Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
11.1.3.1 - көркем шығармадағы
кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын
көрсету;
11.2.2.1 -
шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын
анықтау.
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық
оқушылар: «Абай жолы» роман-эпопеясының
кейіпкерлер жүйесін білу, көркем шығармадағы автор бейнесін
талдау;
Көпшілігі: романдағы кейіпкерлер жүйесін
жинақтау мен даралау, көркем шығармадағы автор бейнесін
талдау;
Кейбір
оқушылар: романдағы кейіпкерлер жүйесін
жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын
көрсету, автор
бейнесін
бағалау.
|
Білімнің
өзектілігі
3
минут
|
І.Ұйымдастыру
кезеңі
(Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру, сабаққа дайындығын
пысықтау)
1.Шеңберге
тұрыңыздар;
2.Біз қазір ұзақ өмір сапарға
аттанайын деп тұрмыз, сондықтан сол сапарда керек болатын 1 затты
ойлап, оны қағазға жазыңыз да, оны осы қалтаға
салыңыз;
3.Барлықтарыңыз болсаңыздар,
мен қалтадан әр қағазды алып
оқимын;
4.Кімнің заты сол осы затты не
үшін алғаныңызды
түсіндіріңіздер.
ІІ.Қызығушылықты
ояту
«Сюжеттер
картасы»
Тарау бойынша маңызды 4
сюжеттің картасын (сурет, сызба) сызыңыз. Бір сюжетті таңдап, оның
неліктен маңызды екендігін дәлелдеңіз.
Сабақтың тақырыбы
мен мақсаты анықталады.
|
Оқушылар назары сабаққа
аударылады.
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастырады.
|
Қалыптастырушы
бағалау
ҚБ
«Нысана»
|
11-сынып
«Қазақ әдебиеті»
оқулығы
|
Жаңа материалды игеру
10
минут
5
минут
12
минут
|
ІІІ.
Мағынаны
тану
Жаңа
сабақ: «М. Әуезовтің «Абай жолы»
роман-эпопеясы (2-кітап) жанры мен
композициясы»
1-тапсырма.Тараудағы басты оқиғалар мен
оларға қатысты кейіпкерлерді жазыңыз (кем дегенде 5 оқиға болуы
шарт).
Р/с
|
Тараудағы басты
оқиғалар
|
Кейіпкерлер
|
1
|
|
|
2
|
|
|
3
|
|
|
4
|
|
|
5
|
|
|
6
|
|
|
Дескриптор:
ҚБ
2-тапсырма. Концептуалдық
кестені толтыр:
Кестені толтырып,
кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын
белгілеңдер.
Кейіпкер
|
Автор берген портреттік
мінездеме
|
Кейіпкердің
іс-әрекеті
|
Идеяны ашудағы Кейіпкерге
өзіндік баға
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
-
Автор берген порттеттік
мінездемені жазады;
-
Кейіпкерлер іс-әрекетін
ажырата алады;
-
Кейіпкерге өзіндік баға
береді
-
Маңыздылығын
айқындайды.
ҚБ
Тапсырма. Оқушыларға шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен
байланысын анықтау үшін топтық тапсырмалар беріледі. Топтар жұмысын
А3 форматындағы қағазға жазып, сынып қабырғасына
іледі.
Тапсырма: Берілген ойды топта талқылай
отырып, себебін
анықтаңыздар.
1-топ: Автор – оқиғаны баяндаушы,
себебі ...
2-топ: Автор – заман шындығын
тебірене жырлаушы, себебі
...
3-топ: Автор – өмір шындығын көркем
шындыққа айналдырды, себебі
...
Дескриптор:
ҚБ
|
Оқушылар тараудағы басты оқиғалар
мен оларға қатысты кейіпкерлерді
жазады.
«Абай жолы» романы
бойынша кестені толтырып,
кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын
белгілеңдер.
Оқушыларға
шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау
үшін топтық тапсырмалар
беріледі.
|
ҚБ «Нысана»
ҚБ «Нысана»
ҚБ «Нысана»
|
М. Әуезов «Абай
жолы» романы
|