Материалдар / Механикалық қозғалыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Механикалық қозғалыс

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қырқүйек 2020
528
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Бөлім 7.2A:Тығыздық

Мектеп: Павлодар қаласы Назарбаев Зияткерлік мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Карибжанова Ә.К.

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Сабақ тақырыбы

Масса және дененің массасын өлшеу

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

ОМ 1: таразылардың (электронды,серіппелі, рычагты) көмегімен дененің массасын өлшеу.

Сабақ мақсаттары

Масса ұғымын енгізу, дененің массасын қалай анықтауға болатындығын үйрету, массаның өлшем бірліктерін енгізу. Оқушылардың танымдылығын, ой өрістерін дамыту. Масса ұғымы затың бірлік көлеміндегі мөлшерін білдіретінің түсінуі тиіс. Түрлі таразыларды қолдана отырып, дене массасын анықтай алуы керек.

Сабақ түрі

Жаңа білімді игерту

Жетістік критерийлері

  • массаның ХБЖ-дегі негізгі өлшем бірліктерін біледі және массаның үлестік және еселік бірліктерін қолдана алады;

  • дене массасын 1 кг массаның бірлігі ретінде шартты түрде қабылданған эталон массасымен салыстыру арқылы анықтайды;

  • дененің массасын таразыларды қолдана отырып, өлшей алады.

Тілдік мақсаттар


Тілдіоқытумақсаты:

Оқушылар: түрлізаттарданжасалғанденелердіңмассаларынанықтауәдісінауызшанемешежазбашасипаттайды.

Пәндік лексика және терминология:

Қазақша

Орысша

Ағылшынша

Көлем

Объем

Volume

Масса

Масса

Mass

Зат

Вещество

Matter, Substance

Дене

Тело

Body



Құндылықтардыдарыту





Құндылықтардыдарыту

Құндылықтардыдарытупәнгедегенқызығушылықтарынарттыраотырып, іздену, тәжрибежасау, сұрақтарғажауаптаріздеуарқылыжүзегеасады (іс-әрекеттіжәне/немесетақырыпмазмұнынсипаттау).

Пәнаралықбайланыстар

Математикалықбілімдеріқажет.

АКТ қолдану дағдылары

Жалпытақарыптытүсіндіруде АКТ қолданамыз, презентацияқарастару.

Бастапқы білім



Дене, зат.



Сабақбарысы

Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері

Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

1-2 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

Сәлемдесу.Оқушылармен амандасу. Оқушылардың белсендігін арттыру үшін,орындарынан тұрғызу, сынып бөлмесіндегі үш қызыл түске, үш көк түске, үш темірден жасалған, үш ағаштан жасалған денелерге қолдарыңызды тигізіндер деп ұсыныс жасау.


Сабақтың ортасы

3- 10 мин





















































11 -15 мин





16- 27 мин

















28-31 мин





































32- 38 мин
























«Ой қозғау»

Тәжірибе: Оқушылардың алдарыңа түрлі заттардан жасалған кішігірім денелер таратамыз: шеге, ағаш білеуше, скрепкалар, кномпкалар, бор, өшіргіш т.с.с.

Берілген денелерді жұпта ақылдасып жіктеңіздер, оқушылар ойлана отыра жіктейді.

Сұрақ: денелерде неше топқа жіктедіңіздер, жіктеу барысында қандай принциптерді басшылыққа алдыңыздар, неліктен дәл осылай жіктедіңдер.

Тапсырма: Төмендегі берілгендерді екі кестеге дұрыс бөліп қарастыр: кітап, пышақ, болат, алюминий, ұшақ, қайшы, қасық, қалам, шыны, қорғасын, алтын, фарфор, сақина, темір.

Тақтаға екі бағанды кестені сызып қоямыз: оқушылар әр қайсысы осы кестені толтырады.

Еске түсіру: Денелер әртүрлі заттардан құралады, мысалы пышақ, ол темір және ағаш заттардан жасалады, т.с.с. Заттың үш күйі.

Күтілетін нәтиже:

Зат

Дене

Болат, алюминий, шыны, қорғасын, алтын, фарфор, темір

Кітап, пышақ, ұшақ, қайшы, қасық, қалам, сақина

Жетістік критерийі:


Дағды

Критерий

Білу және түсіну

Зат және дене түсініктерін ажырата алады.

Оқушылар бүгін біз сабақта түрлі тәжірибелерді қарастырудамыз, физикалық тәжірибелерде бақылаулар мен өлшеулер жиі пайдаланылады. Берілген денелерді пайдаланып, қандай физикалық шамаларды өлшей аламыз?

Күтілетін нәтиже: оқушылар ұзындық, көлем, аудан, (денелердің жеңіл, ауыр, үлкен, кіші деген де жауаптар болуы мүмкн), масса т.с.с.

Онда бүгінгі сабақтың тақырыбы «Масса және дененің массасын өлшеу».

Осыған орай оқу мақсаты: таразылардың (электронды,серіппелі, рычагты) көмегімен дененің массасын өлшеу.


«Мағынаны тану»

Оқушыларға масса ұғымын енгізу, белгіленуін, өлшем бірлігін қарастыру.

«Мағынаны ашу»

Оқушыларды түрлі таразылармен таныстырамыз: электронды, серіппелі және рычагты таразыларды ұсынамыз.

Тәжірибе:сыныпты топқа бөлеміз, әр топқа тапсырма және құралдар мен түрлі денелер ұсынамыз.

Берілген денелердің массасын анықтаңыздар.

1) Электронды таразымен қандай денлердің массасын анықтау жеңіл болады _____________________________________________________

2) Иіндік (рычагты) таразыны қолдана отырып ____________________

3) Серіппелі таразыны қолданып ________________________________

Қандай таразымен өлшеу дәлірек болады? Неліктен?________________

____________________________________________________________

Еске түсіру: құрал қателіктері. Сұрақтардың жауаптарын топтардан жеке-жеке ауызша сұрау арқылы тексеруге болады.

Өлшеген денелердің ішінде бес денені жазыңыздар.

Кітап: m=____кг_______________

Өшіргіш: m=___г______________

Бір скрепка: m=_____мг_________

Шеге: m=_____г_______________

Темір білеуше: m=____кг________

Осы денелердің массасын өсу реті бойынша жаз.

Әр топ өз жұмыстарын келесі топқа ұсынылады, топтар бір-бірін тексеріп, бағалайды.

Жетістік критерийі:


Дағды

Критерий

Білу және түсіну

Қандай таразымен қандай денелерді өлшеу қажеттігін дұрыс анықтайды;

Қолдану, талдау

Қандай таразымен өлшеу дәлірек болатындығын дұрыс анықтау, дәлел келтіре алады;

Қолдану, талдау

Дене массасын 1 кг массаның бірлігі ретінде шартты түрде қабылданған эталон массасымен салыстыру арқылы анықтайды;

Білу және түсіну, талдау

Дене массаларын өсу ретімен дұрыс орналастыра алады.


Тапсырма:

Жеке жұмыс

Деңгейлік тапсырмалар:

АShape1 :

1) Суретте берілген денелер әр түрлі заттан жасалған, бірақ көлемдері тең. Денелердің массаларын салыстырыңыз:

2) Суретте бірдей заттан (ағаштан) жасалған, көлемдері әртүрлі екі дене берілген. Олардың массалары туралы қандай тұжырым жасауға болады.

ВShape2 :

1) Массалардың төменде берілген мәндерін мг, г, кг, ц, т арқылы өрнектеңдер:

шыбын қанатының массасы 0,00005 г,хоккей шайбасы 0,16 кг, африкалық пілдің массасы 6 т.

С:

Мына берілгендерді ықшамдап, стандарт түрінде жазыңдар:

770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!