Материалдар / Математика негіздері:"Аққу-қаздар" ертегісі желісі бойынша тапсырмалар орындату

Математика негіздері:"Аққу-қаздар" ертегісі желісі бойынша тапсырмалар орындату

Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне АҰОҚ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Қараша 2020
632
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Капизова Бибинур Сағынғалиқызы

БатысҚазақстан облысы

Теректі ауданы,Ақжайық ауылы

МКҚК «Айгөлек бөбекжайы

Ересек тобының тәрбиешісі


Ашық ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің

технологиялық картасы

Білім беру саласы: «Таным»

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Қарапайым математикалық түсініктерді

қалыптастыру

Тақырыбы: «Қаз-аққулар»ертегісі желісі бойынша математикалық саяхат»

Мақсаты: Математикалық есептер шығаруға жалғастыру,заттың санын

цифрмен сәйкестендіруді,санның құрамын табуға дағдыландыру.

Балалардың ой-өрісін,ойлау қабілетін дамыту,пәнге деген қызығушы-

лығын арттыру.Мақсатына жетуге ұмтылдыру,ұқыптылыққа,тап-

қырлыққа,өздігінен жұмыс істеуге дағдыландыру.

Билингвалды компонент: «Қаз-аққулар»- «Гуси-лебеди»,пеш-печка,алма ағашы-яблоневое дерево,қисель аққан өзең-озеро с кисельными берегами.

Алдын ала жүргізілетін жұмыс: Ертегіні оқу,суреттерін қарау

Әдіс-тәсілдері: Әңгімелесу,түсіндіру,сұрақ-жауап,ойын,сергіту.

Көрнекілігі: сандар,үлестірмелі материал,мозаика,шаршы,қайшы,слайд.

Іс-әрекет

кезендері

Тәрбиешінің

іс-әрекеттері

Баланың

іс-әрекеттері


Мотивациялық

қозғаушы






Шаттық шеңберіне шақыру.

Үш тілде амандасу.

Қайырлы таң,ұстазым,

Қайырлы таң,достарым,

Шеңберді құрайық.

Жылулық сыйлайық.




Балалар шеңберге тұрып

бір-бірлерімен өлеңді

қайталап айту арқылы

амандасады.



Ізденуші

ұйымдастырушы


-Балалар,сендер ертегілер ұнатасыңдар ма?

-Қандай ертегілерді білесіңдер?


-Ендеше ,біз бүгін «Қаз-аққулар»,

орыс халқының ертегісіне математикалық саяхат жасай-

мыз.

Ертегіні баяндау.

Ертеде бір отбасы өмір сүріпті.

Олардың Аленушка атты қызы,

Иванушка деген баласы болыпты.

Анасы:-Қызым ,біз қалаға барамыз,сен ақылды қыз бол,іні-

ңе қара,ауладан шықпа.Біз саған

әдемі орамал әкелеміз.Ата-анасы

кетіп қалады,ал қызы айтқанын

бәрін ұмытып,інісін үйге тастап,

өзі көшеге ойнап кетеді.

-Балалар,бізде ойнайық.Мен сен-

дерге допты лақтырып,сұрақ

қоямын,ал сендер жауап бересің-

дер.

Сұрақтар:

-Екі иттің неше құлағы бар?

-Үш мысықта неше тұмсық бар?

-«Жетісу»қаласының атауында

қандай сан жасырылған?

-Үшбұрышта неше бұрыш бар?

-Бір жылда туған күн неше рет

болады?

-Аптада неше күн бар?

-Бірінші таң атама,күн батама?

-Жарайсыңдар,балалар жақсы ойнадық.Міне қызда ойнап болған

соң,үйге келсе інісі жоқ.Айғайлап, інісін іздей бастады.

-Содан не болды?


-Сендер қанша қаз-аққулар болға-

ның білгілерің келе ме?

-Ендеше,мына жұмбақты тың-

даңдар.

