0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу 690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. 10 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 30 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу5 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
1 - айлық
Стандарт
2990 ₸ / айына
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 30 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 150 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 10 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
1 - айлық
Шебер 7990 ₸ / айына
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау 150 материал жасау
Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін 900 материал жүктеу
Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз шексіз
Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу 300 файлды тегін жүктеу
Жинақталған ҚМЖ бөлімінде 50 файлды тегін жүктеу
Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар) тегін қатысу
Назар аударыңыз!
Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
Ок
Материалдың қысқаша нұсқасы
Алматы қаласы
А.Розибақиев атындағы № 153
мектеп –гимназиясының
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Масимова Гулнар Абдуллақызы
Тәрбие және білім беруде ата-аналар жауапкершілігі
Мемлекетімізде білім беру жүйесінде уақыт талабына жауап бере алатын жоғары
сапалы орта білімге сұраныс өсуде. Сондықтан өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен білім
беру және бүгінгі қоғамдық өмірдің басқа да салаларындағы проблеманы шешуде дүние
жүзі тәжірибесіне үңілмей болмайды. Өйткені қай ел болмасын мектепті заманауи
талапқа сай жетілдіре түсуде басқа елдің оң және теріс сабақтарын зерттеп , қолдану
үшін олардың қателерін қайталамай дұрыс нәтижелерін ескеруге тырысады. Білім беру
жүйесіндегі әлем тәжірибесінен Азия елдері , Сингапур, Оңтүстік Корея, Жапония
елдерінің білім беру жүйесіндегі реформалары оң нәтижелі болып, іс-тәжірибесі дүние
жүзі елдері тарапынан меңгеріліп жатқаны бәріне аян. Бүгінгі күнде Сингапур Дүние
жүзі экономикалық Форум (133 ел ішінде) рейтингінде бірінші орында болса, Жапония,
Оңтүстік Корея одан қалыспайды. Мұның себебі олардың балаға білім берудегі бірінші
ұстанымы алдымен - тәрбие, одан кейін - білім. Мысалы, ата-аналар тарапынан жақсы
қолдау табатын корей мектептерінде (сыныпта 60 оқушы болса да) тәртіпке байланысты
ешқандай проблемалары жоқ. Корей мектептерінде де 12 жылдық оқыту. Бастауыш
мектеп- 6 жыл, негізгі мектеп - 3 жыл және 3 жыл – кәсіби жоғары мектеп. Оқушылар
емтиханды тек 15 жасында, толық емес орта мектепті бітіргенде ғана тапсырады.
Емтиханда оқушы пән бойынша үлгерімі, сабаққа, сабақтан тыс іс-шараларға белсене
қатысуы, ерекше жетістіктері және адами құлықтылығының дамуы деген бірнеше
өлшемдермен бағаланып отырады.
Демек, біздің елімізде де өскелең ұрпаққа рухани адамгершілік тәрбие беруді
жандандырудағы үлкен міндет - ата-аналар жауапкершілігін арттыру . Өйткені бала
тәрбиені ең алдымен өз отбасында алады. Ал, тәрбие бала дамуын бағыттайды,
басқарады. Ол- баланы тұлға ретінде қалыптастырудағы негізгі күш. Тәрбие негізгі күш
болғандықтан, оның жеткіліксіздігі және әлсіздігі баланың қалыптасуына кері әсер етеді.
Сондықтан баланың өз алдына жеке тұлға болып қалыптасуында оның өсіп-өнген отбасы
орасан зор мәнге ие. Оның ер жетіп өсуі, бойындағы алғашқы адамгершілік белгілері
отбасында өрбиді, сондықтан да туған үйдің жылуы- оның көкірегінде көп жылдар бойы
сақталады. Қазақтың «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілесің» деген нақыл сөзі осыған
дәлел. Отбасындағы баланың жеке дара тұлға болуындағы ең басты көрсеткіштер –
отбасының бақытты және некенің сәтті болуы, ерлі-зайыптылардың арасындағы қарымқатынастың беріктігі, шынайы сыйластығы және тағы басқа.
Отбасы – адам ғұмырының тірегі ғана емес, сонымен қатар қоғамның да басты
негізі. Осы тіректің мықты орналасуы үшін ата-аналардың жауапкершілігін арттыруды
міндеттеу тек мұғалімдер ұжымына ғана емес, қоғамдық орындарға да тиесілі болу керек
деп ойлаймыз.
А.Розибақиев атындағы № 153
мектеп –гимназиясының
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Масимова Гулнар Абдуллақызы
Тәрбие және білім беруде ата-аналар жауапкершілігі
Мемлекетімізде білім беру жүйесінде уақыт талабына жауап бере алатын жоғары
сапалы орта білімге сұраныс өсуде. Сондықтан өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен білім
беру және бүгінгі қоғамдық өмірдің басқа да салаларындағы проблеманы шешуде дүние
жүзі тәжірибесіне үңілмей болмайды. Өйткені қай ел болмасын мектепті заманауи
талапқа сай жетілдіре түсуде басқа елдің оң және теріс сабақтарын зерттеп , қолдану
үшін олардың қателерін қайталамай дұрыс нәтижелерін ескеруге тырысады. Білім беру
жүйесіндегі әлем тәжірибесінен Азия елдері , Сингапур, Оңтүстік Корея, Жапония
елдерінің білім беру жүйесіндегі реформалары оң нәтижелі болып, іс-тәжірибесі дүние
жүзі елдері тарапынан меңгеріліп жатқаны бәріне аян. Бүгінгі күнде Сингапур Дүние
жүзі экономикалық Форум (133 ел ішінде) рейтингінде бірінші орында болса, Жапония,
Оңтүстік Корея одан қалыспайды. Мұның себебі олардың балаға білім берудегі бірінші
ұстанымы алдымен - тәрбие, одан кейін - білім. Мысалы, ата-аналар тарапынан жақсы
қолдау табатын корей мектептерінде (сыныпта 60 оқушы болса да) тәртіпке байланысты
ешқандай проблемалары жоқ. Корей мектептерінде де 12 жылдық оқыту. Бастауыш
мектеп- 6 жыл, негізгі мектеп - 3 жыл және 3 жыл – кәсіби жоғары мектеп. Оқушылар
емтиханды тек 15 жасында, толық емес орта мектепті бітіргенде ғана тапсырады.
Емтиханда оқушы пән бойынша үлгерімі, сабаққа, сабақтан тыс іс-шараларға белсене
қатысуы, ерекше жетістіктері және адами құлықтылығының дамуы деген бірнеше
өлшемдермен бағаланып отырады.
Демек, біздің елімізде де өскелең ұрпаққа рухани адамгершілік тәрбие беруді
жандандырудағы үлкен міндет - ата-аналар жауапкершілігін арттыру . Өйткені бала
тәрбиені ең алдымен өз отбасында алады. Ал, тәрбие бала дамуын бағыттайды,
басқарады. Ол- баланы тұлға ретінде қалыптастырудағы негізгі күш. Тәрбие негізгі күш
болғандықтан, оның жеткіліксіздігі және әлсіздігі баланың қалыптасуына кері әсер етеді.
Сондықтан баланың өз алдына жеке тұлға болып қалыптасуында оның өсіп-өнген отбасы
орасан зор мәнге ие. Оның ер жетіп өсуі, бойындағы алғашқы адамгершілік белгілері
отбасында өрбиді, сондықтан да туған үйдің жылуы- оның көкірегінде көп жылдар бойы
сақталады. Қазақтың «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілесің» деген нақыл сөзі осыған
дәлел. Отбасындағы баланың жеке дара тұлға болуындағы ең басты көрсеткіштер –
отбасының бақытты және некенің сәтті болуы, ерлі-зайыптылардың арасындағы қарымқатынастың беріктігі, шынайы сыйластығы және тағы басқа.
Отбасы – адам ғұмырының тірегі ғана емес, сонымен қатар қоғамның да басты
негізі. Осы тіректің мықты орналасуы үшін ата-аналардың жауапкершілігін арттыруды
міндеттеу тек мұғалімдер ұжымына ғана емес, қоғамдық орындарға да тиесілі болу керек
деп ойлаймыз.
