Материалдар / Мектеп кітапханасында өткізілген іс-шаралар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мектеп кітапханасында өткізілген іс-шаралар

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен жіберген іс-шаралар кітапханашы қауымға өте қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2018
5185
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Жарлы ауылының ЖББ №9 орта мектеп КММ

Бекітемін: ...................Директордың тәрбие ісінің меңгерушісіЗ.Е. Мансурова





Ұстаздық еткен жалықпас...



(тақырыптық көрме)















Кітапханашы: Абиева А.М.

2017-2018 оқу жылы

Тақырыбы: Ұстаздық еткен жалықпасМақсаты: Оқушыларға ұстаздар, олардың тәрбиесі мен еңбегін дәріптеу, білім мен біліктілікті ұстаз еңбегінен бастау алатынын оқушы санасына жеткізу, ұстазды құрметтеу мен сыйлауға тәрбиелеу және оқушы санасында ұстазды тұлға ретінде қалыптастыру мен ұстаз еңбегін дәріптеу.Мерзімі: Қазан айы, 2017 ж.Сынып: 1-11Өтетін орны: кітапхана, Акт залы

Кіріспе. І бөлім.Кітапханашы: Оқушыларға ұстаздар, олардың тәрбиесі мен еңбегін дәріптеу, білім мен біліктілікті ұстаз еңбегінен бастау алатынын оқушы санасына жеткізу, ұстазды құрметтеу мен сыйлауға тәрбиелеу және оқушы санасында ұстазды тұлға ретінде қалыптастыру мен ұстаз еңбегін дәріптеу мақсатында қазан айында «Ұстаздық еткен жалықпас» атты көрме жасалынды.

ІІ бөлім. Негізгі бөлім.Кітапханашы: «Адамға ең бірінші білім емес, рухани тәрбие берілуі керек, тәрбиесіз берілген білім- адамзаттың қас жауы, ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі». Әбу Насыр Әл- Фараби «Ұстаздық еткен жалықпас үйретуден балаға» деп ұлы Абай айтып кеткендей білімді де білгір шәкірт тәрбиелеу ұстаздан басталары сөзсіз. Ұстаз-киелі ұғым. Осы ұлағатты сөздің астарында білімділік те, ақылдылық таейірімділік те,зерделік те жатқан жоқ па?Ұстаз-адамдықтың диқаншысы. Адам тәрбиелеудің, жеке тұлғаны қалыптастырудың бағбаны Кіршіксіз,пәк сезімді жас ұрпақты арман жолына жетелейтін де, білімнің қия шыңына көтеретін де ұстаз. «Ұстазы жақсының –ұстамы жақсы» деп ғажайып дүниенің сырын ашқан, өмірдің қыр-сырын меңгеретін де ұлық тұлғалар. Ендеше ұстаз білімнің отын жағып, бал-шырын нәрін шәкірт бойына сіңірудің әдіс-тәсілдерін жетік меңгерген мұғалім болу-адам бойындағы ұлы қасиетл жүректің батырлығын да, сезімнің ақылдылығын да, мінездің жайлылығын да ,білімнің байлығын да топтастырып,бір арнаға тоғыстыратын,бір сөзбен айтқанда ұстаз-асыл қасиеттердің жиынтығы. Елбасымыз Н.Ә.Назарбаев «Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында»деп атап көрсеткендей, ұрпақ тағдыры үшін жауап беру ұстаз атаулыға үлкен салмақ салдыілім кілті ұлағат иелерінің кең пейілді жарқын бейнесі мен білімдарлығы арқылы шәкірт санасына қалары сөзсіз. Өскелең ұрпақты биік мақсаттарға жетелеу,өз бойында бүкіл адамзаттық құндылықтарды жинақтаған,өз өміріне өзі басшылық жасап,өзін-өзі дамытатын тұлғаны тәрбиелеу-бүгінгі білім беру ұйымдарының алдына қойған міндеттерінің бірі. Осы міндетті іске асыру тетігі ұстаздарға байланысты.Іскер,жаңаға жаны құмар,үздіксіз ізденіс үстіндегі мұғалім ғана оқушыға сапалы білім бере алады. ІІІ бөлім. Қорытынды. Көрменің жалғасы концерттік бағдарламаға ұласты.



















Жарлы ауылы ЖББ №9 орта мектеп КММБекітемін: ...................Директордың оқу ісінің меңгерушісіА.К. Океева16.10. 2017 жыл

Кітаппен жұмыс істеу ережелері



Кітапханашы: Абиева Анипа Мухатаевна2017 жыл

Тақырыбы: Кітаппен жұмыс істеу ережелері.Сабақтың мақсаты: Бастауыш сыныпта балалардың кітаппен жұмыс істеу дағдысын қалыптастыру, кітапты құрметтей білуге, күтіп ұстауға, ұқыптылыққа, білімділікке тәрбиелеу.Түрі: әңгіме, түсіндіру және таныстыру жұмысы.Безендірілуі: көрме, кітап сөрелері.Қатысушылар: 2-сынып оқушылары, сынып жетекшісі және қонақтар.Өтетін орны: кітапханаМерзімі: 16.10. 2017 жылБарысы.І Кіріспе бөлім. Кітапханашы: Бастауыш сыныпта балалардың кітаппен жұмыс істеу дағдысын қалыптастырудың тіл дамыту үшін пайдасы аса зор. Мұндай дағдыны қалыптастыру үшін:
  • Балалардың дұрыс айтқандарын мадақтап, кателерін түзетумен қатар олардың назарын сол кітаптың мұқабасына, ішіндегі суреттеріне назар аударып отырады;
  • Көрнекті құралдар, сюжетті суреттерді оқыған шығармаға байланысты кейбір жекелеген заттардың суреттерін қолданады;
  • Шығармадағы қиын сөздерді оқушыларға түсіндіріп отырады;
  • Балалардың оқыған кітаптарынан қаншалықты жаңа білім алғандарын үнемі бақылап отыруы тиіс. Сондай-ақ кітап оқу нәтижесінде балалар қандай сөздерді жиі, қайсысын сирек қолданатындықтарын да басты назарда ұстауы қажетті нұсқау, ақыл –кеңес беріп отыруы керек.
Балалардың оқу дағдысын қалыптастыруда оларға арналған «Балдырған», «Айгөлек», «Мөлдір бұлақ» журналдары мен «Ұлан» газеті  үлкен роль атқаратынын да ұмытпағанымыз жөн. Бұларды оқуға қызықтыру үшін мұғалім оларда жарияланған мақалалардан үзінділер оқып беріп, әңгіме-кеңес ұйымдастырса, «нұр үстіне нұр» болар еді. Егер оқу тарапынан не себепті газет не журнал, болмаса, кітап деп атаймыз деген сұрақ туа қалса (ондай сұрақтың қойылуы әбден мүмкін),  кітапханашы бұлардың бір-бірінен айырмашылығын түсіндіруге міндетті. Сондай-ақ бастауыш мектеп балаларына кітапты қалай ұстау, қадірлеу, оқу керіктігін үнемі ескертіп отырудың да артықшылығы жоқ.Ұйымдасқан түрде кітап оқу.Бұл жұмысты әртүрлі жолмен жүргізуге болады :а) Бірлесіп дауыстап, үйде оқу тапсырылады;ә) Кітапты қай уақытқа дейін қанша бет оқу керектігі белгіленеді;б) Сынып оқушылары түгел оқып шықаннан  соң, оқылған шығарманы талдау, ол туралы пікір алысу уақыты тағайындалады. Себебі, кейбір оқушылар ұйымдасып оқуға қатысқанымен, ойы басқа жақта отырады. Міне, сондықтан кітапханашы жеке оқушылардың кітапты оқыған соң, қандай дәрежеде меңгергенін анықтау үшін, кітаптың мазмұнына орай сұрақ қою арқылы бақылау жасайды. «Сен нағыз қызық жерін таңдамапсың, мына жерін қайтадан тағы оқып шықшы» деп тапсырма беру арқылы, оқушы өз кемшілігін өзі түсінетіндей бағыт беріп отыру қажет. Мұнда зеку, жеке еш нәтиж бермейді.ІІ Негізгі бөлім. Кітапханашы: Кітапханалық сабақтар жүргізу – оқу үрдісінің талаптарын орындатудан шыққан өмір талабы. Ондағы мақсат - оқушыларды кітапханада өз бетінше көлемді туындылармен, сан алуан ақпараттармен жұмыс жасай алуға үйрету. Әр оқушы қосымша әдебиеттерді дұрыс таңдай алуға, сол бойынша ауызша, жазбаша қарарлар, пікір, рецензия, аннотация жаза білуіне ықпал жасау – жалпы айтқанда, оқушылардың кітаппен жұмыс жасау қабілетінй еңбегінің мәдениетін арттыру. Сабақ барысындағы жасалынатын іс-әрекеттер: - тақырып бойынша қандай әдебиеттер бар; - ол әдебиетті кітапханадан табуға бола ма; - кітапханадан қажетті әдебиетті қалай іздеуге болады; - оқуды қалай тиімді ұйымдастыра білу керек; - егер тақырып бойынша қажетті әдебиеттер көп болса оны қалай тез және зер салып қарап шығу қажет; - ол әдебиеттердегі керекті мәліметтер бойынша жоспар, тезис, конспект жасау жолдары қандай; - кітапханадағы көрсетілетін қызмет түрлерін (кітапты үйге алу, оқу залында жұмыс жасау, т.б.) білу; - кітапханадағы кітап қорының алфавиттік, жүйелік, пәндік, тақырыптық болып жіктелетінін білу; - оқушылардың қоғамдық – саяси, ғылыми, техникалық, өндірістік, мәдени тақырыптардағы анықтамалардың болатынын назарда ұстау; - статистикалық жинақтармен, тарихи оқиғалар естеліктері, айтулы оқиғалар күнтізбелерімен жұмыс жасату; - оқушының жеке кітапханасы болуын ескерту;ІІІ Қорытынды бөлім.Кітапханашы: Басты мақсат – қарқынды дамып келе жатқан ортада өмір сүруге қабілетті, өзін өзі дамытуға, өз ойын еркін айта білуге, өз қалауы мен қоғам талабына сай өзін көрсете білуге бейім, жоғары білімді шығармашыл дамыған тұлғаны қалыптастыру. Сол тұлғаны тәрбиелеу мен білім берудегі, дамытудағы басты құрал – кітаппен жұмыс істей білуге үйрету. Білімнің қайнар бұлағы, тұлғаның рухани қазынасының қайнар бұлағы – кітап. Бәрімізге аян, оқушыны кітаппен дұрыс жұмыс жасай білудің тиімді әдіс-тәсілдерімен қаруландыра алмай, оқушыны саналы оқыта алмайсың. Себеб,і білім мен білік дағдылары тек кітап арқылы дариды. Алайда, кітаппен дұрыс жұмыс істей алғанда ғана оқушының дамуына жол ашылады. Оқи білгенде, анығырақ айтсақ, түсініп, саналы түрде оқи білгенде ғана, тәрбие, ақыл - ойдың дамуы дұрыс жүзеге асады.





































Жарлы ауылы ЖББ №9 орта мектеп КММБекітемін: ...................Директордың оқу ісінің меңгерушісіА.К. Океева09.10. 2017 жыл

Кітаптың құрылымы







Кітапханашы: Абиева Анипа Мухатаевна2017 жылТақырыбы: Кітаптың құрылымы.Сабақтың мақсаты: Кітаптың тарихымен таныстыру, балаларды кітаптың құрылымы туралы білімді қалыптастыру, кітапты құрметтей білуге, күтіп ұстауға, ұқыптылыққа, білімділікке тәрбиелеу.Түрі: әңгіме, түсіндіру және таныстыру жұмысы.Безендірілуі: көрме, кітап сөрелері.Қатысушылар: 2-сынып оқушылары, сынып жетекшісі және қонақтар.Өтетін орны: кітапханаМерзімі: 09.10. 2017 жылБарысы.І Кіріспе бөлім. Кітапханашы:
  • Сәлеметсіздер ме, балалар! Біздің бүгінгі кітапханалық сабағымыз қиналып, қысылғанда, ақыл айтатын адал досымыз «Кітап жайлы» танысу. Бүгінгі сабағымызды Ахмет Байтұрсыновтың мына өлеңімен бастаймыз:
Балалар, бұл жол басы жаңалыққа, Келіңдер, оқып байқап қаралық та. Бұл жолмен бара жатқан өзіңдей көп Соларды көре тұра қалалық па ? Даналық – өшпес жарық, кетпес байлық Жүріңіздер іздеп тауып алалық та! (Осы кезде есік ашылып, үлкен кітап бейнесін мойнына ілген оқырман кіреді)Кітап:
  • Бәрекелді! Мың рахмет, Ахмет атамызға. Балалар, мен сіздерге үлкен қуанышпен
келдім және дос болып қайтатыныма сенемін!Кітапханашы: - Қош келдіңіз, қымбатты досымыз! Кітап, жоғары шығыңыз (кітапты биік жерге қояды).- Балалар, жұмбақ шешуге қалайсындар, шешуін тауып көреміз бе?1. Көп әңгімем ,өлеңім, Күнде ақыл беремін Жақсы көрсе мені кім Мен оны жақсы көремін.2. Тілі бар үні жоқ, Өзін адам түсінген Жүрегі бар қаны жоқ Сөйлеп тұрған ішінен.Кітапханашы: Өте жақсы балалар, жұмбақ шешуі кітап болғандықтан, қазіргі әңгімеміз кітап жайлы болмақ. «Кітап» деген сөз қайдан шыққан, қандай мағына береді, ол қалай пайда болды білесіңдер ме?Кітап:
  • Мен өзім жауап берейін. Кітап арабша «жазба», ал түрікше «дәптер» - «мерзімді баспа сөз басылымы» дегенді білдіреді. Кітап - адамзат ой-қазынасын мәңгілік есте сақтайтын қойма және тілдін жазбаға түскен формасы . Кітаптың ең алғашқы атасы - Папирус. Бұл-қияқ өлең тұқымдас өсімдік. Бұл Эфиопия, Сицилия, Египет мемлекеттерінің саз батпақ суларында өседі. Оны өңдеп, бір-біріне желімдеп, құлаш-құлаш орамдар жасайды.Оның ұзындығы 45 м. дейін жетіп қалады. Жазатын материалдың және бір түрі - пергамент. Кіші Азияның Пергем (қазіргі Бергем) дейтін даласында жазу материалы етіп арнайы иленген теріні пайдаланған. Сол себепті Пергамент дейді. Сондай – ақ, саз балшық, қыш, тас, пальма жапырағы, міне осы материалдардың бәріне кезінде жазу түсірілді. Осының бәрін қол жазба кітап санатына жатқызылады.Қол жазбаны кітапқа айналдыру процесі пергаменті, не қағазды төрт бүктеп кейде бүктемені сегізден он алтыға дейін апарып дәптер етуден басталды. Алғашқы кітап жазу құпиясын дін басылары мен монахтар білген. Сондықтан дүние жүзіндегі тұңғыш кітаптар Еврей тілінде «Таурат» (б.з.д. 25ғасыр), чин қытай тіліндегі «Конфуция», парсы тіліндегі « Авеста» (25 кітаптан тұрады), грек тіліндегі «Інжіл», араб тіліндегі «Құран». Алғашқы кітап баспасы ағаштан жасалды. Каллиграфия қалыбы ХІ ғасырда пайда болды.1800жылы тұңғыш қазақша кітаптар шығара бастады.
Кітапханашы:
  • Міне, балалар кітап осылайша дүниеге келіпті. Атына сай ішкі мәтіне де
өзгеріп отырыды. Сендер мен бірге қуанып, бірге күледі, бірге қиналады. Кейде кітаптың мұхабасындағы суретке қарап та, кітаптың не туралы екенін білуге болады.Кітапханашы:
  • Міне көрдіңдерме, балалар, кітаппен дос болсаңдар бәрін білесің. Білім
нәріне кенелесің. «Кітапсыз білім жоқ, білімсіз күнің жоқ» деген осы.Кітап:
    578тг - Сатып алу
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!