Материалдар / "Мамандығым мақтанышым"

"Мамандығым мақтанышым"

Материал туралы қысқаша түсінік
"Мамандығым мақтанышым"
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2018
362
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: «Тапқыр математик» математикалық сайысМақсаты: Оқушыларды ойлана білуге, тапсырмаларды тиянақты, тыңғылықты орындауға баулу, әділ шешім айтуға, бірлікке ынтымақтастыққа, әдептілікке тәрбиелеу.Міндеттері:— Оқушылардың математикаға деген қызығушылығын арттыру, математикалық ойлау қабілетін дамыту, алған білімдерін тереңдету, кеңейту, есептеу дағдыларын жетілдіру.— Оқушылардың зейінін, ойлау, зерде процестерін дамыту. Қиялын ұштап, қабілеттерін шыңдау, шығармашылық қабілетін дамыту.— Дидактикалық, логикалық тапсырмалар арқылы оқушылардың ақыл-ой белсенділігін тәрбиелеу, ұйымшылдыққа, мәдениеттілікке, тиянақтылыққа баулу.Сабақтың түрі: Жарыс сабақӘдістері: Сұрақ –жауап, сұхбаттасу, түсіндіру, көрнекілік.Сабақтың өткізілу формасы: Топпен жұмысКөрнекілігі: Презентация, нақыл сөздерСайыс сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңіПсихологиялық дайындық Қош келдіңіздер, қадірлі ұстаздар және оқушылар!Уа, жарандар, жарандар!Мына бізге қараңдарМінекей залда тыныштықЕстілмейді дыбыс түкМұны біз де қостаймызКешіккенді тоспаймызҒылымдардың атасыМатематика пәнінен“Тапқыр математик ” сайысын бастаймыз.Қымбатты білім сүйгіш жас достар! Орыс ғалымы М.Ломоносов «Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін –математика, сондықтан да оны оқу керек, » — деген. Олай болса, бүгін сендер қызықты, математиканың жұмбақты да, тартымды әлемімен танысасыңдар. Сендер бұл әлемнің қаншалықты қызықты, әрі сан түрлі екендігіне көз жеткізесіңдер. Сайыста сендерге әр түрлі қызықты сұрақтар мен тапсырмаларұсынылады. Сайыста жеңу үшін сендер белсенділік танытып,берілген сұрақтарға өзгелерден тезірек ойланып, жауап берулерің керек.Сайысымыздың бағдарламасымен таныстырайық:

1 «Кім тапқыр2. «Ойлан, тап!»3. «Сандар сыры»,4. «Сандар сөйлейді» (сандар туралы мақал-мәтелдер)5. «Бәйге: (а,ә,б –кезеңнен тұрады)6. «Кім жылдам»?

Бүгінгі күн сайыстаЕшкімнен сен қалыспаБілімі кімнің көп болса,Сол озады сайыста дегендей сайысқа қатысушылар: І топ: «Алғырлар» тобы 4 «А»ІІ топ: «Білгірлер» тобы 4 «Ә»ІІІ топ: «Тапқырлар» тобы 4 «Б»Бағдарлама бойынша І кезең «Кел танысайық».

1-топ: « Алғырлар» тобы 4 «А»Топ басшысы: Жораева АружанБіздің ұран: « Егеменді елдің тірегі- оқу мен білім»Қатысушылар: Зайдуллаев Рауан Жорабек Хансері Аристанова Назерке Диас Анарбек Наркулов Ернар

2-топ: « Білгірлер» тобы 4 «Ә»Топ басшысы: Шәймерденова НазеркеБіздің ұран : «Оқусыз білім жоқ, білімсіз күнің жоқ»Қатысушылар: Алмасқан Ерсұлтан Бисенбаева Диара Уринбек Жасұлан Жайнар Али Сайдаханов Ерасыл

3-топ «Тапқырлар» тобы: 4 «Б»Топ басшысы: Жұмабай ЖалғасБіздің ұран: «Алға қазақ жастары»Қатысушылар: Бекзат Асел Махамадин Рамазан Гузанбаев Жандос Бақберген Ибрагимов Әлібек Лаура2 кезең «Кім жылдам» Қадірін білсең егер сен,Қол ұшын берер ол сағанЕсептеп жүрсең бәрін де,Сүрінбейсің өмірде – дегендей сайысымызды «Кім тапқыр?» деген кезеңінен бастайық.1. Екі қолда қанша саусақ бар, он қолда ше?(10, 50) 2. 120 минут неше сағатқа тең?(2 сағат)3. Түйе 10 пұт жүкті 1 сағат бойы көтеріп тұрса, 1000 пұт жүкті қанша уақыт көтеріп тұра алады? (1cағат) 4. 3 жұмыртқа 3 минутта піседі, ал 5 жұмыртқа неше минутта піседі? (3мин)5. 1 т мақта ауыр ма, 1 т темір ауыр ма? (тең)6 .Тауық бір аяқпен тұрғанда 5 кг, ал екі аяқпен тұрғанда неше кг болады?(5кг)7. Үстел беті төрт бұрыш, оның бір бұрышын кесіп алсақ, неше бұрыш қалады?(5)8. 5 жыл бұрын Ержан 3 жаста болған. Қазір Ержан неше жаста?

3 кезең «Ойлан, тап!» (әр топқа логикалық тапсырмалар беру )І топ: «Алғырлар» тобына «Үй иесі мен ұрылар» Бір күні Қожаның үйіне ұрылар түспек болады.Үй иесі мұны сезіп:-Сапырып-сапырып Сарманға бер,Құйып-құйып Құрманға бер,Есіктегі екеуге бер,Төрдегі төртеуге берӨзің іш те маған бер деген екен.Мұны естіген ұрылар – «Қой мұнымыз болмас. Бұл үй толы кісі болды, әрі бізден екі есе артық екен, кетейік»- деп кетіп қалыпты. Үй иесі тапқырлығымен ұрылардан осылай аман қалыпты.-Сонда нешеу, ұры қанша? (10 адам, 5ұры)

ІІ топ «Білгірлер» тобына «Күлшеқыз» Күлшеқызға өгей шешесі «45 бұршақты үш ыдысқа бөліп, екеуіне бірдей, үшіншісіне 2 есе аз сал» деп тапсырма берді. Күлшеқызға бұршақтарды дұрыс бөлуге көмектесіңдер. (9+18+18)

ІІІ топ: «Тапқырлар» тобына «Шаштараз » Таныс емес қалаға келген математик шашын алмақшы болды. Қалада екі ғана шаштараз бар, әрқайсысының өз орны бар. Біреуіне кіріп, ол оның орны лас екенін көріп, шебердің алқам-салқам киімін көріп, шашы қалай болса солай алынғанын байқады. Ал екіншісінде тап-таза, иесі мұнтаздай таза және шашы тамаша алынған екенін байқады. Аз уақыт ойланып, математик бірінші шаштаразға барды. -Неге? (қалада екі ғана шаштараз болғандықтан әрқайсысы да бірін-бірі қырқады. Демек, біріншісі – жақсы шашатараз)

4 кезең «Сандар сыры» Өнерлі балаларға кім жеткен,Әр салада небір өнер көрсеткен,Төртінші сайысты біз бастайық,Өнерлінің әрқашанда өрісі кең – деп «Сандар сыры» атты келесі кезеңге көшейік.Мұнда сандардан құралған мақал-мәтелдер беріледі. Мақал-мәтелдің басындағы сөйлем оқылады, жалғасын сайыскерлер жалғастыруы керек. (әр дұрыс жауапқа 1 ұпайдан қосылады.

1 топ «Алғырлар»1) Екі жақсы қас болмас, екі жаман дос болмас.2) Бес бармақ жиналса, жұдырық болады.3) Отыз тістен шыққан сөз, отыз рулы елге жетеді.4) Жеті жұрттың тілін біл, жеті түрлі білім біл.5) Жүз сомың болғанша, жүз досын болсын.

2 топ «Білгірлер»1) Бір тал кессең, он тал ек.2) Бес саусақ бірдей емес.3) Досынды үш күн сынама, үш жыл сына.4) Айдың он бесі жарық, он бесі қараңғы.5) Бір кісі қазған құдықтан мың кісі су ішеді…

3 топ «Тапқырлар»1 .Алпыс күнде тасыған су, Алты күнде қайтар.2 .Жеті атасын білмеген жетесіз.3. Алтау ала болса, ауыздағы кетеді, Төртеу түгел болса, төбедегі келеді.4. Елу күнде ел жаңа.5. Айдағаның бес ешкі ысқырығың жер жарады.

5 кезең « Сандар сөйлейді» бұл кезеңде әр топ киелі сандар жайлы мағұлмат береді.

1- топқа жеті жұт жеті күн 1.құрғақшылық дүйсенбі 2.жұрт сейсенбі 3.өрт сәрсенбі 4.оба бейсенбі 5.соғыс жұма 6.топан су сенбі 7.зілзала жексенбі 2-топқаҮш арыс Үш данаСәкен,Бейімбет, Абай, ШоқанІлияс Ыбырай

Үш тәтті Үш биікАнаның сүті билікБаланың күлкісі дәулетТуған жер даналық3-топқаҮш қадірлі Үш қөзЫрыс су анасы-бұлақБақ жол анасы-тұяқДәулет дау анасы-құлақ

6 кезең « Бәйге» қорытынды кезең.Ғылымның сырын ұғынаШығыңдар білім шыңына.Ұқыптылық пен зеректікЖеткізер сіздердей өрендіЖеңістің мынау шыңына –дей келе, «Бәйге» кезеңіне де жеттік. бұл кезеңде топ басшылары сайысы. Берілген сұраққа 1 мин ішінде қай топ көбірек жауап береді.«Алғырлар» тобына:1. Ұзындық бірліктерін ата/ мин, сағат, секунд апта, тәулік/ 2. Екі нүкте арасын қосқанда не пайда болады? / кесінді/ 3. 4+5х2=?/14/ 4. а= 2 см, в=4 см / тік төртбұрыш S=? /8см/ 5. 350-150 дің айырмасы нешеге тең? /200/ 6. 1м-де неше см бар? /100см/ 7. Х+30=60 /х тің мәні нешеге тең?/ 30/ 8. Қуат 1 күнде кітаптың 5 бетін оқыды. Осы қарқынмен 3 күнде неше бетін оқиды?./15/ 9. 64 қай санның квадраты ?/ 8/ 10. Жеңіс қай күн ? / 9 мамыр/ 11. 1ғасырда неше жыл?/ 100/ 12. Ең үздік баға неше?/5/ 13. Бір жылда неше күн бар? /365немесе 366/ 14. 49 қай санның квадраты?/ /7 15. х-60=10 /х тің мәні нешеге тең?/70/ 16. а=5см в=4см /тік төртбұрыш Р=? /18/ «Білгірлер» тобына:1. Уақыт бірліктерін ата/ мин, сағат, секунд апта, тәулік/ 2. Мыңда неше нөл бар? /3/ 3.9 бен 5-тің көбейтіндісін ата/45/ 4. а=6см, в=3см/тік төртбұрыш S= ? см /18см/ 5. 750-350дің айырмасы нешеге тең?/400/ 6. 1т неше кг бар? /1000 кг/ 7. Х+40=80 /х тің мәні нешегі тең?/40/ 8. Алмас 1 сағ 4 км жол жүрді осы қарқынмен жүрсе 3 сағатта неше км жол жүреді. ? /12 км/ 9. 81 қай санның квадраты/9/ 10. Тәуелсіздік мерекесін қай күні тойлаймыз /16 желтоқсан/ 11. 1 жылда неше ай бар /12 ай/ 12. Ең нашар баға/2/ 13. а= 7см,в= 3см/тік төртбұрыштың Р=?см/20/ 14. Аш қарында 3 жұмыртқа жеу мүмкін бе? Жоқ/ 15. 5 сыныпта жасың нешеде болады?/10/ 16. 5 пен 3 –тің көбейтіндісі нешеге /15/ «Тапқырлар» тобына1. Уақыт бірліктерін ата/ мин, сағат, секунд апта, тәулік/ 2. Мыңда неше нөл бар?/3/ 3.6+4х3=?/18/ 4. а=6см, в=3см/тік төртбұрыш S= ? см /18см/ 5. 425-225=?/200/ 6. 1т неше кг бар? /1000км/ 7. Х+40=80 /х тің мәні нешегі тең?/40/ 8. Алмас 1 сағ 6 км жол жүрді осы қарқынмен жүрсе 2 сағатта неше км жол жүреді?/12км/ 9. 36 қай санның квадраты ?/8/ 10. Аналар мерекесін қай күні тойланады?/8наурыз/ 11. х+54=74 /х-тің мәні нешеге тең?/128/ 12. а=8 см,в=2 см/тіктөртбұрыш Р= ?см/20см/ 13. 7+2х2=?/11/ 14.400-275=?/125/ 15. 4 сыныпта жасың нешеде болады?/9/ 16. 6мен 3 –тің көбейтіндісі нешеге тең?/18/ -Ендеше, сайыстың қорытындысын шығарып, бүгінгі сайысымыздың ең тапқыр оқушылар тобын атап өтсек. І-орын 4 «Б» сынып «Тапқырлар» тобы, ІІ-орын 4 «Ә»сынып «Білгірлер» тобы, ІІІ-орын 4 «А» сынып «Алғырлар» тобы грамотамен марапатталды.Математика-толған тәртіп, мағына мен мәнМатематика-толған тамаша заңдылық пен сәнМатематика-толып жатқан терең сырШетсіз, шексіз дариядай бейне бір-дей отыра бүгінгі сайысымызды аяқтауға рұқсат еті









1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