Ұзақ мерзімді жоспардың атауы:Күні: Сынып: 6 сынып | Мектеп:Бірік Мұғалімнің аты-жөні:.Дленова Н.БҚатысқандар: Қатыспағандар: |
Сабақтың тақырыбы: |
| Материктер мен мұхиттар |
Оқу мақсаттары | 6.2.6.2 жоспар бойынша мұхиттар табиғатының ерекшеліктерін анықтау |
Сабақтың мақсаты | дүниежүзілік мұхит табиғатының ерекшеліктерін білу;дүниежүзілік мұхиттың ерекшелігін сипаттау; дүниежүзілік мұхиттың табиғаты мен географиялық орнына жоспар құра отырып талдау |
Бағалау критерийі | -Дүниежүзілік мұхитта кездесетін жануарлар мен өсімдік түрлерін, су қасиеттерін анықтайды;-дүниежүзілік мұхиттың ерекшелігін сипаттайды - дүниежүзілік мұхиттың табиғаты мен географиялық жай-күйін жоспар бойынша талдайды; |
Тілдік мақсаттары | Айтылым:оқушылароқыған мәліметтерін мұғалімге және топтағы әріптестерге айтады;Тыңдалым:сабақ барысындағы түрлі материалдарды талқылайды, шағын топтарда бір -бірінің пікірін тыңдайды;Жазылым:материктердің табиғатын жоспар бойынша анықтап сипаттайды, , термин сөздер жазады.Пәндік лексика және терминология: гидросфера, цунами, тайфун,Диалогқа қажетті сөз тіркестері: Гидросфера дегеніміз ....., Мұхит суының басты қасиеттеріне .... мен ... жатады |
Құндылықтарға баулу | Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, табиғатқа қамқорлықпен қарау |
Пәнаралық байланыс | Биология, география, химия, экология |
Алдыңғы білім | 5.2.6.2.Мұхиттарды зерттеу тарихын сипаттау |
Сабақтың барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | ресурстар |
Сабақтың басы | Ұйымдастыру Психологиялық ахуал туғызу.«Жүректен жүрекке»оқушылар стикерге жақсы тілектер жазады.Жанындағы оқушымен алмасады.Топқа бөлу : Сыныпты төрт мұхиттың аты жазылып, бүктелген қағаз парақшалары арқылы төрт топқа бөлу.2топ «Тынық» топ «Атлант»топ «Үнді»топ «Солтүстік Мұзды»Ми шабуыл «Ең,ең,ең,ең............»Ең үлкен мұхит?Ең терең мұхит?Ең суық мұхит?Ең ұзын мұхит?Ең кіші мұхит?Мұхиттағы ең үлкен жануар?Сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу |
Бүктелген қағаз парақшалары
|
Сабақтың ортасы | Т. ж.«Нұсқау беру және айту»1. Тапсырма жұптас,ойлан,бөліс әдісі 1 топ- тынық мұхиты 2 топ –атлант мұхиты3 топ –үнді мұхиты4 топ солтүстік мұзды мұхитыДескриптор:
Мұхиттардың географиялық орнын біледіЕрекшеліктерін сипаттайды.Қ.б «Басмармақ»
Ж.ж.Сәйкестендіру тест
Дескриптор:Тынық мұхиттағы жойқын дауылды көрсетеді Ең тұздылығы жоғары теңізді біледі Солтүстік теңізінен алынатын пайдалы қазбаларды табады Мұнай мен газдың қоры және оларды өндіру жөнінен дүниежүзінде алдыңғы орынды иеленетінін біледіСу асты жер сілкінісі және жанар таулардың атқылауынан болатын толқынды көрсетедіҚ.б«Мадақтау» әдісіСаралау тапсырмасыКартамен жұмыс(Ж)Атлас картаны пайдаланып кестені толтыр: Дескриптор:1.Мұхит ауданын табады2.Өсімдіктер мен жануарларын анықтайды;3. Орташа тереңдігін көрсетеді;4.Ең терең жерін анықтайды;5.Географиялық орнын табады6.Беткі ағыстарын анықтайды7.Аралдар мен теңіздерді атайдыҚ.б «Бағдаршам» әдісі |
Оқулық
«Мектеп» баспасы, оқулық 58 бет
|
Сабақтың соңы | БутербродБүгінгі сабақта маған ұнады, себебі мен---------------------------------үйрендімМаған-------------------қиын болып көріндіМен енді-------------------үйренгім келеді
|
|
Толқын мен дауылдың Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсың | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау |
Саралау тапсырмалары мақсатқа сай құрастырылған.Тапсырма құрастыру барысында оқушылардың деңгейі ескерілген.Деңгейі жоғары оқушылар тапсырманы орындай алады.Ал деңгейі төмен оқушыларға мұғалім әрдайым көмектесіп , қолдау көрсетеді.Ол оқушыларды шабыттандырады, ішкі сыртқы уәжін қалыптастырады. |
«Басмармақ»«Мадақтау»«Бағдаршам» |
|
|
|
|