Материалдар / Мао Цзэдун мен Дэн Сяопин тарихты қалай өзгертті?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мао Цзэдун мен Дэн Сяопин тарихты қалай өзгертті?

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пәні мұғалімге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Наурыз 2021
775
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар тарауы:

ХХ ғасырдың ІІ жартысындағы Азия елдерінің даму ерекшеліктері

Шымкент қаласы

Мектеп: №86 жалпы орта білім беретін мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Салимбаева Ботагоз

Сынып: 9

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:

Мао Цзэдун мен Дэн Сиопин тарихты қалай өзгертті?

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

9.3.1.4 Тұлғаның тарихтағы рөлін бағалау


Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар: Қытай басшылары Мао Дзэдун мен Дэн Сиопиннің атқарған Қытай тарихындағы рөлін түсіндіреді

Басым оқушылар: Мао Цзэдун мен Дэн Сиопиннің реформаларын салыстырады.

Кейбір оқушылар: Қытай басшылары Мао Дзэдун мен Дэн Сиопиннің атқарған Қытай тарихындағы рөлін бағалайды

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану, талдау, жинақтау, бағалау

Бағалау критерийлері

  • Мао Цзэдун мен Дэн Сиопиннің реформаларының мәнін түсіндіреді

  • Мао Цзэдун мен Дэн Сиопиннің мемлекетте жасаған еңбектерін салыстырады

  • Қытай басшылары Мао Дзэдун мен Дэн Сиопиннің атқарған Қытай тарихындағы рөлін бағалайды

Тілдік мақсаттар


Білім алушылар:

-әр түрлі дереккөздерді талдау бойынша тапсырмаларды орындау кезінде және пікірталас кезінде (оқылым, тыңдалым және айтылым) жаңа пәндік лексикамен жұмыс жасау;

-мемлекеттердің дамуындағы әртүрлі саяси көшбасшылардың рөлі туралы өзіндік пікірін айту (мысалы: Қытайдағы Мао Цзедун мен Дэн Сиопин, Сингапурдағы Ли Куан Ю және т.б.) (айтылым)

-Қытай мен Қазақстанның экономикалық байланыстары туралы әңгімелейді (айтылым)

Құндылықтарды дарыту

Зайырлы қоғам, жоғарғы руханият


Тарихи концепт

өзгеріс пен сабақтастық

Пәнаралық байланыстар

Қазақстан тарихы

География

Алдыңғы білім

5 сынып Ежелгі Қытай

6 сынып Қытай абсолютизм кезеңінде

7 сынып Цин әулетінің оқшаулануы. Апиын соғыстары

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

Жағымды психологиялық ахуал

5 мин




Миға шабуыл стратегиясы

  1. Мин





















Сабақтың ортасы

10 мин





























6 мин
















7 мин

Ұйымдастыру кезеңі: сыныпта психологиялық жағымды ахуал туғызу. Топтарға біріктіру.

«Жылы лебіз» әдісі арқылы оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызып тотарға бөлемін.

Ой ширату жаттығуы:

ҰЖ. «Суреттер: не болды?» стратегиясын қолданып жаңа тақырыпқа шығу.

Оқушылар Мао Цзедун мен Дэн Сяопиннің саясатының негізгі ерекшеліктерін айтады. Жаңа сабақтың негізгі идеясын ашады.

ҚБ: «Бутерброд» әдісі. Мадақ-сын-мадақ айта отырып топтар бірін бірі бағалайды

  1. ТЖ. Жаңа сабақ

Белсенді оқу әдістері:

1 тапсырма: «SWOT талдау» әдісі

Мәтіндегі материалмен танысу үшін пайдалану. «SWOT талдау» әдісі (басымды жақтары, әлсіз жақтары, қауіп-қатерлері мен мүмкіндіктері) қолдана отырып талдайды.

Оқулықтағы мәтінмен танысып, оқушылар мазмұнымен таныса отырып, Мао Цзедун мен Дэн Сяопиннің реформаларының басымды жақтарын, әлсіз жақтарын, қауіп-қатерлерін мен мүмкіндіктерін айта отырып талдайды.


Реформалар

Жүргізілген жылдар

Кім жүргізді

Нәтижелері

Талдау жұмысы



















Кестені толтыра отырып оқушылар «SWOT талдау» жұмыстарын орындайды.

Тапсырмалар:

1топ. Реформалардың басымды жақтарын айтады

2 топ: реформалардың әлсіз жақтарын айтады

3 топ: реформалардың қауіп қатерлерін, яғни елге тигңзген кері әсерлерін айтады;

4 топ: реформалардың ықтимал мүмкіндіктерін болжайды.

Дескриптор:

  1. Мао Цзедунның жүргізген реформаларын түсіндіреді;

  2. Мао Цзедунның Қытай тарихындағы рөлін баяндайды;

  3. Дэн Сиапиннің жүргізген реформаларын түсіндіреді;

  4. Дэн Сиапиннің тарихтағы рөлін баяндайды.

Қ.Б: «Жұлдызды баспалдақ» әдісі топтық бағалау


2 тапсырма ЖЖ. «Венн диаграммасы» әдісі Мао Цзедун мен Дэн Сяопиннің реформаларының ерекшеліктері мен ұқсастықтарын жазады

Дескриптор:

  1. Мао Цзедун реформаларының ерекшеліктерін жазады

  2. Дэн Сиапин реформаларының ерекшеліктерін жазады

  3. Реформалардың ұқсастықтарын жазады

Қ.Б: жапондық бағалау тәсілдері


  1. Жеке жұмыс Тапсырма Пікірталас алаңы (10 мин)

«Екі жақты көзқарас» әдісі: оқушылар реформаларды екі жақты қарастырады. Бір көзқарас тиімділігін, екіншісі зиянын айтады.

1 көзқарас

2 көзқарас



Дескриптор:

  1. 1958ж. Мао Цзедун енгізген реформа индустрияны күрт жеделдеткенін,Қытайдың экономикалық даму қарқыны орын алғанын айтады.

  2. «Үлкен секіріс» реформасының күйреп, өнеркәсіп пен ауылшаруашылық өндірісінің күйзеліске ұшырағанын айтады.

  3. Дэн Сиапиннің «Қытайлық сипаттағы соцализм құру» идеясының жетістіктерін айтады.

  4. Өнеркәсіп пен өндіріс иелерінің коммунистік басқару жүйесімен келіспеушіліктерінің пайда болуын сипаттайды.

ЖЖ.4 тапсырма. «Мүмкін» әдісі

Сұрақ қоя отырып, оқушыларға болжалды жауаптарды ойлануға және зерделеуге мүмкіндік беру үшін, арасында «мүмкін» деген сөз орамы қолданылады.

  1. Қазақстан экономикасы Қытай экономикасынан артуы мүмкін.

Дескриптор:

  1. Қазақстан экономикасының даму ерекшелігін қысқаша әңгімелейді.

  2. Қытаймен экономикалық байланыстарды түсіндіреді.




https://www.google.com/


















https://www.youtube.com/watch?v=uMFATQBUM_s





































578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!