Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Механикалық қозғалыс
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Мектеп: Павлодар қаласы Назарбаев Зияткерлік мектебі |
|||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: Карибжанова Ә.К. |
|||||||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|
||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы |
Масса және дененің массасын өлшеу |
|||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
ОМ 1: таразылардың (электронды,серіппелі, рычагты) көмегімен дененің массасын өлшеу. |
|||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Масса ұғымын енгізу, дененің массасын қалай анықтауға болатындығын үйрету, массаның өлшем бірліктерін енгізу. Оқушылардың танымдылығын, ой өрістерін дамыту. Масса ұғымы затың бірлік көлеміндегі мөлшерін білдіретінің түсінуі тиіс. Түрлі таразыларды қолдана отырып, дене массасын анықтай алуы керек. |
|||||||||||||||||
Сабақ түрі |
Жаңа білімді игерту |
|||||||||||||||||
Жетістік критерийлері |
|
|||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар
|
Тілдіоқытумақсаты: Оқушылар: түрлізаттарданжасалғанденелердіңмассаларынанықтауәдісінауызшанемешежазбашасипаттайды. Пәндік лексика және терминология:
|
|||||||||||||||||
Құндылықтардыдарыту
|
Құндылықтардыдарыту Құндылықтардыдарытупәнгедегенқызығушылықтарынарттыраотырып, іздену, тәжрибежасау, сұрақтарғажауаптаріздеуарқылыжүзегеасады (іс-әрекеттіжәне/немесетақырыпмазмұнынсипаттау). |
|||||||||||||||||
Пәнаралықбайланыстар |
Математикалықбілімдеріқажет. |
|||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Жалпытақарыптытүсіндіруде АКТ қолданамыз, презентацияқарастару. |
|||||||||||||||||
Бастапқы білім
|
Дене, зат. |
Сабақбарысы |
||||||||||||||||||||||
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері |
Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет
|
Ресурстар |
||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 1-2 мин |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу.Оқушылармен амандасу. Оқушылардың белсендігін арттыру үшін,орындарынан тұрғызу, сынып бөлмесіндегі үш қызыл түске, үш көк түске, үш темірден жасалған, үш ағаштан жасалған денелерге қолдарыңызды тигізіндер деп ұсыныс жасау. |
|
||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 3- 10 мин
11 -15 мин
16- 27 мин
28-31 мин
32- 38 мин
|
«Ой қозғау» Тәжірибе: Оқушылардың алдарыңа түрлі заттардан жасалған кішігірім денелер таратамыз: шеге, ағаш білеуше, скрепкалар, кномпкалар, бор, өшіргіш т.с.с. Берілген денелерді жұпта ақылдасып жіктеңіздер, оқушылар ойлана отыра жіктейді. Сұрақ: денелерде неше топқа жіктедіңіздер, жіктеу барысында қандай принциптерді басшылыққа алдыңыздар, неліктен дәл осылай жіктедіңдер. Тапсырма: Төмендегі берілгендерді екі кестеге дұрыс бөліп қарастыр: кітап, пышақ, болат, алюминий, ұшақ, қайшы, қасық, қалам, шыны, қорғасын, алтын, фарфор, сақина, темір. Тақтаға екі бағанды кестені сызып қоямыз: оқушылар әр қайсысы осы кестені толтырады. Еске түсіру: Денелер әртүрлі заттардан құралады, мысалы пышақ, ол темір және ағаш заттардан жасалады, т.с.с. Заттың үш күйі. Күтілетін нәтиже:
Жетістік критерийі:
Оқушылар бүгін біз сабақта түрлі тәжірибелерді қарастырудамыз, физикалық тәжірибелерде бақылаулар мен өлшеулер жиі пайдаланылады. Берілген денелерді пайдаланып, қандай физикалық шамаларды өлшей аламыз? Күтілетін нәтиже: оқушылар ұзындық, көлем, аудан, (денелердің жеңіл, ауыр, үлкен, кіші деген де жауаптар болуы мүмкн), масса т.с.с. Онда бүгінгі сабақтың тақырыбы «Масса және дененің массасын өлшеу». Осыған орай оқу мақсаты: таразылардың (электронды,серіппелі, рычагты) көмегімен дененің массасын өлшеу. «Мағынаны тану» Оқушыларға масса ұғымын енгізу, белгіленуін, өлшем бірлігін қарастыру. «Мағынаны ашу» Оқушыларды түрлі таразылармен таныстырамыз: электронды, серіппелі және рычагты таразыларды ұсынамыз. Тәжірибе:сыныпты топқа бөлеміз, әр топқа тапсырма және құралдар мен түрлі денелер ұсынамыз. Берілген денелердің массасын анықтаңыздар. 1) Электронды таразымен қандай денлердің массасын анықтау жеңіл болады _____________________________________________________ 2) Иіндік (рычагты) таразыны қолдана отырып ____________________ 3) Серіппелі таразыны қолданып ________________________________ Қандай таразымен өлшеу дәлірек болады? Неліктен?________________ ____________________________________________________________ Еске түсіру: құрал қателіктері. Сұрақтардың жауаптарын топтардан жеке-жеке ауызша сұрау арқылы тексеруге болады. Өлшеген денелердің ішінде бес денені жазыңыздар. Кітап: m=____кг_______________ Өшіргіш: m=___г______________ Бір скрепка: m=_____мг_________ Шеге: m=_____г_______________ Темір білеуше: m=____кг________ Осы денелердің массасын өсу реті бойынша жаз. Әр топ өз жұмыстарын келесі топқа ұсынылады, топтар бір-бірін тексеріп, бағалайды. Жетістік критерийі:
Тапсырма: Жеке жұмыс Деңгейлік тапсырмалар: А : 1) Суретте берілген денелер әр түрлі заттан жасалған, бірақ көлемдері тең. Денелердің массаларын салыстырыңыз: 2) Суретте бірдей заттан (ағаштан) жасалған, көлемдері әртүрлі екі дене берілген. Олардың массалары туралы қандай тұжырым жасауға болады. В : 1) Массалардың төменде берілген мәндерін мг, г, кг, ц, т арқылы өрнектеңдер: шыбын қанатының массасы 0,00005 г,хоккей шайбасы 0,16 кг, африкалық пілдің массасы 6 т. С: Мына берілгендерді ықшамдап, стандарт түрінде жазыңдар: |