Ұйымдастыру
кезеңі: сыныпта психологиялық жағымды
ахуал туғызу. Топтарға
біріктіру.
«Жылы лебіз» әдісі арқылы
оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызып тотарға
бөлемін.
Ой ширату
жаттығуы:
ҰЖ. «Суреттер: не болды?»
стратегиясын қолданып жаңа тақырыпқа
шығу.
Оқушылар Мао Цзедун мен Дэн
Сяопиннің саясатының негізгі ерекшеліктерін айтады. Жаңа сабақтың
негізгі идеясын
ашады.
ҚБ: «Бутерброд» әдісі.
Мадақ-сын-мадақ айта отырып топтар бірін бірі
бағалайды
-
ТЖ. Жаңа
сабақ
Белсенді оқу
әдістері:
1 тапсырма: «SWOT
талдау» әдісі
Мәтіндегі
материалмен танысу үшін пайдалану. «SWOT талдау»
әдісі (басымды жақтары, әлсіз
жақтары, қауіп-қатерлері мен мүмкіндіктері) қолдана отырып
талдайды.
Оқулықтағы мәтінмен танысып,
оқушылар мазмұнымен таныса отырып, Мао Цзедун мен Дэн Сяопиннің
реформаларының басымды жақтарын, әлсіз
жақтарын, қауіп-қатерлерін мен мүмкіндіктерін
айта отырып
талдайды.
|
Реформалар
|
Жүргізілген
жылдар
|
Кім
жүргізді
|
Нәтижелері
|
Талдау
жұмысы
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Кестені толтыра
отырып оқушылар «SWOT талдау» жұмыстарын
орындайды.
Тапсырмалар:
1топ. Реформалардың
басымды жақтарын айтады
2 топ: реформалардың
әлсіз жақтарын айтады
3 топ: реформалардың
қауіп қатерлерін, яғни елге тигңзген кері әсерлерін
айтады;
4 топ: реформалардың
ықтимал мүмкіндіктерін
болжайды.
Дескриптор:
-
Мао Цзедунның
жүргізген реформаларын
түсіндіреді;
-
Мао Цзедунның Қытай
тарихындағы рөлін баяндайды;
-
Дэн Сиапиннің
жүргізген реформаларын
түсіндіреді;
-
Дэн Сиапиннің
тарихтағы рөлін баяндайды.
Қ.Б: «Жұлдызды баспалдақ» әдісі
топтық бағалау
2 тапсырма ЖЖ. «Венн
диаграммасы» әдісі Мао Цзедун мен Дэн Сяопиннің
реформаларының ерекшеліктері мен ұқсастықтарын
жазады
Дескриптор:
-
Мао Цзедун
реформаларының ерекшеліктерін
жазады
-
Дэн Сиапин
реформаларының ерекшеліктерін
жазады
-
Реформалардың
ұқсастықтарын жазады
Қ.Б: жапондық бағалау
тәсілдері
-
Жеке жұмыс
Тапсырма Пікірталас алаңы (10
мин)
«Екі
жақты көзқарас» әдісі: оқушылар реформаларды екі жақты
қарастырады. Бір көзқарас тиімділігін, екіншісі зиянын
айтады.
Дескриптор:
-
1958ж.
Мао Цзедун енгізген реформа индустрияны күрт жеделдеткенін,Қытайдың
экономикалық даму қарқыны орын алғанын
айтады.
-
«Үлкен
секіріс» реформасының күйреп, өнеркәсіп пен ауылшаруашылық
өндірісінің күйзеліске ұшырағанын
айтады.
-
Дэн
Сиапиннің «Қытайлық сипаттағы соцализм құру» идеясының
жетістіктерін айтады.
-
Өнеркәсіп пен өндіріс иелерінің коммунистік басқару
жүйесімен келіспеушіліктерінің пайда болуын
сипаттайды.
ЖЖ.4
тапсырма. «Мүмкін»
әдісі
Сұрақ қоя отырып,
оқушыларға болжалды жауаптарды ойлануға және зерделеуге мүмкіндік
беру үшін, арасында «мүмкін» деген сөз орамы
қолданылады.
-
Қазақстан экономикасы Қытай
экономикасынан артуы
мүмкін.
Дескриптор:
-
Қазақстан экономикасының даму
ерекшелігін қысқаша
әңгімелейді.
-
Қытаймен экономикалық
байланыстарды
түсіндіреді.
|