Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Мектеп кітапханасының жұмыс жоспары"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
20 -20 оқу жылына мектеп кітапханасының жұмыс жоспары
201 -201 оқу жылына
мектеп кітапханасының жұмыс жоспары
Білім беру ұйымындағы кітапхана – мектептің білім беру саласындағы мәдени, ақпараттық, ағартушылық және тәрбиелеу орталығы болуы керек.
Кітапхананың басты мақсаты:
1. кітаппен жұмыс үдерісінде балаларды азаматтық сезімге тәрбиелеу, рухани-шығармашылық ұстанымдарын ашу;
2. оқушылардың оқу және оқу мәдениетін қолдау;
3. оқушыларды оқуға тарту;
4. кітапханаға жаңа оқырмандарды тарту;
Кітапхананың басты міндеттері:
1. педагогтар мен оқушылардың өзіндік білімдерін шыңдау мен оқу-тәрбие үдерісінде ақпараттық-құжаттық қолдауды қамтамасыз ету;
2. оқушыларда ақпараттық мәдени және оқу мәдениетін қалыптастыру;
3. оқуға деген уәждеме мен кітапқа деген құрметке тәрбиелеу;
4. оқушыларда тұлғаның өздігінен дауын, өзін-өзі ұстау мәдениетін, адамгершілікке тәрбиелеу жөніндегі әдебиеттерді насихаттауға назар аударуды күшейту;
5. ақпараттық-кітапханалық, кітапханалық қызмет көрсетудің сапасын арттыру;
6. ұлтжандылық, табиғатты сүю, салауатты өмір салты дағдыларын қалыптастыруға әсер ету.
Кітапхана жұмысының басты бағыттары:
• кітапханадан ақпарат алуға педагогтарға, оқушыларға, олардың ата-аналарына әдістемелік көмек беру.
• білім берудің жаңа құралдары туралыпедагогикалық және әдістемелік әдебиеттер туралы ақпарат алуда мұғалімдер үшін жағдай жасау.
• кітап оқу, баспаларды қарау, компьютерлік бағдарламалармен жұмыста мұғалімдер мен оқушыларға жағдай жасау.
• қордың жинақталуы мен сақталуын қамтамасыз ету.
• мектеп сайтындағы «Кітапхана» парақшасындағы материалдардың жүйелі толықтырылуын жүзеге асыру.
Жұмыс жоспары
№ |
ісшараның атауы |
өткізу мерзімі |
|
оқу қорымен жұмыс |
|||
1 |
Оқулықтарды қабылдап, тарату |
Қыркүйек, мамыр |
|
2 |
Оқулықтарды тарату журналын жүргізу |
Жыл бойы |
|
3 |
Жаңа түскен оқулықтарды қабылдап, техникалық өңдеу |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
|
4 |
Жаңа түскен оқулықтар мен оқу құралдары туралы мұғалімдер мен оқушыларды ақпараттандыру |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
|
5 |
Оқу қорының сақталуы жөнінде іс жүргізу (оқулықтардың жай-күйін тексеру үшін сыныптарға рейд). |
Жартыжылдықта 1 рет |
|
6 |
Кітапханадан берілген баспалардың уақытылы қайтарылуын бақылау |
Жыл бойы |
|
7 |
Баспаларға шағын жөндеу жұмыстары мен түптеу жұмысын ұйымдастыру |
Жыл бойы |
|
8 |
Артық оқулықтар қорымен жұмыс |
Оқу жылы бойы |
|
9 |
Бағдарламаның ауысуын мен көмескіленуін есепке ала отырып қорды есептен шығару |
маусым |
|
10 |
Білім және ғылым министрлігі ұсынған оқулықтар тізімімен оқу құралдарымен және аймақтық оқулықтар кешенімен жұмыс, рекомендованных. Оқу әдебиеттерін алуға тапсырыс әзірлеу. |
Жыл бойы |
|
11 |
оқулықтарды жинау мен 2016 -2017оқу жылына оқу әдебиеттерін алдын ала кешендеу |
Мамыр-қыркүйек |
|
12 |
2017 – 2018 оқу жылына оқу-әдістемелік кешенін әзірлеу |
