Тақырып: Ежелгі және қазіргі ою-өрнектер | Мектеп:№32 В.В.Маяковский |
Күні:22.11.18 | Мұғалімнің аты-жөні: |
Сынып: 3 «А» | Қатысқандар саны:18 | Қатыспағандар саны:18 |
Оқу мақсаттары | 3.3.1.2.Симметриялы және симметрия емес жазық фигураларды айыра білу және қоршаған ортадағы заттармен байланыстыру |
Күтілетін нәтиже | Барлық оқушылар үшін: |
| симметриялы және симметриялы емес жазық фигураларды айыра білу және оларды қоршаған ортадағы заттармен сәйкестендіру |
| Бірқатар оқушылар үшін: |
| Симметриялы жазық фигураларды сызу және жасау |
| Кейбір оқушылар үшін:Симметриялы жазық фигураларды өз бетімен жасау |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар:Симметрия, симметрия осі деген не екенін түсіндіру.Пәндік лексика және терминология:симметрия, симметрия осі. |
| Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.Талқылау: |
| Қандай фигуралар симметриялы?Симметриялы өрнекті қалай жасайды? |
| Жазу: |
| Есептерді шығару жолдарын жазу. |
Тірек білім, білік, дағдылар | Симметриялық өрнек туралы тұрмыстық түсінік |
Жоспар |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы0–5
| Психологиялық ахуалДаламдай кең пейілді (құшақты ашады)Жүрегім толы мейірім (жүрек тұсын қолымен ұстау)Мен үшін бәрі ыстық (өзін-өзі құшақтау)Бәріне ортақ шуағым (екі қолды дөңгелектеу)1.Қызығушылықты ояту «Лото» ойыны3 пен 4 көбейтіңдісінің мәні350 мен 150 қосындысының мәні9 бен 7 көбейтіңдісінің мәні45 пен 5 бөліндісінің мәні100 бен 10 айырмасының мәні«Бас бармақ»әдісімен бағалауЫнталандыру.Мұғалім көне заманда қазақтар үйлерін қалай безендіргенін әңгімелейді. Қандай өрнектерді қолданды? | АКТ
Қима қағаз |
Сабақтың ортасы
6–25
| Өзектендіру. 2. «Құпиялы хат» стратегиясы (жұптық жұмыс)Оюды -2-ге,4-ке бөлдіру. Атын атау. (жарты,ширек)Геометриялық фигураларың ортасына сызық жүргізу. (бөлу сызығын жүргізу)Сабақтың тақырыбымен таныстыру. « Симметриялы және симметриялы емес жазық фигуралар»Бағалау критерииімен таныстыру1.Симметриялы фигураларды табуды2.Симметриялы фигуралар салуды білемін.3. «Жариялау «стратегиясы Ою өрнек СимметрияҚағазды қақ ортасынан беттестіріп, екі жартысын бір-біріне дәлме-дәл келетіндей етіп бүктесек, онда екі бөлігі бір-біріне дәл келеді. Бұл симметрия деген сөз. Егер түзу фигураны симметриялы екі бөлікке бөлсе, онда ондай фигура осьтік симметриялы фигура деп аталады, ал түзу сол фигураның симметрия осі деп аталады.Осьтік симметрия қазақтың ұлттық ою - өрнектерде де кесдеседі. Симметрия түрлері-Математикада,табиғатта,тұрмыста.архетектурада,техникада,әріптер мен сөздерде барСимметрия – табиғат сыйы. |
Ою,геометриялық фигура,хат
АКТОю өрнек Симметрия
|
| Оқулықпен жұмыс№4 есеп Тақтада орындауӨзіндік жұмыс.№3 тапсырманы орындау ұсынылады –симметриялы фигуралар жасау.Топтық жұмыс1-топ. Симметрия болатын фигураны тап2-топ. Берілген суреттерге осьтік симметрия сызығын сыз.3-топ. Симметрия болмайтын фигураны тапТоптық жұмысты «Бағдаршам»түстерімен бағалау | Қиылатын фигуралар.Оқулық, дәптер..
|
30-35 | Жаңаны бекітуДәптерден оқулықтағы №7 тапсырмаға ұқсас есептерді құрастыру және оны шығаруды орындау ұсынылады.Бағалау критерийлері бар дәптердегі тапсырма бойынша өзін-өзі бағалауды ұсынады.Мен:– фигураларды жіктеуді;– симметриялы фигураларды табуды;– симметриялы фигуралар салуды білемін. | Жұмыс дәптері |
36-40
| Кері байланыс: Киіз үйді түстермен безендіруРефлексия. Бүгінгі сабақта мен түсіндім, мен білдім, анық-қанығына жеттім …;«Мен … өзімді мақтан етемін»;«Әсіресе маған ұнағаны …»;«Бүгін … менің қолымнан келді» |
|