Қазақ әдебиет | Мектеп:№129 жалпы білім беретін мектебі. |
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Отинбаева Ж. |
Сынып: | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы | Мақал -мәтелдер |
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | Оқушыларға мақал- мәтелдер мен жұмбақтар туралы ақпарат беру.2. Оқушылардың сөздік қорын байыту және сөйлеу қабілеттері менқазақ халқының мақалдарынан үлгі-өнеге алуға баулу, сөз өнеріне сүйіспеншіліктерін ояту. |
Сабақтың мақсаттары | Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
Бағалау критерийлері | 1 Оқушылар мақал- мәтелдер мен жұмбақтар туралы білетін болады.2. Оқушылар сөздік қорын байыта отырып, сөйлеу қабілеттері менқазақ халқының мақалдарынан үлгі-өнеге алуды үйренеді. Сөз өнеріне сүйіспеншіліктері артады. |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады:Мәтінді түсінеді, мәтін жаза алады.Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
Диалог құруға (шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:)
|
Сабақта қамтылатын құндылықтар | Қазақ халқының әдет-ғұрпы мен салт дәстүрді аялау, сақтау |
Пәнаралық байланыс | Тарих |
|
|
Осыған дейін меңгерілген білім | ауыз әдебиеті және оның түрлері туралы біледі |
Жоспар |
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер |
Cабақтың басы:2 минут
3 мин
Сабақтың ортасы
15минут
7 минут
5 минут
3 мин
Соңы
5 минут | Ұйымдастыру кезеңі: 2 минМақал-мәтелдер жазылған қағаз қиындыларын құрастыру арқылы оқушылар 4топқа топтастырылады.
«Сандарды бейнеле» ойыны арқылы психологиялық ахуалды жақсарту «Миға шабуыл» әдісі
1. Мақалдар бүгінгі күнге дейін қалай жеткен? 2. Мақалдар несімен ерекшеленеді? 3. Мақалдар қандай тақырыптарға бөлінеді? 4. Мақалдарда қандай ой айтылады? 5. Мақал-мәтелдер қанша сөйлемнен құрылады?Оқушылар берген жауаптарына қарай бармақпен бағаланады.
2-тапсырмаТоптық жұмыс. (15 мин)Әр топтағы оқушылар рөлдерге бөлінеді. ( Бақылаушы -2, уақыт сақшысы, хатшы-2, баяндамашы, көшбасшы анықтап алады)1-топ. Мақал-мәтелдер мен бата-тілектердің әлеуметтік мәнін ашып талдаңдар.2-топ. Мақал мен мәтелдің өзара айырмашылығын таба отырып, мысалдар келтіру.3-топ. Жұмбақ адам баласының ой-өрісі туралы түсінік беру.Топта талқылау- 10 минПостер дайындау – 5 минТоп баяндамашыларының қорғауына 8 минутТоптардың өзара бағалауы .( 3 мин).Жеке жұмыс «Деңгейлік тапсырма» (Блум таксономиясы) 8минутДеңгейСұрақтарОқушы жауабыБілуМақал-мәтелдерді неге ауыз әдебиетіне жатқызамыз?
ТүсінуМақал-мәтелдерді іздене отырып, тақырыптарын айқындау.Мақал-мәтелдерТақырыптары1.Талапты ерге нұр жауар.1.2.2.Өнер-білім3.Денсаулық –зор байлық3.4.4.Еңбек5.Кеңесіп пішкен тон келте болмас.5.ҚолдануМақал-мәтелдердің құрылымдық ерекшеліктерін айтыңыз.
ТалдауМақал мен мәтелдің өзіндік айырмашылығы мен ұқсастығын салыстыр.МақалОртақ белгісіМәтелЖинақтауЖұмбақ туралы ойыңды жинақтаЖұмбақБағалауМақал-мәтелдерді қатыстыра отырып, «Өнер алды-қызыл тіл» деген тақырыпта ойтолғау жаз.Тапсырма тексеріліп, жауабы екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағаланады.
Кері байланыс "Екі түрлі түсініктеме" (2 минут)Оқушыларға парақтар парақтар таратылып беріледі.Не ұнады?
Несімен ұнады?Не қиын болды?Қиындықты қалай еңсердім?
Үйге тапсырма: Мақал-мәтелдердің тақырыптарына талдау жасап, әрқайсысына мысалдар келтіре жазып келу.
Бағалау: «Смайликтер» арқылы өзара бағалайдыДискриптор арқылы кері байланыс беремін.
|
А4 форматты қағаз
Мәтін
Интербелсенді әдістер жинағы
|
Қосымша ақпарат |
Саралау – сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
Өздерінің ойларын айтуда, негізгі ойды анықтап,жинақы мәтін жазуда қолдау көрсету. Сабақ барысында үлгерімі төмен оқушыға қолдау көрсету. Үлгерімі екі түрлі оқушыға жұптық тапсырма беру.
| «Бағалау парақшасы» әдісі арқылы бағалаймын.
| География,әдебиет Қауіпсіздік ережесі сақталады Әңгіме құрастыру арқылы қазақ жеріне құрметпен қарау. |
ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
| |
Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2.Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2:-Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
|