Балалар бүгін біз
қоршаған ортамен танысу сабағынан ашық сабақ өткіземіз.
.
Тақырыбымыз :
«Мамандықтың барлығы жақсы»
Тема:»Все професия
хороши»
Ал балалар мамандық
дегеніміз не? Қалай
түсінесіңдер?
Мамандық дегеніміз – адамның
еңбек қызметінің
түрі.
Мамандық таңдау да мектеп қабырғасынан
басталады.
Әсемепаз болма
әрнеге
Өнерпаз болсаң
арқалан
Сен
де бір кірпіш дүниеге
Кетігін тапта бар
қалан,
деп
өмірден өз орнын тауып, елімізге қажетті кәсіп иесі болу әр баланың
арманы.
Біздің таңдауымыз да
әртүрлі. Өскенде
біреуің аспаз,тігінші,
ұстаз, ақын, екіншің инженер, үшіншің құрылысшы
боласыңдар. Жаман мамандық жоқ. Мамандықтың бәрі
жақсы.
Наш выбор професии различен.
Кто-то завтра станет доктором, второй инженером, третий строителем.
Нет плохих професии. Все професии хороши.Оңай мамандық жоқ.Қане
араларыңда
өздерің қалаған мамандықты
таңдап қойған балалар бар
ма?
Бүгін біз мамандықтар әлеміне
саяхатқа шығамыз.А
теперь
Сендерді байқап көрейін қайсың
қандай мамандықты
таңдайтындарыңды.
1-ші
саяхатымызда қандай мамандықты көріп
тұрсыңдар мына жұмбақты шешсеңдер жауабын
табасыңдар.
Қалпағы ақ
қарасаң
Дәрігер емес, бірақ
ол
Дәм мәзірін
қаласаң
Алға ұсынып
тұрады.
Ходит в белом
колпаке
Споварешкою в
руке.
Он готовит нам
обед:
Кашу, щи и
винегред.
Аспазшы
тамақ пісіріп жатқан
адамды-аспазшы
дейді. Бұл ең басты мамандықтың
бірі.Аспаз дәмді тамақтың қаншама түрін пісіреді.Барлық жерге керек
мамандық. Біздің балабақшадада ,мектепте,ауруханада барлық жерлерде
бар. Ас адамның арқауы. Тағамсыз адамдар өмір сүре алмайды
екен.Тамақ дайындауда оңай жұмыс
емес.
2-ші
саятымыздың жұмбағын
шешіңдер.
Қолындағы жұмыс
жарағы,
Қайшы менен
тарағы
шаштараз
білім беретін
адамды-мұғалім деп атайды,киім тігетін
адамды-тігінші, ғарышқа ұшатын
адамды-ғарышкер, көлік жүргізетін
адамды-жүргізуші, емдейтін
адамды-дәрігер деп мамандықтың түрлеріне
қарай атайды.
-Ал бұл мамандықты меңгеру
үшін көп оқуды,көп ізденуді,қажымас қайратты,көп еңбекті талап
етеді.Мамандық иесі болып шығу үшін, арнайы оқу орындарында
дайындап оқытады. Сонда ғана өзің қалаған мамандық иесі болып шыға
аласындар.
Жұмбақ
шешу
-Балалар мен сендерге жүмбақ
жасырғым келіп тұр,тыңдаймыз
ба?
1.Тәп-тәтті тамағы,астардың
маманы
2.Кірпіштен сарай,үй салады,ол
адам кім болады?
3.. Астында жүйрігі,қолында
құрығы
4. Қалықтайды, бірақ
ұшпайды
5. Қолында қайшы тарағы,
тәртіпке шашты салады
6.Аспанға ол
самғайды, Ғарыштарды
шарлайды.
Болмаса егер ол
кісі Білмес едік осынау Аспандағы
мән-жайды.
Дид/ойын «Сөйлеп тұрған
кім?»
Балалар біз қазір мына
сөздерді естіп қандай мамандық иесі сөйлеп тұрғанын
анықтайықшы:
1)Балмұздақ
сатамын!Балмұздақ!
