Сабақтың
тақырыбы: Сандардың
нумерациясы
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалім:
|
Сынып:
4-сынып
|
Қатысқан:
|
Қатыпағандар:
|
Сабақта
меңгерілетін
дағдылық
мақсаттар
|
Ауызша қосу және
азайту. үш таңбалы сандардың құрылу
тәсілдерін қорытындылау; оларды салыстыру; алдыңғы, келесі
түсініктерін пайдалана отырып, натурал сандар қатарындағы сандарды
табу дағдыларын жетілдіру
|
Тілдік
мақсат
|
Барлық оқушылар
білуге тиісті:
0-ден 1000 –ға дейінгі сандар.
Ауызша қосу және азайтуды
біледі.
|
Оқушылардың
көпшілігі білуге тиіс:
1000-ға дейінгі сандардың
нөмірленуіне байланысты жеке қиындықтарды анықтау, оларды
түзетуді.
|
Кейбір оқушылар
білуге тиіс:
Ауызша есептеу тәсілдерін
түсінеді.
|
Бұрыннан бар
білімдері
|
100 көлеміндегі сандарды оқу
және салыстыруды біледі.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыттар
|
Жоспарланған
уақыт (жаттығулар)
|
Ресурстар
|
0-3
минут
4-6
минут
|
Күнделікті емле
жаттығулары
Ойын: Тақтада 9, 0, 1
сандары бейнеленген қызыл шарлар; 2, 6, 7 сандары бейнеленген
сары шарлар, 4, 8, 3 сандары бейнеленген жасыл шарлар
ілінген. Оқушылар берілген цифрлардан түрлі сандарды
құрастырады.(табылған нұсқадағы сандар
қайталанбайды).
Біз бүгін сабақта үш
таңбалы сандарды қарастырамыз. Үш таңбалы сандар туралы не
білетінімізді еске
түсірейік.
Білімдерін
белсендіру және оқу іс-әрекетіндегі қиындықтарды
анықтау.
Қызыл түсті шарларды пайдалана
отырып, құруға болатын сандарды атаңдар.
(109, 901, 910, 190)( сандар тақтаға
жазылады).
Осы
сандардағы «0» саны не туралы айтады? ( қайсыбір разрядтың жоқтығы
туралы).
Ең
аз санды атаңдар. (109) Бұл санда «0» цифры не туралы айтады? Осы
санның разрядтық құрамын атаңдар. (1 жүздік, 0 ондық, 9 бірлік.)
Оның алдындағы санды атаңдар?(108) Келесі сан қандай?
(110)
Ең
үлкен санды атаңдар. (910.) Бұл санда «0» цифры нені
білдіреді? ( Бірліктегі санның 0
болатынын.)
|
Түрлі
тапсырмалар
жазылған
карточкалар.
|
7 – 10
минут
10- 20
минут
|
Бірлесіп
жазу
«Мақсатыңа жет» ойыны.
Мысалдар тізбегін ата бастаймын. Балалар жауап ретінде цифрлы
карточкаларды көрсетеді. Қате санағандарды ұстап
аламын.
Тізбектер әртүрлі болуы
мүмкін. Мысалы, 5+4-3+2, Тиімді тәсілмен
орында
Қосудың терімділік қасиетін
пайдаланып есепте.
37+17+13=67
48+(12+36)=48+12+36=96
29+48+11=88
17+(59+13)=17+13+59=89
|
Оқулықпен
жұмыс.
|
20-35
минут
|
Оқулықпен жұмыс. № 1 ауызша
есептеу. Жасырын сандарды
ата.
Алдыңғы
сан
|
689
|
99
|
998
|
408
|
666
|
Сан
|
690
|
100
|
999
|
409
|
667
|
Кейінгі
сан
|
691
|
101
|
1000
|
410
|
668
|
Сандар туралы
білімдерін қайталауға арналған
жұмыс.
№
2. Өздік жұмыс.
Сандарды ата. Оларды кему ретімен
жаз.
Разрядтар
|
жүздіктер
|
ондықтар
|
бірліктер
|
9
|
7
|
0
|
5
|
9
|
6
|
5
|
0
|
0
|
4
|
8
|
9
|
2
|
0
|
9
|
|
4
|
3
|
№
3. Салыстыр. Жұптық
жұмыс. Есептемей – ақ
салыстыру.
699 – 90 <
699 – 9 808 – 8 > 808 –
80
400 + 80 > 400 +
8 550 + 50 > 550 + 5
998 – 900 < 998 –
90 665 – 60 – 5 = 665 – 5
№
4. Көрсетілген өлшем
бірліктеріне өрнекте. (Үш қатардан 3 оқушы,
жарысу).
900 см = 9 м 895 см
= 8м 9дм 5см 10м = 100дм
400см = 4 м 502 см =
5м 0дм 2см 10м = 1000 см
300см = 3 м 660см =
6м 6дм 0см 2м 5дм 7см =257см
|
Соңы
35-40
минут
|
№
5 (1). Есептерді
шығар. (қысқаша шарты)
І емхана – 3 дәрігер
– 14 баладан ? шешуі: 3 ∙ 14 + 2 ∙ 17 = 42 + 34 =
76
ІІ емхана – 2
дәрігер – 17 баладан жауабы: барлығы 76 бала
қабылданды.
№
5
(2).
М араттың
салмағы – 45кг, ? кг ауыр шешуі: 45 – 45 : 3 = 45 – 15 =
30
Інісі Қайраттың
салмағы - ? , 3 есе жеңіл жауабы: Қайратқа қарағанда Марат 30кг
ауыр
№
6. (4 оқушы
тақтада).
-
Ш: 24 ∙ 6 = 144 Ж:
144 парақ қатырмақағаз бар.
-
Ш: 124 + 124 ∙ 2 =
124 + 248 = 372 Ж: барлығы 372 парақ қағаз
бар.
Ш: 124 + 124 : 2 =
124 + 62 = 186 Ж: барлығы 186 парақ қағаз
бар.
-
А қ қағаз
– 124 Ш: 500 – (124 + 106) = 500 – 230 =
270
Көк қағаз – 106
500п.қ. Ж: 270 сары қағаз
Сары -
?
№
7. Топтық жұмыс.
Кесте бойынша өрнектер құрастыр және жаз. Олардың мәнін
тап.
150 ∙ 3 + 250 = 700
880 : 4 + 11 ∙ 2 = 242 320 + 300: 20 =
470
4 ∙ 12 + 210 = 258
299 + 900 – 680 = 519
А).
Қосылғыш
|
150 ∙
3
|
4
∙12
|
880 :
4
|
299
|
320
|
Қосылғыш
|
250
|
210
|
11 ∙
2
|
900 –
680
|
300 :
20
|
Қосынды
|
700
|
258
|
242
|
519
|
470
|
Б). 800 – 600 : 5 =
680
Азайғыш
|
800
|
45 ∙
4
|
445 +
355
|
1000
|
560
|
Азайтқыш
|
600 :
5
|
44 :
4
|
55 ∙
3
|
230 ∙
3
|
405 :
5
|
Айырма
|
680
|
169
|
635
|
310
|
479
|
Шығармашылық
тапсырма. №
9.
Оқушылар толтырады Есепті
шығар
|
Өз бетімен
жазу
үлгісі
сынып
оқушыларының
барлығы бірдей
көре
алатындай болса
ғана
көрсетіледі.
|
Үйге тапсырма:
№6
|
Дифференциациялау
оқушыларға мейлінше қолдау
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға
тапсырманы
қалайша
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы
білімін
тексеруді
қалайша
жоспарлайсыз?
Бүгінгі сабақ ұнады
ма?
Өз көңіл күйлерін
стикерге жазу.
|
Пәнаралық байланыс
–
Денсаулық пен
қауіпсіздікті
тексеру,
АКТ
|
Рефлексия
Сабақтың
мақсаты
мен оқу
міндеттері
анық
па?
Бүгін оқушылар
не
үйренді?
Сабақ қалай
өтті,
қандай
деңгейде
өтті?
|
Өз сабағыңызды
талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген
сұрақтарға жауап беріңіз?
Сабақтың мақсаты
қандай болды? Қандай тапсырмалар қиындықтар
тудырды?
|
Дифференциялау
жоспарым
жүзеге
асты
ма?
Тапсырмалары
сәйкес болды
ма?
Уақыт дәлдігі
қалай
болды?
Жоспарыма
қандай
өзгерістер
енгіздім?
|
|
Қорытынды
баға
-
Оқыту мен үйренудің
қайсысы сәтті болды?
-
Оқыту мен үйренудің
қайсысы толықтырылуы керек?
-
Келесі сабағымда
ескеретіндей сынып пен жеке оқушы жайында қандай мәлімет
алдым?
|