Материалдар / Математика пәні бойынша TIMSS халықаралық зерттеуі 2024-2025
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математика пәні бойынша TIMSS халықаралық зерттеуі 2024-2025

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәні бойынша TIMSS халықаралық зерттеуі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қазан 2024
61
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Бижарас Садырбайұлы атындағы орта мектебі,мектепке дейінгі » КММ



«Бекітемін» «Келісілді» «Қаралды»

мектеп директорының м.а. директордың оқу ісі ӘБ отырысында

________ Кыдырмолдина А.И. жөніндегі орынбасары _______ Бекбаева Т.Т.

«___»___________ 2024 ж _______ Турысбаева М.Б. «___»___________ 2024 ж

«___» ____________ 2024 ж












Математика пәнінен білім алушылардың білім жетістіктерінің мониторингіне дайындық жоспары



Пән мұғалімі:

Ашимқызы Илтипат














2024-2025





Математика пәні бойынша TIMSS халықаралық зерттеуіне қатысатын

8 «А» сынып оқушыларының тізімі


2024-2025 оқу жылы




1

Абдирова Томирис Динмухамедовна

51-028

090215650576

2

Аманжолұлы Бейбарыс

51-471

090822553504

3

Базарбай Жанымбек

51-2-59

090824000057

4

Бауиев Шамиль Джаванширович

51-258

081024555147

5

Қадырбай Хаджар Саматқызы

51-0-00

081205652459

6

Муграж Айгерим

51-801

081225655027

7

Рамазанова Даяна Ерганатовна

51-429


8

Сагидуллов Мажит Казбекович

51-3-09

090515551539

9

Сагимбаев Тамирлан Ермекович

51-889

090604551314

10

Сатыбай Олжас Нұрланұлы

51-719

080814554408

11

Серікжанұлы Марғұлан

51-087

080416554137

12

Тангжариков Килишбек Нуркелди ули

51-9-52

090122500092

13

Тансыкбаева Жанель Сайлауовна

87713349207

081029650145

14

Тілеу Ділназ Жанатқызы

51-920

090825650196

15

Тілеулес Шыңғыс Жасұланұлы

51-236

080701554611

16

Хавден Заңғар Хайратұлы

51-423

090120551958

17

Хавдкеш Ерасыл Тилеухабылович

51-0-17

090715552663





















Түсінік хат

Соңғы жылдары экономикамыздың қарқынды өсіп дамуы техникалық мамандықтарға деген сұранысты арттырып, оқушылардың политехникалық циклдағы пәндерге қызығушылығын оятты.

Оқушының TIMSS-тан математика пәні бойынша алған нәтежиесі Қазақстандағы орта білім жүйесінің сапасы болатыны айдан анық.
         Оқушылар математика пәнінен берілген тест есептерінің 30% ғана шығаратындығы статиска мәліметтері бойынша белгілі.

Математикада есеп шығару – оқу жұмысының қажетті элементі болып табылады.

Қайталау үшін әр тақырыпқа жеке-жеке шолу жасай отырып, ондағы формулалар мен негізгі түсініктемелерді кестелерге немесе сызба нұсқаларға енгізген тиімді. Мұны мұғалім оқушылармен бірге жасайды. Әрі олар өз қолымен түсіне отырып сызып алған кестесін тест есептерін шығаруға пайдалану кезінде оңай жаттап алады.

Жеке мен жалпының арасындағы байланыс құрылымдық ұқсастық пен ерекшелікті салыстыру арқылы анықталды және ол ой желісін дамытатын негізгі «құрал» болғандықтан бағдармада қамтылған мәселелер құрылымдық анализ тұрғысынан баяндалады. Мұның өзі бір сыныптың бірнеше ұғымдарын бірден қарастыру және жеке мен жалпыға ортақ қасиетті тереңірек түсіну мүмкіндігін туғызып, оқушылардың ұғыну қабілетін арттыруға себепкер болады.

Оқушылардың өздері орындауға арналған жаттығу жұмыстарында тестілеуде көп кездесетін есептермен қоса сол есептердің күрделі деңгейінің жоғары болуында көп көңіл бөлуді ұйғардым. Себебі курсты таңдаған оқушы TIMSS-ке дайындалумен қатар жан-жақты ізденіп дайындалады.


Мақсаты:

  • оқушылардың математика пәніне деген қызығушылығын арттыру;

  • математикалық білім-біліктерді және математика ғылымының жетістіктерін күнделікті өмірде пайдалануды насихаттау;

  • логикалық ойлау, таным іс-әрекеттерін дамыту;

  • қиынға ұмтылу, зерттеушілік қасиеттерін арттыру;

  • ғылыми әдебиеттермен жұмыс істеуге машықтандыру.



Міндеттері:

  • оқушыларға терең, кеңейтілген білім беру;

  • бақылаудан (зерттеуден) оқушылардың жоғарғы балл алуын қамтамасыз ету;

  • қоршаған ортадағы жүріп жатқан құбылыстарды математика танымдық түсініктер арқылы ойлай білуге үйрету;

  • оқушылардың мамандықты дұрыс таңдай білуіне ықпал ету.



Күтілетін нәтиже:

  • оқушылардың кәсіби бағдар алып, таңдаған мамандығына жақын білім алуына мүмкіндік болады;

  • қиындық деңгейі жоғары есептерді шығаруға ұмтылады;



Пәнді меңгеру деңгейінің талаптары:

  • алған теориялық білімді іс жүзінде қолданудың жолын білу;

  • математикалық шамалар арасындағы байланысты терең зерделей білуі тиіс;

  • сызбада берілген шамалардың арасындағы тәуелділікті дұрыс тауып, анықтай білуі тиіс;

  • математика пәнінен меңгерген білім,білік, іскерлік дағдыларын басқа пәндерден алған білімдерімен ұштастыра білуі тиіс.




































Дайындық кестесі


Пәні

Өтетін күні

Уақыты

Пән мұғалімі

1

Алгебра

Дүйсенбі

13:20-14:05

Ашимқызы И.

8 сынып TIMSS халықаралық зерттеуіне дайындық жұмыс жоспары


Мазмұны


Сағат саны

Мерзімі

1

Квадрат түбір

1


2

Квадрат түбір

1


3

Арифметикалық квадрат түбiр

1


4

Арифметикалық квадрат түбiр

1


5

y = x² теңдеуi. Теңдеулердi шешудiң графиктік әдiсi

1


6

y = x² теңдеуi. Теңдеулердi шешудiң графиктік әдiсi

1


7

Рационал және иррационал сандар. Квадрат түбiрлердi жуықтап есептеу

1


8

y = x² функциясының графигi және қасиеттері

1


9

Нақты сандар

1


10

Нақты сандар

1


11

Көбейтiндiнiң және қатынастың квадрат түбiрi

1


12

Көбейтiндiнiң және қатынастың квадрат түбiрi

1


13

Дәреженiң квадрат түбiрi

1


14

Көбейткiштердi түбiр таңбасынан шығару және енгiзу

1


15

Квадрат түбiр қатысатын өрнектердi түрлендiру

1


16

Квадрат түбiр қатысатын өрнектердi түрлендiру

1


17

Квадраттық теңдеудi анықтау

1


18

Толымсыз квадраттық теңдеулер

1


19

Толық квадратты оқшаулау әдісі

1


20

Квадраттық теңдеулердiң түбiрлерiн формуламен табу

1


21

Квадраттық теңдеулердiң түбiрлерiн формуламен табу

1


22

Квадрат теңдеулердi көбейткiштерге жiктеу тәсiлi

1


23

Виет формуласы

1


24

Виет формуласы

1


25

Квадраттық үшмүшелiкті көбейткiштерге жiктеу

1


26

Квадраттық үшмүшелiкті көбейткiштерге жiктеу

1


27

Биквадрат теңдеулер

1


28

Бөлшек–рационал теңдеулер

1


29

Бөлшек–рационал теңдеулер

1


30

Екінші дәрежелі теңдеулерге келтірілетін теңдеулер жүйелері

1


31

Екінші дәрежелі теңдеулерге келтірілетін теңдеулер жүйелері

1


32

Қозғалыс есептері

1


33

Жұмысқа берілген есептер

1


34

Күрделi проценттерге есеп шығару практикумы

1


35

Тесттерге талдау жұмыстарын жасау

1


36

Тесттерге талдау жұмыстарын жасау

1



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!