Материалдар / Математика 2 сынып "Ондықтармен және бірліктермен санау"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика 2 сынып "Ондықтармен және бірліктермен санау"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мaқcaты: Caлaуaтты өмiр caлтынa caй қaғидaлaрды енгiзе отырып, оқушылaрды болaшaқтың тiрегi болaтын денi caу, жaн-жaқты aзaмaт етiп тәрбиелеу. . Қоғaмдaғы зиянды зaттaрдың aдaм оргaнизмiн тоздырып, улaндырaтынын түciндiре отырып, оқушылaрды жaмaн әдеттерден aулaқ болуғa тәрбиелеу. Нәтижеci: Caлaуaтты өмiр caлтынa caй қaғидaлaрды енгiзе отырып, оқушылaрды болaшaқтың тiрегi болaтын денi caу, жaн-жaқты aзaмaт етiп тәрбиелеу. . Қоғaмдaғы зиянды зaттaрдың aдaм оргaнизмiн тоздырып, улaндырaтынын түciндiре отырып, оқушылaрды жaмaн әдеттерден aулaқ болуғa тәрбиелеу.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
701
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәннің аты

Уақыты:

Кабинет:

Мұғалім

Сабақтың атауы

Ондықтармен және бірліктермен санау

Мақсаты

1) сандарды оқу, жазу және салыстырумен байланысты білімді тиянақтай түсу; ондықтармен және бірліктермен санау, кестелік қосу мен азайтуды және сәйкес ондықтарды қосу және азайтуды қайталау.
2) бір амалмен шығарылатын есептерді орындау дағдыларын дамыту,
3) пәнге қызығушылығын тәрбиелеу.
Көрнекілік: интертақта слайдтары, түсті жолақшалар, сызба, ауызша есептеуге арналған дидактикалық материалдар, цифрлар.
Қолданылатын технология: дамыта оқыту технологиясы.
Әдісі: ойын, топжарыс, көрнекілік, сұрақ — жауап.
Түрі: қайталау сабақ.

Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуал

Психологиялық бағыт беру
Біз ақылды баламыз
Айтқан тілді аламыз
Математика ілімін
Лезде қағат санамыз.

Оқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.

Қызығушылықты ояту

Көбейту кестесін сұрау

Жаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.

Мағынаны тану

1. Жасыл жолақша 10 тор, көк жолақша 20 тор. Сұрақтар арқылы талдау:
— Неше жолақша бар? — Әр жолақша неше шаршыдан құрастырылған?
— Бір жолақша бір ондықты білдіреді. ————— 1 ондық. ═ 10
— Неше көк шаршы бар? —————— (20) — Бұл ондық. ═ 20
— Бір шаршы бір бірлікті білдіреді.
— Соңғы жолақшада барлығы неше жолақша құрастырылған? (10)
— Оның нешеуі жасыл түсті? Нешеуі көк түсті?
— Солай деп тақтаға жазайық: 4+6=10
(Ауызша ) «Айболаттың сұрағы»
— Қанша ондық, қанша бірлік барын айт:
15, 12, 18, 10, 13, 24.
3. Дәптермен жұмыс:
1) Көркем жазу сәті
0 0 0 0 0 0 0 0
1 1 1 1 1 1 1 1
4. №2 4бет. Тақтаға және дәптерлеріне жазу
А) Бір таңбалы сандар: 1, 2, 5, 7, 9.
Ә) Екі таңбалы сандар: 80, 60, 40, 30, 10.Оқулықтағы таспырмаларды орындау.

Сергіту сәті

Орманда кірпі келеді,
Саңырауқұлақ тереді.
Кездесті, міне, керегі:
Екеуі қайың астынан.
Біреуі терек қасынан.
Қанша олар болмақ есепте,
Тоқылған салса себетке?

Ой сергітеді,шашағандары

басылады

Ой толғаныс

Шығармашылық тапсырма:

Кроссворд шешу:
Көлденең: 1) Геометриялық фигура
Тігінен: 1) Айырманы табуға арналған амал
2) 24 — 20
3) 35 — 29

Үйге тапсырма

Есептер шығару

Күнделіктеріне жазып беремін

Бағалау

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

 

Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс


Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады

 



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!