Материалдар / М,Әуезовтың "Абай жолы" роман-эпопеясының кейіпкерлер әлемі авторлық идея мен өмір шындығы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

М,Әуезовтың "Абай жолы" роман-эпопеясының кейіпкерлер әлемі авторлық идея мен өмір шындығы

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Авторы:
,
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Ақпан 2024
295
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні:

Сынып: 11

Бөлім: « Ғасырлық туынды»

Сабақтың тақырыбы

М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясының кейіпкерлер әлемі, авторлық идея мен өмір шындығы

(2-кітап)

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

11.1.3.1 - көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету;

11.2.2.1 - шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: «Абай жолы» роман-эпопеясының кейіпкерлер жүйесін білу, көркем шығармадағы автор бейнесін талдау;

Көпшілігі: романдағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау, көркем шығармадағы автор бейнесін талдау;

Кейбір оқушылар: романдағы кейіпкерлер жүйесін жинақтау мен даралау арқылы өмір шындығын көрсету, автор

бейнесін бағалау.

Бағалау

критерийлері

  • көркем шығармадағы кейіпкерлер жүйесін жинақтап, даралайды;

  • кейіпкерлер бейнесін өмір шындығымен байланыстырады;

  • шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтайды.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Білімнің өзектілігі

3 минут

І.Ұйымдастыру кезеңі

(Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру, сабаққа дайындығын пысықтау)

1.Шеңберге тұрыңыздар;

2.Біз қазір ұзақ өмір сапарға аттанайын деп тұрмыз, сондықтан сол сапарда керек болатын 1 затты ойлап, оны қағазға жазыңыз да, оны осы қалтаға салыңыз;

3.Барлықтарыңыз болсаңыздар, мен қалтадан әр қағазды алып оқимын;

4.Кімнің заты сол осы затты не үшін алғаныңызды түсіндіріңіздер.

ІІ.Қызығушылықты ояту

«Сюжеттер картасы»

Тарау бойынша маңызды 4 сюжеттің картасын (сурет, сызба) сызыңыз. Бір сюжетті таңдап, оның неліктен маңызды екендігін дәлелдеңіз.



Блок-схема: ИЛИ 1







Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылар назары сабаққа аударылады.


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырады.





Қалыптастырушы бағалау











ҚБ «Нысана»



11-сынып

«Қазақ әдебиеті» оқулығы


Жаңа материалды игеру


10 минут






5 минут



























12 минут


ІІІ. Мағынаны тану

Жаңа сабақ: «М. Әуезовтің «Абай жолы» роман-эпопеясы (2-кітап) жанры мен композициясы»

1-тапсырма.Тараудағы басты оқиғалар мен оларға қатысты кейіпкерлерді жазыңыз (кем дегенде 5 оқиға болуы шарт).

Р/с

Тараудағы басты оқиғалар

Кейіпкерлер

1



2



3



4



5



6



Дескриптор:

  • Тараудағы басты оқиғаларды анықайды;

  • Басты оқиғаларға қатысты кейіпкерлерді анықтайды.

ҚБ

2-тапсырма. Концептуалдық кестені толтыр:

Кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілеңдер.

Кейіпкер

Автор берген портреттік мінездеме

Кейіпкердің іс-әрекеті

Идеяны ашудағы Кейіпкерге өзіндік баға

















Дескриптор:

  • Автор берген порттеттік мінездемені жазады;

  • Кейіпкерлер іс-әрекетін ажырата алады;

  • Кейіпкерге өзіндік баға береді

  • Маңыздылығын айқындайды.

ҚБ

Тапсырма. Оқушыларға шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау үшін топтық тапсырмалар беріледі. Топтар жұмысын А3 форматындағы қағазға жазып, сынып қабырғасына іледі.

Тапсырма: Берілген ойды топта талқылай отырып, себебін анықтаңыздар.

1-топ: Автор – оқиғаны баяндаушы, себебі ...

2-топ: Автор – заман шындығын тебірене жырлаушы, себебі ...

3-топ: Автор – өмір шындығын көркем шындыққа айналдырды, себебі ...

Дескриптор:

  • автор бейнесіне шығарма үзінділерін байланыстыра талдау жүргізеді.

ҚБ

Оқушылар тараудағы басты оқиғалар мен оларға қатысты кейіпкерлерді жазады.










«Абай жолы» романы бойынша кестені толтырып, кейіпкерлердің шығарманың идеясын ашудағы орнын белгілеңдер.









Оқушыларға шығармадағы авторлық идеяның өмір шындығымен байланысын анықтау үшін топтық тапсырмалар беріледі.











ҚБ «Нысана»
















ҚБ «Нысана»











ҚБ «Нысана»



М. Әуезов «Абай жолы» романы

Сабақтың соңы

2 минут

Рефлексия

Мен нені түсінбедім?

(Оқушылар стикерге өздерінің түсінбеген тұстарын, сұрақтарын жазып, мұғалімге қалдырады.)


Сабақ бойынша рефлексия

Сабаққа рефлексия жасау кезінде берілген сұрақтарға жауап беруге тырысыңыз. Сұрақтың құрылымын жабасаңыз болады.

  1. Оқушылардың барлығы оқу мақсатына жетті ме? Жетпесе, неліктен?

  2. Қолданылған дифференциация сабақтың мақсатына жетуге қалай ықпал етті?

  3. Сабақ кезеңдері уақытқа сай жүзеге асты ма?

  4. Сабақ жоспарында қандай ауытқулар болды? Неліктен?

  5. Сабақты жақ

    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!