Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін:_________

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Қазақ әдебиеті. 3-тоқсан. 8-сабақ

    Бөлім:

    3-бөлім:

    Балалар мен үлкендер

    Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты:

    Ғ.Е.Айтжанова

    Күні:

    1.02.2024 ж.

    Сынып: 7а,ә

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі.

    Көксерек пен Аққасқаның шайқасы.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    7. 1. 1. 1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

    7.2.1.1.шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру.

    Сабақтың мақсаты

    «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөлімі сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды;

    «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөліміндегі бейнелерді салыстырады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Білім алушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басталуы

    5 минут






    5 минут

















    10 минут
















    Сабақтың ортасы

    8 минут




















    8 минут





























    1 минут











    2 минут










    1 минут


    Сабақтың соңы

    5 минут







    Оқушылармен амандасу.

    Сабаққа қатысуын түгендеу.

    Психологиялық ахуал тудыру

    1-ден 3-ке дейін санау арқылы топқа бөлінеді.

    Ой шақыру.

    Төменде берілген мақалдарды сәйкестендіріңіз

    1.Иттің иесі болса,

    2.Ауыл иті ала болса да,

    3. Қасқырды қанша асырасаң да,

    4. Қасқырды сұрлығы үшін емес,


    ұрлығы үшін ұрамыз.

    бөрі келгенде бірігеді.

    бөрінің тәңірісі бар.

    орманға қарап ұлиды.


    Берілген мақалдарға ортақ мәселе қандай?

    Жаңа тақырыбымызды бастамас бұрын өткен сабақтарды пысықтап жіберейік.

    ТЖ.«Уақыт тізбегі» әдісі бойынша «Көксерек» әңгімесінің оқиға желісін мазмұндап, баяндап жазып шығыңдар.

    Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады


    Жаңа тақырып – Көксерек пен Аққасқаның айқасы.


    Жұптық жұмыс.

    1-тапсырма

    «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөлімі бойынша сюжетті композициялық талдау жасаңдар.

    1.Оқиғаның басталуы.

    Аққасқа - алғыр төбет.

    2.Оқиғаның өрбуі.

    Көксеректі іздеу.

    3.Байланысы.

    Көксерек - көкжал қасқыр.

    4.Дамуы.

    Көксерек пен Аққасқаның айқасы.

    5.Шарықтау шегі.

    Қолға түскен көкжал.

    6. Шешімі.

    Көксеректің өлімі. Әженің зары.


    Жеке жұмыс

    2-тапсырма.

    Венн диаграммасы

    Көксерек пен Аққасқаны салыстыр(екеуінің қандай ұқсастық-тары мен айырмашылықтары бар?)

    Көксерек



    Аққасқа

    Айырмашылығы



    Ұқсастығы



    Жауабыңды тексер:

    Айырмашылығы:

    Көксерек: еркіндікті сүйетін түз тағысы, үйір ішінде темірдей тәртіп орнататын, ірілі-ұсақ қасқырларды бір мақсатқа жұмылдыратын басшы, елді шулатқан, аулы малдарына ойран салып, адамға қиянат жасаған жыртқыш.

    Аққасқа: қолға үйретілген үй жануары, адамның досы, қасқырға шабатын батыл, мықты төбет.

    Ұқсастығы:

    Екеуі де – қайсар, батыл жануар, айқаста не өлгенше, не жеңгенше алысады.


    Бағалы дерек:

    Қасқыр – дала тағысы. Тағы бір дерек, ол – оның отбасына беріктігі. Қасқыр бір ғана отбасына ие және ол – бөлтірік тәрбиесін толықтай өз мойнына алған аң. Ауыздандыру, бөлтірігін көкжалға айналдыру, бәрі-бәрі – осы ата қасқырдың құзырындағы міндет. Өзге аңдарда жоқ осы қасиеттер бұл жаратылыс иесін әр кез даралап тұрады.


    Сабақты бекіту.

    Аңдар да – табиғат жаратылысы.Олар өмір сүру үшін, ұрпақ сақтап қалу үшін тырысады. Қасқырлар жыртқыш болса да, тіршілік иесі. Адамдар осыны түсіну керек еді. Ал қасқыр апанын бұзу, бөлтіріктерін өлтіру - адамның табиғатқа жасаған қиянаты.


    Үйге тапсырма:

    Құрмашқа хат жазу.


    Рефлексия

    «Таразы» әдісі


    Не қиын болды?

    Не оңай болды?





    Психологиялық ахуал







    Берілген мақалдарды сәйкестендіреді.







    «Көксерек» әңгімесінің оқиға желісін мазмұндап, баяндап жазып шығады.



















    Бөлімнің сюжеттік желісіне талдау жасайды.



















    Кейіпкерлердің ұқсастығы мен айырмашылығын тауып жазады.






























    Қасқыр туралы дерек тыңдайды.


    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айтжанова Галия Ерсаиновна
    19 Ақпан 2024
    334
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    М.Әуезов "Көксерек" әңгімесі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    М.Әуезов "Көксерек" әңгімесі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    М.Әуезовтің "Көскерек" әңгімесінен "Көксерек пен Аққасқаның шайқасы" бөлімі бойынша дайындалған сабақ жоспарында топтық, жұптық, жеке жұмыс түрлері қамтылған. Тапсырмалар сабақтың мақсатына сай әзірленген.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін:_________

    Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Қазақ әдебиеті. 3-тоқсан. 8-сабақ

    Бөлім:

    3-бөлім:

    Балалар мен үлкендер

    Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты:

    Ғ.Е.Айтжанова

    Күні:

    1.02.2024 ж.

    Сынып: 7а,ә

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    М.Әуезовтің «Көксерек» әңгімесі.

    Көксерек пен Аққасқаның шайқасы.

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    7. 1. 1. 1 әдеби шығарма сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдау;

    7.2.1.1.шығармадағы эпизодтар мен бейнелерді салыстыру.

    Сабақтың мақсаты

    «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөлімі сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды;

    «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөліміндегі бейнелерді салыстырады.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Білім алушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басталуы

    5 минут






    5 минут

















    10 минут
















    Сабақтың ортасы

    8 минут




















    8 минут





























    1 минут











    2 минут










    1 минут


    Сабақтың соңы

    5 минут







    Оқушылармен амандасу.

    Сабаққа қатысуын түгендеу.

    Психологиялық ахуал тудыру

    1-ден 3-ке дейін санау арқылы топқа бөлінеді.

    Ой шақыру.

    Төменде берілген мақалдарды сәйкестендіріңіз

    1.Иттің иесі болса,

    2.Ауыл иті ала болса да,

    3. Қасқырды қанша асырасаң да,

    4. Қасқырды сұрлығы үшін емес,


    ұрлығы үшін ұрамыз.

    бөрі келгенде бірігеді.

    бөрінің тәңірісі бар.

    орманға қарап ұлиды.


    Берілген мақалдарға ортақ мәселе қандай?

    Жаңа тақырыбымызды бастамас бұрын өткен сабақтарды пысықтап жіберейік.

    ТЖ.«Уақыт тізбегі» әдісі бойынша «Көксерек» әңгімесінің оқиға желісін мазмұндап, баяндап жазып шығыңдар.

    Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады


    Жаңа тақырып – Көксерек пен Аққасқаның айқасы.


    Жұптық жұмыс.

    1-тапсырма

    «Көксерек пен Аққасқаның шайқасы» бөлімі бойынша сюжетті композициялық талдау жасаңдар.

    1.Оқиғаның басталуы.

    Аққасқа - алғыр төбет.

    2.Оқиғаның өрбуі.

    Көксеректі іздеу.

    3.Байланысы.

    Көксерек - көкжал қасқыр.

    4.Дамуы.

    Көксерек пен Аққасқаның айқасы.

    5.Шарықтау шегі.

    Қолға түскен көкжал.

    6. Шешімі.

    Көксеректің өлімі. Әженің зары.


    Жеке жұмыс

    2-тапсырма.

    Венн диаграммасы

    Көксерек пен Аққасқаны салыстыр(екеуінің қандай ұқсастық-тары мен айырмашылықтары бар?)

    Көксерек



    Аққасқа

    Айырмашылығы



    Ұқсастығы



    Жауабыңды тексер:

    Айырмашылығы:

    Көксерек: еркіндікті сүйетін түз тағысы, үйір ішінде темірдей тәртіп орнататын, ірілі-ұсақ қасқырларды бір мақсатқа жұмылдыратын басшы, елді шулатқан, аулы малдарына ойран салып, адамға қиянат жасаған жыртқыш.

    Аққасқа: қолға үйретілген үй жануары, адамның досы, қасқырға шабатын батыл, мықты төбет.

    Ұқсастығы:

    Екеуі де – қайсар, батыл жануар, айқаста не өлгенше, не жеңгенше алысады.


    Бағалы дерек:

    Қасқыр – дала тағысы. Тағы бір дерек, ол – оның отбасына беріктігі. Қасқыр бір ғана отбасына ие және ол – бөлтірік тәрбиесін толықтай өз мойнына алған аң. Ауыздандыру, бөлтірігін көкжалға айналдыру, бәрі-бәрі – осы ата қасқырдың құзырындағы міндет. Өзге аңдарда жоқ осы қасиеттер бұл жаратылыс иесін әр кез даралап тұрады.


    Сабақты бекіту.

    Аңдар да – табиғат жаратылысы.Олар өмір сүру үшін, ұрпақ сақтап қалу үшін тырысады. Қасқырлар жыртқыш болса да, тіршілік иесі. Адамдар осыны түсіну керек еді. Ал қасқыр апанын бұзу, бөлтіріктерін өлтіру - адамның табиғатқа жасаған қиянаты.


    Үйге тапсырма:

    Құрмашқа хат жазу.


    Рефлексия

    «Таразы» әдісі


    Не қиын болды?

    Не оңай болды?





    Психологиялық ахуал







    Берілген мақалдарды сәйкестендіреді.







    «Көксерек» әңгімесінің оқиға желісін мазмұндап, баяндап жазып шығады.



















    Бөлімнің сюжеттік желісіне талдау жасайды.



















    Кейіпкерлердің ұқсастығы мен айырмашылығын тауып жазады.






























    Қасқыр туралы дерек тыңдайды.


    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 7 сынып
    19.02.2024
    334
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айтжанова Галия Ерсаиновна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации