Материалдар / "Мамандықтың бәрі жақсы" ашық сабақ жоспары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Мамандықтың бәрі жақсы" ашық сабақ жоспары

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қаңтар 2019
2257
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы

ересек топ 5-6жас

Тәрбиеші: Бисаринова Н.Қ.

Күні: 13.01.16ж

Білім беру саласы: Әлеуметтік. Қатынас

Бөлімі: Қоршаған ортамен таныстыру.

Тақырыбы: Мамандықтың бәрі жақсы
Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыта отырып, болашақ мамандыққа байланысты ұғымын тереңдету. Мамандық түрлерімен таныстыру. .Мамандықтар туралы түсініктерін кеңейту6 қызығушылықтарын арттыру.

Б.М : Мамандық түрлерімен таныстыру арқылы жаңа сөздермен сөздік қорларын толықтыру.

Д. м: Сурет бойынша әңгіме құрастыруға, жұмбақ шешуге, ойлау, сөйлеу қабілетін дамыту.

Т. м: қызығушылықтарын арттыру, үлкендердің еңбегін бағалап, құрметтеуге тәрбиелеу.Еңбекқорлыққа бағалау.
Сөздік жұмысы: Мамандық, тігінші, жүргізуші, дәрігер, шаштараз,ұстаз.
Барлық мамандық керек, барлық мамандық қажет.

Қолданылатын көрнекі құралдар: мамандықтар бейнеленген суреттер, құрылыс материалдары.

Билингвальды компонент: мамандық-профессия, аспаз-повар, жүргізуші-водитель, құрылысшы-строитель. Тігінші – портниха, дәрігер – врач, шаштараз – парихмакер, ұстаз-учительница .

Әрекеттердің кезеңдері

Тәрбиешінің іс- әрекеттері


Балалардың іс- әрекеттері

Ұйымдастырушылық-

қозғаушылық

Шаттық шеңбер
Үлкенге де сіз,

Кішіге де сіз,

Құрметпенен сіздерге бас иеміз біз.

І. Сәлемдесу, түгендеу.

1. Бүгін қай күн?

1.Какой сегодня день?

2. Бүгін ауа райы қандай?

2.Какая сегодня погода?

3. Жылдың қай мезгілі?

Какое время года?

4. қыста неше ай бар?

5. Айналада қандай өзгерістер бар?

6. Көңіл күйлерің қалай?

7. Как ваши настроение?



Балалар сергіту сәтін қимыл қозғалыспен көрсетеді

бейсенбі


Аяз


Желтоқсан


3 ай бар

Айнала аппақ,қар







Ұйымдастырушылық-

ізденістік


Балалар бүгін біз қоршаған ортамен танысу сабағынан ашық сабақ өткіземіз. .

Тақырыбымыз : «Мамандықтың барлығы жақсы»

Тема:»Все професия хороши»

Ал балалар мамандық дегеніміз не? Қалай түсінесіңдер?

Мамандық дегеніміз – адамның еңбек қызметінің түрі.

Мамандық таңдау да мектеп қабырғасынан басталады.

Әсемепаз болма әрнеге

Өнерпаз болсаң арқалан

Сен де бір кірпіш дүниеге

Кетігін тапта бар қалан,

деп өмірден өз орнын тауып, елімізге қажетті кәсіп иесі болу әр баланың  арманы.

Біздің таңдауымыз да әртүрлі. Өскенде біреуің аспаз,тігінші, ұстаз, ақын, екіншің инженер, үшіншің құрылысшы боласыңдар. Жаман мамандық жоқ. Мамандықтың бәрі жақсы.

Наш выбор професии различен. Кто-то завтра станет доктором, второй инженером, третий строителем. Нет плохих професии. Все професии хороши.Оңай мамандық жоқ.Қане араларыңда

өздерің қалаған мамандықты таңдап қойған балалар бар ма?

Бүгін біз мамандықтар әлеміне саяхатқа шығамыз.А теперь

Сендерді байқап көрейін қайсың қандай мамандықты таңдайтындарыңды.

 1-ші саяхатымызда қандай мамандықты көріп тұрсыңдар мына жұмбақты шешсеңдер жауабын табасыңдар.

Қалпағы ақ қарасаң

Дәрігер емес, бірақ ол

Дәм мәзірін қаласаң

Алға ұсынып тұрады.


Ходит в белом колпаке

Споварешкою в руке.

Он готовит нам обед:

Кашу, щи и винегред.

Аспазшы

тамақ пісіріп жатқан адамды-аспазшы дейді. Бұл ең басты мамандықтың бірі.Аспаз дәмді тамақтың қаншама түрін пісіреді.Барлық жерге керек мамандық. Біздің балабақшадада ,мектепте,ауруханада барлық жерлерде бар. Ас адамның арқауы. Тағамсыз адамдар өмір сүре алмайды екен.Тамақ дайындауда оңай жұмыс емес.










2-ші саятымыздың жұмбағын шешіңдер.

Қолындағы жұмыс жарағы,

Қайшы менен тарағы

шаштараз

білім беретін адамды-мұғалім деп атайды,киім тігетін адамды-тігінші, ғарышқа ұшатын адамды-ғарышкер, көлік жүргізетін адамды-жүргізуші, емдейтін адамды-дәрігер деп мамандықтың түрлеріне қарай атайды.

 -Ал бұл мамандықты меңгеру үшін көп оқуды,көп ізденуді,қажымас қайратты,көп еңбекті талап етеді.Мамандық иесі болып шығу үшін, арнайы оқу орындарында дайындап оқытады. Сонда ғана өзің қалаған мамандық иесі болып шыға аласындар.

Жұмбақ шешу

 -Балалар мен сендерге жүмбақ жасырғым келіп тұр,тыңдаймыз ба?

1.Тәп-тәтті тамағы,астардың маманы 

 2.Кірпіштен сарай,үй салады,ол адам кім болады?

3.. Астында жүйрігі,қолында құрығы

4. Қалықтайды, бірақ ұшпайды

5. Қолында қайшы тарағы, тәртіпке шашты салады

6.Аспанға ол самғайды,   Ғарыштарды шарлайды.

   Болмаса егер ол кісі   Білмес едік осынау   Аспандағы мән-жайды.      

Дид/ойын «Сөйлеп тұрған кім?»

Балалар біз қазір мына сөздерді естіп қандай мамандық иесі сөйлеп тұрғанын анықтайықшы:

 1)Балмұздақ сатамын!Балмұздақ!

 2)Жүріңіз қай жаққа апарып тастайын?

 3) Қай жеріңіз ауырып тұр?Қазір ыстығыңызды өлшейін.

 4)Шашыңызды қандай үлгіде қиып берейін?

 5)Бүгінгі сабақта біз балалар күзгі табиғат туралы әңгімелесеміз.

 6)Мен манты жасап жатырмын,қазір дайын болып қалады. . Ойын: «Қай мамандық иесі?»

- Тарағы бар қолында,

Кімді айттым ойымда? (шаштараз)

- Қалағы бар қолында, Кімді айттым ойымда? (Құрылысшы)

- Ожауы бар қолында,

Кімді айттым ойымда? (Аспаз)

 2.Білімді өзектендіру.

(тақтаға түрлі мамандықтар суреті ілінеді.)

-біздің қалада әртүрлі мамандық иелері тұрады.

-Аспаз-ең басты мамандықтардың бірі.

Безендіріп үстелді,

Тәтті тамақ пісірер.

Аспаз дәмді тамақтың қаншама түрін пісіреді.

Сендерге қандай тамақ түрлері ұнайды?

-Құрылысшылар (строители) зәулім үйлерді тұрғызады. Оларадың бірі кірпіш қаласа, бірі ауыр жүктерді кранмен жеткізіп тұрады. Енді бірі дайын болған үйдің есік-терезелерін сырлайды.

-Жүргізуші дегеніміз-көлік түрлерін жүргізетін адам. Мысалы: автобус жүргізушісі

Тігінші не істейді?
- Киім тігеді
- Шаштараз не істейді?
- Шаш қияды

(Балаларға сұрақтар қойылып, жауаптары толықтырылады). Сондықтан бізге барлық мамандықтар қажет. Міне, біз қанша мамандық түрлерімен таныстық.

2) Сұрақ – жауап:
- Егор сенің әкең қайда істейді? - Жүргізуші
- Суреттен жүргізушіні көрсетеді.
- Ал, Дананың анасы қайда істейді екен? - Тігінші
- Тігінші не тігеді? - Көйлек
Осындай әр түрлі мамандықты тану үшін алдымен әдепті, тәрбиелі оқыған үлкен азамат болып өсуіміз керек. Ол үшін бәріне еңбек қажет.

3) Балалар біз еңбек туралы қандай мақал – мәтел білеміз. (түсіндіру)
Еңбек етсең ерінбей, тояды қарның тіленбей. Еңбек етпеген ішіп жемейді.
4) Балалар біз суретке қарап «Кім болам?» мамандығына суретке қарап әңгіме құрастырамыз

Өте жақсы балалар. Осындай әр түрлі мамандыққа жету үшін алдымен білім алып, көп нәрсені үйрену керек.Осындай жұмыстарды кімдер жасайды ?

-Иә, біз олардың еңбегін бағалап, құрмет тұтуымыз керек екен.

Сонымен балалар, мамандық иесі болу үшін қандай болуымыз керек екен ?-Дені сау, білімді, еңбекқор болу керек.Еңбек етпеген адамдар жалқау, енжар адамдар.

3.Билингвальды компонент: мамандық-профессия, аспаз-повар, жүргізуші-водитель, құрылысшы-строитель.

4.Сергіту сәтін өткізу.

«Кім жоқ?» ойыны. Балаларға мамандықтар суреті көрсетіледі. Көздерін жұмуды ұсынып, бір суретті жасырады. Қандай мамандық жоқ екенін табады. (Балалардың ойыны)
5.Пысықтау.

-Мамандықтар қаласында аурухана бар.

Ауруханада дәрігерлер жұмыс жасайды.

Дәрігер ауру адамдарды емдейді.

-Міне, мамандықтар қаласынан қаншама мамандық түрлерімен таныстық. Өздерің өскен кезде тағы да көптеген мамандықтар туралы біліп, өздеріңе қажеттісін таңдайсындар.

6.Үлестірмелі материалдармен жұмыс.

7.Жеке жұмыс жүргізеді.




Балалар әңгімеге қатысып, сұрақтарға жауап береді. Суреттер бойынша өздері білетін мамандық иелері туралы әңгімелейді.




Тақпақты мұқият тыңдайды







Тәрбиешіні

тыңдайды












аспазшы





Қайталайды.

Педагогпен бірге қимылдар жасайды.







Балалар тәрбиешінің сұрақтарына жауап береді




Суретке қарап әңгіме құрастырады




























У этой волшебницы, этой художницы,

Не кисти и краски, а гребень и ножницы.

Она обладает тайнственной силой:

К кому прикоснется, тот станет красивый.

Шаштараз.

Дұрыс мен сендерді әдемілік салонына шақырамын, бұл ең қызықты шығармашылық мамандық .Әрбір адамның қолынан келе бермейді. Күнделікті әр адамға әртүрлі прическа жасайды, бұйралайды, бояйды.

Бұл мамандық өте қиын өйткені күні бойы екі аяқпен тік тұрып жұмыс жасайды және бұған шыдамдылық пен сыпайылық керек.

3-ші саяхатымыздың жұмбағын тыңдаңдар

Менде жақын досым бар,

Айналаны бояумен бояйтын

Терезеге өрнек салатын

Өскенде кім боламын?


У меня есть близкий друг,

Красит краской все вокруг,

На окне рисует дождик

Значит, вырастет ... художник.


Дұрыс, суретші сурет салады.Бұлда өте қиын мамандық. Сурет салу әрбірінің қолынан келе бермейтін жұмыс.Қандай суреттер салады?

Табиғатымызды, айналадағы қоршаған әлемнің суретін осы суретшілер салады.

Біздің өмірімізді сәндейді.Енді сендермен ойын ойнаймыз.

Қандай құрал-сайманды көрсетемін атауын атайсыңдар.

4-ші саяхатымыз

Бізге тәртіп үйреткен

Ән салдырып билеткен

Таныстырып ең алғаш

Әріптермен ,суретпен

Бұл кім?

Мелом пишет и рисует

И ошибками воюет

Учит думать, размышлять

Как его , ребята звать? Учитель

Мен сендерді енді бір ең қажетті мамандықпен таныстырамын. Егер оқу оқымасақ не болар еді?

Онда барлық адамдар сауатсыз болар еді.

Біздің ең бірінші ұстазымыз ол ата-анаң.Олар бізге қалай өмір сүру керектігін ең бірінші ата-анаң үйретеді ,содан кейінгі ұстаз екінші анаң.

Сондықтан мұғалімдеріңді силау керек және тыңдап құрметтеуіміз керек.Ұстазды тыңдасаңдар ақылды, білімді,тәрбиелі боласыңдар.,

Балалар кілемге отырады. Сұрақтарға жауап береді.


шаштараз










Балалар

сұрақтарға жауап береді.





суретші





Сабаққа қатысқандаоы үшін бағаланады














Ұстаз




Ал енді балабақшаға оралатын кез келді.

Саяхаттан қайтайық.

