Материалдар / Материалды қосу, материал қасиеті. Blender-дегі текстура, Blender-дегі материалдар.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Материалды қосу, материал қасиеті. Blender-дегі текстура, Blender-дегі материалдар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Пәні информатика Сыныбы 10 «Ә» «Б» күні Сабақтың тақырыбы: Материалды қосу, материал қасиеті. Blender-дегі текстура, Blender-дегі материалдар. Сабақтың мақсаты: оқушыларға сахнадағы құрған нысандарды баптауды, материал қосу үшін панель мен батырмамен жұмыс жасауды , ол туралы түсінік беруді, баптауды, текстураны қолдануды үйрету. Ә)оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, зейіндік қабілеттерін дамыту. Б) уақытты тиімді пайдалануға, жүйелі ойлауға, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу. Сабақтың түрі: дәстүрлі Сабақтың типі: аралас Пән аралық байланыс: ағылшын, геометрия Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру ІІ. Үй тапсырмасы: «Mirror – айналық бейнелеу, программада объектілерді тегістеу» ІІІ. Жаңа сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қазан 2018
591
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні информатика Сыныбы 10 «Ә» «Б» күні Сабақтың тақырыбы: Материалды қосу, материал қасиеті. Blender-дегі текстура, Blender-дегі материалдар.Сабақтың мақсаты: оқушыларға сахнадағы құрған нысандарды баптауды, материал қосу үшін панель мен батырмамен жұмыс жасауды , ол туралы түсінік беруді, баптауды, текстураны қолдануды үйрету.Ә)оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, есте сақтау, зейіндік қабілеттерін дамыту.Б) уақытты тиімді пайдалануға, жүйелі ойлауға, ұқыптылыққа, шапшаңдыққа, шығармашылыққа тәрбиелеу.Сабақтың түрі: дәстүрліСабақтың типі: араласПән аралық байланыс: ағылшын, геометрияСабақтың барысы:І. ҰйымдастыруІІ. Үй тапсырмасы: «Mirror – айналық бейнелеу, программада объектілерді тегістеу»ІІІ. Жаңа сабақМысалы, біз ағашты металдан ажырата аламыз, өйткен олардың қасиеттері әртүрлі. Яғни, әрқайсысының бедері, сынығы, текстурасы, диффузиялық түсі, жалтырақтығы т.б қасиеттері әртүрлі. ЗD графикасында да шынайы өмірдегідей әр нысан өзіне тән қасиеттерге ие.Сонымен,материал дегеніміз – нысанның чыртқы түрін баптауға мүмкіндік беретін қасиеттер сақталатын модуль.Бұл қасиеттерді баптау үшін тақтадан М батырмасын басу арқылы Material Editorкомпонентін қосуымыз керек.Таңдалған нысанға материал келесідегідей параметрлермен бейнеленеді: Specular Lever, Glossiness, Self-Illumination, Opacity, Diffuse Color, Ambient т.б.Сонымен қатар төмендегідей материал типтері бар:Standard – бұлосы графикадағы нысандарға ең көп қолданылатын материал.Advanced Lighting Override – ыдыраған жарық жүйесінің қателесуіне қатысты баптауларды басқарады.Architecttural – шынайы физикалық қасиеттерге ие болған жоғары сапалы материалдар құруға мүмкіндік береді. Мұнда жақсы нәтижеге Photometric Lights (Фотометрия) жарық көзі қолданылған жағдайда жетеміз, ал жарықтың қателесуі Global Illumination жарығының ыдырауын есептейді.Әр материалда өзінің шейдер әдісі бар: Шейдер типті материал өңдеуіне өзіндік сипаттама береді. Мысалы : Metal(металл) шейдері ерекшеленген материал типін маталға ұқсас етіп жасайды. Материалдың бастапқы типі Standard болады.Нысанға материалды орналастыру екі тәсілмен іске асады:Material Editor терезесінен материалды проекция терезесіндегі нысанға сүйреп әкелу арқылы;Проекция терезесіндегі нысанды ерекшелепMaterial Editor терезесінен керекті материалдытаңдаймыз да, Assign Material to Selektion батырмасын шертеміз.Текстура дегеніміз – материалды құрайтын бағдарлы элементтерҮшөлшемді графикадағы текстура- нысанның бетіне өң, түс, түр немесе бедердің алдамшы көрінісін беру үшін қолданылатын растрлық сурет.Бақылау сұрақтары:Графика программасындағы материал дегеніміз не ?Материалды қосу үшін қандай батырма қолданылады ?Шейдердің қандай түрлері бар ?Тәжірибелік тапсырма:Тақырыпты меңгеріп, мысалдарды тәжірибелік тұрғыдан жасау. Инетернет көзінен дайын жобаларды қарау, жасалуын көру.Үйге тапсырма: теориялық түсінігін айту.Бағалау.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!