Пәні: математика57- сабақ. Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу Тақырыбы: Ежелгі уақытта ауданды қалай өлшеген? | Мектеп: №22 орта мектеп |
Күні: 26.11.2018 | Мұғалімнің аты-жөні: Тұмарбекова Д.Ж |
Сынып: 3 «Ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Оқу мақсаттары | 3.1.3.1 ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу 3.3.1.3 тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш ауданы формуласын:S= (a·b):2, S=a2,S=a·b шығарып алу және қолдану, қоршаған орта обьектілері3.1.3.2 мм, км/ г, т/см2, дм2, м2 /секунд өлшем бірліктерін қолданып өлшеу |
Күтілетін нәтижелер | Барлық оқушылар үшін: |
| Тікбұрышты үшбұрыш ауданын табу формуласын (S=(ab):2) құрастыру және қолдану. |
| Бірқатар оқушылар үшін: |
| Тікбұрышты үшбұрыш ауданын табу формуласын (S=(ab):2) шығарып алу және қолдануды түсіндіру. |
| Кейбір оқушылар үшін:Тікбұрышты үшбұрыш ауданын табу формуласын (S=(ab):2) шығарып алу және қолдануды түсіндіру. |
Тілдік мақсаттар
| Оқушылар:Аудан деген не және оны түсіндіру.Пәндік лексика және терминология:аудан, палетка. |
| Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.Талқылау: |
| Тіктөртбұрыштың ауданын қалай табу керек?Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын қалай табу керек? |
| Жазу: |
| Есептерді шығару жолдарын жазу. |
Құндылықтар | Адамгершілік қасиеттерді қалыптастыру |
Пәнаралық байланыс | Өзін-өзі тану |
АКТ қолдану дағдылары | Слайд |
Алдыңғы меңгерілген білім | Тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
0–3
| ЫнталандыруМейірімді жүрекпен,Ақ пейілді тілекпен,Амандасып алайық,Бір жадырап қалайық!- Жақсы сөз адамдарға не үшін қуат береді? Не үшін «сөздің дауасы бар» дейді? Мейірімді болу оңай ма? |
|
4–6
| Белсендіру.Тақтада әртүрлі фигуралар ілінген. Мұғалім тік бұрышы бар фигураларды таңдап алып, атауларын сұрайды. | Геометриялық фигуралар. |
7–11
| Мақсат қою (мәселелі жағдаят)Алдыңызда үшбұрыштар. Олардың ұқсастықтары неде? Олардың барлығының бұрыштары тік. Олардың ауданын табуға бола ма?
| Қағаз беттері.
|
12–38
| Жаңаны ашу.(Т.Ж) 1-тапсырма.Джиксо әдісі– Мынадай тіктөртбұрыштың ауданын қалай табуға болады?(Палетканың көмегімен). Біздің алған білімімізді тіктөртбұрыштың ауданын табуға қолдануға бола ма? Фигураның ауданын қалай табуға болатыны туралы оқушылар өз ойларын айтады. Содан соң тапсырманы топпен орындайды. Тікбұрышты үшбұрыштың ауданы тік бұрыш болып қиылысып тұрған екі қабырғаларының көбейтіндісін екіге бөліндісіне тең. S=(ab):2. Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.(Ж.Ж) «Жұптас,пікірлес,талқыла» әдісі.2- тапсырманы – практикалық жұмысты түсінік бере отырып жұппен орындайды.Егер тіктөртбұрыштың бір диагоналін жүргізсе, тіктөртбұрыш екі тікбұрышты үшбұрыштан құралған болады. Бұл бөліктердің аудандары бірдей. Яғни, бір тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табу үшін тіктөртбұрыштың ауданын тауып, оны екіге бөлсек жеткілікті. Тікбұрышты үшбұрыштың ауданының формуласы: S = (a • b) : 2, мұндағы: а және b – тіктөртбұрыштың қабырғалары. Бұлар үшбұрыш үшін тік бұрышты құрайтын қабырғалары болып табылады.Осы тапсырма тікбұрышты үшбұрыштың ауданын түсіну және оны шығару дағдысын қалыптаст ырады. Оқушыларға қалаулары бойынша тікбұрышты үшбұрыштың ауданын табатын формуланың қалай шыққандығы туралы қорытынды жасайды. «Шапалақ» арқылы бағалау(Ж.Ж) «Көршіңмен кеңес» ойыны.№3 тапсырмада – үлгі бойынша тексере отырып өз бетімен саяжай ауданын табады. «Басбармақ» арқылы бағалау 4-тапсырма.Фигуралардың қай бөлігі боялған? Бөлшек түрінде жазады.Симметриялы фигураларды атайды.«Шапалақ» арқылы бағалау (Ө.Ж)Қ.Б «Кім жылдам?» ойыны.5-тапсырманы өзіндік жұмыс түрінде орындайды.Амалдардың орындалу тәртібі бойынша орындап,эталон арқылы тексереді.Әр өрнекке 1 балл ұпай жинайды.5-6 ұпай – «өте жақсы»3-4 ұпай -«жақсы»1-2 ұпай – «талпын» |
Оқулық.
|
39–40
| Кері байланыс «Иә», «Жоқ» әдісі бойынша кері байланыс беру.-Шаршы тәріздес қабырғаның ауданы 16 м2 болса қабырғасы 5 метр болады.-Тіктөртбұрыштың ұзындығы 7см ені 4 см болса,ауданы 28 см. |
|
Саралау – Сіз қосымшакөмек көрсетуді қалайжоспарлайсыз? Сізқабілеті жоғарыоқушыларға тапсырманыкүрделендіруді қалайжоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пəнаралық байланысҚауіпсіздік жəне еңбектіқорғау ережелеріАКТ-мен байланысҚұндылықтардағыбайланыс |
Қабілеті жоғары оқушылардың логикалық ойлауын дамыту үшін қосымша мақсатқа сай тапсырмалар беремін. Көбірек қолдауды қажет ететін оқушыларды бөлек топтастыра отырып, әр сабақтың басында өткен мақсатқа шолу жасатамын | Смайликтер жинау арқылы орындалған жұмыстардың санына сәйкес бағаланады. | Өзін өзі тану Сабақ арасында ұйымдастырылған ойындарда қауіпсіздік техникасын сақтауды сұраймын. |
РефлексияСабақ / оқумақсаттарышынайы ма?Бүгін оқушыларне білді?Сыныптағы ахуалқандай болды?Мен жоспарлағансаралау шараларытиімді болды ма?Мен берілгенуақыт ішіндеүлгердім бе? Менөз жоспарымақандай түзетулеренгіздім жəненеліктен? |
|
Қорытынды бағамдауҚандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1:2:Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымдыжетілдіруге көмектесетін не білдім? |