(Ұ) Педагог балаларды ортаға шақырып,
шаттық
шеңберін Ы. Алтынсариннің
«Кел, балалар, оқылық»
өлең шумақтары арқылы
жасатады.
Кел, балалар,
оқылық!
Оқығанды
көңілге
Ықыласпен
тоқылық!
Оқысаңыз,
балалар,
Шамнан шырақ
жағылар,
Тілегенің
алдыңнан
Іздемей-ақ
табылар.
Кел, балалар,
оқылық!
Оқығанды
көңілге
Ықыласпен
тоқылық.
Педагог:
- Сендердің мектепте оқитын
аға, әпкелерің бар ма?
- Ендеше сендер сияқты Бақыт
атты баланың басынан
кешкен оқиғасын айтып берейін.
Сендер мұқият
тыңдаңдар.
Мектептегі
оқиға
Бүгінгі күн күндегідей
басталды. Жанар мектеп
формасын киіп, мектепке
жиналды. Бақыт Жанардың бес жасар інісі. Жанардың соңынан қалар
емес.
- Әпкетай, мен де мектепке
барайыншы.
-
Болмайды.
- Менің де мектепке барғым
келеді.
- Жоқ,
болмайды.
- Сөмкеңді
көтерсем?
- Жоқ дедім ғой,
болмайды.
Бақыт Жанар есіктен шыға бере
айғайға басып жылай бастады.
- Мен де
барам!
Осы кезде әжесі қастарына
келіп:
- Жанаржан, бұл бала енді
түске дейін жылайды.
Мүмкін ертерек барып
сыныбыңды, мектебіңді
көрсетіп таныстырарсың, бір
көріп қайтсын, - деп
өтінді.
Жанар үлкендерді сыйлайтын,
әжесінің көңілін
қимады.
- Жарайды, тек тезірек,
мұғалімім келгенше үлгерейік.
Бақыттың қуанышында шек жоқ,
Жанардың соңынан
жылдам басын еріп келеді.
Міне, асыға күткен
мектепке де
кірді.
Педагог: Балалар, қалай
ойлайсыңдар, Бақыт
мектептің ішінде не
көрді?
Сыныпта қандай оқиға болды?
Балалар
жалғастырады.
Әліппе-дәптермен
жұмыс:
1-тапсырма.
Суретке қарап әңгіме құра. Мектепте
не
істейсіндер?
Сергіту
жаттығуы:
Дәптерге
жаздық,
Суретті
салдық.
Кітапты
оқыдық,
Сөмкеге
салдық.
Осылай күнде
біз
Оқу, білім
алдық.
Педагог балаларға әңгімедегі
Жанар мен інісі
Бақыттың және әжесінің
сөздерін диалог арқылы
рөлге бөліп
айтқызады.
Көптілділік: мектеп – школа
– school
Әліппе-дәптермен
жұмыс:
2-тапсырма.
Суреттерді салыстыр, екінші
сынып
бөлмесінде не жетіспейді? Олар
не үшін қажет? Өз
сөзіңмен әңгімелеп
бер.
3-тапсырма.
Мақалдардың мағынасын
түсін.
Ақыл озбайды, білім
тозбайды.
Оқы да біл, ойна да
күл.
Білекті бірді
жығады,
Білімді мыңды
жығады.
Мақалдың мағынасын бірлесіп
талқылайды.
|