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу
1 - айлық
Материал тарифі-96% жеңілдік
00
05
00
ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
1 990 ₸ 49 000₸
1 айға қосылу
Материалға шағымдану
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Жариялаған:
МАСИМОВА ГУЛНАР АБДУЛЛАЕВНАШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Мақала : "Тәрбие және білім беруде ата-аналар жауапкершілігі "
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Мақала : "Тәрбие және білім беруде ата-аналар жауапкершілігі "
Материал туралы қысқаша түсінік
Мақалада өскелең ұрпаққа рухани адамгершілік тәрбие беруді жандандырудағы үлкен міндет - ата-аналар жауапкершілігін арттыру туралы мәселе көтерілген.
Материалдың қысқаша нұсқасы
Алматы қаласы
А.Розибақиев атындағы № 153
мектеп –гимназиясының
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Масимова Гулнар Абдуллақызы
Тәрбие және білім беруде ата-аналар жауапкершілігі
Мемлекетімізде білім беру жүйесінде уақыт талабына жауап бере алатын жоғары
сапалы орта білімге сұраныс өсуде. Сондықтан өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен білім
беру және бүгінгі қоғамдық өмірдің басқа да салаларындағы проблеманы шешуде дүние
жүзі тәжірибесіне үңілмей болмайды. Өйткені қай ел болмасын мектепті заманауи
талапқа сай жетілдіре түсуде басқа елдің оң және теріс сабақтарын зерттеп , қолдану
үшін олардың қателерін қайталамай дұрыс нәтижелерін ескеруге тырысады. Білім беру
жүйесіндегі әлем тәжірибесінен Азия елдері , Сингапур, Оңтүстік Корея, Жапония
елдерінің білім беру жүйесіндегі реформалары оң нәтижелі болып, іс-тәжірибесі дүние
жүзі елдері тарапынан меңгеріліп жатқаны бәріне аян. Бүгінгі күнде Сингапур Дүние
жүзі экономикалық Форум (133 ел ішінде) рейтингінде бірінші орында болса, Жапония,
Оңтүстік Корея одан қалыспайды. Мұның себебі олардың балаға білім берудегі бірінші
ұстанымы алдымен - тәрбие, одан кейін - білім. Мысалы, ата-аналар тарапынан жақсы
қолдау табатын корей мектептерінде (сыныпта 60 оқушы болса да) тәртіпке байланысты
ешқандай проблемалары жоқ. Корей мектептерінде де 12 жылдық оқыту. Бастауыш
мектеп- 6 жыл, негізгі мектеп - 3 жыл және 3 жыл – кәсіби жоғары мектеп. Оқушылар
емтиханды тек 15 жасында, толық емес орта мектепті бітіргенде ғана тапсырады.
Емтиханда оқушы пән бойынша үлгерімі, сабаққа, сабақтан тыс іс-шараларға белсене
қатысуы, ерекше жетістіктері және адами құлықтылығының дамуы деген бірнеше
өлшемдермен бағаланып отырады.
Демек, біздің елімізде де өскелең ұрпаққа рухани адамгершілік тәрбие беруді
жандандырудағы үлкен міндет - ата-аналар жауапкершілігін арттыру . Өйткені бала
тәрбиені ең алдымен өз отбасында алады. Ал, тәрбие бала дамуын бағыттайды,
басқарады. Ол- баланы тұлға ретінде қалыптастырудағы негізгі күш. Тәрбие негізгі күш
болғандықтан, оның жеткіліксіздігі және әлсіздігі баланың қалыптасуына кері әсер етеді.
Сондықтан баланың өз алдына жеке тұлға болып қалыптасуында оның өсіп-өнген отбасы
орасан зор мәнге ие. Оның ер жетіп өсуі, бойындағы алғашқы адамгершілік белгілері
отбасында өрбиді, сондықтан да туған үйдің жылуы- оның көкірегінде көп жылдар бойы
сақталады. Қазақтың «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілесің» деген нақыл сөзі осыған
дәлел. Отбасындағы баланың жеке дара тұлға болуындағы ең басты көрсеткіштер –
отбасының бақытты және некенің сәтті болуы, ерлі-зайыптылардың арасындағы қарымқатынастың беріктігі, шынайы сыйластығы және тағы басқа.
Отбасы – адам ғұмырының тірегі ғана емес, сонымен қатар қоғамның да басты
негізі. Осы тіректің мықты орналасуы үшін ата-аналардың жауапкершілігін арттыруды
міндеттеу тек мұғалімдер ұжымына ғана емес, қоғамдық орындарға да тиесілі болу керек
деп ойлаймыз.
А.Розибақиев атындағы № 153
мектеп –гимназиясының
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Масимова Гулнар Абдуллақызы
Тәрбие және білім беруде ата-аналар жауапкершілігі
Мемлекетімізде білім беру жүйесінде уақыт талабына жауап бере алатын жоғары
сапалы орта білімге сұраныс өсуде. Сондықтан өскелең ұрпақты тәрбиелеу мен білім
беру және бүгінгі қоғамдық өмірдің басқа да салаларындағы проблеманы шешуде дүние
жүзі тәжірибесіне үңілмей болмайды. Өйткені қай ел болмасын мектепті заманауи
талапқа сай жетілдіре түсуде басқа елдің оң және теріс сабақтарын зерттеп , қолдану
үшін олардың қателерін қайталамай дұрыс нәтижелерін ескеруге тырысады. Білім беру
жүйесіндегі әлем тәжірибесінен Азия елдері , Сингапур, Оңтүстік Корея, Жапония
елдерінің білім беру жүйесіндегі реформалары оң нәтижелі болып, іс-тәжірибесі дүние
жүзі елдері тарапынан меңгеріліп жатқаны бәріне аян. Бүгінгі күнде Сингапур Дүние
жүзі экономикалық Форум (133 ел ішінде) рейтингінде бірінші орында болса, Жапония,
Оңтүстік Корея одан қалыспайды. Мұның себебі олардың балаға білім берудегі бірінші
ұстанымы алдымен - тәрбие, одан кейін - білім. Мысалы, ата-аналар тарапынан жақсы
қолдау табатын корей мектептерінде (сыныпта 60 оқушы болса да) тәртіпке байланысты
ешқандай проблемалары жоқ. Корей мектептерінде де 12 жылдық оқыту. Бастауыш
мектеп- 6 жыл, негізгі мектеп - 3 жыл және 3 жыл – кәсіби жоғары мектеп. Оқушылар
емтиханды тек 15 жасында, толық емес орта мектепті бітіргенде ғана тапсырады.
Емтиханда оқушы пән бойынша үлгерімі, сабаққа, сабақтан тыс іс-шараларға белсене
қатысуы, ерекше жетістіктері және адами құлықтылығының дамуы деген бірнеше
өлшемдермен бағаланып отырады.
Демек, біздің елімізде де өскелең ұрпаққа рухани адамгершілік тәрбие беруді
жандандырудағы үлкен міндет - ата-аналар жауапкершілігін арттыру . Өйткені бала
тәрбиені ең алдымен өз отбасында алады. Ал, тәрбие бала дамуын бағыттайды,
басқарады. Ол- баланы тұлға ретінде қалыптастырудағы негізгі күш. Тәрбие негізгі күш
болғандықтан, оның жеткіліксіздігі және әлсіздігі баланың қалыптасуына кері әсер етеді.
Сондықтан баланың өз алдына жеке тұлға болып қалыптасуында оның өсіп-өнген отбасы
орасан зор мәнге ие. Оның ер жетіп өсуі, бойындағы алғашқы адамгершілік белгілері
отбасында өрбиді, сондықтан да туған үйдің жылуы- оның көкірегінде көп жылдар бойы
сақталады. Қазақтың «Ұяда не көрсең, ұшқанда соны ілесің» деген нақыл сөзі осыған
дәлел. Отбасындағы баланың жеке дара тұлға болуындағы ең басты көрсеткіштер –
отбасының бақытты және некенің сәтті болуы, ерлі-зайыптылардың арасындағы қарымқатынастың беріктігі, шынайы сыйластығы және тағы басқа.
Отбасы – адам ғұмырының тірегі ғана емес, сонымен қатар қоғамның да басты
негізі. Осы тіректің мықты орналасуы үшін ата-аналардың жауапкершілігін арттыруды
міндеттеу тек мұғалімдер ұжымына ғана емес, қоғамдық орындарға да тиесілі болу керек
деп ойлаймыз.
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
pdf
22.05.2024
250
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
шағым қалдыра аласыз













