Балабақша - тәрбиенің алтын
бесігі.
«Бала естігенін айтады, көргенін істейді» - деп қазақ халқы бекер
айтпаған. Мектеп жасына дейінгі балаларды адамгершілікке
тәрбиелеудің маңызы зор. Кішкентай сәбилеріміз ата - анасының,
тәрбиешісінің, достарының мінезінен, жүріс - тұрысынан, сөйлеген
сөзінен, істеген ісінен үлгі алуға
тырысады. Балабақша – баланың
жүйелі түрде білім – тәрбие алатын ең алғашқы қоғамдық ошағы.
Балабақшаның балаға беретін тәлім – тәрбиесінің қаншалықты мықты
болуы , сол балабақшада қызмет ететін педагогикалық ұжымға,
нақтырақ айтар болсақ, ұстазға байланысты.
Ұстаз – киелі мамандық. Ол ертеңгі болашақты , болашақ иесін –
ұлтын тәрбиелейді. Адам тәрбиелеу , оған ғылым негіздерінен
мағлұмат беру, баланы өмір сүруге икемдеу, адами қылықтарды бойына
дарыту – ол оңай шаруа емес.
Тәрбиеші – суретші, әртіс, әдебиетші, ақылшы, дос және бала жанын
бағамдар психолог.
«Тәрбиеші адам – тағалы атпен тең» деп халық даналығында
көрсеткендей талғамның беріктігінен «Балауса» балабақшасында
тәрбиеші болып биылғы жылдан бастадым. Шағын- орталықта балалармен
әртүрлі қызықты ойындар ұйымдастырылады, коммуникативтік,
шығармашылық, социум, денсаулық, айналамен таныстыру бағыттары
бойынша сабақтар өтеді. Осы бүлдіршіндеріміз әр мерекелік
іс-шараларға белсене ат салысып өз өнерлерін көрсетуге тырысады.
Балалардың ішінде әнші, биші, бояушы, сызушы балаларды байқауға
болады.
Кішкентай балалар тәрбиеші көмегімен киініп, жуынып, сүртінеді, бір
- біріне көмектеседі, «рахмет, кешір, өтінемін» сөздерін айтып
отырады. Ұжымға тәрбиелеу, балалардың өзара ұжымда қарым -
қатынастарын қалыптастыру. Осылайша мейірімділіктің негізі қаланады
немқұрайлықтың пайда болуына, құрбыларына, үлкендерге қалай болса
солай қарауға мүмкіндігі жасалмайды.
Тұрмыстық қызметте топтағы ойыншықтарды жинау, оларды күтіп ұстау,
топты таза ұстау. Ұйымдастырылған оқу іс – әрекетіне қажет
ермексаз, тақтайша, қылқалам т. б дайындауға көмектесуі. Осылайша
біз бүлдіршіндерімізді қайырымдылыққа, кішіпейілділікке шақырып,
жақын адамдарына қамқор болуға үйретеміз.
Әрбір жасалынған істен кейін «Жарайсыңдар балалар! Тобымыз немесе
ойын алаңымыз қандай сәнді болып қалды, бәрекелді!» деген сөздерді
есту арқылы жасаған еңбектерінің дұрыс екеніне көз жеткізеді. Ұжым
болып жұмыс жасай білуі, ұқыптылық, ізденімпаздық, аяушылық,
қамқорлық, сезімдерін бойына сіңіруі аса
маңызды.