Материалдар / Мақала. Мектеп жасына дейінгі балалардың тілдік дағдыларын ойын арқылы өткізу

Мақала. Мектеп жасына дейінгі балалардың тілдік дағдыларын ойын арқылы өткізу

Материал туралы қысқаша түсінік
Ойындар балалардың таным белсендігін жандандыратын, өздігінен ойлауын дамытатын тәсілдердің бірі. Олар кез келген оқу материалын қызықты да тартымдыда қылып, балалардың көңіл күйін көтеруге, өтілген тақырыпты жеңіл меңгеруге көмектеседі. Тақырыпты ашу барысында ойын арқылы дамытуға арналған тапсырмалар жүйелі қолданылып, ұйымдастырылып отырса сонда ғана педагогтың тақырып мақсатын ашуына мүмкіндік береді. Ал дұрыс таңдау үшін балалардың психологиялық және жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін білу керек.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2019
471
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мақала Мектеп жасына дейінгі балалардың тілдік дағдыларын ойын арқылы өткізу

Бүгінгі таңда қоғамымыздың даму бағытында жан-жақты дамыған, сауатты, саналы азамат тәрбиелеу мәселесі жүктеліп отыр. Ағылшын тілі сабағында әрбір баланың оқу қызметіне белсенді қатысуының, ауызекі сөйлеуге құлшындыратын, ағылшын тілін оқып үйренуге мен қызығушылығын арттыратын әдіс-тәсілдердің бірі – ойын, ерекше орын алады. Алайда, ойын әрекетін қандай мақсатта қолдануға болады? Қандай деңгейде сабақтың қай кезіңінде? Қай кезде жақсы нәтиже береді? деген сұрақтар әрбір педагогты толғандыратыны сөзсіз. Ойынды мынадай мақсаттарда қойып пайдалану керек: лексиканы меңгерту, қарым қатынас жасай алуға үйрету, тілдік материалдарды есте сақтау, белгілі бір тілдік білімді дамыту, қажетті психикалық қызметтер мен қабілеттілікті дамыту, білім беру. Сондай-ақ, ойын арқылы қызықсыз тақырыптарды жеңіл, оңай меңгертуге болады.Ойын дегеніміз не? Алдымен осы сұраққа жауап берейік. Ойын дегеніміз – жас ерекшелікке қарамайтын, адамның көңіл күйін көтеретін, ойландыратын үрдіс. Ойын төзімділікті, тапқырлықты, ұқыптылықты, іздемпаздылықты, іскерлікті, дүниетаным өрісінің көлемділігінің, көп білуді, сондай-ақ, басқа да сапалық қасиеттердің қалыптастыруға үлкен мүмкіндігі бар педагогикалық, тиімді әдістерінің бірі.Ойын – оқытуда жаңа технологияның маңызды бөлігі болып табылады. «Ойын» ұғымына түсініктеме берсек – бұл адамның мінез құлқына өзі басқарумен анықталатын қоғамдық тәжірибені қалыптастыруға арналған жағдаяттар негізінде іс-әрекеттің бір түрі. Ойын әрекеті мынадай қызметтерді атқарады:





Ойында баланың тапқырлығын, байқағыштығын, зейінділігін арттырумен қатар, ерік сезім түрлерін де дамытады. Ойын түрлері өте көп.

Мысалы: фонетикалық ойын түрі жаңылтпаштар арқылы, сөздің дыбыстық айтылуын және басқа дыбыспен ажыратып білуді жаттықтырады. (A big black bug bit a big black dog); қимыл-қозғалыс ойындар балаға шынығуына және ұсақ моторикасын дамыуна ықпал етуімен қатар, ойын барысында сөздік қорын молайтып, емін-еркін сөйлем үлгілерін пайдалануға көмек береді. Мысалы: «Simon Says» ойынында Simon says сөз тіркесімен бастап берілген бұйрықты орындау, мысалы: Simon says «touch your elbow» деп бұйрық берегенде, шынтаққа қолын тигізу керек. Мұндай ойындар баланы жан-жақты дамытып, білімді толық игеруіне көмектеседі.

Мектеп жасына дейіңгі балаларға ағылшын тілі пәнінде көбіне рольдік ойындар, қимыл қозғалыс, дидактикалық-сөздік, және сюжеттік-рөлді танымдылық ойындар қолданылады. Сабақта ойындарды пайдалану оқу үдерісінің тиімділігін көтереді. Ойындар балалардың таным белсендігін жандандыратын, өздігінен ойлауын дамытатын тәсілдердің бірі. Олар кез келген оқу материалын қызықты да тартымдыда қылып, балалардың көңіл күйін көтеруге, өтілген тақырыпты жеңіл меңгеруге көмектеседі. Тақырыпты ашу барысында ойын арқылы дамытуға арналған тапсырмалар жүйелі қолданылып, ұйымдастырылып отырса сонда ғана педагогтың тақырып мақсатын ашуына мүмкіндік береді. Ал дұрыс таңдау үшін балалардың психологиялық және жас ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін білу керек. Осыдан келіп ойын туралы мынандай тұжырым жасалады:
  • Ойын – тәрбие құралы, ақыл-ойды, тілді ұстартады, сөздік қорды байытады, өмірді танытып, сезімді кеңейтеді тәрбиелейді.
  • Ерік және мінез қасиеттерін бекітеді, адамгершілік сапаны жетілдіреді.
  • Ұжымдық сезім әрекеттері өсе түседі.
  • Эстетикалық тәрбие беру – өнерді, көркемдікті түсіндіру құралына айналады.
  • Еңбек тірбиесін беру мақсаттарын шешуге мүмкіндік береді.
  • Дене күшінің жетілуіне көмектеседі – ойын баланы жан-жақты жарасымды тәрбиелеудің психологиялық және физиологиялық негіздері болып табылады.
Қазіргі кезде алдында туған өзекті мәселе бұл жан жақты дамыған, көп тілді меңгерген шығармашылық тұлға қалыптастыру. Баланы шет тілінде қарым қатынас жасап, сөйлеуге ерте жастан бастап үйрету қәзіргі кездегі өзекті мәселелердің бірі. Балаларға жас ерекшіліктеріне сай тілді меңгертіп, басқа халықтың мәдениеттерін әрі дүниежүзі мәдениетіне жол ашуға мүмкіндік береді. Сондықтан да, балалардың ой өрісін үздіксіз дамыту үшін сабақта оқу қызметінде ойын арқылы өткізудің маңызы зор.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