Материалдар / Математикалық сауаттылық 4-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Математикалық сауаттылық 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бастауышка
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қараша 2018
15495
12 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспарлары

АЛМАТЫКІТАП БАСПАСЫ


Оқу ісінің меңгерушісі: ___________


Қысқа мерзімді жоспар

Пәні:



Сабақтың тақырыбы: Сандардың нумерациясы

Мектеп:

Күні:

Мұғалім:

Сынып: 4-сынып

Қатысқан:

Қатыпағандар:

Сабақта меңгерілетін

дағдылық мақсаттар

Ауызша қосу және азайту. үш таңбалы сандардың құрылу тәсілдерін қорытындылау; оларды салыстыру; алдыңғы, келесі түсініктерін пайдалана отырып, натурал сандар қатарындағы сандарды табу дағдыларын жетілдіру


Тілдік мақсат

Барлық оқушылар білуге тиісті:

0-ден 1000 –ға дейінгі сандар. Ауызша қосу және  азайтуды біледі.

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:

1000-ға дейінгі сандардың нөмірленуіне байланысты жеке қиындықтарды анықтау, оларды түзетуді.

Кейбір оқушылар білуге тиіс:

Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді.

Бұрыннан бар білімдері

100 көлеміндегі сандарды оқу және салыстыруды біледі.

Жоспар

Жоспарланған

уақыттар

Жоспарланған уақыт (жаттығулар)

Ресурстар

0-3 минут









4-6 минут

Күнделікті емле жаттығулары

Ойын: Тақтада 9, 0, 1  сандары бейнеленген қызыл шарлар; 2, 6, 7  сандары бейнеленген сары шарлар, 4, 8, 3  сандары бейнеленген жасыл шарлар ілінген. Оқушылар берілген цифрлардан түрлі сандарды құрастырады.(табылған нұсқадағы сандар қайталанбайды).

Біз бүгін  сабақта үш таңбалы сандарды қарастырамыз. Үш таңбалы сандар туралы не білетінімізді еске түсірейік.

     Білімдерін белсендіру және оқу  іс-әрекетіндегі қиындықтарды анықтау.

Қызыл түсті шарларды пайдалана отырып, құруға болатын сандарды атаңдар. (109, 901, 910, 190)( сандар тақтаға жазылады).

Осы сандардағы «0» саны не туралы айтады? ( қайсыбір разрядтың жоқтығы туралы).

Ең аз санды атаңдар. (109) Бұл санда «0» цифры не туралы айтады? Осы санның разрядтық құрамын атаңдар. (1 жүздік, 0 ондық, 9 бірлік.) Оның алдындағы санды атаңдар?(108) Келесі сан қандай? (110)

Ең үлкен санды атаңдар. (910.) Бұл санда «0»  цифры нені білдіреді? ( Бірліктегі санның 0 болатынын.)


Түрлі тапсырмалар

жазылған

карточкалар.





7 – 10 минут







10- 20 минут



Бірлесіп жазу

«Мақсатыңа жет» ойыны. Мысалдар тізбегін ата бастаймын. Балалар жауап ретінде цифрлы карточкаларды көрсетеді. Қате санағандарды ұстап аламын.

Тізбектер әртүрлі болуы мүмкін. Мысалы, 5+4-3+2, Тиімді тәсілмен орында

Қосудың терімділік қасиетін пайдаланып есепте.

37+17+13=67 48+(12+36)=48+12+36=96

29+48+11=88 17+(59+13)=17+13+59=89









Оқулықпен жұмыс.

20-35 минут

Оқулықпен жұмыс. № 1 ауызша есептеу. Жасырын сандарды ата.

Алдыңғы сан

689

99

998

408

666

Сан

690

100

999

409

667

Кейінгі сан

691

101

1000

410

668

Сандар туралы білімдерін қайталауға арналған жұмыс.

2. Өздік жұмыс. Сандарды ата. Оларды кему ретімен жаз.

Разрядтар

жүздіктер

ондықтар

бірліктер

9

7

0

5

9

6

5

0

0

4

8

9

2

0

9


4

3

3. Салыстыр. Жұптық жұмыс. Есептемей – ақ салыстыру.

699 – 90 < 699 – 9 808 – 8 > 808 – 80

400 + 80 > 400 + 8 550 + 50 > 550 + 5

998 – 900 < 998 – 90 665 – 60 – 5 = 665 – 5

4. Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте. (Үш қатардан 3 оқушы, жарысу).

900 см = 9 м 895 см = 8м 9дм 5см 10м = 100дм

400см = 4 м 502 см = 5м 0дм 2см 10м = 1000 см

300см = 3 м 660см = 6м 6дм 0см 2м 5дм 7см =257см


Соңы

35-40 минут

5 (1). Есептерді шығар. (қысқаша шарты)

Shape2 І емхана – 3 дәрігер – 14 баладан ? шешуі: 3 ∙ 14 + 2 ∙ 17 = 42 + 34 = 76

ІІ емхана – 2 дәрігер – 17 баладан жауабы: барлығы 76 бала қабылданды.

5 (2).

МShape4 Shape3 араттың салмағы – 45кг, ? кг ауыр шешуі: 45 – 45 : 3 = 45 – 15 = 30

Інісі Қайраттың салмағы - ? , 3 есе жеңіл жауабы: Қайратқа қарағанда Марат 30кг ауыр

6. (4 оқушы тақтада).

  1. Ш: 24 ∙ 6 = 144 Ж: 144 парақ қатырмақағаз бар.

  2. Ш: 124 + 124 ∙ 2 = 124 + 248 = 372 Ж: барлығы 372 парақ қағаз бар.

Ш: 124 + 124 : 2 = 124 + 62 = 186 Ж: барлығы 186 парақ қағаз бар.

  1. АShape5 қ қағаз – 124 Ш: 500 – (124 + 106) = 500 – 230 = 270

Көк қағаз – 106 500п.қ. Ж: 270 сары қағаз

Сары - ?

7. Топтық жұмыс. Кесте бойынша өрнектер құрастыр және жаз. Олардың мәнін тап.

150 ∙ 3 + 250 = 700 880 : 4 + 11 ∙ 2 = 242 320 + 300: 20 = 470

4 ∙ 12 + 210 = 258 299 + 900 – 680 = 519

А).

Қосылғыш

150 ∙ 3

4 ∙12

880 : 4

299

320

Қосылғыш

250

210

11 ∙ 2

900 – 680

300 : 20

Қосынды

700

258

242

519

470

Б). 800 – 600 : 5 = 680

Азайғыш

800

45 ∙ 4

445 + 355

1000

560

Азайтқыш

600 : 5

44 : 4

55 ∙ 3

230 ∙ 3

405 : 5

Айырма

680

169

635

310

479


Шығармашылық тапсырма. № 9.

Оқушылар толтырады Есепті шығар

Өз бетімен жазу

үлгісі сынып

оқушыларының

барлығы бірдей көре

алатындай болса ғана

көрсетіледі.


Үйге тапсырма: №6

Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау

көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалайша түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалайша

жоспарлайсыз?

Бүгінгі сабақ ұнады ма?

Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.

Пәнаралық байланыс –

Денсаулық пен қауіпсіздікті

тексеру, АКТ

Рефлексия

Сабақтың мақсаты

мен оқу міндеттері

анық па?

Бүгін оқушылар не

үйренді?

Сабақ қалай өтті,

қандай деңгейде

өтті?


Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?


Сабақтың мақсаты қандай болды? Қандай тапсырмалар қиындықтар тудырды?

Дифференциялау

жоспарым жүзеге

асты ма?

Тапсырмалары

сәйкес болды ма?

Уақыт дәлдігі қалай

болды? Жоспарыма

қандай өзгерістер

енгіздім?

Рисунок 2

Қорытынды баға

  1. Оқыту мен үйренудің қайсысы сәтті болды?

  2. Оқыту мен үйренудің қайсысы толықтырылуы керек?

  3. Келесі сабағымда ескеретіндей сынып пен жеке оқушы жайында қандай мәлімет алдым?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!