Материалдар / М.Әуезов "Қрагөз" драмасы 12Т1
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

М.Әуезов "Қрагөз" драмасы 12Т1

Материал туралы қысқаша түсінік
М.Әуезовтың "Қарагөз" драмасын талдау бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қазан 2018
1952
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Халықаралық тәжірибелерді, қазіргі заманғы технологияларды қолдану арқылы және жалпыға бірдей мүмкіндіктерді ескере отырып, ұлттық білім беру жүйесінің ең үздік дәстүрлеріне негізделген қолайлы үштілді білім беру ортасын құруға ықпал ету.

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Ақтөбе қаласындағы физика-математикалық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі
Пән: қазақ тілі мен әдебиетіМұғалімнің аты-жөні: Димисанова Алтынай Батырхановна
Уақыты: 24-29.09.2018 жылКласс: 12 «А»Оқушы саны: 21
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі2-бөлім. Қазіргі қоғам: әлеуметтік теңсіздік. Көркем шығарма: М.Әуезов «Қарагөз»
Сабақтың тақырыбыӘлеуметтік теңсіздік: кеше және бүгін
Бастапқы білімӘйел – ана, еркек – пана
Сабақтың мақсаттары 12.Т/А1. Әртүрлі стиль мен жанрдағы мәтіндердің мазмұнын түсіну, тілдік құралдары арқылы тақырыбын, идеясын, көтерілген мәселені, автор позициясын анықтау.12.О2. Әртүрлі стиль мен жанрдағы (әдеби шығарма, мақала, интервью, тезис, аннотация, рецензия) ерекшеліктерді (қызметі, құрылымы, тілі, рәсімделуі) талдау; 12. ӘТН2. Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу.
Сабақтың мақсаты«Қарагөз» драмасы туралы мәтіндерді түсіне оқи отырып, тақырыбын, идеясын, көтерілген мәселесін анықтау, мәтіндердің ерекшеліктеріне талдау жасау.
Жетістік критерийлері:

  • Драманы түсініп оқиды;
  • Драманың көтерілген мәселесін, идеясын, тақырыбын анықтай алады;
  • Әртүрлі стиль мен жанрдағы ерекшеліктерді талдай алады;
  • Тілдік мақсаттар

    Пән лексикасы және терминология: авторлық позиция, оқырмандық көзқарас, композициялық тәсілдер т.б.Жазылым мен айтылымға қажетті сөз тіркестері:менің көзқарасым бойынша, жазушының шеберлігі сол, бізідің пікірімізше, біз оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламыз...осыған байланысты біз мынадай қорытынды шешімге келдік...
    ҚұндылықтардыдарытуАдалдық, толеранттылық, денсаулық, құрмет, жауапкершілік, үздіксіз оқу Құндылықтарды дарыту сабақ мазмұны арқылы жүзеге асады.
    Пәнаралық байланыстарПәнКезең


    Қазақ әдебиеті Шығармамен танысу барысында
    АКТ қолдану дағдыларыслайдпен жұмыс
    Дифференциация- сұрақтарға жауап беру барысында;- оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдау.
    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуыКөзге арналған гимнастика жаттығуларын жасау

    Сабақтың барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар
    Сабақтың басы

    Қызығушылықты ояту. Жігіттер квартетінің «Ай-қаракөз» әнін тыңдау арқылы сабақтың тақырыбына болжау жасау. Мұғалім сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылайды.



    Сабақтың ортасы



























































    1-сабақМиға шабуылТыңдалымалды тапсырмасы: 50 шақты драманың авторы, ұлы Абайдың жолын жазған, ғұмырын зерттеген, Семей облысы, Абай ауданы, Бөрлі мекенінде дүниеге келген, қазақ әдебиетінің біртуар дарын иесі - ...........................- Кім туралы ақпарат?- Шығарма авторы кім деп ойлайсыздар?- Автордың басқа қандай шығармалары бар?

