«Тәжірибедегі рефлексия» тренерлік
жұмыстарды
жүргізудің қорытынды
есебі
2017-2018 оқу жылының екінші
тоқсанда 22 қараша айында мектеп директордың Б№ 48 Барлық бастауыш
және пән мұғалімдері 15 адам оқыды бірақ жылдың аяғында 4 адам
сабақ жоспарларын дайындап сабақтарын көрсетті олар: Какенова М.Х;
Негметжанова Б.Р; Мутахиев Т.К; Досанова Г.Б куәлікттер
берілді.
Есеп беру барысында мұғалімдер
түрлі тақырыптарды таңдады. Олар таңдаған тақырыбы бойынша үш сабақ
өткізіп жоспарларын тапсырды. Мысалы, «Оқыту мен оқу әдістемесіне
өзгеріс қажеттілігін енгізу туралы» тақырыбын таңдады, себебі өз
сабақтарында осы модульді жақсы түсініп қолдана алды. Идеяны іске
асыру мақсатында сабақты күтілетін нәтижеге қарай бағыттадым.
Міндетті түрде кері байланыстарға назар аударып, ұсыныстарды
айттым. Менің көздеген мақсатым -мұғалімдер жеті модульді өз
сабақтарында пайдаланып, нақты нәтижеге жету. Ал Негметжанова Б.Р.
өз таңдаған тақырыбын «Оқу үшін бағалау» жан-жақты ашып,
сабақтарында белсене қолданып, келесі тұжырымға келді: «Менің үлкен
өзгерісім оқу үшін бағалау мен оқуды бағалау модулін оқып үйренуім.
Нақты баға қою мен есеп беру үшін өткізілетін оқуды бағалау, яғни
жиынтық бағалау мен оқушының оқуына ықпал ету мақсатындағы оқу үшін
бағалау, яғни қалыптастырушы бағалау түрі». «Топтық жұмыс арқылы
оқушылардың сөйлеу тілін дамыту» деген тақырыпта Какенова М.Х:
оқушыға бәрін үйрету мүмкін емес, олардың рөлі үйренуге ұмтылу
екенін естен шығармаған жөн.
Тапсырмаларды бергенде
«Мұғалімдерге арналған Нұсқаулық» пен «Үлестірме материалдарға»
сүйендім. Деңгейлік және тренерлік курстан алған видеоларды өз
сессияларда қолдандым. Бұл ресурстардың маңызы зор
болды.
Мұғалімдер сабақтарда белсенді
қатысып отырды, әр сабақта түрлі топтарда бірлесе жұмыс істей
алды.
Шағын топта көбіне спикер
ретінде болып, Жукенова Л.Қ , Шакенова Қ.Е, Мутахиева А.Б,
Мурзахметова М.Б, Искакова А.Е, Негметжанова Б.Р өз пікірлерін
ортаға салды. Пікірлер әр түрлі көзқараста болды. Себебі, бұл
мұғалімдер тақырыптарды жақсы түсініп, басқалармен бөлісе алды.
Кейбіреулері кейбір тұстарын түсіне алмады, бірақ топта жұмыс істеп
үйренді. «Осы маған сабақта керек пе?», «Мен осыны сабақта қалай
қолданамын және қалай кіріктіремін?», «Уақытымды үнімдей аламын
ба?» осындай комментарийлер болды.
Сабақ соңындағы кері
байланыстар керек болды, себебі келесі сабақтарға дайындалуыма
қажет болды, мұғалімдерге не ұнады, не ұнамады біліп
отырдым.
Комиссия шешімі бойынша келесі
оқу жылында қалған мұғалімдер келесі оқу жылдың бірінші жарты
жылдықта есептемелерін дайындап тапсырады.
Мен алғаш рет тренер болып,
сабақ бере алдым, кіші топпен жұмыс істей алдым, жоспарланған
барлық сабақтарды өткіздім, мұғалімдерге көмек беріп, білімдерін
дамыттым. Мұғалімдерге қажет кезде бағыт бағдар беріп, тиімді
ұсыныстарды жасап, нағыз тренер болуға
ұмтылдым.