Сергіту сәті:

Орнымыздан тұрамыз

Мойнымызды бұрамыз

Қолымызды көтеріп

Алақанды, алақанға соғамыз.

-Балалар, ал енді ойын ойнайық

Ойын:

«Дұрыс па, бұрыс па?»

Қойшы балаларды оқытып жүр

Чабан учит детей

Жүргізуші машина жүргізеді

Водитель водит машину

Аспазшы үй салып жүр

Повар строит дома

Өрт сөндіруші өрт сөндіріп жүр

Пожарник тущит пожар

Дәрігер етік тігіп отыр

Врач шьет сапоги


-Балалар, біз қайда саяхаттадық?

Қандай мамандық түрлерімен таныстық?

-қай мамандық сендерге ұнады? Өскенде кім болғыларың келеді?

Өте жақсы балалар. Осындай әр түрлі мамандыққа жету үшін алдымен білім алып, көп нәрсені үйрену керек.Осындай жұмыстарды кімдер жасайды ?

Тігінші не істейді?
- Киім тігеді
- Шаштараз не істейді?
- Шаш қияды

Суретші не істейді?

- сурет салады

Аспазшы не істейді?

- Ас әзірлейді

Дәрігер адамдарды емдейді

Ал енді кішкентай көрініс көрсетейік

Столдың басында дәрігер отыр

Есік қағылды

Дәрігер: Иә, кіріңіз

Апа: Сәлеметсіңбе дәрігер

Дәрігер:

Сәлеметсіңбе төрлетіңіз, қандай сұрағыңыз бар?

Апа:

Көзім дұрыс көрмей жүр , соны қаратып алайын деп едім

Дәрігер: қанеки көзіңізді тексерейік. Әріптерді көрсетеді, апамыз барлық әріптерді дұрыс көрсетіп берді.






Балалар ойын ойнайды







Жоқ


Иә


Жоқ


Иә


Жоқ



Мамандықтар әлеміне



Балалар сұрақтарға жауап береді





Киім тігеді



Сурет салады


Ас әзірлейді


Адамдарды емдейді




Дәрігерлер туралы білетіндерін айтады. Мысалы, тіс дәрігері ауырған тісіңді емдейді. Көз дәрігері көзді емдейді т.б.







Дәрігер: Апа сіздің көзіңіз жақсы көріп тұр

ғой.Барлық әріпті дұрыс айтып бердіңіз.

Апа: Ой-бой менің көзімді емес, немеремнің көзін көрсетуге келгенмін.


Көріністі көрсетеді



Сценка «На приёме у врача»

Доктор:-Да, да, войдите. (В кабинет заходят бабушка и внучка).

Бабушка:-Здравстуйте, доктор.

Доктор:-Здравстуйте, проходите, пожалуйста. Что вас беспокоит?

Бабушка:-Да вот, что-то глаза плохо видят.

Доктор:-Давайте проверим зрение. (Показывает буквы, бабушка всё называет правильно).

Доктор:-Бабушка, да у вас прекрасное зрение!

Бабушка:-Да что вы, доктор? Это у меня проблемы с глазами, а у моей внучки!

-Иә, біз барлық мамандықтың еңбегін бағалап, құрмет тұтуымыз керек екен.

-Ендеше еңбек туралы кім мақал-мәтел біледі.

Еңбек етсең ерінбей , тояды қарның тіленбей.

Еңбек етпеген ішіп жемейді.

Еріншектің ертеңі бітпес.

Сонымен балалар, мамандық иесі болу үшін қандай болуымыз керек екен ?

-Дені сау, білімді, еңбекқор болу керек.Еңбек етпеген адамдар жалқау, енжар адамдар.

Ерінбей еңбек етсеңдер мақсаттарыңа жетесіңдер.

Ақ жолдан тайынбай халқыңа еңбек етіңдер.

Сабақ сендерге ұнадыма?

Несімен ұнады?


















Балалар білген мақал мәтелдерін айтады

Рефлексиялық түзетушілік

Балаларды бағалау.

-Балаларды сабаққа қатысу ерекшеліктеріне қарай бағалап, мақтап, мадақтаймын

Сабаққа қатысқандары үшін бағаланады

Күтілетін нәтиже:

Орындайды: мамандықтар туралы берілген тапсырманы.

Түсінеді: мамандықтар туралы мәлеметті және тұрмыста мамандықтардың пайдасы бар екенін.

Қолданады: мамандықтар туралы сұрақтарға толық жауап бере алу және өз ойларын жеткізе алу, яғни коммуникативтік және ақпаратты талдай білу дағдыларын.

















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!