Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / «Мәтіндік процессордағы кестелер» Ашық сабақ 7 сынып информатика
2023-2024 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған
«Мәтіндік процессордағы кестелер» Ашық сабақ 7 сынып информатика
Материал туралы қысқаша түсінік
«Мәтіндік процессордағы кестелер» Ашық сабақ 7 сынып информатика пәнінен
Әр команданың
атқаратын қызметі туралы түсінік бере алу;
Кестені редакциялау, құрамын пішімдеу
жолдарын саралау;
Сабақтың барысы
Сабақтың кезеңі/
уақыт
Педагогтің
әрекеті
Оқушының әрекеті
Ресурстар
Слайд
Nearpod бағдарламасы
Таратпа
қағаздар
Бағалау
парағы
Онлайн таймер
І.Ұйымдастыру
2
мин
Оқушылармен амандасу, психологиялық жағымды ахуал
туғызу.
Амандасады. «Жылы лебіз» арқылы
оқушылардың көңіл-күйін білу, психологиялық ахуал
туғызу.
ІІ.
Жаңа білімді игерту
Білу
Түсіну
5 мин
Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай
Барлығы 4 ұпай
Жаңа сабақ туралы меңгерту
«INSERT» әдісі бойынша керекті мағұлыматтарды
дәптерге түртіп алу.
1. Кесте дегеніміз не?
Оларды не үшін қолданады?
2. Ұяшық дегеніміз не?
3. Мәтіндік редактор көмегімен кестелерді қалай құруға болады?
4. Мәтіндік редакторда кесте жасау үшін қандай амалдарды қолдануға
болады
Сабақтың ортасы
Қолдану
5
мин
2
ұпай
Талдау
2-тапсырма.
10
мин
2 ұпай
2-тапсырма.
«Жасап көрсет және әңгімеле» әдісі арқылы
практикалық жұмыс орындап, бітірген кезде қалай жасағаны жайлы
түсінік береді
Nearpod
бағдарламасы арқылы деңгейлік тапсырмалар
орындайды.
1 тапсырма
Сәйкестендіру
2 тапсырма
Бірдей суреттерді табу. «Кейс – стади»
әдіс Оқушылардың есте сақтау қабілеті сақталады. Мәселелерді
шешуге, баламасын анықтауға, мақсаттарын айтуға, талдауға мүмкіндік
береді.
немесе
3-тапсырма
1.
Апталық бес күн ішіндегі режімдерің бойынша кесте
құрастырыңдар.
Дескрипторлар:
Ұяшықтардың
орналасу ретін біледі
Кестені
редакциялап, құрамын пішімдеу жолдарын саралай
алады.
Топтық жұмыс
5 мин
Батырмалардың атқаратын қызметін
табу
Рефлексия
«Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі»
әдісі
Тақырып бойынша алған
керекті ақпараттарды чемоданның тұсына жазса, ал әлі де оқуым
керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқыштың тұсына
жазады. Сонымен қатар керек емес болған, артық дүниені қоқыс
жәшігінің тұсына жазады. Осылайша мұғалім өткен сабақтан қандай
білім алғанын біледі.
Чемодан
Еттартқыш
Қоқыс жәшігі
Үйге тапсырма
Бағалау Тапсырмасын орындау
29 бет
Оқушының
аты-жөні:_____________________________
1сұрақ-жауап
Барлығы 4 сұрақ
Әр дұрыс жауапқа 1 ұпай
1 практикалық жұмыс
Толық орындаса 2 ұпай
Жартылай орындаса 1 ұпай
2 практикалық жұмыс
Толық орындаса 2 ұпай
Жартылай орындаса 1 ұпай
Nearpodпрограммасымен жұмыс
1 ұпай
Топтық жұмыс
1 ұпай
Кері байланыс
Чемодан
Еттартқыш
Қоқыс жәшігі
Тақырып бойынша алған керекті ақпараттарды
чемоданның тұсына жаз
Толықтыруым керек дегендері болса, еттартқыштың
тұсына жаз
Керек емес болған, артық дүниені қоқыс жәшігінің
тұсына жазады
7
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз