Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Мектепалды даярлық тобы перспективалық жоспар жарты жылдық
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
1-3 апта
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
К Сөйлеуді дамыту |
К Сауат ашу негіздері |
Ш Музыка |
К Сауат ашу негіздері |
К Ағылшын тілі |
Ш Музыка |
Т Қмұқ |
К Орыс тілі |
Т Қмұқ |
Ш Сурет салу |
Ә Өзін-өзі тану |
Ш мүсіндеу |
Т Құрастыру |
Ш Аплликация |
Т жаратылыстану |
В Мен және табиғат |
Д Дене шынықтыру |
Д Дене шынықтыру |
К Орыс тілі |
Д Дене шынықтыру |
|
В Бояулар құпиясы |
В ертегілер әлемі |
Ә Экология негіздері |
В Логика |
2-4 апта
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
К Сөйлеуді дамыту |
К Сауат ашу негіздері |
Ш Музыка |
К көркем әдебиет |
К Ағылшын тілі |
Ш Музыка |
Т Қмұқ |
К Орыс тілі |
Т Қмұқ |
Ш Сурет салу |
Ә Өзін-өзі тану |
Ш мүсіндеу |
К Драма |
Ш Аплликация |
Т жаратылыстану |
В Мен және табиғат |
Д қауіпсіз мінез құлық негіздері |
Д Дене шынықтыру |
К Орыс тілі |
Д Дене шынықтыру |
|
В Бояулар құпиясы |
В ертегілер әлемі |
Ә қоршаған ортамен таныстыру |
В Логика |
«Денсаулық»-3 Дене тәрбиесі -2,5-80 сағ Қауіпсіз мінез-құлық негіздері-0,5 16 |
«Коммуникация»-6,5 Сөйлеуді дамыту-1 32 Көркем әдебиет-0,5 16 Сауаташу негіздері-1,5 48 Орыс тілі-2 64 Шеттілі (ағылшынтілі)-1 32 Драма-0,5 16 |
«Таным»-3,5 Қарапайым математикалық ұғымдарын қалыптастыру-2 64 Құрастыру-0,5 16 Жаратылыстану-1 32 |
«Шығармашылық»-5 Сурет салу-1 32 Мүсіндеу-1 32 Аппликация-1 32 Музыка-2 64 |
«Әлеумет»-2 Өзін –өзі тану-1 32 Қоршаған ортамен таныстыру-0,5 16 Экология негіздері-0.5 16 |
Вариативтік компонент-4 «Мен және табиғат»-1 32 « Бояулар құпиясы»-1 32 «Ертегілер әлемі»-1 32 «Логика »-1 32 |
1-апта
Дүйсенбі 02.09.19 |
Сейсенбі 03.09.19 |
Сәрсенбі 04.09.19 |
Бейсенбі 05.09.19 |
Жұма 06.09.19 |
К Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: Кел, танысайық! Мақсаты: 0.1.1.1 Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау 0.1.6.1 Қарым-қатынастағы түрлі жағдаяттарда әдептілік сөздерін қолдана білу 0.1.4.2 Берілген тақырып аясында диалогке қатысу 0.2.1.1 Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу |
К Сауат ашу негіздері Тақырыбы: Кел, танысайық! Сөйлеу Мақсаты: 0.1.2.1 Сөйлемнің мағынасын түсіну 0.1.2.2. Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару 0.1.4.1 Сөйлеу барысында дауыс ырғағын сақтап, вербалды емес қарым-қатынас нұсқаударын (ым-ишара, қимыл), сөздерді (кешіріңіз, тыңдаңызшы жəне т.б.) қолдану |
Ш Музыка Тақырыбы:«Менің музыкалық әлемім» Мақсаты: 0.1.1.2. Музыкалық шығарманың сипатын ажырату (көңілді, салтанатты, қуанышты, ашық – жарқын, көңілсіз, мұңды, қайғылы). 0.2.1.1. Қарапайым әуендерді, таныс әндерді сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз таза интонация бойынша есту қабілетіне сүйеніп ән салу. 0.2.2.1. Балаларға арналған ұрмалы музыка аспаптарында (дыбыс жоғарылығы айқындалмаған) жеке және ансамбльде күрделі емес ырғақтық суреттерді ойнау. 0.3.1.1. Музыкаға қосылып, оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар жасау. |
