Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Мақала "Мектеп музейіндегі структуралық-концептуалдық жоспары"
Материал туралы қысқаша түсінік
Батыс Қазақстан облысының Бөрлі ауданы, Ақсай қаласының №4 мектеп мұражайы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1221
8 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Бекітемін» Мектеп директоры _______Л.Б.Маметанова
Ақсай қаласы №4 жалпы орта білім беретін мектебінің тарихи-өлкетану мұражайының 2017-2020 оқу жылына арналған структуралық-концептуалдық жоспары
2017-2018 ж.Мұражайдың ашылған уақыты: 1995 жыл №206 бұйрығымен, 01.09.2010 жылы ашылды.Облыстық балалар-жасөспірімдер туризмі және экология орталығының Әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, №4 хаттамасында 27 қараша 2012 жылы паспортталды. Мақсаты:1.Коммуникативтік компетенцияларының, оқушылардың зерттеу жұмысы дағдыларының дамуына, балалардың шығармашылық қабілеттерін қолдауға жан-жақты ат салысу;2.Отандық мәдениетке қызығушылығын және аға буынның өнегелі құндылықтарына құрметпен қарауды қалыптастыру;3.Мұражай жай ерекше оқу кабинеті ғана емес, ашық білім беру кеңістігіндегі тәрбие орталығының бірі болуы керек;4.Табиғат байлықтарын, өлкенің көркем мәдениетін сақтауға жауаптылық сезімін, өз Отаны, мектебі, отбасы үшін мақтаныш сезімін, яғни кіші Отанының бүгінгі күніне де ортақтық сезімін қалыптастыру;Міндеттері:Мектеп оқушыларының патриоттық санасын тәрбиелеу. Белгілі болғандай, мұражай ұрпақтар байланысын іске асырады.Ол бізге оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда бізге дейін өмір сүргендерді өз жақтастары етуге, олардың ғылым, мәдениет, білім беру салаларындағы тәжірибесін қолдануға ерекше мүмкіндік береді. Өткен уақыт ізсіз жоғалмайды, ол мұражайлар үгіттеп, сақтайтын материалдық және рухани мәдениет ескерткіштері түрінде өзінің бар болуының мыңдаған айғағын қалдырып қазіргі күнге өтеді. Кез-келген мұражайдың негізі тарих болып табылады. Ол отбасының, мектептің, жеке түлектің, мұғалімнің тарихы болуы мүмкін. Осындай әрбір айғақта тарихтың бір бөлігі көрініс табады. Осындай фрагменттерден нәтижесінде адамзат қоғамының тарихы қалыптасады.Мұражайдың оқу-тәрбиелік потенциалы өте ірі, себебі нағыз тарихи құжаттарды сақтап, көпке көрсетеді. Осы потенциалды оқушыларда отансүйгіштікті, азаматтық сана-сезімді, адамгершілікті тәрбиелеуде тиімді пайдалану мектеп мұражайының маңызды міндеттерінің бірі болып табылады.Күтілетін нәтижелер: - сабақтармен, оқу-тәрбиелік процесімен, пәндік үйірмелер және факультативтермен шектеулі байланыс;- үздіксіз зерттеу ізденістерін жүзеге асыру; - мұражай сабақтарының, дәріс-семинарлардың, ғылыми-практикалық конференциялардың, ардагерлерге көмек тағы басқаларының түрлі әдістері мен амалдарын қолдану; - оқушылардың өзіндік және шығармашылық бастамасын дамыту; - соғыс және еңбек ардагерлері, ұстаздар ұжымы тарапынан көмек; - экспозиция, экскурсия мазмұнының, сондай-ақ жалпы мұражай қызметінің танымдық және эмоционалдық бастамасының бірлігі; - жинақталған материалдардың дұрыс сақталуы мен қатаң есебі; - мемлекетттік мұражайлар және мұрағаттармен әріптестік қарым-қатынас ұйымдастыру.Мектеп мұражайының әлеуметтік қызметтері Мектеп мұражайының оқу-тәрбиелік маңызы - баланың мұражайдың құрылуына белсенді ат салысуында болып табылады. Іздеу-зерттеу жұмыстары, қызықты кездесулер, тарихи деректермен танысу өлке тарихын тереңінен танып, оның экономикасы мен мәдениетінің дамуында ата-бабаларының қосқан зор үлестерін түсінуге мүмкіндік береді. Сол арқылы естелік, мұраларға құрметпен қарауға тәрбиелейді. Зерттеу жұмыстарына, өлкетану жорықтарына, экспедицияларына шығу арқылы оқушылар физикалық шынығумен қатар, практика жүзінде тарихи құжаттарды сипаттау мен жіктеуге үйренеді. Мектеп мұражайының қызметі құжаттарды сұрыптау мен жинақтауда, мектеп тарихын іздеу мен зерттеуде оқушылар мен ұстаздардың бірігіп еңбектенуіне байланысты. Балаларды қорды жинақтауға, экспозиция құруға, санақ жүргізуге, сипаттауға, жиналған құжаттар мен заттарды жаңғыртуға, яғни мұражай ісінің негіздерін игеруге үйрету керек. Өлкетану саяхаты барысында түрлі мамандықтың қыр-сырын, халықтық кәсіптерді үйрену оқушыларға кәсіби бағыт-бағдар беріп, педагогика, мұражай, архив, кітапхана ісі саласында мамандық таңдауға көмегін тигізеді. Мектеп мұражайының кәсібі Мұражай саласы қатаң шеңбердегі өзгеріссіз құрылым емес. Ол үнемі қозғалыста және оқу процесіне өзіндік қырымен енетін жаңа мәліметтермен толықтырылып отырады. Тарихи-өлкетану тақырыбы оқушылар мен ұстаздардың жеке іздеу-зерттеу әрекеттеріндегі оқу және тәрбиелік жұмыстарының неғұрлым ұтымды бағыты. Оның міндеті - тарихи, мәдени, табиғи ескерткіштерді зерттеу және жүйелеу, оларды гербарий, фотосурет, құжаттар мен жәдігерлер түрінде көрсету. Өлкетану туған жердің табиғатын ғана емес, сонымен қатар оның өткенін зерттеу болып табылады. Мұражай қаланың, мектептің тарихына арналуы мүмкін. Алайда қандай сала болмасын мектеп мұражайының ерекшелігі ол жергілікті материалдардан құралады. Мысалы, әдеби мұражай танымал жазушының өмірі мен шығармашылығынан басқа, шығармада бейнеленген тарихи процесс пен табиғи нысандарды зерттеумен де айналысады. Мектеп мұражайы жергілікті музыкалық шығармашылық жайлы: яғни, халық аспаптары, билері, әндері, ауызекі әңгімелері жайлы мәліметтер жинақтай алады. Аңызға айналған тұлға немесе тарихтың танымал дерегі құрметіне мемориалдық не әскери-тарихи типті монографиялық мұражай құруға болады. Ол әдетте тарихи оқиғаның болған жерінде немесе тарихи тұлғаның өмір сүрген ортасында жүзеге асырылады. Тарихи-өмірбаяндық мұражайда нақты дүниелер мен әр түрлі деректердің иллюстрациясы сақталады.
Ақсай қаласы №4 ЖОББМ тарихи-өлкетану мұражайының аумағы 54 м2. Қордағы жәдігерлер саны – 230, негізгі қорда – 210 жәдігер, қосымша қорда - 20 жәдігер бар. Мұражай 11 экспозициялық бөлімнен тұрады. Олар:
Концепциялық план
Ақсай қаласы №4 жалпы орта білім беретін мектебінің тарихи-өлкетану мұражайының 2017-2020 оқу жылына арналған структуралық-концептуалдық жоспары
2017-2018 ж.Мұражайдың ашылған уақыты: 1995 жыл №206 бұйрығымен, 01.09.2010 жылы ашылды.Облыстық балалар-жасөспірімдер туризмі және экология орталығының Әдістемелік кеңесінің отырысында қаралып, №4 хаттамасында 27 қараша 2012 жылы паспортталды. Мақсаты:1.Коммуникативтік компетенцияларының, оқушылардың зерттеу жұмысы дағдыларының дамуына, балалардың шығармашылық қабілеттерін қолдауға жан-жақты ат салысу;2.Отандық мәдениетке қызығушылығын және аға буынның өнегелі құндылықтарына құрметпен қарауды қалыптастыру;3.Мұражай жай ерекше оқу кабинеті ғана емес, ашық білім беру кеңістігіндегі тәрбие орталығының бірі болуы керек;4.Табиғат байлықтарын, өлкенің көркем мәдениетін сақтауға жауаптылық сезімін, өз Отаны, мектебі, отбасы үшін мақтаныш сезімін, яғни кіші Отанының бүгінгі күніне де ортақтық сезімін қалыптастыру;Міндеттері:Мектеп оқушыларының патриоттық санасын тәрбиелеу. Белгілі болғандай, мұражай ұрпақтар байланысын іске асырады.Ол бізге оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруда бізге дейін өмір сүргендерді өз жақтастары етуге, олардың ғылым, мәдениет, білім беру салаларындағы тәжірибесін қолдануға ерекше мүмкіндік береді. Өткен уақыт ізсіз жоғалмайды, ол мұражайлар үгіттеп, сақтайтын материалдық және рухани мәдениет ескерткіштері түрінде өзінің бар болуының мыңдаған айғағын қалдырып қазіргі күнге өтеді. Кез-келген мұражайдың негізі тарих болып табылады. Ол отбасының, мектептің, жеке түлектің, мұғалімнің тарихы болуы мүмкін. Осындай әрбір айғақта тарихтың бір бөлігі көрініс табады. Осындай фрагменттерден нәтижесінде адамзат қоғамының тарихы қалыптасады.Мұражайдың оқу-тәрбиелік потенциалы өте ірі, себебі нағыз тарихи құжаттарды сақтап, көпке көрсетеді. Осы потенциалды оқушыларда отансүйгіштікті, азаматтық сана-сезімді, адамгершілікті тәрбиелеуде тиімді пайдалану мектеп мұражайының маңызды міндеттерінің бірі болып табылады.Күтілетін нәтижелер: - сабақтармен, оқу-тәрбиелік процесімен, пәндік үйірмелер және факультативтермен шектеулі байланыс;- үздіксіз зерттеу ізденістерін жүзеге асыру; - мұражай сабақтарының, дәріс-семинарлардың, ғылыми-практикалық конференциялардың, ардагерлерге көмек тағы басқаларының түрлі әдістері мен амалдарын қолдану; - оқушылардың өзіндік және шығармашылық бастамасын дамыту; - соғыс және еңбек ардагерлері, ұстаздар ұжымы тарапынан көмек; - экспозиция, экскурсия мазмұнының, сондай-ақ жалпы мұражай қызметінің танымдық және эмоционалдық бастамасының бірлігі; - жинақталған материалдардың дұрыс сақталуы мен қатаң есебі; - мемлекетттік мұражайлар және мұрағаттармен әріптестік қарым-қатынас ұйымдастыру.Мектеп мұражайының әлеуметтік қызметтері Мектеп мұражайының оқу-тәрбиелік маңызы - баланың мұражайдың құрылуына белсенді ат салысуында болып табылады. Іздеу-зерттеу жұмыстары, қызықты кездесулер, тарихи деректермен танысу өлке тарихын тереңінен танып, оның экономикасы мен мәдениетінің дамуында ата-бабаларының қосқан зор үлестерін түсінуге мүмкіндік береді. Сол арқылы естелік, мұраларға құрметпен қарауға тәрбиелейді. Зерттеу жұмыстарына, өлкетану жорықтарына, экспедицияларына шығу арқылы оқушылар физикалық шынығумен қатар, практика жүзінде тарихи құжаттарды сипаттау мен жіктеуге үйренеді. Мектеп мұражайының қызметі құжаттарды сұрыптау мен жинақтауда, мектеп тарихын іздеу мен зерттеуде оқушылар мен ұстаздардың бірігіп еңбектенуіне байланысты. Балаларды қорды жинақтауға, экспозиция құруға, санақ жүргізуге, сипаттауға, жиналған құжаттар мен заттарды