Материалдар / Материктер мен мұхиттар
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Материктер мен мұхиттар

Материал туралы қысқаша түсінік
Пән мұғаліміне тәжірибе алмасу мақсатында салынып отыр.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
640
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспардың атауы:

Күні:

Сынып: 6 сынып

Мектеп:Бірік

Мұғалімнің аты-жөні:.Дленова Н.Б

Қатысқандар: Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:


Материктер мен мұхиттар

Оқу мақсаттары

6.2.6.2 жоспар бойынша мұхиттар табиғатының ерекшеліктерін анықтау


Сабақтың мақсаты

дүниежүзілік мұхит табиғатының ерекшеліктерін білу;

дүниежүзілік мұхиттың ерекшелігін сипаттау;

дүниежүзілік мұхиттың табиғаты мен географиялық орнына жоспар құра отырып талдау


Бағалау критерийі

-Дүниежүзілік мұхитта кездесетін жануарлар мен өсімдік түрлерін, су қасиеттерін анықтайды;

-дүниежүзілік мұхиттың ерекшелігін сипаттайды

- дүниежүзілік мұхиттың табиғаты мен географиялық жай-күйін жоспар бойынша талдайды;


Тілдік мақсаттары

Айтылым:оқушылароқыған мәліметтерін мұғалімге және топтағы әріптестерге айтады;

Тыңдалым:сабақ барысындағы түрлі материалдарды талқылайды, шағын топтарда бір -бірінің пікірін тыңдайды;

Жазылым:материктердің табиғатын жоспар бойынша анықтап сипаттайды, , термин сөздер жазады.

Пәндік лексика және терминология: гидросфера, цунами, тайфун,

Диалогқа қажетті сөз тіркестері:

Гидросфера дегеніміз .....,

Мұхит суының басты қасиеттеріне .... мен ... жатады


Құндылықтарға баулу

Өмір бойы білім алу, ынтымақтастық, табиғатқа қамқорлықпен қарау


Пәнаралық байланыс

Биология, география, химия, экология


Алдыңғы білім

5.2.6.2.Мұхиттарды зерттеу тарихын сипаттау


Сабақтың барысы


Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

ресурстар


Сабақтың басы

Ұйымдастыру

Психологиялық ахуал туғызу.

«Жүректен жүрекке»оқушылар стикерге жақсы тілектер жазады.Жанындағы оқушымен алмасады.

Топқа бөлу : Сыныпты төрт мұхиттың аты жазылып, бүктелген қағаз парақшалары арқылы төрт топқа бөлу.

  1. 2топ «Тынық»

  2. топ «Атлант»

  3. топ «Үнді»

  4. топ «Солтүстік Мұзды»

Ми шабуыл «Ең,ең,ең,ең............»

  1. Ең үлкен мұхит?

  2. Ең терең мұхит?

  3. Ең суық мұхит?

  4. Ең ұзын мұхит?

  5. Ең кіші мұхит?

  6. Мұхиттағы ең үлкен жануар?

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашу








Бүктелген қағаз парақшалары



Сабақтың ортасы

Т. ж.«Нұсқау беру және айту»

1. Тапсырма жұптас,ойлан,бөліс әдісі

1 топ- тынық мұхиты

2 топ –атлант мұхиты

3 топ –үнді мұхиты

4 топ солтүстік мұзды мұхиты

Дескриптор:


Мұхиттардың географиялық орнын біледі

Ерекшеліктерін сипаттайды.

Қ.б «Басмармақ»


Ж.ж.Сәйкестендіру тест


1

Тынық мұхиттағы жойқын дауыл


2

Ең тұздылығы жоғары теңіз


3

Солтүстік теңізінен алынатын пайдалы қазба


4

Бұл аймақ мұнай мен газдың қоры және оларды өндіру жөнінен дүниежүзінде алдыңғы орынды иеленеді


5

Су асты жер сілкінісі және жанар таулардың атқылауынан болатын толқын


Дескриптор:

  1. Тынық мұхиттағы жойқын дауылды көрсетеді

  2. Ең тұздылығы жоғары теңізді біледі

  3. Солтүстік теңізінен алынатын пайдалы қазбаларды табады

  4. Мұнай мен газдың қоры және оларды өндіру жөнінен дүниежүзінде алдыңғы орынды иеленетінін біледі

  5. Су асты жер сілкінісі және жанар таулардың атқылауынан болатын толқынды көрсетеді

Қ.б

«Мадақтау» әдісі

Саралау тапсырмасы

Картамен жұмыс

(Ж)Атлас картаны пайдаланып кестені толтыр:

Мұхит атауы





Ау-

даны млн.

Км2 жалпы аудан

Өсім

діктері

мен жануар

лары

Ор

таша

терең

дігі

Ең

терең

жері

Геогра

фия

лық

орны



Беткі ағыс

тары

Арал

дары

Теңіз

дері


Атлант

91,56

Қызыл балдыр,

кальмар

лар

3600

7744 м

Пуэрто-

Рино

Шұңғы

масы

Солтүстік мұзды мұхитымен 70 с.е. Тынық мұхитымен, Отты жер аралымен, Штернек мүйісіне дейін , Үнді мұхиты мен Ине мүйісі мен Антарктидаға қарай 20 ш.б. бойымен шектелген

Гольф

Стрим, Канар, Бразилия, т.б.

Куба, Исландия, Отты жер, Ұлыбри

тания, Гаити, т.б.

Саросе, Кариб, т.б.

Дескриптор:

1.Мұхит ауданын табады

2.Өсімдіктер мен жануарларын анықтайды;

3. Орташа тереңдігін көрсетеді;

4.Ең терең жерін анықтайды;

5.Географиялық орнын табады

6.Беткі ағыстарын анықтайды

7.Аралдар мен теңіздерді атайды

Қ.б

«Бағдаршам» әдісі


Оқулық























































«Мектеп» баспасы, оқулық 58 бет






















Сабақтың соңы

Бутерброд

  • Бүгінгі сабақта маған ұнады, себебі мен---------------------------------үйрендім

  • Маған-------------------қиын болып көрінді

  • Мен енді-------------------үйренгім келеді






Толқын мен дауылдың Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсың

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау


Саралау тапсырмалары мақсатқа сай құрастырылған.Тапсырма құрастыру барысында оқушылардың деңгейі ескерілген.Деңгейі жоғары оқушылар тапсырманы орындай алады.Ал деңгейі төмен оқушыларға мұғалім әрдайым көмектесіп , қолдау көрсетеді.Ол оқушыларды шабыттандырады, ішкі сыртқы уәжін қалыптастырады.


«Басмармақ»

«Мадақтау»

«Бағдаршам»









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!