Сабақтың тақырыбы: Сандардың нумерациясы | Мектеп: |
Күні: | Мұғалім: |
Сынып: 4-сынып | Қатысқан: | Қатыпағандар: |
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар | Ауызша қосу және азайту. үш таңбалы сандардың құрылу тәсілдерін қорытындылау; оларды салыстыру; алдыңғы, келесі түсініктерін пайдалана отырып, натурал сандар қатарындағы сандарды табу дағдыларын жетілдіру |
Тілдік мақсат | Барлық оқушылар білуге тиісті:0-ден 1000 –ға дейінгі сандар. Ауызша қосу және азайтуды біледі. |
| Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:1000-ға дейінгі сандардың нөмірленуіне байланысты жеке қиындықтарды анықтау, оларды түзетуді. |
| Кейбір оқушылар білуге тиіс:Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді. |
Бұрыннан бар білімдері | 100 көлеміндегі сандарды оқу және салыстыруды біледі. |
Жоспар |
Жоспарланғануақыттар | Жоспарланған уақыт (жаттығулар) | Ресурстар |
0-3 минут
4-6 минут | Күнделікті емле жаттығуларыОйын: Тақтада 9, 0, 1 сандары бейнеленген қызыл шарлар; 2, 6, 7 сандары бейнеленген сары шарлар, 4, 8, 3 сандары бейнеленген жасыл шарлар ілінген. Оқушылар берілген цифрлардан түрлі сандарды құрастырады.(табылған нұсқадағы сандар қайталанбайды).Біз бүгін сабақта үш таңбалы сандарды қарастырамыз. Үш таңбалы сандар туралы не білетінімізді еске түсірейік. Білімдерін белсендіру және оқу іс-әрекетіндегі қиындықтарды анықтау.Қызыл түсті шарларды пайдалана отырып, құруға болатын сандарды атаңдар. (109, 901, 910, 190)( сандар тақтаға жазылады).Осы сандардағы «0» саны не туралы айтады? ( қайсыбір разрядтың жоқтығы туралы).Ең аз санды атаңдар. (109) Бұл санда «0» цифры не туралы айтады? Осы санның разрядтық құрамын атаңдар. (1 жүздік, 0 ондық, 9 бірлік.) Оның алдындағы санды атаңдар?(108) Келесі сан қандай? (110)Ең үлкен санды атаңдар. (910.) Бұл санда «0» цифры нені білдіреді? ( Бірліктегі санның 0 болатынын.)
| Түрлі тапсырмаларжазылғанкарточкалар.
|
7 – 10 минут
10- 20 минут
| Бірлесіп жазу«Мақсатыңа жет» ойыны. Мысалдар тізбегін ата бастаймын. Балалар жауап ретінде цифрлы карточкаларды көрсетеді. Қате санағандарды ұстап аламын.Тізбектер әртүрлі болуы мүмкін. Мысалы, 5+4-3+2, Тиімді тәсілмен орындаҚосудың терімділік қасиетін пайдаланып есепте.37+17+13=67 48+(12+36)=48+12+36=9629+48+11=88 17+(59+13)=17+13+59=89 |
Оқулықпен жұмыс. |
20-35 минут | Оқулықпен жұмыс. № 1 ауызша есептеу. Жасырын сандарды ата.Сандар туралы білімдерін қайталауға арналған жұмыс. № 2. Өздік жұмыс. Сандарды ата. Оларды кему ретімен жаз.№ 3. Салыстыр. Жұптық жұмыс. Есептемей – ақ салыстыру.699 – 90 < 699 – 9 808 – 8 > 808 – 80 400 + 80 > 400 + 8 550 + 50 > 550 + 5998 – 900 < 998 – 90 665 – 60 – 5 = 665 – 5 № 4. Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте. (Үш қатардан 3 оқушы, жарысу). = = 8м 9дм 5см 10м = 100дм400см = = 5м 0дм 2см 10м = 300см = 660см = 6м 6дм 0см 2м 5дм 7см =257см
|
Соңы35-40минут | № 5 (1). Есептерді шығар. (қысқаша шарты) І емхана – 3 дәрігер – 14 баладан ? шешуі: 3 ∙ 14 + 2 ∙ 17 = 42 + 34 = 76ІІ емхана – 2 дәрігер – 17 баладан жауабы: барлығы 76 бала қабылданды.№ 5 (2). Мараттың салмағы – 45кг, ? кг ауыр шешуі: 45 – 45 : 3 = 45 – 15 = 30Інісі Қайраттың салмағы - ? , 3 есе жеңіл жауабы: Қайратқа қарағанда Марат 30кг ауыр№ 6. (4 оқушы тақтада).Ш: 24 ∙ 6 = 144 Ж: 144 парақ қатырмақағаз бар.Ш: 124 + 124 ∙ 2 = 124 + 248 = 372 Ж: барлығы 372 парақ қағаз бар.Ш: 124 + 124 : 2 = 124 + 62 = 186 Ж: барлығы 186 парақ қағаз бар.Ақ қағаз – 124 Ш: 500 – (124 + 106) = 500 – 230 = 270Көк қағаз – 106 500п.қ. Ж: 270 сары қағазСары - ? № 7. Топтық жұмыс. Кесте бойынша өрнектер құрастыр және жаз. Олардың мәнін тап.150 ∙ 3 + 250 = 700 880 : 4 + 11 ∙ 2 = 242 320 + 300: 20 = 4704 ∙ 12 + 210 = 258 299 + 900 – 680 = 519 А).Б). 800 – 600 : 5 = 680
Шығармашылық тапсырма. № 9. Оқушылар толтырады Есепті шығар | Өз бетімен жазуүлгісі сыныпоқушыларыныңбарлығы бірдей көреалатындай болса ғанакөрсетіледі.
|
Үйге тапсырма: №6 |
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдаукөрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз?Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. | Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ |
РефлексияСабақтың мақсатымен оқу міндеттеріанық па?Бүгін оқушылар неүйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?
| Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
Сабақтың мақсаты қандай болды? Қандай тапсырмалар қиындықтар тудырды? |
Дифференциялаужоспарым жүзегеасты ма?Тапсырмаларысәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалайболды? Жоспарымақандай өзгерістеренгіздім? | |
Қорытынды бағаОқыту мен үйренудің қайсысы сәтті болды? Оқыту мен үйренудің қайсысы толықтырылуы керек? Келесі сабағымда ескеретіндей сынып пен жеке оқушы жайында қандай мәлімет алдым? |