Материалдар / М.Әуезов "Кешкі дөң басында" . Ә.Нұрпейісова "Кеш".

М.Әуезов "Кешкі дөң басында" . Ә.Нұрпейісова "Кеш".

Материал туралы қысқаша түсінік
күнделікті сабақ жоспары 3 сыныпқа арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2018
781
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:13.04.17 жМұғалімнің аты-жөні: Етекбаева А.Ж
Сабақтың тақырыбыМ.Әуезов Кешкі дөң басында .Ә. Нұрпейісова Кеш.
Сынып: 3 «а»Қатысқаны:14Қатыспағаны:0
Сабақ негізделген оқу мақсаты(мақсаттары): Мәтіндердің мағынасын түсініп,екі шығарманы салыстыра отырып сиапттау,табиғаттың әсемдігін көре білу. Берілген сюжетті сурет ,сөзер, сызбалар, суреттер, белгілерін қолдана отырып, мәтін құрастыру және жазу.
Сабақ мақсаттары :

Барлық оқушылар білуге тиісті:Мәтіндердің мазмұнын түсінеді


Оқушылардың көпшілігі: Мәтіннің мазмұны бойынша басқа оқушыларға түсіндіре алады,өзін-өзі бағалай алады,.


Кейбір оқушылар:Екі мәтінді түсініп,салыстыра алады,сыныптастарына сын айта алады.
Тілдік мақсат Оқушылар: Нақты сөйлеу арқылы, мәтінді түсінгенін көрсете алады.Негізгі сөздер мен тіркестер: кеш,кешкі дөң басында,нұрланып қызғылттанады.Сыныптағы диалог\ жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:Ауызекі сөйлеу стиліТалқыдауға арналған тармақтар:Шығармаларда не суреттелген? Екі шығарманың айырмашылығы неде?Жазылым бойынша ұсыныстар: кеш жайлы әңгіме құрап жазу
Алдығы тақырып Оқу үшін әртүрлі стратегияларды қолдана алады.Өз ойларын айтады.
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар Ресурстар
Басы 13 минут1«Шаттық шеңбері» оқушылар бір-біріне тілек тілейді. «Мен саған... тілеймін!»2.Топқа бөлу «Пазл» әдісі (таң суреті,кеш,күндізгі суреттер)3 «Шыбынұрғыш» әдісі бойынша ұй жұмысын тексеру4 «Миға шабуыл» құрылған пазлдағы суреттері бойынша жұмыс жасау. СуреттерШыбынұрғыштар ,парақтар
Ортасы 17 Мәтіндерді оқу Топтық жұмыс І топ Дебат әңгіме құру ІІ топ Кеш зереушілік әңгімеІІІ топ Шыңармалардың мазмұнын түсініп оқу,талқылау

Сергіту сәті
А4 қағаздары











+*//////////////------------------------------------------------------Аудиожазба
Аяғы 15

Бекіту«Кеш» тақырыбына эссе жазу .Дескриптор: Білім алушы«3»-егер білім алушы 3 сөйлемнен тұратын өзара мағынасы жағынан байланысқан мәтін құраса.«4»-егер білім алушы 4 сөйлемнен тұратын өзара мағынасы жағынан байланысқан мәтін құраса және көркем сөздерді қолдана білсе.«5»- егер білім алушы 5 сөйлемнен артық өзара мағынасы жағынан байланысқан мәтін құраса және көркем сөздерді,теңеулерді қолдана білсе

Қорытындылау«Рубрикалық сұрақтар»-Кешкі ауыл көрінісі жайлыне айтар едің?-Неге ауыл кеші у-шуға айналады?-Шығармалардағы кездескен теңеулерді атаҮй тапсырмасы:оқу, сұрақтармен жұмыс,сурет бойынша әңгіме құра.Бағалау:бағалау парағы бойынша

Кері байланыс:. «Активатор 3/2/1» стратегиясы
  • Бүгінгі сабақта ұнаған 3 кезеңді атаңыз
  • Сабақ барысында өзіңізге ұнаған 2 сұрақты жазыңыз
  • Сабақта ұнамаған жайды ата




  • Дәптер, оқулық



    Бағалау парағы




    Қосымша ақпарат
    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспар-лайсыз? Қабі-летті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?Пəнаралық байланыс – Денсаулық жəне қауіп-сіздік, АКТ-мен байла-ныс. Құнды-лықтармен байланыс (тəрбие элементі).
    отырып, оқушыларды жаңа тақырыппен танысты. Сабақтың мақсаты мен кезеңдері толық орындалды. Табысты оқушылар орта деңгейдегі оқушыларға көрсете білді.Сабақ бойы әрбір орындалған тапсырмаға қолдау, «жарайсың», «бәрекелді» сөздері арқылы мадақтау.Шапалақтау ,бас бармақ,сын айту,жұбыңды тексер,бағала ,бағдаршам,бағалау парақшасы арқылы өздерін бағалайды. Дискриторды оқу арқылы оқушылар жақсы баға алуға тырысты. . «Активатор 3/2/1» әдісі арқылы оқушылардың ұнаған 3 кезеңін білдім,келесі сабақта қолданамын. Сабақта ұнамаған жайды айтты ,келесі сабқта сол кемшілікті жою үшін басұадай әдістер қолданамын.

    АКТ көмегі арқылы денелерін шынықтыруға арналған сергіту сәті.Табиғаттың әсемдігін сезіну,қорғауға тәрбиелеу


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