К Сауат ашу негіздері Тақырыбы: Біздің ойындарымыз. Сөйлем Мақсаты: 0.1.2.1. Сөйлемді ажыратып, оның мағынасын түсіну, оларды үлгінің көмегімен жəне ұсынылған үлгілер негізінде жазу. 0.3.1.1. Сөйлем сызбасын құру. |
К Ағылшын тілі Тақырыбы: Мақсаты: |
Ш Музыка Тақырыбы:«Менің музыкалық әлемім» Мақсаты: 0.1.1.2. Музыкалық шығарманың сипатын ажырату (көңілді, салтанатты, қуанышты, ашық – жарқын, көңілсіз, мұңды, қайғылы). 0.2.1.1. Қарапайым әуендерді, таныс әндерді сүйемелдеумен және сүйемелдеусіз таза интонация бойынша есту қабілетіне сүйеніп ән салу. 0.2.2.1. Балаларға арналған ұрмалы музыка аспаптарында (дыбыс жоғарылығы айқындалмаған) жеке және ансамбльде күрделі емес ырғақтық суреттерді ойнау. 0.3.1.1. Музыкаға қосылып, оның сипатына сәйкес ырғақты, мәнерлі қозғалыстар жасау. |
Т Қмұқ Тақырыбы: Танысу. Не қайда орналасқан? Мақсаты: 0.1.1.2. Кеңістікте бағдарлану: сол жақ, оң жақ, үстінде, астында, алдында (алды), артында, (арты), жақын, арасында, қасында. |
К Орыс тілі Тақырыбы: 1.Я – это кто? Мақсаты: 0.1.1.1 Произносить и различать звуки в словах и фразах. 0.1.2.1 внимательно слушать речь и правильно реагировать на нее (использование мимики и жестов, выполнение действий). 0.2.1.1 использовать в речи новые слова по лексическим темам. 0.4.1.1 Передавать информацию из прослушанных текстов при помощи рисунка, схемы, знаков. 0.5.1.1 использовать в речи слова, обозначающие предметы. |
Т Қмұқ Тақырыбы: Менің бөлмем. Қағаз бетінде бағдарлаймын. Мақсаты: 0.1.1.1.Қағаз бетінде бағдарлану, карточкалардағы геометриялық фигуралардың орналасуын сипаттау. |
Ш Сурет салу Тақырыбы: Мен сурет саламын! Мақсаты: 0.1.1.1. Түрлі сызықтарды (түзу, қисық, зигзаг, ирек, т.б.) пайдаланып, қарапайым заттар мен күрделі емес сұлбаларды салу. 0.2.1.2. Жіңішке сызықтарды сызғанда қылқаламды қағазға көлбеу не көлденең, ал жіңішке сызықтар мен нүктелерді салғанда тік ұстау. 0.2.2.2. Өткір құралдармен жұмыс кезінде қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау, жеке бас гигиенасының ережелерін орындау. |
Ә Өзін-өзі тану Тақырыбы:«Өзін-өзі тану»әлеміне саяхат Мақсаты: адам бойындағы құнды қасиеттер туралы түсініктер беру; - жақсы істер жасай білу іскерліктерін дамыту; - өзара қамқорлыққа, сүйіспеншілікке, татулыққа тәрбиелеу |
Ш мүсіндеу Тақырыбы: Ермексаз әлемі Мақсаты: 0.1.1.1. Затқа қарап және елестету арқылы, ермексаздың, сазбалшықтың және басқа да материалдардың бүтін бөліктерін соза отырып, таныс заттарды, түрлі пішіндегі, көлемдегі жеміс-жидек, жануар, құстардың модельдерін қарапайым геометриялық пішіндер негізінде мүсіндеу. 0.2.1.1. Мүсіндеуге арналған материалдарды үнемді пайдалану. |
Т Құрастыру Тақырыбы:1.Біз қандай балалармыз? Мақсаты: 0.1.1.1. Табиғи және жасанды материалдарды ажырату. 0.1.1.2.Табиғи және жасанды материалдардың қасиеттерін анықтау. 0.1.2.1.Материалдармен және құралдармен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. 0.1.2.3.Жұмыс барысында жұмыс орнын,құралдарын ретке келтіру. 0.3.2.2. Өзінің шығармашылық жұмысының нәтижесін сипаттау және бағалау. |
Ш Аплликация Тақырыбы: 1 сабақ.Менің көңіл күйім Мақсаты: 0.1.1.1.Жырту ,қиып алу әдістерімен түрлі ертегі бейнелерін,т.б жасай отырып,қарапайым заттарды жапсыру. 0.2.2.1.Жапсыруға арналған материалдарды тиімді жұмсау(тығыздығы,түсі,текстурасы жағынан әртүрлі қағақдар ) 0.2.2.4 Жұмыс барысында жұмыс орнын құралдарын ретке келтіру. |
Т жаратылыстану Тақырыбы:1.Мен табиғатты бақылай аламын ба? Мақсаты: 0.1.1.1 «Бақылау» ұғымын түсіну. |
«Мен және табиғат»- Тақырыбы: Табиғат дегеніміз не? Мақсаты: Балаларды табиғат, тірі табиғат, өлі табиғат туралы түралы түсініктермен таныстыруды жалғастыру. Табиғи және адам қолымен жасаған объектілерді ажырата алуды үйрету. Адам мен табиғат арасындағы ажырамас байланыс жайында түсініктерін қалыптастыру |
Д Дене шынықтыру Тақырыбы: Спорт залымен, сабақтағы қауіпсіздік техникасымен танысу Мақсаты: 0.1.1.1.Заттармен және заттарсыз жалпы нығайтушы жаттығуларды орындау 0.2.1.3.Секірудің әртүрлі түрлерін орындау, өзгермелі жағдайлардағы секірулер 0.2.1.6.Допты домалату, лақтыру және қағып алу, допты жерге оң қолмен және сол қолмен соғу, екі қолымен басынан асыра лақтыру және бір қолмен кедергіден лақтыру |
Д Дене шынықтыру Тақырыбы: Менің топтағы достарым Мақсаты: 0.2.1.2.Жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау, оларды алмастыру, қарапайым дене жаттығуларымен алмастыру 0.2.1.3.Секірудің әртүрлі түрлерін орындау, өзгермелі жағдайлардағы секірулер 0.2.1.6. Допты домалату, лақтыру және қағып алу, допты жерге оң қолмен және сол қолмен соғу, екі қолымен басынан асыра лақтыру және бір қолмен кедергіден лақтыру |
К Орыс тілі Тақырыбы: 2.Мой автопортрет Мақсаты: 0.1.2.1 внимательно слушать речь и правильно реагировать на нее (использование мимики и жестов, выполнение действий). 0.1.4.1 отвечать на элементарные вопросы жестами (например, указав на предмет или картинку), словами и короткими фразами. 0.2.1.1 использовать в речи новые слова по лексическим темам. 0.4.1.1 Передавать информацию из прослушанных текстов при помощи рисунка, схемы, знаков. 0.5.1.1 использовать в речи слова, обозначающие предметы. |
Д Дене шынықтыру Тақырыбы: Менің дене құрылысым Мақсаты: 0.2.1.1.Бір орында тұрып және қозғалыс барысында сапқа тұру түрлерін, сапта түзу жүру түрлерін орындау 0.2.1.2. Жүру мен жүгірудің негізгі түрлерін орындау, оларды алмастыру, қарапайым дене жаттығуларымен алмастыру 0.2.1.3. .Секірудің әртүрлі түрлерін орындау, өзгермелі жағдайлардағы секірулер 0.2.2.1.Дене қуаты қасиеттерін көрсету: әртүрлі дене әрекеті түрлеріндегі ептілік, тепе теңдік, үйлесімдік, күш, жылдамдық пен реакция |
|
В Бояулар ққұпиясы Тақырыбы: Күзгі бақ Мақсаты: Күзгі табиғаттың өзгерістерін байқай білуге және елестету арқылы жапырақтарды пайдалана оытырып күзгі бақтың келбетін бейнелеу үйрету. |
В Ертегілер әлемі Тақырыбы: «Бауырсақ» ертегісі Мақсаты: Ертегіні еске түсіру арқылы балалардың тілдерін дамыту. |
Ә Экология негіздері Тақырыбы:1. Бөлме өсімдіктерін күту Мақсаты: 0.1.1.1.Табиғат бұрышындағы өсімдіктерге күтім жасау |
В Логика Тақырыбы:: Отбасы.Қай зат кімдікі? Мақсаты: Отбасы туралы түсініктерін кеңейту. Суретке қарап кімнің заты екенін тебу, бояту Ойлау қабілетін , ойын дамыту. Сөздік қорын кеңейту.Өз ойын еркін жеткізуге үйрету. Тазалыққа,ұқыптылыққа баулу. |
2-апта