Пәні:
|
Математика
|
Тақырыбы:
|
Қосудың
ауыстырымдылық қасиеті.
|
Оқу
мақсаты:
|
1.1.2.3. қосудың
ауыстырымдылық қасиетін; 0 және 1-дің қасиетін
қолданады;
|
Барлық
оқушылар:
Оқушылардың басым
бөлігі:
Кейбір
оқушылар:
|
Ондықтан аттамай ауызша қосу, азайту кестесін
біледі.
Амалдар төрттігін орындай
алады.
Мысалдар құрастыра
алады.
|
Тірек
сөздер
|
Қосудың ауыстырымдылық
қасиеті
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Оқушылардың мысалдарды тиімді
әдіспен есептеуге болатыны туралы ұғымын қалыптастыру, қосудың
ауыстырымдылық қасиетімен таныстыру, тиімді әдіспен есептеуде
ауыстырымдылық қасиетін қолдануға
дағдыландыру.
|
Әдісі:
|
СТО стратегиялары ,талдау,
жинақтау,сұрақ-жауап, ойландыру, өзіндік,
топтау.
|
Көрнекілігі:
|
Сандар, оқулық,
дәптер, слайд.
|
Барысы:
Сабақтың
кезеңдері
|
Мұғалімнің
әрекеті
|
Оқушы
әрекеті
|
І.Кіріспе
Ұйымдастыру
бөлімі
|
І.Психологиялық
дайындық.
Қайырлы таң,
досым!
Қайырлы күн,
болсын!
Жеті күннің әр
кезі
Сәттілікке
толсын,
Біздің алған
бағамыз
Кілең бестік
болсын!
|
|
Топқа
бөлу
|
Топқа
бөлу.
Фигуралар арқылы топқа
бөлу.
І топ
Үшбұрыш
ІІ топ.
Шаршы.
ІІІ топ.
Дөңгелек
ІҮ топ.
Тіктөртбұрыш.
Ауызша
санау.
«Эстафета»
ойыны.
1-ден 10-ға дейін тура және
кері санау. (ағылшынша, орысша, қазақша)
|
|
ІІ. Мағынаны
ашу
( тақырыпты
ашу)Практикалық
тапсырма
|
2.Жаңа сабақты
меңгерту.
-Қосу амалының қандай атауларын
білесіңдер? Қосылғыш
Қосылғыш
Қосындының мәні
Ережемен таныстыру.
Қосылғыштардың орнын
ауыстырғаннан қосындының мәні
өзгермейді.
«Шапалақ» арқылы
бағалайды.
|
|
ІІ.Оқулықпен
жұмыс
|
«Геометриялық
фигуралар» арқылы бағалау
|
|
Топпен
жұмыс
|
Қосудың ауыстырымдылық
қасиетін қолданып, 4 мысал құрастыр және
жаз
6+4
5+4
3+5
2+7
«Бағдаршам» арқылы
бағалау
|
|
Сергіту
сәті
|
Видеоролик
|
Оқушылар қимылмен
көрсетеді
|
Дәптермен
жұмыс.
|
Көркем жазу
жұмысы.
Қолға қалам алайық.
Дәптерімізді ашайық.
Дәптерімізді ашқан соң,
Әдемі етіп жазайық.
«Смайликтер» арқылы
бағалау
|
|
|
«Доп лақтыру»
ойыны
|
|
Қорытынды
|
Кері
байланыс
-Бүгін қандай тақырып
өттік?
-Қандай тарсырмаларды
орындадық?
-Біз бүгінгі сабақта не
үйрендік, не білдік?
-Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Несімен ұнады?
-Қандай қиындықтар
болды?
Балалар сабақтан алған әсерін
стикерлерін «Жетістік баспалдағына» апарып
жапсырады.
|
|
Бағалау
|
Сабаққа тиянақты
қатысқан барлық оқушыларды бағалау.
|
|