    Оқушылар үшін: Драма– — 1) әдебиеттің эпос, лирика сынды үш тегінің бірі (Әдебиеттің тегі мен түрі). Драмада оқиға тартыс, не тартыстар желісіне жинақталып, кейіпкерлер әрекеті арқылы дамиды. Драмалық шығарма театрға арналып жазылады да, сахнада нағыз көркемдік қуатына ие болады.Драма — көркем шындықты ерекше тәсілдерімен шиеленіскен тартыстар желісіне жинақтап, оқиғаға қатысатын кейіпкерлер сөзі мен іс-қимылы арқылы көрсететін сөз өнерінің күрделі тегі.

    Тыңдалым тапсырмасы: Оқушыларға М.Әуезовтың «Қарагөз» драмасы бойынша қосымша ақпарат көздерінен алынған мәтіндер тыңдатылады.

    Тыңдалым мәтіндеріМұхтар Әуезовтың «Қарагөз» драмасы туралыСырым: Қара түндей қасірет ортасында жалғыз шырақ-жарығым, маңдайдағы жұлдызым! Торға түскен ақтотым...келші күнім!...Қарагөз: Жаным Сырым! Менің бар дүниеден бөліп-жарып алғаным- бір ғана сен өзіңсің. Қандай азап көрсем де, қай қайғыда тебіренумен жүрсем де, жүрегімнің түбінде құпия боп тығылған жылғыз бір сәулем бар. Өз ішімде жанған сол күнім, сөнбес жарығым бар...Соным-өзіңсің, сен ғанасың...Бірақ Қарагөз бен Сырымның ғашықтығына тас бөгеттей кедергі бар. Ол- екеуінің туыстық түбірі жеті атаға жетпегендігі, сондықтан ру дәстүрі бойынша бір-бірімен қосылуға болмайтындығы. Оның үстіне Қарагөз басқа рудың белгілі, беделді жігіті Наршаға айттырылған. Нарша Қарагөздің бетін өзіне бұрып алмағанына әрі қыздың басқаға ауған бейілін өзгертуге дәрменсіздігіне көңілі күптіДраматург өзінің шығармасында өмірде сирек кездесетін жағдаятты таңдап алған, тартыс желісін бірден-бірге ширата түсіп, характерлерді де мейлінше дәйекті, толық етіп сомдаған. Сырым мен Қарагөздің махаббатына тосқауыл болған-олардың аталастық жақындығы. Міне, осы хал бұлардың жас өмірін жайқалдырмай, мезгілсіз қасіретке ұшыратады. Наршаның аулына ұзатылып барғанда да Қарагөздің ойынан Сырым бір сәт те шықпайды, өзінің жанында бәйек болып отырған қосағы Наршаға көңіл аудармайды. Ал Наршаның жағдайы да айрықша мүшкіл. Атақты ауылдың маңдай алды жігіті, ақылды Нарша Қарагөз жүрегін өзіне бұра алмағанына шерлі болады. Наршаның адамгершілігінің биіктігі, сұлу Қарагөзді әрі түсініп, әрі күйініштен күн кешкені оны көркем әдебиеттегі қайталанбас сом тұлғалар қатарына қосады. Бір-бірін сүйгенінен басқа жазығы жоқ Сырым мен Қарагөздің ел дәстүрі алдында «қарабет» атанып, бірінің жынданып өлуі, екіншісінің тірі жүрсе де, сергелдең өмірге душар болуы халықтың ғасырлар бойында қалыптасқан дәстүріне кереғар келуінің салдарынан туады.

    Мұхтар Әуезовтің «Қарагөз» драмасына талдау Мұхтар Әуезовтың драматургия саласына қосқан үлесі шексіз. Ол сахналық қойылымдарға қазақтың дәстүрлерін енгізе отырып жазған. Мысалы, алтыбақан, қыз ұзату салтанаты сынды салтымызды қосып отырды. М. Әуезовтың жеке пьесаларының варианттарын қосқанда, шама
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!