Материалдар / Математика 2 сынып "Ондықтармен және бірліктермен санау"

Математика 2 сынып "Ондықтармен және бірліктермен санау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мaқcaты: Caлaуaтты өмiр caлтынa caй қaғидaлaрды енгiзе отырып, оқушылaрды болaшaқтың тiрегi болaтын денi caу, жaн-жaқты aзaмaт етiп тәрбиелеу. . Қоғaмдaғы зиянды зaттaрдың aдaм оргaнизмiн тоздырып, улaндырaтынын түciндiре отырып, оқушылaрды жaмaн әдеттерден aулaқ болуғa тәрбиелеу. Нәтижеci: Caлaуaтты өмiр caлтынa caй қaғидaлaрды енгiзе отырып, оқушылaрды болaшaқтың тiрегi болaтын денi caу, жaн-жaқты aзaмaт етiп тәрбиелеу. . Қоғaмдaғы зиянды зaттaрдың aдaм оргaнизмiн тоздырып, улaндырaтынын түciндiре отырып, оқушылaрды жaмaн әдеттерден aулaқ болуғa тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
682
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәннің атыУақыты:Кабинет:Мұғалім
Сабақтың атауыОндықтармен және бірліктермен санау
Мақсаты1) сандарды оқу, жазу және салыстырумен байланысты білімді тиянақтай түсу; ондықтармен және бірліктермен санау, кестелік қосу мен азайтуды және сәйкес ондықтарды қосу және азайтуды қайталау.2) бір амалмен шығарылатын есептерді орындау дағдыларын дамыту,3) пәнге қызығушылығын тәрбиелеу.Көрнекілік: интертақта слайдтары, түсті жолақшалар, сызба, ауызша есептеуге арналған дидактикалық материалдар, цифрлар.Қолданылатын технология: дамыта оқыту технологиясы.Әдісі: ойын, топжарыс, көрнекілік, сұрақ — жауап.Түрі: қайталау сабақ.
Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуалПсихологиялық бағыт беруБіз ақылды баламызАйтқан тілді аламызМатематика ілімінЛезде қағат санамыз.Оқушылар шеңберде жиналыпұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты оятуКөбейту кестесін сұрауЖаңа сабаққа деген қызығушылықтары ояныпрекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тану1. Жасыл жолақша 10 тор, көк жолақша 20 тор. Сұрақтар арқылы талдау:Неше жолақша бар? — Әр жолақша неше шаршыдан құрастырылған?Бір жолақша бір ондықты білдіреді. ————— 1 ондық. ═ 10Неше көк шаршы бар? —————— (20) — Бұл ондық. ═ 20Бір шаршы бір бірлікті білдіреді.— Соңғы жолақшада барлығы неше жолақша құрастырылған? (10)— Оның нешеуі жасыл түсті? Нешеуі көк түсті?Солай деп тақтаға жазайық: 4+6=10(Ауызша ) «Айболаттың сұрағы»— Қанша ондық, қанша бірлік барын айт:15, 12, 18, 10, 13, 24.3. Дәптермен жұмыс:1) Көркем жазу сәті0 0 0 0 0 0 0 01 1 1 1 1 1 1 14. №2 4бет. Тақтаға және дәптерлеріне жазуА) Бір таңбалы сандар: 1, 2, 5, 7, 9.Ә) Екі таңбалы сандар: 80, 60, 40, 30, 10.Оқулықтағы таспырмаларды орындау.
Сергіту сәтіОрманда кірпі келеді,Саңырауқұлақ тереді.Кездесті, міне, керегі:Екеуі қайың астынан.Біреуі терек қасынан.Қанша олар болмақ есепте,Тоқылған салса себетке?Ой сергітеді,шашағандарыбасылады
Ой толғанысШығармашылық тапсырма:Кроссворд шешу:Көлденең: 1) Геометриялық фигураТігінен: 1) Айырманы табуға арналған амал2) 24 — 203) 35 — 29
Үйге тапсырмаЕсептер шығаруКүнделіктеріне жазып беремін
Бағалау Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланыс

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады
 

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