Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / М.Әуезов " Көксерек " әңгімесі 7-сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді сабақ
жоспар
Ұзақ мерзімді жоспар
тарауы
3.Балалар мен
үлкендер
Сабақ:Қазақ
әдебиеті
Мектеп:
Күні:
Мұғалімнің
аты-жөні: Бахитова
Г.С.
Сынып:7
Қатысқандар:
Қатыспағандар:
Сабақтың
тақырыбы:
М. Әуезов «Көксерек»
әңгімесі
Осы сабақта қол
жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына
сілтеме)
Т/Ж1 Әдеби шығарма
сюжетінің құрамдас бөлшектерін
талдау
Сабақтың
мақсаттары
(күтілетін
нәтижелер)
Барлық
оқушылар:
Шығармамен танысып,
сюжеттік негізінде дамуын
баяндайды;
Көптеген
оқушылар:
-Сюжеттің
бөлшектерін бір- бірінен
ажыратады;
Кейбір
оқушылар:
Шығарманың
бөлшектерін талдайды, сюжеттік желісі бойынша ұтымды ой
айтады;
Бағалау
критерийі:
Шығарманың сюжеттік
желісіне қарай талдап, дамуы бойынша
баяндайды.
Ойлау
деңгейі(Блум таксономиясы
бойынша)
Білу,түсіну,қолдану,талдау.
Тілдік
мақсат:
Оқушылар орындай
алады:
Шығарманың сюжеттік желісіне қарай
талдайды.Дамуы
бойынша баяндайды.
Пәнге қатысты
сөздік қор мен
терминдер:
Дала тағысы,
жыртқыш, қатігез, табиғат перзенті, тақырып, идея, сюжет,
арлан.
Диалог құруға
/шығарма жазуға арналған пайдалы
тіркестер:
Түз тағысы,адам
мен табиғамттың байланысы
т.б.
Талқылауға
арналған сұрақтар:
-Жазушы әңгімені
неге «Көксерек» деп атаған?
-Жазушы ойын қалай
түсіндірер едің?
Пәнаралық
байланыс
жаратылыстану
Тақырып бойынша алдыңғы
білім
М.Жұмабаев «Батыр
Баян»поэмасы
Құндылықтарға
баулу
1. «Мәңгілік Ел»
идеологиясы: тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы құндылығы
бойыншақұрмет, ынтымақтастық,
ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық
жауапкершілік;
Сабақтың
барысы
Сабақтың
жоспарланған
кезеңдері
Жоспарланған жаттығу
түрлері
Ресурстар
Сабақтың
басы
5
минут
2
минут
3
минут
І. Ұйымдастыру
кезеңі
1.Сәлемдесемін,
түгендеймін.
2.Қима қағаздардағы суреттер
арқылы үш топқа:«Адамзат» «Көксерек»
«Табиғат»бөлінеді.
ІІ.
«Болжау»әдісі
Әр топ өзі таңдаған
суреттер арқылы тақырыпты
болжайды.
Қалыптастырушы
бағалау«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі
арқылы жүреді.
Кері байланыс:
«Білетін белгі»
!-бәрі түсінікті; ? – сұрағым
бар;...-көмек
қажет
Қима қағаздағы
суреттер
Белгі-суреттер
Сабақтың
ортасы
ІІІ. Жаңа
сабақ
Ресурстар
30
минут
5
минут
5
минут
3
минут
4
минут
рефлексия
8
минут
2
минут
3
минут
7
минут
Сабақтың тақырыбы,
оқумақсаты мен бағалау
критерийіментаныстырамын,
талқылаймыз.
«Ой қозғау»
әдісі
М.Әуезов
кім?
М.Әуезов туралы
білетіндерін еске түсіреді. Ширату жаттығуы «Ойландырар
сұрақтар»
Адамдардың бөлтірікке жасаған
іс-әрекеттеріне қалай
қарайсыздар?
Егер адамдар қасқыр
апанын бұзып, бөлтіріктерін өлтіріп, Көксеректі алып кетпегенде,
оқиға әрі қарай қалай дамуы мүмкін
еді?
- Көксеректі жауыздыққа
баулыған не?
Қолдану: «Білімді
мыңды жығар»1. Сәйкестендіру тесті ( жеке жұмыс
)
Бөлім
Болған оқиғалар
Ауылға келуі
Екі аяқтылардың індегі
бөлтіріктерге қиянаты.
Көксеректің
мінезі
Оның ауылда өсуі,
мінез-құлқындағы қасқырға тән ерекшеліктері.
Көксеректің ауылдан
кетуі
Көксеректің өз тұқымын
тануы,бірнеше ше рет жоғалып кетуі.
Көксеректің
жаралануы
Көксеректің Ақ қасқырмен
қосылып төңіректегі ауылдарды
шулатуы.
Оқиғаның байланысы:
Көксеректің ауыл тұрғыны болуы, оның ауылда өсуі, мінез-құлқындағы
қасқырға тән ерекшеліктері.Көксеректің өз тұқымын тануы, бірнеше
рет жоғалып кету, қасқыр үйіріне қосылуы.Ақ қасқырмен жұп
болуы.
Шиеленісуі: Көксеректің Ақ
қасқырмен қосылып, төңіректегі ауылдырды шулатуы. Қорадағы қойларды
жаралауы.
-Әр бөлім бойынша
оқиғаларды жіктеп,тапсырманы
орындайды.
Қалыптастырушы
бағалау:дескрипторлар бойынша
бірін-бірі бағалайды.
Жазылым.«Әдеби шеңбер» Топтық
жұмыс
(Әр топ өзара топ
ішінде талқылап, қорғайды.)
І топ: «Төрт сөйлем»
әдісі арқылы білімдерін жинақтау.«Көксерек» әңгімесіндегі
Құрмаштың әрекетіне сіздің
көзқарасыңыз.
ІІ
топ:Әңгімеге жоспар
құрыңыз.
ІІІ топ: « Пирамида»
әдісі бойынша сызбаны
толтырыңыз..
Дескриптор:
Шығарманың
мазмұны,сюжеттік желісі негізінде ойын
қорытады;
Оқушылар өз ойын
үзінділер, мысалдар арқылы
дәлелдейді;
Шығармадағы
ақпараттың өмірмен байланысын ашып
көрсетеді;
Шығармадағы
көтерілген мәселеге ұтымды ой айтып, қорытынды
жасайды;
Қалыптастырушы
бағалау:дескрипторлар бойынша топтар
бірін-бірі бағалайды.
Бағалау парақшасы
арқылы топтардың өзара бағалауы үнемі
жүреді.
Кері байланыс:
«Үш Қ» әдісі
Мен үшін қиын
болған...
Мен үшін
қызық...
Маған
қажет...
Бекіту.«Ыстық орындық»
әдісі.
М.Әуезовтің
«Көксерек» шығармасының мазмұнына сүйеніп, сұрақтарға жауап
береді. 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз