Оқушылармен
амандасу.
Сабаққа қатысуын
түгендеу.
Психологиялық ахуал
тудыру
1-ден 3-ке дейін
санау арқылы топқа бөлінеді.
Ой
шақыру.
Төменде берілген
мақалдарды
сәйкестендіріңіз
1.Иттің иесі
болса,
2.Ауыл иті ала болса
да,
3. Қасқырды қанша асырасаң
да,
4. Қасқырды сұрлығы үшін
емес,
ұрлығы үшін
ұрамыз.
бөрі келгенде
бірігеді.
бөрінің тәңірісі
бар.
орманға қарап
ұлиды.
Берілген мақалдарға
ортақ мәселе қандай?
Жаңа тақырыбымызды бастамас
бұрын өткен сабақтарды пысықтап
жіберейік.
ТЖ.«Уақыт тізбегі» әдісі
бойынша «Көксерек»
әңгімесінің оқиға желісін мазмұндап, баяндап жазып
шығыңдар.
Сабақ тақырыбы мен
мақсаты, бағалау критерийі
таныстырылады
Жаңа тақырып – Көксерек пен
Аққасқаның айқасы.
Жұптық
жұмыс.
1-тапсырма
«Көксерек пен Аққасқаның
шайқасы» бөлімі бойынша сюжетті
композициялық талдау
жасаңдар.
1.Оқиғаның
басталуы.
Аққасқа - алғыр
төбет.
2.Оқиғаның
өрбуі.
Көксеректі
іздеу.
3.Байланысы.
Көксерек - көкжал
қасқыр.
4.Дамуы.
Көксерек пен Аққасқаның
айқасы.
5.Шарықтау
шегі.
Қолға түскен
көкжал.
6.
Шешімі.
Көксеректің өлімі. Әженің
зары.
Жеке
жұмыс
2-тапсырма.
Венн
диаграммасы
Көксерек пен Аққасқаны
салыстыр(екеуінің қандай ұқсастық-тары мен айырмашылықтары
бар?)
Көксерек
|
Аққасқа
|
Айырмашылығы
|
|
|
Ұқсастығы
|
|
Жауабыңды
тексер:
Айырмашылығы:
Көксерек: еркіндікті сүйетін түз тағысы,
үйір ішінде темірдей тәртіп орнататын, ірілі-ұсақ қасқырларды бір
мақсатқа жұмылдыратын басшы, елді шулатқан, аулы малдарына ойран
салып, адамға қиянат жасаған
жыртқыш.
Аққасқа: қолға үйретілген үй жануары,
адамның досы, қасқырға шабатын батыл, мықты
төбет.
Ұқсастығы:
Екеуі де – қайсар, батыл жануар, айқаста не өлгенше, не
жеңгенше алысады.
Бағалы дерек:
Қасқыр – дала тағысы. Тағы бір дерек, ол – оның отбасына
беріктігі. Қасқыр бір ғана отбасына ие және ол – бөлтірік тәрбиесін
толықтай өз мойнына алған аң. Ауыздандыру, бөлтірігін көкжалға
айналдыру, бәрі-бәрі – осы ата қасқырдың құзырындағы міндет. Өзге
аңдарда жоқ осы қасиеттер бұл жаратылыс иесін әр кез даралап
тұрады.
Сабақты бекіту.
Аңдар да – табиғат
жаратылысы.Олар өмір сүру үшін, ұрпақ сақтап қалу үшін тырысады.
Қасқырлар жыртқыш болса да, тіршілік иесі. Адамдар осыны түсіну
керек еді. Ал қасқыр апанын бұзу, бөлтіріктерін өлтіру - адамның
табиғатқа жасаған қиянаты.
Үйге
тапсырма:
Құрмашқа хат
жазу.
Рефлексия
«Таразы»
әдісі
Не қиын
болды?
|
Не оңай
болды?
|
|
|
|