жаңғыртуға, яғни мұражай ісінің негіздерін игеруге үйрету керек. Өлкетану саяхаты барысында түрлі мамандықтың қыр-сырын, халықтық кәсіптерді үйрену оқушыларға кәсіби бағыт-бағдар беріп, педагогика, мұражай, архив, кітапхана ісі саласында мамандық таңдауға көмегін тигізеді. Мектеп мұражайының кәсібі Мұражай саласы қатаң шеңбердегі өзгеріссіз құрылым емес. Ол үнемі қозғалыста және оқу процесіне өзіндік қырымен енетін жаңа мәліметтермен толықтырылып отырады. Тарихи-өлкетану тақырыбы оқушылар мен ұстаздардың жеке іздеу-зерттеу әрекеттеріндегі оқу және тәрбиелік жұмыстарының неғұрлым ұтымды бағыты. Оның міндеті - тарихи, мәдени, табиғи ескерткіштерді зерттеу және жүйелеу, оларды гербарий, фотосурет, құжаттар мен жәдігерлер түрінде көрсету. Өлкетану туған жердің табиғатын ғана емес, сонымен қатар оның өткенін зерттеу болып табылады. Мұражай қаланың, мектептің тарихына арналуы мүмкін. Алайда қандай сала болмасын мектеп мұражайының ерекшелігі ол жергілікті материалдардан құралады. Мысалы, әдеби мұражай танымал жазушының өмірі мен шығармашылығынан басқа, шығармада бейнеленген тарихи процесс пен табиғи нысандарды зерттеумен де айналысады. Мектеп мұражайы жергілікті музыкалық шығармашылық жайлы: яғни, халық аспаптары, билері, әндері, ауызекі әңгімелері жайлы мәліметтер жинақтай алады. Аңызға айналған тұлға немесе тарихтың танымал дерегі құрметіне мемориалдық не әскери-тарихи типті монографиялық мұражай құруға болады. Ол әдетте тарихи оқиғаның болған жерінде немесе тарихи тұлғаның өмір сүрген ортасында жүзеге асырылады. Тарихи-өмірбаяндық мұражайда нақты дүниелер мен әр түрлі деректердің иллюстрациясы сақталады.
Ақсай қаласы №4 ЖОББМ тарихи-өлкетану мұражайының аумағы 54 м2. Қордағы жәдігерлер саны – 230, негізгі қорда – 210 жәдігер, қосымша қорда - 20 жәдігер бар. Мұражай 11 экспозициялық бөлімнен тұрады. Олар:
- Мектеп тарихы
- Сенің ерлігің өшпейді
- Ұлы Отан соғысының ардагері А.С.Пелипец өмірі
- Шығыстың қос жұлдызы
- Бауыржан Момышұлы
- Олар Отан үшін шайқасты
- Ұлы Отан соғысының ардагері А.С.Зинелғазыұлының өмірі
- Ер есімі - ел есінде
- Біздің аудан
- Біздің облысымыздың мақтаныштары
- Қазақ елінің ежелгі тұрмыс салты
Концепциялық план
№ | Атауы | Мерзімі | Жауапты |
«Мектеп тарихы» экспозициясы | |||
1 | Мектеп тарихы туралы материалдар жинақтау | 2017-2020 | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
2 | Мектеп ардагер ұстаздар туралы папкаға мәліметтер жинақтау | Жыл бойы | Мұражай жетекшісі Музей жетекшісіТуысова А.Е. |
3 | Мектеп тарихына арналып жасалынған стендке жаңартулар енгізіп отыру | 2017-2020 | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
«Сенің ерлігің өшпейді» экспозициясы | |||
4 | Ұлы Отан соғысының ардагері Бақтыбаев Ғазез туралы мәліметтер жинақтау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
5 | Ұлы Отан соғысының ардагері Муминова Роза Ғағизқызы туралы мәліметтер жинақтау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
6 | Ұлы Отан соғысының ардагері Блинцов Василий Николаевич туралы мәліметтер жинақтау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
«Ұлы Отан соғысының ардагері Пелипец А.С. өмірі» экспозициясы | |||
7 | Ұлы Отан соғысының ардагері Пелипец А.С. туралы материалдар жинақтау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
8 | Экспозиция тақырыбына сай тематикалық экскурсиялар жүргізіп отыру | 2017-2020 | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
9 | Ұшқыштың гимнастеркасы | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
10 | Пелипец А.С. өмірі туралы мәліметтер жинау мақсатында мектеп, аудан кітапханасыналарына саяхат жасау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
«Шығыстың қос жұлдызы» экспозициясы | |||
11 | Ұлы Отан соғысының ардагер қызы М.Мәметова туралы материалдар жинақтау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
12 | Ұлы Отан соғысының ардагер қызы Ә.Молдағұлова туралы материалдар жинақтау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
13 | Мұражай белсенділері «Қос жұлдызға» арналған папкаға фотосуреттер жинақтау | 2017-2020 | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
«Бауыржан Момышұлы» экспозициясы | |||
14 | Қазақтың қаһарман ұлы – Бауыржан Момышұлы туралы мәліметтер жинақтау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
15 | Мәлім де беймәлім Бауыржан Момышұлы ерліктері туралы мәліметтер жинақтау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
16 | Бауыржан жазған кітаптарға зерттеу жұмыстарын жүргізу | 2017-2020 | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
«Олар Отан үшін шайқасты» экспозициясы | |||
17 | Бөрлі ауданынан шыққан Ұлы Отан соғысы ардагерлері туралы материалдар жинау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
18 | Тарасенко В.Ф., Ковалев А.Л. өмірі, ерліктері туралы мәліметтер жинау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
19 | Шевцов Г.Г., Волков Ф.Г. өмірі, ерліктері туралы мәліметтер жинау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
20 | Черненко Н.В., Панфилов Д.З. өмірі, ерліктері туралы мәліметтер жинау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
«Ұлы Отан соғысының ардагері Арыстанов С.З. өмірі» экспозициясы | |||
21 | Ұлы Отан соғысының ардагері Арыстанов С.З. өмірі туралы материалдар жинау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
22 | Соғыс ардагерінің жеке қолданған заттары, медальдары, марапаттары туралы деректер жинақтау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
23 | Ұлы Отан соғысының ардагері Арыстанов С.З. өмірі туралы мұражайда тематикалық экскурсиялар жүргізіп отыру | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
«Ер есімі ел есінде» экспозициясы | |||
24 | Ұлы Отан соғысы туралы зерттеу жұмыстарын жүргізу | 2017-2020 | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
25 | Бөрлі ауданынан шыққан Ұлы Отан соғысы ардагерлері туралы жинақтау жұмыстарын жүргізу | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
26 | Ұлы Отан соғысы жылдарына қатысты жәдігерлерді іздеу жұмыстары | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
27 | Фото материалдар жинақтау жұмыстарын жүргізу | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
«Біздің аудан» экспозициясы | |||
28 | Бөрлі ауданы туралы материалдар жинақтау жұмыстары | 2017-2020 | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
29 | Ауданымыздағы ауылдық округтардың тарихы туралы материалдарды жинақтау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
30 | Бөрлі ауданының шығу тарихына, Ақсай қаласының бұрынғы атауына байланысты зерттеу жұмыстарын жүргізу | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
31 | Біздің аудан экспозиция бөлімі бойынша тематикалық экскурсиялар жүргізіп отыру | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
«Біздің облысымыздың мақтаныштары» экспозициясы | |||
32 | Облыс мақтаныштары А.Бақтыгереева, М.Бисенгалиев туралы матералдар жинақтау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
33 | Облыс мақтаныштары Ж.Молдағалиев, Т.Жароков, Қ.Жұмағалиев туралы матералдар жинақтау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
34 | Облыс мақтаныштары Д.Нұрпейісова, Қ.Сағырбайұлы туралы матералдар жинақтау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
35 | Біздің облысымыздың мақтаныштары экспозиция бөлімі бойынша тематикалық экскурсиялар жүргізіп отыру | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
«Қазақ елінің ежелгі тұрмыс салты» | |||
36 | Қазақ елінің көне тұрмыс салты жөнінде зерттеу жүргізу | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |
38 | Қазақ салтының пайдаланған көне аспап – құралдарын жәдігер ретінде жинақтау | Жыл бойы | Музей жетекшісіТуысова А.Е.Музей белсенділері |