2)Жүріңіз қай жаққа апарып
тастайын?
3) Қай жеріңіз ауырып
тұр?Қазір ыстығыңызды
өлшейін.
4)Шашыңызды қандай үлгіде қиып
берейін?
5)Бүгінгі сабақта біз балалар
күзгі табиғат туралы
әңгімелесеміз.
6)Мен манты жасап
жатырмын,қазір дайын болып қалады.
. Ойын: «Қай мамандық
иесі?»
- Тарағы бар
қолында,
Кімді айттым ойымда?
(шаштараз)
- Қалағы бар қолында, Кімді
айттым ойымда?
(Құрылысшы)
- Ожауы бар
қолында,
Кімді айттым ойымда?
(Аспаз)
2.Білімді
өзектендіру.
(тақтаға түрлі
мамандықтар суреті ілінеді.)
-біздің қалада
әртүрлі мамандық иелері
тұрады.
-Аспаз-ең басты
мамандықтардың бірі.
Безендіріп
үстелді,
Тәтті тамақ
пісірер.
Аспаз дәмді тамақтың
қаншама түрін пісіреді.
Сендерге қандай
тамақ түрлері ұнайды?
-Құрылысшылар
(строители) зәулім үйлерді тұрғызады. Оларадың бірі кірпіш қаласа,
бірі ауыр жүктерді кранмен жеткізіп тұрады. Енді бірі дайын болған
үйдің есік-терезелерін
сырлайды.
-Жүргізуші
дегеніміз-көлік түрлерін жүргізетін адам. Мысалы: автобус
жүргізушісі –
Тігінші не
істейді?
- Киім тігеді
- Шаштараз не істейді?
- Шаш қияды
(Балаларға сұрақтар
қойылып, жауаптары толықтырылады). Сондықтан бізге барлық
мамандықтар қажет. Міне, біз қанша мамандық түрлерімен
таныстық.
2) Сұрақ – жауап:
- Егор сенің әкең қайда істейді? - Жүргізуші
- Суреттен жүргізушіні көрсетеді.
- Ал, Дананың анасы қайда істейді екен? - Тігінші
- Тігінші не тігеді? - Көйлек
Осындай әр түрлі мамандықты тану үшін алдымен әдепті, тәрбиелі
оқыған үлкен азамат болып өсуіміз керек. Ол үшін бәріне еңбек
қажет.
3) Балалар біз еңбек туралы қандай мақал – мәтел білеміз.
(түсіндіру)
Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей. Еңбек етпеген ішіп
жемейді.
4) Балалар біз суретке қарап «Кім болам?» мамандығына суретке қарап
әңгіме құрастырамыз
Өте жақсы балалар.
Осындай әр түрлі мамандыққа жету үшін алдымен білім алып, көп
нәрсені үйрену керек.Осындай жұмыстарды кімдер жасайды
?
-Иә, біз олардың
еңбегін бағалап, құрмет тұтуымыз керек
екен.
Сонымен балалар,
мамандық иесі болу үшін қандай болуымыз керек екен ?-Дені сау,
білімді, еңбекқор болу керек.Еңбек етпеген адамдар жалқау, енжар
адамдар.
3.Билингвальды
компонент: мамандық-профессия, аспаз-повар, жүргізуші-водитель,
құрылысшы-строитель.
4.Сергіту сәтін
өткізу.
«Кім жоқ?» ойыны.
Балаларға мамандықтар суреті көрсетіледі. Көздерін жұмуды ұсынып,
бір суретті жасырады. Қандай мамандық жоқ екенін табады.
(Балалардың ойыны) 5.Пысықтау.
-Мамандықтар
қаласында аурухана бар.
Ауруханада
дәрігерлер жұмыс жасайды.
Дәрігер ауру
адамдарды емдейді.
-Міне, мамандықтар
қаласынан қаншама мамандық түрлерімен таныстық. Өздерің өскен кезде
тағы да көптеген мамандықтар туралы біліп, өздеріңе қажеттісін
таңдайсындар.
6.Үлестірмелі
материалдармен жұмыс.
7.Жеке жұмыс
жүргізеді.
|