Сәуір, қыркүйек |
|
Көркем әдебиеттер қорымен жұмыс |
|||
1 |
Түскен әдебиеттерді тіркеу мен өңдеуді уақытылы өткізу |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
|
2 |
Кітапханаға еркін кіруді қамтамасыз ету |
Жыл бойы |
|
3 |
Оқырмандарға баспалар беру |
Үнемі |
|
4 |
Сөрелерде кітаптардың дұрыс қойылу тәртібін сақтау |
Үнемі |
|
5 |
Кітапханадан берілген баспалардың уақытылы қайтарылуын жүйелі түрде қадағалау |
Үнемі |
|
6 |
Қордың сақталуы жөнінде іс жүргізу |
Үнемі |
|
7 |
Оқырмандармен жұмыс үшін қолайлы жағдай құру |
Үнемі |
|
8 |
Оқушыларды тартумен әдістемелік әдебиеттер мен оқулықтарды, көркем баспаларды шағын жөндеу жүргізу |
Жыл бойы |
|
9 |
Тозуы, сақталу мерзімінің аяқталуын есепке ала отырып, қорды есепте шығару |
маусым |
|
10 |
«Мектепке кітап сыйла» акциясына белсене қатысуды насихаттау |
Қазан-мамыр |
|
Мерзімдік баспалар қорын жинақтау |
|||
1 |
1 жартыжылдыққа мерзімдік баспаға жазылу |
Қазан |
|
2 |
2 жартыжылдыққа мерзімдік баспаға жазылу |
Сәуір |
|
Ақпаратты-кітапханалық іс |
|||
1 |
Жаңа оқулықтармен танысу |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
|
2 |
Кітапханалық сабақтар |
Кестеге сәйкес |
|
3 |
Мерзімді шығарылымдармен танысу |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
|
4 |
Мектеп сайтымен жұмыс: систематическое пополнение раздела «Кітапхана» на сайте школы |
Жыл бойы |
|
5 |
Кітапхананың ауызша жарнамалық ісі |
Үнемі |
|
6 |
Рефераттар, хабарламалар, сынып сағаттары, қабырға газеттерін безендіру үшін материалдар таңдауда жеке көмек көрсету |
Жыл бойы |
|
7 |
Пән апталықтарына қатысуға әзірлік пән апталықтарына әзірлік пен қатысу |
Жыл бойы |
|
Оқырмандармен жеке жұмыстар |
|||
1 |
Оқу әдебиеттерін беру |
Тамыз-қыркүйек |
|
2 |
Әрбір сыныптарға кітапханаға келіп оқу туралы сынып жетекшілерін ақпараттандыру |
бейсенбі сайын |
|
3 |
Кітапхананың әрбір оқырманының жасына сәйкес көркем әдебиеттер мен мерзімдік баспаларды ұсыну |
Күнделікті |
|
4 |
Кітапхананың жұмыс кестесіне сәйкес мектеп оқушыларына қызмет көрсету |
Күнделікті |
|
5 |
Берешектерді анықтау мақсатында оқырмандар формулярларымен жұмыс |
Желтоқсан, мамыр |
|
6 |
Абонементтермен әңгімелесу: |
Үнемі |
|
|
а) кітапханаға жаңадан түскенкітаптар, энциклопедиялар, журналдар туралы жарнамалық; б) қайта тіркелген оқырмандармен кітапханада өзін-өзі ұстау ережесі, кітап оқу мәдениеті туралы әңгімелерсулер |
|
|
Педагогикалық ұжыммен жұмыс |
|||
1 |
Мұғалімдерге жаңа оқулықтар мен әдістемелік әдебиеттер, педагогикалық журналдар менгазеттер туралы ақпараттар беру |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
|
2 |
Жаңа оқу жылына оқулықтар мен оқу құралдарын тиімді таңдауға бағытталған пән мұғалімдері ӘБ ақпараттық кеңес беру ісі |
Сәуір |
|
3. |
Сабаққа әдістемелік көмек көрсету |
Жыл бойы |
|
4. |
Берілген тақырып бойынша әдебиеттер мен мерзімдік баспаларды іздеу. Пән апталықтары мен сынып сағаттарына материалдар таңдау |
Мұғалімдердің сұранысы бойынша |
|
5. |
Оқушылардың мектеп кітапханасына келуі туралы мұғалімдерді ақпараттандыру |
Жыл бойы |
|
6. |