2 қаз біздің үстімізден ұшып,

2 қаз бұлттын арғы жағында,

3 суға ұшып келді.

Барлығы қанша қаз болды?

(Тақтаға қаздардың суретін іледі,

балалар жауаптарын анықтай-

ды,санайды).

Аленушка артарынан жүгіреді.

-Алдынан не кездеседі?

Пеш-печка.

-Пеш,пеш,қаз-аққулар қай жаққа

ұшты?

Пеш: -Менің піскен бәлішімді жесең,мен саған айтамын.Тек жеп қана қоймай,апаңа,әкеңе,іні-

ңе бөліп бер.

-Неше бөлікке бәлішті бөлу керек?

-Неше бөлік болды?

Пеш жол көрсетеді.

Әрі қарай Аленушка жүгіреді,ал-

дынан алма ағашын көреді.

Алма ағашы-яблоневое дерево.

Ағаштан сұрайды.

-Қаз-аққулар қай жаққа ұшқаның

көрдің бе?

Алма ағашы: -Мен саған айта-

мын егер сен,менің есебімді шешсең.

Алма ағашынан 3 алма жерге

түсті,

Және ағашта 3 алма қалды.

Алма ағашында қанша алма болды?

Алма ағашы Аленушкаға жол көр-

сетеді.

Тағы да қыз жүгіріп келе жатып,

кисель аққан өзеңге келеді.

Кисель аққан өзен-озеро с кисель-

ными берегами.

Өзеңнен сұрайды.

Өзең:-Мен саған көмектесемін,егер менің тапсыр-

мамды орындасан.

2,4,6,7,5,8 сандардың құрамын

табу.(ауызша).

Аленушка жүгіріп,жүгіріп шар-

шады,демалғысы келеді.

-Ал,сендер демалгыларың келе ме?

Сергіту сәті:

Музыка әуенімен орындалады.


-Балалар,өзеңнің арғы жағында

орман,сол жерге қаз-аққулар баланы жасырған шығар.

Алдынан орман аңдары шығады,

әрқайсысында пішіндер бар.

-Қояндарда?

-кірпіде?

-қонжықта?

Ағаштың артына түлкі жасы-

рынған.

-Түлкіде қандай пішін бар екен?

Аңдар қызға жол көрсетеді.

-Қыз нені көреді?

-Үйшікте,ызалы Жалмауыз кемпір отыр,ал қасында Ивануш-

ка ойнап отыр.

-Балалар,сиқырлы гүлдерді жасап,Жалмауыз кемпірге сыйлайық.

(Мозаикадан гүл құрастыру).

-Балалар,сендер әдемі гүлдер құ-

растырдыңдар,кемпірдің көңіл-

күйі көтеріліп,інісін қайтарып

береді.Үйлеріне тез жету үшін

лабиринт көмектеседі.

-Жарайсыңдар,балалар!


-Ұнайды.Балалар білетін ертегілерді айтады.






Балалар қызығушылық

танытып,тыңдайды.








Балалар допты қағып алып,жауап қайтарады.




-төрт құлағы

-үш

-7 саны


-үш бұрыш бар

-бір рет болады


-жеті күн

-таң атады.





-Қаз –аққулар ұшып келіп,баланы алып кетеді.



-Ия



2+2+3=7



(7)





-Пеш

Пеш-печка



Балалар шаршыны 4-ке

бүкетейді,қайшымен қияды.


-4 бөлікке


4 бөлік.




Алма ағашы-яблоневое

дерево.







3+3=6








Кисель аққан өзең-озеро

с кисельными берегами.





Балалар сандардың құра-

мын атайды.



-Ия.



Музыка әуеніне сәйке қимылдар жасайды.






-үшбұрыш

-тіктөртбұрыш

-дөңгелек



-төртбұрыш.


-Үйшікті





Балалар мозаикадан гүл

құрастырады.





Балалар өздігінен жұмыс

жасайды.



Рефлексивті

коррекциялаушы







-Қандай тапсырма қызықты болды?

-Қайсысы оңай болды?

-Барлық тапсырмаларды тез

орындағандарын,неден болуы мүмкін деп ойлайсыңдар?

-Өйткені,сендер бір-бірімен дос-

сыңдар,санап,есеп шығараласың-

дар,жұмбақ шешіп,пішіндерді

білесіңдер,достарыңды қиын жағдайларда тастамайсыңдар!

-Барлығыңа жақсы қатысқан-

дарыңыз үшін көп рахмет!


Балалар қызықты,оңай,

қиын тапсырмаларды

атап,әңгімелейді.

Балалардың жауаптары.



Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: «Қаз-аққулар»ертегісін біледі,ертегі кейіпкерлеріне аяушылық танытады.

Қандай түсініктерді игерді: 8 көлеміндегі сандық есептеу,салыстыру,санау,топтау

дағдыларын игерді.

Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: ауызша есептер шығаруды,логикалық тап-

сырмаларды орындауды,сандық құрамын анықтауға.















































Батыс Қазақстан облысы

Теректі ауданы

Ақжайық ауылы

МКҚК «Айгөлек»бөбекжай

Тәрбиеші Капизова Б.С


Ашық ұйымдастырылған оқу қызметінің

технологиялық картасы

Тәрбиеші: Капизова Б.С.

«Көгершін» ІІ-кіші тобы

Білім беру саласы: «Шығармашылық» «Әлеумет»

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Аппликация, Қоршаған ортамен таныстыру

Тақырыбы: «Ұшақ» Мақсаты: көлік түрлері туралы білімдерін нақтылау;ойын арқылы балалардың ойлау қабілеттерін дамыту.Ұшақ бөліктерін рет-ретімен орналастыра білуді үйрету;

Жұмысты ретімен атқара білуге тәрбиелеу Әдіс-тәсілдері: ойлау,есте сақтай білу,сұрақ-жауап,қиялдап көру қабілеттерін

дамыту Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар:әуежай бейнеленген картинаны талдау, суретке қарап әңгіме құрастыру.Көлік түрлері жайында әңгімелеу. Қажетті құрал жабдықтар мен көрнекіліктер: үлестірмелі материалдар, дайын аппликация үлгілері, сүрткіш. Сөздік жұмыс: қалақ.

Қостілдік компонент: ұшақ-самолет,аспан-небо.

Іс-әрекет

бөлімдері

Тәрбиешінің

іс-әрекеттері

Баланың

іс-әрекеттері


Мотивациялық-

қозғаушылық



Шаттық шеңбері.

Біз жақсы баламыз,

Өсті ақыл санамыз,

Қонақтармен ең алғаш,

Амандасып аламыз.

Балалар залға жақсы

көңіл-күймен кіреді.

Шеңбер құрып,сөздерді қайталап,қонақтармен амандасады.





Ізденуші-

ұйымдастырушы





Жыл мезгілі,апта күндері тура-

лы әңгімелесу.


-Балалар,бүгінгі күніміз сәтті

өтсін!

-Балалар,біз көлік түрлері туралы әңгімелесеміз.

Слайд бойынша көлік түрлерімен

таныстыру.

Әңгіме «Көліктер»

  1. Ауамен ұшатын көліктер

  2. Суда жүзетін көліктер

  3. Жерде жүретін көліктер


  1. Темір жол көліктері.

Ал енді,балалар осы көліктермен

танысайық.

Ерте,ерте,ертеде адамдар алыс

жерлерге жануарлар арқылы жә- не жануарларға жегілген екі дөң- гелекті арбамен қатынаған. Ке- ңірек адамдар машина,автобус сияқты жерде жүретін көлік- терді,содан кейін темір жол пой-ыз,трамвайды ойлап тапқан.

Балалар,сендер құс сияқты ұшқы- ларың келе ме?Олар аспанға кө- терілудің түрлі жолдарын ойлас- тырған,ең алдымен әуе шары пайда болды,сосын мотор мен қанат арқылы ұшатын ұшақтар мен тікұшақтарды ойластырған.

-Балалар,сендер суда жүзіп көр- діңдер ме?

-Ал қайықпен ше?

Адамдар ертеде үлкен өзендерден бөренелер арқылы жүзіп өткен.

Қайықтарды,кемелерді уақыт өте ойластырып тапқан.

Таңғажайып сәт.

Карлсонның ұшып келуі.Аманда- сады.




Триз әдісі. Ойын: «Ия-жоқ»

Мақсаты: Балалардың ойлау қа- білетін дамыту,сөздік қорын байыту.Сұрақ қою дағдысын қа- лыптастыру.

Ойын барысы: Тақтаға бір қа- тарға көліктердің суреті ілінеді. Тәрбиеші бір көлікті таңдайды, жасырады.Балалар бір көлікті атап,оң жағындама,сол жағын- дама деп анықтап,жасырылған көлікті табады.Тәрбиеші «ия» «жоқ»деп жауап береді.

Сергіту сәті.

Аспан,аспан арайлым

Саған жиі қараймын,

Сені көзбен шоламын

Мен ғарышкер боламын.


-Балалар,сендермен тағы бір қы-зықты ойын ойнайық.

Триз әдісі «Эмпатия»

Мақсаты:Елестету,қимылмен

көрсету,сөздік қорын байыту.

Ойын барысы:Тәрбиеші ұшақтың

суретін көрсетіп,өздеріңді сынып

қалған,ұшуға жарамсыз ұшақ болып елестетіңдер.Мен айтып

тұрған ұшақты көрсетіңдер.

Құйрығы,қанаты бұзылған т.б ұшақ.

Керісінше,ұшақты жөндеді,қана-тын,моторын,жасалған ұшуға дайын,адамдар алыс сапарға ұшырып апаратын ұшақты көр-сетіңдер.

Моторды қосайық,қанатымыз- жазайық,ұшуға дайындалайық.

Ұшайық!!!

-Жарайсыңдар балалар!

-Енді орнымызға орналасып,әде-мі ұшақты жапсырайық.

Жұмбақ жасыру.

Құстан аумайды, Көкте заулайды. (Ұшақ)

-Балалар ұшақтар қайда ұшады? -Ал сендердің ұшқыш болғыларың келе ме? Ендеше, біз нағыз ұшқыш болу үшін өзімізге ұшақ жасайық. Ұшақ жасау үшін мына суретке назар аударайық.

Суретте нелер бейнеленген? Ендеше, фонға ұшақтың қана-тын жапсырамыз, одан соң,ұшақтың қанатын сәл төменірінек ұшақтың құйрығын жапсырайық, қанаты мен құйры-ғының үстіне ұшақтың негізгі бөлігін жапсырамыз.Ұшақтың негізгі бөлігінің ішінде адамдар отырады, ал олар қайда ұшып бара жатқанын білу үшін оларға терезе керек. Олай болса терезесін жапсырай-ық.Ұшағымыз ұшу үшін оның алдыңға жағына қалағын (пропеллер) және оны ұшаққа бекітіп тұратын дөңгелекті жапсырамыз. Ұшағымыз дайын болды.

Билингвальді компонент: ұшақ –самолет,аспан-небо.

Тәрбиеші оқу іс әрекеті барысын-да көмек сұраған балалармен жеке жұмыс өткізеді. Балалардың жасаған жұмыста-ры тақтаға ілініп, талданады.





-Міне,балалар үшақ дайын болды.

Карлсонға жапсырған үшақты

тапсырып,тағы ұшып келуін

өтіну.

Карлсон балалармен қоштасып,

тәттілерін үлестіреді.

-Күз мезгілі,келесі келе-

тін мезгіл –қыс.

Апта күндерін атайды.


770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