| Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Миллиметр,сантиметр, дм, км. |
| Сыныптағы диалог/жазылым үшін сай келетін тіл стилі: Тыңдалым |
| Талқылауға арналған сұрақтар: -Тікбұрышты параллелепипедтің көлемін қалай табылады? -Тіктөртбұрыштың ауданын қалай табылады?-Текше не?Не себепті ...... деп ойлайсыз? Қандай айырмашылықтары бар.Жазылым: Тапсырманы орындау удерісіне талдау жасау |
Алдыңғы оқу: | Аудан, фигуралар, есеп. |
Жоспар | Математика Алматыкітап 2015 Ә.Б.Ақпаева,Л.А.Лебедева |
Жоспарланған уақыт 45 мин | Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз) | Ресурстар |
Басы
| Ынтымақтастық атмасферасын құру: Шаттық шеңберіҰйымдастыру кезеңі: Геометрик фигуралар арқылы топқа бөліну
Бала, бала, балапан, Қане, қайсы, алақан. Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат. Бала, бала, балапан, Қане, қайсы, алақан? Саусақтарың әйбат, Былай-былай ойнат.. «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы үй жұмысын сұрау. |
Қатырмақағаз
Стикер |
Ортасы
Дескриптор
| 1.Фигураларды ата. Әр түрінен неше фигура бар?
2. Қораптың көлемін есепте. h- биіктігі
b-еніа- ұзындығыV = a ∙ b ∙ h1 см ∙ 9 см ∙ 3 см
3. Суреттерге қара. Айланаңдағы қандай заттар тіктөртбұрышты, тікбұрышты параллелепипед пішіндес болып келеді.4. Берілген өлшемдері бойынша параллелепипедтің көлемін тап.
5. Суретке қара. Аквариумның көлемін есепте.30см
45 см20 смV = 30∙45∙20=27 см3
6. Есепте.1 251∙(4∙5)= 25 020 5∙3 142∙4=62 8402 452∙(2∙5)=24 520 21 032∙5∙6=630 96096 300(3∙3)=866 700 15∙2∙12 013=360 3909 810:(3∙30)=882 900 3 021∙(2∙5)=30 210
|
АКТ
Оқулық Алматыкітап 2015 |
Соңы
| «Кім жылдам»әдісі арқылы жаңа тақырыпты пысықтау.Үйге тапсырма: № 7, 111-бет.
| Смайлик,стикер
|
Қосымша мәліметтер Көбейту кестесін жаттау |
Саралау оқушыға мейлінші қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?А оқушы фигураларды сипаттай алады.В оқушы фигураларды сыза алады.С оқушы тақырыпты түсінеді. | Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?ЫнталантырушыКері байланыс: | Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) Дуниетану,ноутбук,мектеп.
|
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма (тапсырмалар сәйкес болды ма)?Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неге? | Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз.Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.-Иә;-Оқушылар геометрік фигуралар бойынша есеп құрастыруды үйренді;-Керемет! 1- деңгейде;-Саралау жақсы ісге асды;-Үлгердім,себебі оқушыларда топтық жұмыс дағдылары қалыптасқан;-Сабақ жоспар бойынша өтілді. |
Қорытынды бағалау: Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты): 1.Тақырыпқа сай әдіс-тәсілдер;2.Оқушы үні;Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқыту мен оқуға қатысты)?1.Ынтымақтастық атмосферасын ұйымдастырғаным;2. «Кім жылдам» әдісі;Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпаратты білдім? Оқушыларға өз мүмкіндіктеріне қарай тапсырма беру. |