Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Халықаралық тәжірибелерді, қазіргі заманғы технологияларды қолдану арқылы және жалпыға бірдей мүмкіндіктерді ескере отырып, ұлттық білім беру жүйесінің ең үздік дәстүрлеріне негізделген қолайлы үштілді білім беру ортасын құруға ықпал ету.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ақтөбе қаласындағы физика-математикалық бағыттағы Назарбаев Зияткерлік мектебі
2-бөлім.Қазіргі қоғам: әлеуметтік теңсіздік. Көркем шығарма: М.Әуезов «Қарагөз»
Сабақтың тақырыбы
Әлеуметтік теңсіздік: кеше және бүгін
Бастапқы білім
Әйел – ана, еркек – пана
Сабақтың мақсаттары
12.Т/А1. Әртүрлі стиль мен жанрдағы мәтіндердің мазмұнын түсіну, тілдік құралдары арқылы тақырыбын, идеясын, көтерілген мәселені, автор позициясын анықтау.12.О2. Әртүрлі стиль мен жанрдағы (әдеби шығарма, мақала, интервью, тезис, аннотация, рецензия) ерекшеліктерді (қызметі, құрылымы, тілі, рәсімделуі) талдау;12. ӘТН2. Мәнмәтін бойынша тілдік бірліктерді орфографиялық нормаға сай жазу.
Сабақтың мақсаты
«Қарагөз» драмасы туралы мәтіндерді түсіне оқи отырып, тақырыбын, идеясын, көтерілген мәселесін анықтау, мәтіндердің ерекшеліктеріне талдау жасау.
Әртүрлі стиль мен жанрдағы ерекшеліктерді талдай алады;
Тілдік мақсаттар
Пән лексикасы және терминология: авторлық позиция, оқырмандық көзқарас, композициялық тәсілдер т.б.Жазылым мен айтылымға қажетті сөз тіркестері:менің көзқарасым бойынша, жазушының шеберлігі сол, бізідің пікірімізше,біз оны мына фактілермен, мысалдармен дәлелдей аламыз...осыған байланысты біз мынадай қорытынды шешімге келдік...
Құндылықтардыдарыту
Адалдық, толеранттылық, денсаулық, құрмет, жауапкершілік, үздіксіз оқуҚұндылықтарды дарыту сабақ мазмұны арқылы жүзеге асады.
Пәнаралық байланыстар
Пән
Кезең
Қазақ әдебиеті
Шығармамен танысу барысында
АКТ қолдану дағдылары
слайдпен жұмыс
Дифференциация
- сұрақтарға жауап беру барысында;- оқу материалдары мен ресурстарын оқушылардың жеке қабілеттерін ескере отырып таңдау.
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Көзге арналған гимнастика жаттығуларын жасау
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың басы
Қызығушылықты ояту. Жігіттер квартетінің «Ай-қаракөз» әнін тыңдау арқылы сабақтың тақырыбына болжау жасау.Мұғалім сабақтың тақырыбы, оқу мақсаттары мен бағалау критерийлерін оқушылармен бірге талқылайды.
Сабақтың ортасы
1-сабақМиға шабуылТыңдалымалды тапсырмасы: 50 шақты драманың авторы, ұлы Абайдың жолын жазған, ғұмырын зерттеген, Семей облысы, Абай ауданы, Бөрлі мекенінде дүниеге келген, қазақ әдебиетінің біртуар дарын иесі - ...........................- Кім туралы ақпарат?- Шығарма авторы кім деп ойлайсыздар?- Автордың басқа қандай шығармалары бар?
Оқушылар үшін: Драма– — 1) әдебиеттің эпос, лирика сынды үш тегінің бірі (Әдебиеттің тегі мен түрі). Драмада оқиға тартыс, не тартыстар желісіне жинақталып, кейіпкерлер әрекеті арқылы дамиды. Драмалық шығарма театрға арналып жазылады да, сахнада нағыз көркемдік қуатына ие болады.Драма — көркем шындықты ерекше тәсілдерімен шиеленіскен тартыстар желісіне жинақтап, оқиғаға қатысатын кейіпкерлер сөзі мен іс-қимылы арқылы көрсететін сөз өнерінің күрделі тегі.
Тыңдалым тапсырмасы: Оқушыларға М.Әуезовтың «Қарагөз» драмасы бойынша қосымша ақпарат көздерінен алынған мәтіндер тыңдатылады.
Тыңдалым мәтіндеріМұхтар Әуезовтың «Қарагөз» драмасы туралыСырым: Қаратүндейқасіретортасындажалғызшырақ-жарығым, маңдайдағыжұлдызым! Торғатүскенақтотым...келшікүнім!...Қарагөз: Жаным Сырым! Менің бар дүниеденбөліп-жарыпалғаным- бірғана сен өзіңсің. Қандайазапкөрсем де, қайқайғыдатебіренуменжүрсем де, жүрегімніңтүбіндеқұпиябоптығылғанжылғызбірсәулем бар. Өзішімдежанғансолкүнім, сөнбесжарығым бар...Соным-өзіңсің, сен ғанасың...БірақҚарагөз бен Сырымныңғашықтығынатасбөгеттейкедергі бар. Ол-екеуініңтуыстықтүбіріжетіатағажетпегендігі, сондықтанрудәстүрібойыншабір-біріменқосылуғаболмайтындығы. ОныңүстінеҚарагөзбасқарудыңбелгілі, беделдіжігітіНаршағаайттырылған. НаршаҚарагөздіңбетінөзінебұрыпалмағанынаәріқыздыңбасқағаауғанбейілінөзгертугедәрменсіздігінекөңілікүпті. Драматургөзініңшығармасындаөмірдесиреккездесетінжағдаяттытаңдапалған, тартысжелісінбірден-біргеширататүсіп, характерлерді де мейліншедәйекті, толықетіпсомдаған. Сырым мен Қарагөздіңмахаббатынатосқауылболған-олардыңаталастықжақындығы. Міне, осы хал бұлардыңжасөмірінжайқалдырмай, мезгілсізқасіреткеұшыратады. Наршаныңаулынаұзатылыпбарғанда да Қарагөздіңойынан Сырым бірсәт те шықпайды, өзініңжанындабәйекболыпотырғанқосағыНаршағакөңілаудармайды. Ал Наршаныңжағдайы да айрықшамүшкіл. Атақтыауылдыңмаңдайалдыжігіті, ақылдыНаршаҚарагөзжүрегінөзінебұраалмағанынашерліболады. Наршаныңадамгершілігініңбиіктігі, сұлуҚарагөздіәрітүсініп, әрікүйініштенкүнкешкені оны көркемәдебиеттегіқайталанбас сом тұлғаларқатарынақосады. Бір-бірінсүйгеніненбасқажазығыжоқ Сырым мен Қарагөздің ел дәстүріалдында «қарабет» атанып, бірініңжынданыпөлуі, екіншісініңтіріжүрсе де, сергелдеңөміргедушарболуыхалықтыңғасырларбойындақалыптасқандәстүрінекереғаркелуініңсалдарынантуады.
Мұхтар Әуезовтің «Қарагөз» драмасына талдау Мұхтар Әуезовтың драматургия саласына қосқан үлесі шексіз. Ол сахналық қойылымдарға қазақтың дәстүрлерін енгізе отырып жазған. Мысалы, алтыбақан, қыз ұзату салтанаты сынды салтымызды қосып отырды. М. Әуезовтың жеке пьесаларының варианттарын қосқанда, шама
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз