Материалдар / Материал тақырыбы.Географиялық тәжірибелер.Сабақ жоспары.7 сынып.Аңқаты ЖОББМ

Материал тақырыбы.Географиялық тәжірибелер.Сабақ жоспары.7 сынып.Аңқаты ЖОББМ

Материал туралы қысқаша түсінік
Алған білімдерді күндделікті өмірде пайдалануға үйретуге мүмкіндік береді.Географиялық зерттеулер мен зерттеушілерді анықтаудың негізгі әдістері туралы біліп таниды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Қазан 2018
594
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақмерзімдіжоспардыңтарауы: Зерттеу және зерттеушілер


Мектеп:Аңқаты ЖОББМ


Күні:
Мұғалімніңаты-жөні: Шарипова Айгуль Аманельдиевна
Сынып: 7Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Географиялық тәжірибелер

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)7.1.1.4.Географиялық нысандардың қасиеттерін тәжірибелік жолмен аңықтайды
Сабақтың мақсаты



Барлық сыныпқа арналған-Тәжірибенің маңызын сипаттау,мектеп кабинетінде жүргізуге болатынтәжірибелерді әңгімелеп береді.Кейбір оқушыларға арналған- Бақылаудан алған деректерді маңызды білім көзі деп өзіндік шешім қабылдау
Бағалау критерийі



Тілдік мақсаттар

Айтылым, жазылым,тыңдалымкезіндеқолданааладыжәнеоқушыларғақажеттіғылымиАкадемиялықтілқамтылғантілдікқорқалыптасадыНегізгі ұғымдар:тәжірибелер,анизатроп,бақылау,өздігінен қырлану.
Құндылықтарға баулу



Оқушылардасынитұрғысынанойлаудағдыларынқалыптастыру,шығармашылықжұмысжасауға баулу
Пәнаралық байланысФизика пәнімен:кристаллдыдене,аморфтыденеХимия пәнімен:кристаллденелердіңқасиетті
Алдыңғы білім

Географиялықдереккөздерменжұмысістейді,картаурет,мәтін,фотосуреттер мен графикалықматеиалдарменжұмысістейалады
Жоспар
СабақтыңжоспарланғанкезеңдеріСабақтағыжоспарланғанжаттығутүрлері

Дереккөздер, ресурстар
Сабақтың басы

Ұйымдастыру.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.Минералдардың суретін тандау арқылы оқушылар 3 топқа бөлінеді.



1.Оқулық2.Үлестірме материалдар
Сабақтың ортасы

Тапсырма №1

Д .ЖСаралау/БС































Тапсырма №2

Ж .ЖСаралау/БС



























Сергіту сәті



Тапсырма №3

Т. Ж.

Саралау/Кейбір
Тәжірибе № 1 Балғамен шөлмек шынының сынығын немесе тасты тұздың кристалын ұрып сындырындарТапсырма1.Тәжірибеде не байқадын?2.Денелердің жабысу күшін аңықта



Тәжірибе № 2Шөлмек шынының сынығын сынығын және тау хрусталінің қырлы кристалын парафинмен жауыпқойындар.Қыздырылған инемен парафинді түртіп көріңдер.Қандай өзгерісті байқадындар?Тапсырма1.Тәжірибеден не байқадын?







Бейнекөрсетілім (би)Тәжірибе № 3Тау жыныстардың су өткізгіштік қасиетіТүтікшілерді ретімен ¾ бөлігіне:біріншісіне-ұсақталған және құрғақтылған саз; екіншісіне- ұсаққұм;үшіншісіне-ірі құм;төртіншісін-құмсазбен толтырыңдарТапсырмалар:1.Жыныстардың су өткізгіштік қабілетін байқай отырып,әрбір түтіктегі судың жыныс арқылы ағып өткен уақытын дәптеріңе жазып ал.2.Тәжірибенің суретін дәптеріне түсір3.Тәжірибеге қандай қорытынды бере аласың? Дәптеріңе жаз



1.Оқулық2.Үлестірме материал













































































Бейнежазба










Сабақтың соңы













Кері байланыс: «ББҮ» кестесі

Рефлексия: «Блоб ағашы»












ББҮкестесі



Үлестірме материалдар




Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