын құрады, ағылшын тілінде қатесіз жазады.

Excel кестелік процессорда кестені деректер базасын құрыңдар.











Дескриптор

  1. Excel кестелік процессорда деректер базасын құра алады.

  2. Ағылшын тілінде қатесіз жаза алады

Сабақты қорытындылау

https://quizizz.com/ ойын викторинасы арқылы сабақты қорытындылау.



Кері байланыс


Соңы


What did I learn ?

What do I want to know? нөуу

Мен не үйрендім?

 Мен нені білгім келеді?

Үйге тапсырма

41-45 бет оқу деректер дазасы туралы қосымша мәлімет табу, терминдерді жаттау

Саралау. Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?

Сіз басқаларға қарағанда

қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?

Бағалау. Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Бірлескен жұмыс, жеке жұмыс арқылы сабақты меңгерту.

«Постер» қорғау, сөзжұмбақ шешу,

Quizizz.сom арқылы оқушылардың қызығушылығын арттыру ,

деңгейлік тапсырмалар, кері байланыс орнату


Фишкалар арқылы ауызша, жазбаша түрде қалыптастырушы бағалауды іске асыру

Компьютермен жұмыс кезіндегі қауіпсіздік ережелерін еске түсіру

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?


Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері\ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?









Тексерді____________





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!