Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Қазақ әдебиет |
Мектеп:№129 жалпы білім беретін мектебі. |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Отинбаева Ж. |
|||||||
|
Сынып: |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мақал -мәтелдер |
|||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Оқушыларға мақал- мәтелдер мен жұмбақтар туралы ақпарат беру. 2.
Оқушылардың сөздік қорын байыту және сөйлеу қабілеттері мен |
|||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|||||||
|
Бағалау критерийлері |
1 Оқушылар мақал- мәтелдер мен жұмбақтар туралы білетін болады. 2.
Оқушылар сөздік қорын байыта отырып, сөйлеу қабілеттері мен |
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Мәтінді түсінеді, мәтін жаза алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Диалог құруға (шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:) |
|||||||
|
Сабақта қамтылатын құндылықтар |
Қазақ халқының әдет-ғұрпы мен салт дәстүрді аялау, сақтау |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих |
|||||||
|
|
|
|||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
ауыз әдебиеті және оның түрлері туралы біледі |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дерек көздер |
||||||
|
Cабақтың басы: 2 минут 3 мин Сабақтың ортасы 15минут 7 минут 5 минут 3 мин Соңы 5 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі: 2 мин Мақал-мәтелдер жазылған қағаз қиындыларын құрастыру арқылы оқушылар 4топқа топтастырылады. «Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту «Миға шабуыл» әдісі 1. Мақалдар бүгінгі
күнге дейін қалай жеткен? Оқушылар берген жауаптарына қарай бармақпен бағаланады. 2-тапсырма Топтық жұмыс. (15 мин) Әр топтағы оқушылар рөлдерге бөлінеді. ( Бақылаушы -2, уақыт сақшысы, хатшы-2, баяндамашы, көшбасшы анықтап алады) 1-топ. Мақал-мәтелдер мен бата-тілектердің әлеуметтік мәнін ашып талдаңдар. 2-топ. Мақал мен мәтелдің өзара айырмашылығын таба отырып, мысалдар келтіру. 3-топ. Жұмбақ адам баласының ой-өрісі туралы түсінік беру. Топта талқылау- 10 мин Постер дайындау – 5 мин Топ баяндамашыларының қорғауына 8 минут Топтардың өзара бағалауы .( 3 мин). Жеке жұмыс «Деңгейлік тапсырма» (Блум таксономиясы) 8минут Деңгей Сұрақтар Оқушы жауабы Білу Мақал-мәтелдерді неге ауыз әдебиетіне жатқызамыз? Түсіну Мақал-мәтелдерді іздене отырып, тақырыптарын айқындау. Мақал-мәтелдер Тақырыптары 1.Талапты ерге нұр жауар. 1. 2. 2.Өнер-білім 3.Денсаулық –зор байлық 3. 4. 4.Еңбек 5.Кеңесіп пішкен тон келте болмас. 5. Қолдану Мақал-мәтелдердің құрылымдық ерекшеліктерін айтыңыз. Талдау Мақал мен мәтелдің өзіндік айырмашылығы мен ұқсастығын салыстыр. Мақал Ортақ белгісі Мәтел Жинақтау Жұмбақ туралы ойыңды жинақта Жұмбақ Бағалау Мақал-мәтелдерді қатыстыра отырып, «Өнер алды-қызыл тіл» деген тақырыпта ойтолғау жаз. Тапсырма тексеріліп, жауабы екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағаланады. Кері байланыс "Екі түрлі түсініктеме" (2 минут) Оқушыларға парақтар парақтар таратылып беріледі. Не ұнады? Несімен ұнады? Не қиын болды? Қиындықты қалай еңсердім? Үйге тапсырма: Мақал-мәтелдердің тақырыптарына талдау жасап, әрқайсысына мысалдар келтіре жазып келу. Бағалау: «Смайликтер» арқылы өзара бағалайды Дискриптор арқылы кері байланыс беремін. |
А4 форматты қағаз
Мәтін Интербел сенді әдістер жинағы
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||||
|
Өздерінің ойларын айтуда, негізгі ойды анықтап,жинақы мәтін жазуда қолдау көрсету. Сабақ барысында үлгерімі төмен оқушыға қолдау көрсету. Үлгерімі екі түрлі оқушыға жұптық тапсырма беру. |
«Бағалау парақшасы» әдісі арқылы бағалаймын. |
География,әдебиет Қауіпсіздік ережесі сақталады Әңгіме құрастыру арқылы қазақ жеріне құрметпен қарау. |
||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2:- Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Мақал -мәтелдер 9-сынып қазақ әдебиеті
Мақал -мәтелдер 9-сынып қазақ әдебиеті
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
|
Қазақ әдебиет |
Мектеп:№129 жалпы білім беретін мектебі. |
|||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Отинбаева Ж. |
|||||||
|
Сынып: |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Мақал -мәтелдер |
|||||||
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары |
Оқушыларға мақал- мәтелдер мен жұмбақтар туралы ақпарат беру. 2.
Оқушылардың сөздік қорын байыту және сөйлеу қабілеттері мен |
|||||||
|
Сабақтың мақсаттары |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|||||||
|
Бағалау критерийлері |
1 Оқушылар мақал- мәтелдер мен жұмбақтар туралы білетін болады. 2.
Оқушылар сөздік қорын байыта отырып, сөйлеу қабілеттері мен |
|||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады: Мәтінді түсінеді, мәтін жаза алады. Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Диалог құруға (шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:) |
|||||||
|
Сабақта қамтылатын құндылықтар |
Қазақ халқының әдет-ғұрпы мен салт дәстүрді аялау, сақтау |
|||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих |
|||||||
|
|
|
|||||||
|
Осыған дейін меңгерілген білім |
ауыз әдебиеті және оның түрлері туралы біледі |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Дерек көздер |
||||||
|
Cабақтың басы: 2 минут 3 мин Сабақтың ортасы 15минут 7 минут 5 минут 3 мин Соңы 5 минут
|
Ұйымдастыру кезеңі: 2 мин Мақал-мәтелдер жазылған қағаз қиындыларын құрастыру арқылы оқушылар 4топқа топтастырылады. «Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту «Миға шабуыл» әдісі 1. Мақалдар бүгінгі
күнге дейін қалай жеткен? Оқушылар берген жауаптарына қарай бармақпен бағаланады. 2-тапсырма Топтық жұмыс. (15 мин) Әр топтағы оқушылар рөлдерге бөлінеді. ( Бақылаушы -2, уақыт сақшысы, хатшы-2, баяндамашы, көшбасшы анықтап алады) 1-топ. Мақал-мәтелдер мен бата-тілектердің әлеуметтік мәнін ашып талдаңдар. 2-топ. Мақал мен мәтелдің өзара айырмашылығын таба отырып, мысалдар келтіру. 3-топ. Жұмбақ адам баласының ой-өрісі туралы түсінік беру. Топта талқылау- 10 мин Постер дайындау – 5 мин Топ баяндамашыларының қорғауына 8 минут Топтардың өзара бағалауы .( 3 мин). Жеке жұмыс «Деңгейлік тапсырма» (Блум таксономиясы) 8минут Деңгей Сұрақтар Оқушы жауабы Білу Мақал-мәтелдерді неге ауыз әдебиетіне жатқызамыз? Түсіну Мақал-мәтелдерді іздене отырып, тақырыптарын айқындау. Мақал-мәтелдер Тақырыптары 1.Талапты ерге нұр жауар. 1. 2. 2.Өнер-білім 3.Денсаулық –зор байлық 3. 4. 4.Еңбек 5.Кеңесіп пішкен тон келте болмас. 5. Қолдану Мақал-мәтелдердің құрылымдық ерекшеліктерін айтыңыз. Талдау Мақал мен мәтелдің өзіндік айырмашылығы мен ұқсастығын салыстыр. Мақал Ортақ белгісі Мәтел Жинақтау Жұмбақ туралы ойыңды жинақта Жұмбақ Бағалау Мақал-мәтелдерді қатыстыра отырып, «Өнер алды-қызыл тіл» деген тақырыпта ойтолғау жаз. Тапсырма тексеріліп, жауабы екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағаланады. Кері байланыс "Екі түрлі түсініктеме" (2 минут) Оқушыларға парақтар парақтар таратылып беріледі. Не ұнады? Несімен ұнады? Не қиын болды? Қиындықты қалай еңсердім? Үйге тапсырма: Мақал-мәтелдердің тақырыптарына талдау жасап, әрқайсысына мысалдар келтіре жазып келу. Бағалау: «Смайликтер» арқылы өзара бағалайды Дискриптор арқылы кері байланыс беремін. |
А4 форматты қағаз
Мәтін Интербел сенді әдістер жинағы
|
||||||
|
Қосымша ақпарат |
||||||||
|
Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||||
|
Өздерінің ойларын айтуда, негізгі ойды анықтап,жинақы мәтін жазуда қолдау көрсету. Сабақ барысында үлгерімі төмен оқушыға қолдау көрсету. Үлгерімі екі түрлі оқушыға жұптық тапсырма беру. |
«Бағалау парақшасы» әдісі арқылы бағалаймын. |
География,әдебиет Қауіпсіздік ережесі сақталады Әңгіме құрастыру арқылы қазақ жеріне құрметпен қарау. |
||||||
|
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||||
|
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2:- Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? |
||||||||
шағым қалдыра аласыз














