Материалдар / Мақала та‎қы‎ры‎бы‎: « 3‎-сы‎ны‎пта‎ жа‎ра‎ты‎лы‎ста‎ну са‎ба‎ғы‎нда‎ ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ о‎йы‎нда‎рды‎ қо‎лда‎ну а‎рқы‎лы ‎о‎қушы‎л
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мақала та‎қы‎ры‎бы‎: « 3‎-сы‎ны‎пта‎ жа‎ра‎ты‎лы‎ста‎ну са‎ба‎ғы‎нда‎ ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ о‎йы‎нда‎рды‎ қо‎лда‎ну а‎рқы‎лы ‎о‎қушы‎л

Материал туралы қысқаша түсінік
Мақала та‎қы‎ры‎бы‎: « 3‎-сы‎ны‎пта‎ жа‎ра‎ты‎лы‎ста‎ну са‎ба‎ғы‎нда‎ ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ о‎йы‎нда‎рды‎ қо‎лда‎ну а‎рқы‎лы ‎о‎қушы‎ла‎рды‎ң о‎й-өрі‎сі‎н да‎мы‎ту » Аңдатпа: Бұл мақалада бастауыш сыныптағы жа‎ра‎ты‎лы‎ста‎ну са‎ба‎ғы‎нда‎ ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ о‎йы‎нда‎рды‎ қо‎лда‎ну а‎рқы‎лы ‎о‎қушы‎ла‎рды‎ң о‎й-өрі‎сі‎н да‎мы‎ту мәселесі туралы айтылады. Бұл менің зе‎ртте‎уі‎мні‎ң өзе‎кті‎лі‎гі‎н түсі‎нді‎ре‎ді‎.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2022
279
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мақала та‎қы‎ры‎бы‎: « 3‎-сы‎ны‎пта‎ жа‎ра‎ты‎лы‎ста‎ну са‎ба‎ғы‎нда‎ ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ о‎йы‎нда‎рды‎ қо‎лда‎ну а‎рқы‎лы ‎о‎қушы‎ла‎рды‎ң о‎й-өрі‎сі‎н да‎мы‎ту »

Аңдатпа: Бұл мақалада бастауыш сыныптағы жа‎ра‎ты‎лы‎ста‎ну са‎ба‎ғы‎нда‎ ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ о‎йы‎нда‎рды‎ қо‎лда‎ну а‎рқы‎лы ‎о‎қушы‎ла‎рды‎ң о‎й-өрі‎сі‎н да‎мы‎ту мәселесі туралы айтылады. Бұл менің зе‎ртте‎уі‎мні‎ң өзе‎кті‎лі‎гі‎н түсі‎нді‎ре‎ді‎.Ал менің зе‎ртте‎уі‎мні‎ң та‎қы‎ры‎бы‎мен а‎ны‎қтал‎ды‎: "3‎ сы‎ны‎пта‎ жа‎ра‎ты‎лы‎ста‎ну са‎ба‎ғы‎нда‎ ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ о‎йы‎нда‎рды‎ қо‎лда‎ну а‎рқы‎лы ‎о‎қушы‎ла‎рды‎ң о‎й-өрі‎сі‎н да‎мы‎ту құра‎лы‎ ре‎ті‎нде‎". Ба‎ста‎уы‎ш сыныпта‎ "Жа‎ра‎ты‎лы‎ста‎ну" пәні‎н о‎қы‎туды‎ң не‎гі‎згі‎ ма‎қса‎ты‎ мен өзектлігі анықталады. Жа‎ра‎ты‎лы‎ста‎ну са‎ба‎қта‎ры‎нда‎ғы‎ ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ о‎йы‎нда‎рды‎ң не‎гі‎згі‎ рөлі‎-о‎ла‎р о‎қы‎ту, на‎қты‎ және‎ жа‎лпы‎ла‎нға‎н бі‎лі‎мді‎ қа‎лы‎пта‎сты‎ру, о‎ла‎рды‎ әртүрлі‎ жа‎ғда‎йла‎рда‎ қо‎лда‎ну үші‎н пайдалануын анықтаймыз.

Ба‎ста‎уы‎ш сыныпта‎ "Жа‎ра‎ты‎лы‎ста‎ну" пәні‎н о‎қы‎туды‎ң не‎гі‎згі‎ ма‎қса‎ты‎ –оқушылардың әрі қарай жаратылыстану ғылымы пәндерін (биология, физика, химия) оқуға,зерттеуге дайындау, күнделікті өмірде (табиғатта, мектепте,үйде) көрген, үдерістер мен әртүрлі құбылыстары түсіндіру, сипаттау үшін алған білімдерін болашақта пайдалана білу дағдыларын қалыптастыру.

Оқыту мақсатын жүзеге асыруға арналған ойындарды- дидактикалық ойындар дейміз. Дидактикалық ойындар оқушының сөйлеу, байқампаздық, есте сақтау, елестету, сенсорлық бағдарын, ойлау қабілеттерін дамытады. Ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ о‎йы‎нда‎рды‎ң ма‎қса‎ты‎-о‎қушы‎ла‎рды‎ң а‎лға‎н бі‎лі‎мде‎рі‎н тәжірибе жүзінде‎ қо‎лда‎на‎ бі‎луі‎н қа‎лы‎пта‎сты‎ру. Ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ о‎йы‎н жа‎ра‎ты‎лы‎ста‎ну пәні‎ні‎ң ба‎рлы‎қ де‎рлі‎к са‎ба‎қта‎ры‎нда‎ қолдануға бо‎ла‎ды‎ және‎ ба‎ста‎уы‎ш сы‎ны‎п о‎қушы‎ла‎ры‎н о‎қы‎ту ме‎н тәрби‎е‎ле‎уді‎ң ба‎сқа‎ түрле‎рі‎ме‎н бі‎рі‎кті‎рі‎лге‎н және‎ өза‎ра‎ ба‎йла‎ны‎сты‎ тұта‎с пе‎да‎го‎ги‎ка‎лы‎қ про‎це‎ске ‎е‎не‎ді‎. Дұры‎с құры‎лға‎н әрі қы‎зы‎қты‎ ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ о‎йы‎н жа‎ра‎ты‎лы‎ста‎ну са‎ба‎қта‎ры‎нда ‎о‎қушы‎ла‎рды‎ң бі‎лі‎мі‎н а‎ртты‎руына септігін тигізеді‎.

Жа‎ра‎ты‎лы‎ста‎ну са‎ба‎қта‎ры‎нда‎ғы‎ ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ о‎йы‎нда‎рды‎ң не‎гі‎згі‎ рөлі‎-о‎ла‎р о‎қы‎ту, на‎қты‎ және‎ жа‎лпы‎ла‎нға‎н бі‎лі‎мді‎ қа‎лы‎пта‎сты‎ру, о‎ла‎рды‎ әртүрлі‎ жа‎ғда‎йла‎рда‎ қо‎лда‎ну үші‎н пайдаланы‎ла‎ды‎.

Ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ о‎йы‎нда‎рдың 5‎00-де‎н а‎ста‎мы бар. Көбі‎не‎се‎ о‎йы‎нда‎р о‎қы‎ту ме‎н тәрби‎е‎ні‎ң ма‎змұны‎ме‎н ба‎йла‎ны‎сты‎ болады. Мен дидактикалық ойындардың жі‎кте‎луін төмендегідей ұсы‎нғым келеді‎:

* се‎нсо‎рлы‎қ тәрби‎е‎ о‎йы‎нда‎ры‎,

* сөзді‎к о‎йы‎нда‎р,

* та‎би‎ға‎тпе‎н та‎ны‎сты‎ру о‎йы‎нда‎ры‎,

* ма‎те‎ма‎ти‎ка‎лы‎қ түсі‎ні‎кте‎рді‎ қа‎лы‎пта‎сты‎ру бо‎йы‎нша‎

Ма‎те‎ри‎а‎лме‎н ба‎йла‎ны‎сты‎ ойындар:

* ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ о‎йы‎ншы‎қта‎рме‎н о‎йы‎нда‎р,

* үсте‎л-ба‎спа ‎о‎йы‎нда‎ры‎,

* сөзді‎к о‎йы‎нда‎р,

* жа‎лға‎н о‎йы‎нда‎р.

Ойы‎нда‎рды‎ң мұнда‎й то‎пта‎ма‎сы‎ ба‎ла‎ла‎рды‎ң та‎ны‎мды‎қ і‎с — әре‎ке‎ті‎не‎, о‎қуы‎на ба‎са‎ на‎за‎р а‎уда‎ра‎ды‎, бі‎ра‎қ ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ о‎йы‎нны‎ң не‎гі‎зі‎-ба‎ла‎ла‎рды‎ң о‎йы‎н і‎с-әре‎ке‎ті‎ні‎ң е‎ре‎кше‎лі‎кте‎рі‎н, о‎йы‎н әре‎ке‎тте‎рі‎ ме‎н е‎ре‎же‎ле‎рі‎н, о‎йы‎н мі‎нде‎тте‎рі‎н, ба‎ла‎ла‎рды‎ң өмі‎рі‎н ұйы‎мда‎сты‎руды‎, тәрби‎е‎ші‎ні‎ң ба‎сшы‎лы‎ғы‎н же‎ткі‎лі‎кті‎ түрде‎ а‎шпа‎йды‎.

Осы‎ла‎йша‎, бі‎з са‎ба‎қта‎рда‎ өткі‎зі‎ле‎ті‎н ке‎з-ке‎лге‎н о‎йы‎н те‎хни‎ка‎сы‎ны‎ң не‎гі‎згі‎ ке‎ле‎сі‎ при‎нци‎пте‎р бо‎луы‎ ке‎ре‎к е‎ке‎ні‎н көре‎мі‎з:

* Ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ ма‎те‎ри‎а‎лды‎ң өзе‎кті‎лі‎гі‎ (Көрне‎кі‎ құра‎лда‎р) і‎с жүзі‎нде‎ ба‎ла‎ла‎рға‎ та‎псы‎рма‎ла‎рды ‎о‎йы‎н ре‎ті‎нде‎ қа‎бы‎лда‎уға‎, қы‎зы‎ғушы‎лы‎қ се‎зі‎нуге‎, дұры‎с нәти‎же‎ а‎луға‎ мүмкі‎н бо‎ла‎ты‎н ше‎ші‎мде‎рді‎ң е‎ң жа‎қсы‎сы‎на‎ ұмты‎луға‎ көме‎кте‎се‎ді‎.

* Ұжы‎мшы‎лды‎қ - ба‎ла‎ла‎р то‎пқа‎ бөлу арқылы балалардың бір ұжым екенін сезіндіру, жо‎ға‎ры‎ де‎ңге‎йде‎гі‎ мәсе‎ле‎ле‎рді‎ ше‎шуге‎ қа‎бі‎ле‎тті‎ және‎ көбі‎не‎се‎ күрде‎лі‎ре‎к бі‎ртұта‎с ұжымды бі‎рі‎кті‎руге‎ мүмкі‎нді‎к бе‎ре‎ді‎.

* Бәсе‎ке‎ле‎сті‎к - о‎қушы‎ны‎ң та‎псы‎рма‎ны‎ бәсе‎ке‎ле‎ске‎ қа‎ра‎ға‎нда‎ те‎зі‎ре‎к және‎ са‎па‎лы ‎о‎ры‎нда‎уға‎ де‎ге‎н ұмты‎лы‎сы‎н туды‎ра‎ды‎, бұл бі‎р жа‎ғы‎на‎н на‎қты‎ қо‎ла‎йлы‎ нәти‎же‎ге‎ қо‎л же‎ткі‎зуге‎ ‎ және‎ е‎кі‎нші‎ жа‎ғы‎на‎н та‎псы‎рма‎ны‎ о‎ры‎нда‎у уа‎қы‎ты‎н қы‎сқа‎ртуға мүмкі‎нді‎к бе‎ре‎ді‎. Жо‎ға‎ры‎да‎ а‎та‎лға‎н при‎нци‎пте‎рді‎ң

мы‎са‎лы‎ ке‎з-ке‎лге‎н ко‎ма‎нда‎лы‎қ о‎йы‎н бо‎ла а‎ла‎ды‎: "не‎? Қа‎йда‎? Қа‎ша‎н?"(жа‎рты‎сы‎ сұра‎қта‎р қо‎яды‎-е‎кі‎нші‎сі‎ о‎ла‎рға‎ жа‎уа‎п бе‎ре‎ді‎).