Жаңа түскен кітаптармен таныстыру көрмелері |
Жаңа оқулықтардың түсуіне байланысты |
|
7. |
Қорытынды жасау жөнінде мұғалімдерді жетістіктермен таныстыру: «Кітапхананың ең үздік оқырманы» және «Ең оқырманы көп сынып» |
Мамыр |
|
қоғамдық іс |
|||
Кітапханалық және ақпараттық сабақтар |
|||
Балабақша |
Кітапханаға алғашқы қадам: «Кітаптар қаласына саяхат». Кітапты қолдану тәртібі: «Кітап шеберханасы» |
Қазан |
|
Жарыс: «Корней ата ертегісі еліне саяхат» |
Қараша |
||
Топтарға бөлу оқырмандар абонементін толтыру мақсатында кітапханаға келу: «Кітапқа қонаққа бару» |
Ақпан |
||
Интерактивті сабақ: «Кітапты сыйлыққа ал – тапшы, қане, қай ертегіден?» |
Наурыз |
||
Пікірталас: «Кітаптарда демалыс деген болмайды» |
Мамыр |
||
1-сынып |
Кітапханаға алғашқы қадам. Кітапханаға саяхат: «Мұнда балалар келіп, әлемдегінің барлығын біледі». «Оқырман», «кітапхана», «кітапханашы»ұғымдары. Кітапхананы пайдаланудың басты ережелері |
Қазан |
|
Жаңа жылдық мереке. «Ертегі әркімге керек» |
Желтоқсан |
||
Кітапты ұстау тәртібі. Балаларға кітапқа деген оң көзқарасты қалыптастыру. Балаларды ктіапты дұрыс ұстауға үйрету (мұқаба, түптеу, қарапайым жөндеу жұмыстары) |
Ақпан |
||
Жарыс: «Менің сүйікті ертегілерім мен ертегі кейіпкерлерім» |
Мамыр |
||
2-сынып |
Кітап құрылымы. Кітапты кім және қалай жасайды? Кітаптың құрылымдық безендірілуі: мұқабасы, тігінделуі, түптелуі. Ішкі безендірілуі: мәтін, парақтары, иллюстрация. «Сөйлейтін мұқабалар»- кітапты өздігінше таңдау |
Қазан |
|
Жарыс-ойын: «Жаңа жыл» |
Желтоқсан |
||
Мейірімділік пен қайырымдылық сабағы |
Ақпан |
||
Танымдық саяхат ойыны: «Ғарышқа ұшу»дүниежүзілік авияция және ғарыш күніне орай |
Сәуір |
||
Ертегілер оқу |
Сәуір |
||
Презентациялар жарысы: «Ертегілер жолында» |
Мамыр |
||
3-сынып |
«Кітаптар әлеміне және білім әлеміне саяхат». Балаларды кітаптар , қазіргі заманға дейін сақталу тарихымен таныстыру. Дүниежүзіндегі көне кітапханалар |
Қазан |
|
Пікірталас сабағы: « достық және мейірімділік әлеміне саяхат». |
Қараша |
||
Саяхаттау ойыны. Балалар ертегілері мен шығамалары бойынша әдеби байқау. «ЭдуардУспенскидің қызықты кейіпкерлері» |
Қаңтар |
||
Орыс тілі білгірлерінің байқауы: «Сен және сенің досың-ана тілің» |
Ақпан |
||
Экологиялық ағарту сабағы. «Табиғатты аялайық!» |
Сәуір |
||
4-сынып |
Кітапханалық сабақ: «Сөздік біздің көмекшіміз» |
Қараш |
|
Ерлік сабағы. «Мәңгі жадымызда» |
Ақпан |
||
Әдеби саяхат сабағы: «Кітапты ашсаң, ғажайыптар басталады». Балалар мен жасөспірімдер кітаптары апталығы |
Наурыз |
||
Әңгімелесу сабағы: «Ғарыштық заман таңы» |
Сәуір |
||
жарыс: «Кейіпкерді тап!» (ертегілер бойынша) |
Сәуір |
||
1-4-сыныптар |
|
Қыркүйек |
|
5-9-сыныптар |
Оқулықтардың сақталуы туралы әңгімелесу. «Мен қандай оқушымын ол туралы менің кітабым айтады» |
Қыркүйек |
|
5сынып |
Ойын-жарыс: әдеби ринг |
Желтоқсан |
|
6-7-сыныптар |
Шылым шегудің зияны туралыпрезентация көрсету |
Қаңтар |
|
8-сынып |
пікірталас: «Балағат сөз айту – жан ауруы» презентация көрсету |
Ақпан |
|
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |