Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
М.Әуезов "Көксерек" әңгімесі
Материал туралы қысқаша түсінік
М.Әуезовтің "Көскерек" әңгімесінен "Көксерек пен Аққасқаның шайқасы" бөлімі бойынша дайындалған сабақ жоспарында топтық, жұптық, жеке жұмыс түрлері қамтылған. Тапсырмалар сабақтың мақсатына сай әзірленген.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Бекітемін:_________
Қысқа мерзімді сабақ
жоспары
Қазақ әдебиеті.
3-тоқсан. 8-сабақ
Бөлім:
3-бөлім:
Балалар мен
үлкендер
Педагогтің тегі,
аты, әкесінің аты:
Ғ.Е.Айтжанова
Күні:
1.02.2024
ж.
Сынып:
7а,ә
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
М.Әуезовтің «Көксерек»
әңгімесі.
Көксерек пен Аққасқаның
шайқасы.
Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаты:
7. 1. 1. 1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін
талдау;
7.2.1.1.шығармадағы эпизодтар
мен бейнелерді салыстыру.
Сабақтың
мақсаты
«Көксерек пен Аққасқаның
шайқасы» бөлімі сюжетінің құрамдас бөлшектерін
талдайды;
«Көксерек пен Аққасқаның
шайқасы» бөліміндегі бейнелерді
салыстырады.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі//
уақыты
Педагогтің
әрекеті
Білім алушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басталуы
5
минут
5
минут
10
минут
Сабақтың
ортасы
8
минут
8
минут
1
минут
2
минут
1
минут
Сабақтың
соңы
5
минут
Оқушылармен
амандасу.
Сабаққа қатысуын
түгендеу.
Психологиялық ахуал
тудыру
1-ден 3-ке дейін
санау арқылы топқа бөлінеді.
Ой
шақыру.
Төменде берілген
мақалдарды
сәйкестендіріңіз
1.Иттің иесі
болса,
2.Ауыл иті ала болса
да,
3. Қасқырды қанша асырасаң
да,
4. Қасқырды сұрлығы үшін
емес,
ұрлығы үшін
ұрамыз.
бөрі келгенде
бірігеді.
бөрінің тәңірісі
бар.
орманға қарап
ұлиды.
Берілген мақалдарға
ортақ мәселе қандай?
Жаңа тақырыбымызды бастамас
бұрын өткен сабақтарды пысықтап
жіберейік.
ТЖ.«Уақыт тізбегі» әдісі
бойынша«Көксерек»
әңгімесініңоқиға желісін мазмұндап, баяндап жазып
шығыңдар.
Сабақ тақырыбы мен
мақсаты, бағалау критерийі
таныстырылады
Жаңа тақырып – Көксерек пен
Аққасқаның айқасы.
Жұптық
жұмыс.
1-тапсырма
«Көксерек пен Аққасқаның
шайқасы» бөлімі бойынша сюжетті
композициялық талдау
жасаңдар.
1.Оқиғаның
басталуы.
Аққасқа - алғыр
төбет.
2.Оқиғаның
өрбуі.
Көксеректі
іздеу.
3.Байланысы.
Көксерек - көкжал
қасқыр.
4.Дамуы.
Көксерек пен Аққасқаның
айқасы.
5.Шарықтау
шегі.
Қолға түскен
көкжал.
6.
Шешімі.
Көксеректің өлімі. Әженің
зары.
Жеке
жұмыс
2-тапсырма.
Венн
диаграммасы
Көксерек пен Аққасқаны
салыстыр(екеуінің қандай ұқсастық-тары мен айырмашылықтары
бар?)
Көксерек
Аққасқа
Айырмашылығы
Ұқсастығы
Жауабыңды
тексер:
Айырмашылығы:
Көксерек:еркіндікті сүйетін түз тағысы,
үйір ішінде темірдей тәртіп орнататын, ірілі-ұсақ қасқырларды бір
мақсатқа жұмылдыратын басшы, елді шулатқан, аулы малдарына ойран
салып, адамға қиянат жасаған
жыртқыш.
Аққасқа:қолға үйретілген үй жануары,
адамның досы, қасқырға шабатын батыл, мықты
төбет.
Ұқсастығы:
Екеуі де – қайсар, батыл жануар, айқаста не өлгенше, не
жеңгенше алысады.
Бағалы дерек:
Қасқыр – дала тағысы. Тағы бір дерек, ол – оның отбасына
беріктігі. Қасқыр бір ғана отбасына ие және ол – бөлтірік тәрбиесін
толықтай өз мойнына алған аң. Ауыздандыру, бөлтірігін көкжалға
айналдыру, бәрі-бәрі – осы ата қасқырдың құзырындағы міндет. Өзге
аңдарда жоқ осы қасиеттер бұл жаратылыс иесін әр кез даралап
тұрады.
Сабақты бекіту.
Аңдар да – табиғат
жаратылысы.Олар өмір сүру үшін, ұрпақ сақтап қалу үшін тырысады.
Қасқырлар жыртқыш болса да, тіршілік иесі. Адамдар осыны түсіну
керек еді. Ал қасқыр апанын бұзу, бөлтіріктерін өлтіру - адамның
табиғатқа жасаған қиянаты.
Үйге
тапсырма:
Құрмашқа хат
жазу.
Рефлексия
«Таразы»
әдісі
Не қиын
болды?
Не оңай
болды?
Психологиялық ахуал
Берілген мақалдарды
сәйкестендіреді.
«Көксерек»
әңгімесініңоқиға желісін мазмұндап, баяндап жазып
шығады.
Бөлімнің сюжеттік желісіне талдау
жасайды.
Кейіпкерлердің ұқсастығы мен айырмашылығын тауып
жазады.
Қасқыр туралы дерек
тыңдайды.
250 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз