«Бижарас
Садырбайұлы атындағы орта мектебі,мектепке дейінгі »
КММ
«Бекітемін»
«Келісілді» «Қаралды»
мектеп директорының
м.а. директордың оқу ісі ӘБ
отырысында
________ Кыдырмолдина
А.И. жөніндегі орынбасары
_______ Бекбаева
Т.Т.
«___»___________ 2024 ж _______
Турысбаева М.Б.
«___»___________ 2024
ж
«___» ____________
2024 ж
Математика пәнінен білім
алушылардың білім жетістіктерінің мониторингіне дайындық
жоспары
Пән
мұғалімі:
Ашимқызы
Илтипат
2024-2025
Математика пәні
бойынша TIMSS халықаралық
зерттеуіне қатысатын
8 «А» сынып
оқушыларының тізімі
2024-2025 оқу
жылы
1
|
Абдирова Томирис
Динмухамедовна
|
51-028
|
090215650576
|
2
|
Аманжолұлы
Бейбарыс
|
51-471
|
090822553504
|
3
|
Базарбай
Жанымбек
|
51-2-59
|
090824000057
|
4
|
Бауиев Шамиль Джаванширович
|
51-258
|
081024555147
|
5
|
Қадырбай Хаджар
Саматқызы
|
51-0-00
|
081205652459
|
6
|
Муграж
Айгерим
|
51-801
|
081225655027
|
7
|
Рамазанова Даяна
Ерганатовна
|
51-429
|
|
8
|
Сагидуллов Мажит
Казбекович
|
51-3-09
|
090515551539
|
9
|
Сагимбаев Тамирлан Ермекович
|
51-889
|
090604551314
|
10
|
Сатыбай Олжас Нұрланұлы
|
51-719
|
080814554408
|
11
|
Серікжанұлы
Марғұлан
|
51-087
|
080416554137
|
12
|
Тангжариков Килишбек
Нуркелди ули
|
51-9-52
|
090122500092
|
13
|
Тансыкбаева Жанель
Сайлауовна
|
87713349207
|
081029650145
|
14
|
Тілеу Ділназ Жанатқызы
|
51-920
|
090825650196
|
15
|
Тілеулес Шыңғыс
Жасұланұлы
|
51-236
|
080701554611
|
16
|
Хавден Заңғар Хайратұлы
|
51-423
|
090120551958
|
17
|
Хавдкеш Ерасыл
Тилеухабылович
|
51-0-17
|
090715552663
|
Түсінік
хат
Соңғы жылдары
экономикамыздың қарқынды өсіп дамуы техникалық мамандықтарға деген
сұранысты арттырып, оқушылардың политехникалық циклдағы пәндерге
қызығушылығын оятты.
Оқушының TIMSS-тан
математика пәні бойынша алған нәтежиесі Қазақстандағы орта білім
жүйесінің сапасы болатыны айдан анық.
Оқушылар
математика пәнінен берілген тест есептерінің 30% ғана шығаратындығы
статиска мәліметтері бойынша
белгілі.
Математикада есеп
шығару – оқу жұмысының қажетті элементі болып
табылады.
Қайталау үшін әр
тақырыпқа жеке-жеке шолу жасай отырып, ондағы формулалар мен
негізгі түсініктемелерді кестелерге немесе сызба нұсқаларға
енгізген тиімді. Мұны мұғалім оқушылармен бірге жасайды. Әрі олар
өз қолымен түсіне отырып сызып алған кестесін тест есептерін
шығаруға пайдалану кезінде оңай жаттап
алады.
Жеке мен
жалпының арасындағы байланыс құрылымдық ұқсастық пен ерекшелікті
салыстыру арқылы анықталды және ол ой желісін дамытатын негізгі
«құрал» болғандықтан бағдармада қамтылған мәселелер құрылымдық
анализ тұрғысынан баяндалады. Мұның өзі бір сыныптың бірнеше
ұғымдарын бірден қарастыру және жеке мен жалпыға ортақ қасиетті
тереңірек түсіну мүмкіндігін туғызып, оқушылардың ұғыну қабілетін
арттыруға себепкер болады.
Оқушылардың өздері
орындауға арналған жаттығу жұмыстарында тестілеуде көп кездесетін
есептермен қоса сол есептердің күрделі деңгейінің жоғары болуында
көп көңіл бөлуді ұйғардым. Себебі курсты таңдаған оқушы TIMSS-ке
дайындалумен қатар жан-жақты ізденіп
дайындалады.
Мақсаты:
-
оқушылардың
математика пәніне деген қызығушылығын
арттыру;
-
математикалық
білім-біліктерді және математика ғылымының жетістіктерін күнделікті
өмірде пайдалануды
насихаттау;
-
логикалық ойлау,
таным іс-әрекеттерін дамыту;
-
қиынға ұмтылу,
зерттеушілік қасиеттерін
арттыру;
-
ғылыми әдебиеттермен
жұмыс істеуге машықтандыру.
Міндеттері:
-
оқушыларға терең,
кеңейтілген білім беру;
-
бақылаудан
(зерттеуден) оқушылардың жоғарғы балл алуын қамтамасыз
ету;
-
қоршаған ортадағы
жүріп жатқан құбылыстарды математика танымдық түсініктер арқылы
ойлай білуге үйрету;
-
оқушылардың
мамандықты дұрыс таңдай білуіне ықпал
ету.
Күтілетін
нәтиже:
-
оқушылардың кәсіби
бағдар алып, таңдаған мамандығына жақын білім алуына мүмкіндік
болады;
-
қиындық деңгейі
жоғары есептерді шығаруға
ұмтылады;
Пәнді меңгеру
деңгейінің талаптары:
-
алған теориялық
білімді іс жүзінде қолданудың жолын
білу;
-
математикалық
шамалар арасындағы байланысты терең зерделей білуі
тиіс;
-
сызбада берілген
шамалардың арасындағы тәуелділікті дұрыс тауып, анықтай білуі
тиіс;
-
математика пәнінен
меңгерген білім,білік, іскерлік дағдыларын басқа пәндерден алған
білімдерімен ұштастыра білуі
тиіс.
Дайындық
кестесі
№
|
Пәні
|
Өтетін
күні
|
Уақыты
|
Пән
мұғалімі
|
1
|
Алгебра
|
Дүйсенбі
|
13:20-14:05
|
Ашимқызы
И.
|
8
сынып TIMSS халықаралық
зерттеуіне дайындық жұмыс
жоспары
№
|
Мазмұны
|
Сағат
саны
|
Мерзімі
|
1
|
Квадрат
түбір
|
1
|
|
2
|
Квадрат
түбір
|
1
|
|
3
|
Арифметикалық квадрат түбiр
|
1
|
|
4
|
Арифметикалық квадрат түбiр
|
1
|
|
5
|
y =
x²
теңдеуi. Теңдеулердi шешудiң
графиктік әдiсi
|
1
|
|
6
|
y =
x²
теңдеуi. Теңдеулердi шешудiң
графиктік әдiсi
|
1
|
|
7
|
Рационал және иррационал сандар. Квадрат
түбiрлердi жуықтап есептеу
|
1
|
|
8
|
y = x² функциясының графигi және қасиеттері
|
1
|
|
9
|
Нақты сандар
|
1
|
|
10
|
Нақты сандар
|
1
|
|
11
|
Көбейтiндiнiң және қатынастың квадрат
түбiрi
|
1
|
|
12
|
Көбейтiндiнiң және қатынастың квадрат
түбiрi
|
1
|
|
13
|
Дәреженiң квадрат
түбiрi
|
1
|
|
14
|
Көбейткiштердi түбiр таңбасынан шығару және
енгiзу
|
1
|
|
15
|
Квадрат түбiр қатысатын
өрнектердi түрлендiру
|
1
|
|
16
|
Квадрат түбiр қатысатын
өрнектердi түрлендiру
|
1
|
|
17
|
Квадраттық теңдеудi
анықтау
|
1
|
|
18
|
Толымсыз квадраттық
теңдеулер
|
1
|
|
19
|
Толық квадратты оқшаулау
әдісі
|
1
|
|
20
|
Квадраттық теңдеулердiң
түбiрлерiн формуламен табу
|
1
|
|
21
|
Квадраттық теңдеулердiң
түбiрлерiн формуламен табу
|
1
|
|
22
|
Квадрат теңдеулердi көбейткiштерге жiктеу тәсiлi
|
1
|
|
23
|
Виет формуласы
|
1
|
|
24
|
Виет формуласы
|
1
|
|
25
|
Квадраттық үшмүшелiкті
көбейткiштерге жiктеу
|
1
|
|
26
|
Квадраттық үшмүшелiкті
көбейткiштерге жiктеу
|
1
|
|
27
|
Биквадрат
теңдеулер
|
1
|
|
28
|
Бөлшек–рационал
теңдеулер
|
1
|
|
29
|
Бөлшек–рационал
теңдеулер
|
1
|
|
30
|
Екінші дәрежелі теңдеулерге
келтірілетін теңдеулер
жүйелері
|
1
|
|
31
|
Екінші дәрежелі теңдеулерге
келтірілетін теңдеулер
жүйелері
|
1
|
|
32
|
Қозғалыс
есептері
|
1
|
|
33
|
Жұмысқа берілген
есептер
|
1
|
|
34
|
Күрделi
проценттерге есеп шығару практикумы
|
1
|
|
35
|
Тесттерге талдау жұмыстарын
жасау
|
1
|
|
36
|
Тесттерге талдау жұмыстарын
жасау
|
1
|
|