Тапсырма
№1
ДЖИГСО
әдісі.
1-қадам. С. Темірхан Медетбектің
«Тәуелсізбін» өлеңінің мазмұнын оқиды.
2-қадам. Т. Топтағы төрт оқушының
әрқайсысының қабілетіне қарай мына тапсырмалар бөлініп
беріледі.
1. Өлеңнің мазмұны мен
идеясын айтыңдар.
2. Өлеңдегі
тәуелсіздікті айқындайтын тіркестер
қайсы деп
ойлайсыңдар?
3. Автор тәуелсіздікті
қалай сипаттаған?
4. Өлеңдегі қандай
жолдар ерекше әсер етті?
Неліктен?
Олар бұл тапсырмаларға
топ ішінде отырып дайындалады.
3-қадам. Бірдей
тапсырма алған оқушылар бір топқа жиналады. Өздерінің тапсырмалары
туралы ізденеді, бірігіп талқылайды.
4-қадам. Оқушылар
бастапқы топтарына қайта жиналады. Топтағы әр оқушы өздеріне түскен
тапсырманы топ ішінде түсіндіреді, талдап айтады.
Кері
байланыс
Тапсырманың жауабын
одан әрі нақтылау немесе талдауды тереңдету мақсатымен топтағы
оқушылар жауап беріп отырған оқушыға сұрақ қояды, талдауға
араласады.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
оқушы
|
шығарма
сюжетінің құрамдас бөлшектерін талдайды
|
өлеңнің
мазмұны мен идеясын түсінеді
|
негізгі
ойды айқындайды
|
өмірмен
байланыстыра талдайды
|
Тапсырма
№2
Т. «Қайта құрастыру»
әдісі
Топтар
шумақтарын құрап болғаннан кейін, оларға мұғалім өлең шумақтарының
негізгі нұсқасын береді. Олар өздерін-өздері тексереді,
бағалайды.
-
Топтар құраған
шумақтарының біреуін жатқа айтып береді. Жатқа айту әдісін өздері
таңдайды. Бір оқушы айта ма әлде өздері іштей бөліп ала ма, оны топ
мүшелерінің өздері шешеді.
-
Т/Ж. «Мен
кейіпкермін» әдісі
Топ болып
ақылдасады. Топтың атынан бір оқушы
өздеріне берілген шумақтың кейіпкері болып сөйлейді. «Мен кіммін?»,
«Мен қандаймын?» деген сұрақтың төңірегінде жауап
береді.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
оқушы
|
шығармадан кейіпкер бейнесін ашады, үзінділерді жатқа
айтады.
|
кейіпкер
бейнесін ашады
|
үзіндіні
жатқа айтады
|
|