Материалдар / Медиа time!
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Медиа time!

Материал туралы қысқаша түсінік
Медиа time! тәрбие сағаты
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Мамыр 2024
990
38 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып:

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы: «Медиа time!»

Сабақ мақсаттары

- Білім алушыларға коммуникация түсінігін ұғындыру, коммуникацияның маңыздылығын түсіндіру мен артықшылықтарын дәлелдеу.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресустар

Сабақтың басы


1. Суреттерде не көріп отырсыздар?

2. Не ерекше болды?

3.Тақырыпты болжап көріңіз..... Болжамдарын негіздейді

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру.
Коммуникация бұл (латын тілінен аударғанда communikare байланыстыру, біріктіру деген сөзінен ақпарат алу, өңдеу жеткізу және сақтау процестерінің жиынтығыболып табылады.
Коммуникация адам өмірінде маңызды орынға ие, яғни біз коммуникацияны кез- келген жерден кездестіреміз және қолданамыз. Бізді қоршаған орта тіліміз, дініміз, мәдениетіміз, ақпарат алуымыз коммуникацияның ажырамас бөлігі.
Коммуникация термині ғылыми әдебиетте ХХ ғасырдың бас кезінде пайда болды. Кең мағынада коммуникация түрлі ақпаратты туғызуға, жөнелтуге және қабылдауға мүмкіндік беретін өзара алмасу процесі және байланыс тәсілі ретінде қалыптасады

плакаттар






Сабақтың ортасы



Медиасауаттылық, нақтырақ айтсақ медиалық және ақпараттық сауаттылық (МАС), қазіргі уақытта трендтегі пәннен ең қажетті, ең өзекті пәнге айналып отыр. Енді бұл пәнді әртүрлі аудиторияларда (мектептерден бастап университет кафедралары мен корпорациялардың штаб-пәтерлеріне дейін) оқытудың қажеттілігі туындады. Сонымен қатар, осы пәннен сабақ бере алатын оқытушыларға да үлкен жауапкершілік артылғалы отыр. Осыдан МАС оқытушылары дегендер кімдер?; Оларды қайдан аламыз?; Бұл мамандарды қай жоғары оқу орындары дайындайды? Деген бірнеше сұрақтар туындап отыр. Қысқаша жауап беріп көрейік. МАС оқытушысымен танысу үшін, ең алдымен, айнаға қараңыз... Кешіріңіз, дәл қазір қасыңызда немесе қолыңызда айна болмауы да мүмкін. Онда смартфон немесе планшетіңіздің камерасын «селфи» режиміне қосып қараңыз. Кімді көрдіңіз? Бұл – ақылды екені көздерінен көрініп тұрған жарқын адам... Таныдыңыз ба? Әрине, сіз туралы айтып жатырмыз. Бір жылда жиналатын ақпарат көлемі әлем тарихында осы уақытқа дейін қатталған ақпарат көлемімен бірдей уақытта, тарихи уақыт гаджеттердің жаңа серияларының арасы қас-қағым сәтке дейін қысқарған уақытта университетте төрт жыл оқып келетін маманның көмегін күтіп отырғанымыз дұрыс болмайды. Сондықтан да, бұл мәселені шұғыл шешуіміз керек. Былайша айтқанда, кемені жүзіп бара жатып соққанымыз абзал. Көп адамдар телефонын бір минутқа, теледидарды бір күнге болсын өшіре алмайды. Алайда, бізді қоршап тұрған ақпараттық қоғамды түсіну үшін әрекетке көшуіміз керек. Сол себепті, бұл істі кейінге қалдыра бермей, медиалық және ақпараттық сауаттылықты оқыту жолдарын үйретуді бүгіннен бастауды жөн көріп отырмыз.

Презентация













Сабақтың соңы

Шынымен де, қазіргі заманда адамның оқи алуы мен жаза алуы оның сауаттылығына дәлел бола алмайды. Кім болсын ақпаратпен жұмыс істей алуы керек. Бұл инженер үшін де, фермер үшін де, саясаткер үшін де, дәрігер үшін де бірдей қажет. Сондықтан, МАС пен сыни ойлаудың элементтерін әртүрлі пәндер мен мамандықтардың оқу бағдарламаларына енгізу керек. МАС – интегралды пән, мұнда бір ғана университеттік курспен шектеліп қала алмайсың. Себебі, бір жылдан соң дәріс материалдары жарамсыз болып қалады. Осындай әдістемелік сұрақтың қандай шешімі бар? Университет оқытушыларына, мектеп және өзге оқу орындарының ұстаздарына мынандай әрекеттер ретін ұсынып көрейік. Ең алдымен, өз бетінше (топпен және тренердің бағыт беруімен болса тіпті жақсы) ұсынылып отырған оқу курсына қатысу. Осыдан кейін аудиторияның сұранысы мен мүмкіндіктеріне сәйкес (иә, университеттердің барлығының заман талаптарына дер кезінде ілесіп, оқу бағдарламасына жаңа пәндерді қосуға мүмкіндігі жоқ), ары қарай не істеу керектігін анықтаймыз. Сабақтарды біріктіреміз бе, әлде жеке курс бағдарламасын дайындаймыз ба, ол жағын кейінірек шеше жатармыз.

Суреттер





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!