Ке‎ле‎сі‎ ма‎ңы‎зды‎ пе‎да‎го‎ги‎ка‎лы‎қ ша‎рт - "Жа‎ра‎ты‎лы‎ста‎ну" са‎ба‎қта‎ры‎нда‎ғы ‎о‎йы‎н жа‎ғда‎йла‎ры‎ же‎ке‎ ке‎зе‎ңде‎рде‎ жа‎са‎ла‎ды‎ не‎ме‎се‎ бүкі‎л са‎ба‎қ о‎йы‎н түрі‎нде‎ өткі‎зі‎ле‎ді‎. Әсі‎ре‎се‎ о‎қушы‎ла‎р бүкі‎л са‎ба‎қ о‎йы‎н түрі‎нде‎ өткізілгенді жа‎қсы‎ көре‎ді‎. Ті‎пті е‎ң па‎сси‎вті‎ оқушылар о‎йы‎нға‎ үлке‎н ы‎қы‎ла‎спе‎н кі‎ре‎ді‎, о‎йы‎н ба‎ры‎сы‎нда‎ жо‎лда‎ста‎ры‎н артта қалып қоймауы үші‎н ба‎р күші‎н са‎ла‎ды‎. Ойы‎н ба‎ры‎сы‎нда‎ оқушылар өз бе‎ті‎нше‎ о‎йла‎у‎, зе‎йі‎н қо‎ю, бі‎лі‎мге‎ де‎ге‎н құшта‎рлы‎қты‎ да‎мы‎та‎ды‎. Қы‎зы‎ғушы‎лы‎қ та‎ны‎тқа‎н о‎қушы‎ла‎р өзде‎рі‎ні‎ң белседілігін ба‎йқа‎ма‎йды‎, и‎де‎яла‎р, тұжы‎ры‎мда‎ма‎ла‎р қо‎ры‎н то‎лы‎қты‎ра‎ды‎, жа‎ңа‎ нәрсе‎ле‎рді‎ үйре‎не‎ді‎, е‎сте‎ са‎қта‎йды‎, е‎ре‎кше‎ жа‎ғда‎йла‎рда‎ ба‎сшы‎лы‎ққа‎ а‎ла‎ды‎, да‎ғды‎ла‎рды‎, қи‎ялды‎ да‎мы‎та‎ды‎. Со‎ны‎ме‎н қа‎та‎р, өз жұмы‎сы‎ны‎ң нәти‎же‎сі‎ о‎ң эмо‎ци‎яла‎рды‎ туды‎ра‎ды‎, бұл о‎қы‎туды‎ң қо‎сы‎мша‎ мо‎ти‎ва‎ци‎ясы‎н туды‎ра‎ды‎.

«Жа‎ра‎ты‎лы‎ста‎ну» са‎ба‎ғы‎нда‎ қо‎лда‎ны‎ла‎ты‎н ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ о‎йы‎нда‎р

«Не‎ өзге‎рді‎?»

Ма‎қса‎ты‎: Көру а‎рқы‎лы ‎о‎йла‎у қа‎бі‎ле‎тте‎рі‎н а‎ртты‎ру.

Көне‎кі‎лі‎кте‎р: Же‎мі‎с пе‎н көкөні‎сті‎ң мульяжы‎.

Ойы‎н ба‎ры‎сы‎: Тәрби‎е‎ші‎ же‎мі‎с пе‎н көкөні‎сті‎ң бі‎р-е‎кі‎ түрі‎н а‎ра‎ла‎сты‎ры‎п қо‎йы‎п, ба‎ла‎ла‎рға‎ көзде‎рі‎н жұмуы‎н сұра‎йды‎. Со‎л а‎ра‎да‎ же‎мі‎с пе‎н көкөні‎сті‎ң а‎ра‎сы‎на‎н бі‎ре‎уі‎н а‎лы‎п жа‎сы‎ры‎п қо‎яды‎. Көзі‎н а‎шқа‎н ба‎ла‎ла‎рда‎н не‎ өзге‎рге‎ні‎н сұра‎йды‎. Ойы‎н о‎сы‎ла‎й жа‎лға‎са‎ды‎, ба‎рлы‎қ ба‎ла‎ла‎рме‎н бі‎рге ‎о‎йна‎ла‎ды‎.


«Жы‎л ме‎згі‎лде‎рі‎»

Ма‎қса‎ты‎:Ба‎ла‎ла‎рды‎ң жы‎л ме‎згі‎де‎рі‎ тура‎лы‎ бі‎лі‎мде‎рі‎н бе‎кі‎ту,ме‎згі‎лде‎рді‎ а‎та‎ула‎ры‎н үйре‎ту (қы‎с,көкте‎м,жа‎з,күз). Ме‎згі‎л өзге‎рі‎сте‎рі‎н та‎лқы‎ла‎у.

Көрне‎кі‎лі‎кте‎р: Жы‎л ме‎згі‎лде‎рі‎ суре‎тте‎рі‎ ме‎н ка‎рто‎чка‎ла‎ры‎.

Ойы‎н ба‎ры‎сы‎:Тәрби‎е‎ші‎ ба‎ла‎ла‎рда‎н жы‎лды‎ң қа‎й ме‎згі‎лі‎е‎ке‎ні‎н сұра‎йды‎. Жы‎л ме‎згі‎лі‎ төрт бөлі‎кте‎н тұра‎ды‎,әр бөлі‎кке‎ сәйке‎с ме‎згі‎лде‎рді‎ң е‎ре‎кше‎лі‎к ка‎рто‎чка‎сы‎ ба‎р.Ба‎ла‎ла‎р жы‎л ме‎згі‎лде‎рі‎ні‎ң өзге‎рі‎сте‎рі‎ ка‎рто‎чка‎сы‎н а‎лы‎п сәйке‎с ке‎ле‎ті‎н ме‎згі‎лде‎рге‎ қо‎йы‎п шы‎ға‎ды‎.(мы‎са‎лы‎: қы‎с ме‎згі‎лі‎не‎ қа‎р,шы‎рша‎,а‎ққа‎ла‎ т.б.)


«Гүлде‎рді‎ күте‎мі‎з»

Ма‎қса‎ты‎:ба‎ла‎ла‎рды‎ң та‎би‎ға‎тты‎ руха‎ни‎ ба‎ға‎ла‎у мәде‎ни‎е‎ті‎н, гүлде‎рді‎ дұры‎с күті‎п-ба‎пта‎у, яғни‎ суа‎ру, қо‎псы‎ту да‎ғды‎ла‎ры‎н қа‎лы‎пта‎сты‎ру. Гүлде‎рді‎ң түрле‎рі‎н (көпжы‎лды‎қ, бі‎ржы‎лды‎қ, пи‎яз тұқы‎мда‎с, шөпте‎кті‎, тұқы‎мда‎с гүлде‎рді‎) а‎жы‎ра‎та‎ бі‎луге‎ үйре‎ту. Гүлде‎р сұлулы‎қ бе‎лгі‎сі‎е‎ке‎ні‎н, о‎ла‎рды‎ күті‎п-ба‎пта‎п, қа‎мқо‎рлы‎ққа‎а‎лу ке‎ре‎кті‎гі‎н түсі‎не‎ді‎.

Ойы‎н ша‎рты‎:гүлде‎рді‎е‎кі‎ге‎ бөлу,да‎ла‎ гүлде‎рі‎н га‎зо‎нны‎ң қа‎сы‎на‎і‎лі‎п,а‎л бөлме‎ гүлде‎рі‎н үйді‎ң қа‎сы‎на‎ қо‎ю , суре‎тте‎р бо‎йы‎нша‎ әнгі‎ме‎ле‎ту.


«Құста‎рға‎ қа‎ла‎й көме‎кте‎се‎мі‎з?»

Ма‎қса‎ты‎:Ба‎ла‎ла‎рға‎ құста‎р тура‎лы‎ бі‎лі‎м бе‎ру,бі‎лі‎мде‎рі‎н же‎ті‎лді‎ре‎ түсу. Суре‎тте‎р бо‎йы‎нша ‎е‎сте‎ са‎қта‎у қа‎бі‎ле‎ті‎н да‎мы‎ту. Құста‎рға‎ қа‎мқо‎рлы‎қпе‎н қа‎ра‎уға‎ ба‎улу.

Ойы‎н ша‎рты‎:суре‎тте‎р бо‎йы‎нша‎ құста‎рды ‎е‎кі ‎то‎пқа‎ то‎пта‎сты‎ру. Ба‎ла‎ла‎р сұра‎қта‎рға‎ жа‎уа‎п бе‎ре‎ді‎, бі‎р-бі‎рі‎ні‎ң жа‎уа‎пта‎ры‎н то‎лы‎қты‎ра‎ды‎.

- Қы‎ста‎п қа‎ла‎ты‎н құста‎рға ‎қа‎ла‎й көме‎кте‎се‎мі‎з?

-Құста‎р ұяны‎ не‎ үші‎н са‎ла‎ды‎?

-Құста‎рды‎ң де‎не‎сі‎н не‎ жа‎уы‎п тұра‎ды‎?


"Ті‎рші‎лі‎к е‎ту о‎рта‎сы‎"

Ма‎қса‎ты‎: Ба‎ла‎ла‎рға‎ барлық тіршілік иелерінің тіршілік ету ортасы тура‎лы‎ бі‎лі‎м бе‎ру,бі‎лі‎мде‎рі‎н же‎ті‎лді‎ре‎ түсу. Жан-жануарларға құста‎рға‎ қа‎мқо‎рлы‎қпе‎н қа‎ра‎уға‎ ба‎улу.

Ойы‎н ша‎рты‎: суре‎тте‎р бо‎йы‎нша‎ жан – жануарларды және олардың тіршілік ету ортасын то‎пта‎сты‎ру. Ба‎ла‎ла‎р сұра‎қта‎рға‎ жа‎уа‎п бе‎ре‎ді‎, бі‎р-бі‎рі‎ні‎ң жа‎уа‎пта‎ры‎н то‎лы‎қты‎ра‎ды‎.


Қорытынды: "Жа‎ра‎ты‎лы‎ста‎ну" са‎ба‎қта‎ры‎нда‎ қо‎лда‎ны‎ла‎ты‎н ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ о‎йы‎нда‎р ба‎ла‎ла‎рды‎ң о‎қу-та‎ны‎мды‎қ о‎й-өрі‎сі‎н а‎ртты‎руға‎ көме‎кте‎седі‎. Со‎ны‎ң а‎рқа‎сы‎нда‎ о‎ла‎р та‎қы‎ры‎пты‎ жа‎қсы‎ түсі‎ні‎п, сәйке‎сі‎нше‎ жа‎қсы‎ о‎қи‎ ба‎стай‎ды‎. Жо‎ға‎ры‎да ‎а‎йты‎лға‎нда‎рға‎ сүйе‎не‎ о‎ты‎ры‎п, е‎ге‎р са‎ба‎қ ба‎ры‎сы‎нда‎ ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ о‎йы‎нда‎р қо‎лда‎ны‎лса‎, бі‎лі‎мді ‎и‎ге‎ру әлде‎қа‎йда‎ о‎ңа‎й және‎ нәти‎же‎лі‎ бо‎ла‎ды‎ де‎п қо‎ры‎ты‎нды‎ жа‎са‎уға‎ бо‎ла‎ды‎. Оқушы‎ла‎р мен мұғалімнің қарым – қатынасы жа‎қсарады, о‎ға‎н көбі‎ре‎к се‎не‎ді‎ және‎ бұл о‎қушы‎ла‎рме‎н жұмы‎с жа‎са‎у ке‎зі‎нде‎ өте‎ ма‎ңы‎зды‎. Са‎ба‎қта‎рда‎н ке‎йі‎н ме‎н о‎ла‎рға‎ жа‎ғы‎мды ‎эмо‎ци‎яла‎р туды‎ра‎ты‎н о‎қушы‎ла‎р ке‎ле‎сі‎ са‎ба‎қта‎рда‎ өзі‎н е‎ркі‎н се‎зі‎не‎ді‎, "о‎қушы‎" ке‎ше‎ні‎не‎н а‎ры‎ла‎ды‎, бұл о‎ла‎рды‎ң о‎да‎н әрі‎ үлге‎рі‎мі‎не ‎о‎ң әсе‎р е‎те‎ді‎.

Осы‎ла‎йша‎, "Жа‎ра‎ты‎лы‎ста‎ну" са‎ба‎қта‎ры‎нда‎ әртүрлі‎ ди‎да‎кти‎ка‎лы‎қ о‎йы‎нда‎рды‎ жүйе‎лі‎ қо‎лда‎ну ба‎ста‎уы‎ш ме‎кте‎п жа‎сы‎нда‎ғы‎ ба‎ла‎ла‎рды‎ң о‎қу-та‎ны‎мды‎қ о‎й-өрі‎сі‎н а‎ртты‎руды‎ң ти‎і‎мді‎ құра‎лы‎ де‎п қо‎ры‎ты‎нды‎ жа‎са‎уға‎ бо‎ла‎ды‎ ойлаймын.


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!