Материалдар / Мамандықтың бәрі жақсы.

Мамандықтың бәрі жақсы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға дәрігер мамандығының не үшін қажет екенін түсіндіру.Ойын барысында қарапайым сөйлеп құрап, оны түсініп, қайталай білуге үйрету.Дәрігердің еңбегін құрметтеуге тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Сәуір 2018
668
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Батыс қазақстан облысыЖылыой ауданы Жаңа қаратон кенті«Шапағат» ясли бақшасы
  • Кіші сәбилер тобы жетекші тәрбиеші
Тукпанова Мейрамгүл СаликовнаАшық сабақ Білім беру саласы. «Таным» «Шығармашылық» Ұйымдастырылған оқу қызметі. Жаратылыстану. Мүсіндеу. Тақырыбы; «Бізді қоршаған әлем» Тақырпша; «Мамандық Дәрігер». «Қуыршаққа арналған кәмпиттер» Мақсаты; Балаларға дәрігер мамандығының не үшін қажет екенін түсіндіру.Ойын барысында қарапайым сөйлеп құрап, оны түсініп, қайталай білуге үйрету.Дәрігердің еңбегін құрметтеуге тәрбиелеу.
Оқу іс- әрекетінің кезеңдері.Тәрбиешінің іс- әрекеті.Балалардың іс- әрекеті.










Мотивациялыққозғаушылық.































Шаттық шеңбері Біз балдырған тең басқан, Дос құшағын елге ашқан. Тілейміз біз тыныштық, Ашық болсын, көк аспан. Мықты болсын іргеміз, Бәрімізде біргеміз.Жарайсыңдар балалар!- Балалар казір жылдың қай мезгілі? - Қыс мезгілінің ай аттарын атап беріңдерші?Жарайсыңдар балалар!
  • Балалар бүгінгі оқу іс – әрекетіміз өте ерекше болмақ, бізге көптеген қонақтар келіп отыр. Балалар мен сендерге жұмбақ жасырғым келіп тұр.
  • Жұмбақтарды шешімін бірге тауып көрейік.Тәп – тәтті тамағы, астардың маманы.Қандай мамандық иесі екен?Қолында қайшы тарағы, тәртіпке шашты салады.Қандай мамандық иесі екен? Тіс ауырса, іш ауырса кім бізге дәрі береді?Қандай мамандық иесі екен?

    Тігетін киім – кешекті.Айтыңдаршы қай маман?Бөбектерін оқытып, білім берер балаға.Бұл қандай мамандық иесі?Жарайсыңдар балалар!
  • Міне балалар бұлардың барлығын мамандық иелері деп айтамыз.
  • Балалр тәрбиешімен бірге өлең жолдарын қайталп қыймылды түрде қайталайды.



    Сұраққа жауап береді.
  • Қыс мезгілі.
  • Желтоқсан,Қаңтар,Ақпан
  • Ынта қойып тыңдайды. Жұмбақтын шешімін табуға тырысады.





  • Аспазшы.


  • Шаштараз.




  • Дәрігер.


  • Тігінші.




  • Ұстаз.










  • Ұйымдастырушылық-ізденістік.







































    Рефлексиялық-түзетушілік.

    Мамандық дегеніміз – адамның еңбек қызметінің түрі. Мамандық таңдау да мектеп қабырғасынан басталады. Біздің таңдауымыз да, әр түрлі. Біреуін ертен ақын, инженер, құрылысшы, ұстаз т.б мамандық иесі боласыңдар. Жаман мамандық жоқ, мамандықтың бәрі жақсы болып саналады балалар.
  • Осы кезде балалардың арасынан жылаған баланың дауысы естіледі.
  • Балалар мына жылап отырған Абылайхан ғой . Бұл қыздың тісі ауырып тұр екен ғой.
  • Тісі ауырған баланы кім емдеп жазады? Олай болса дәрігерге хабарласайық. Олай болса жедел жардем шакырайык.
  • Дәрігер келеді балалармен сәлемдеседі.Тісі ауырған баланы тексеріп оған көмектеседі.
  • Дәрігер балалрға бірер кеңесін береді; таңертең және кешке тістерімізді тазалап жуу керек сол кезде біздің тістеріміз таза болса ешқандай ауырсыну болмайды балалар.Тәттіні көп жеуге болмайды балалар түсіндікпе?Балалр Дәрігерге не айтамыз?(Алғыс айтып рахмет деу керек)
  • Балалар қолымыз шаршаған болар, саусақ жаттығуын орындайықшы.
  • Бас бармағым алғашқы, Балан үйрек жалғасы, Ортан терек ағасы, Шылдыр шүмек нағашы, Кішкентай бөбек балақан, Бәріне ортақ алақан. Жарайсыңдар балалар!Мамандық иелерінің барлығы да, үлкен адамдар болғандықтан, үлкендерді сыйлап қадірлеуіміз керек.Ал ендеше балалар сендер тәтті кәмпитті жақсы көресіңдерго солайма?!Ендеше біз қазаір ермексаздың көмегімен қуыршаққа тәтті кәмпиттер жасап берейік.Әр түсті ермек сазды үзіп алып кәмпит жасайық (домалақ, сопақша пішіндер жасату) Балалармен жеке жұмыс жүргізеді.Жасаған жұмыстарын бағалайды.Мақтап мадақтау.




    Балалар тәрбиешіні зер салып мұқият тыңдайды.









    Дәрігер.





    Балалар зер салып мұқият тыңдайды.Ия



    Рахмет дәрігер.













    Балалар көңілдері көтеріліп қызығушылықпен педагогтын іс әрекеттерін қайталап жеке жұмыстарын жасайды.



    Балалар жасаған жұмыстарына қызыға қарайды.
    Күтілетін нәтиже:Біледі: Балалар мамандық түрлері мен қажетті құралдарды атай білді.Игереді: Ермексазбен усақ пішіндер жасауды игерді.Меңгереді: Сұрақтарға толық жауап беруді меңгерді.



    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