Материалдар / Мектептегі оқиға
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Мектептегі оқиға

Материал туралы қысқаша түсінік
басқалармен бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қараша 2018
625
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Мектептегі оқиға

Мектеп/МДҰ:

Күні:

Педагогтің аты-жөні:

СЫНЫП-ТОП: МАД « »

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

ҰОҚ оқыту мақсаттары

0.1.1.1 Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау

0.1.3.1 Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау

0.1.4.2 Берілген тақырып аясында диалогке қатысу

0.2.1.1 Тыңдаған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу

Күтілетін нəтижелер




Барлық тәрбиеленушілер:

Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды

дұрыс дыбыстайды.

Көпшілік тәрбиеленушілер:

Берілген тақырып аясында диалогке қатысады.

Кейбір тәрбиеленушілер:

Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжайды.

Тілдік мақсаттар

Тәрбиеленушілер: Сұрақтарға жауап береді, әңгіме құрап айтады.

Көптілділік: мектеп – школа – school

Негізгі терминдер мен сөз тіркестері.

Мектеп, өлең шумақтары

Пікір алмасу сұрақтары:

Мектепте оқитын аға, әпкелерің бар ма?

Бақыт мектептің ішінде не көрді?

Сыныпта қандай оқиға болды?

Өткен ҰОҚ алған білім

Отан, туған жер туралы білімдері болады.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған іс-əрекет

Ресурстар

І. Дұрыс әсерлі көңіл

күй орнату.

0-2 минут












ІІ. Мақсатты болжам.

3-5 минут





ІІІ. Тақырып бойынша

жұмыс.

6-27 минут

(Ұ) Педагог балаларды ортаға шақырып, шаттық

шеңберін Ы. Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық»

өлең шумақтары арқылы жасатады.

Кел, балалар, оқылық!

Оқығанды көңілге

Ықыласпен тоқылық!

Оқысаңыз, балалар,

Шамнан шырақ жағылар,

Тілегенің алдыңнан

Іздемей-ақ табылар.

Кел, балалар, оқылық!

Оқығанды көңілге

Ықыласпен тоқылық.


Педагог:

- Сендердің мектепте оқитын аға, әпкелерің бар ма?

- Ендеше сендер сияқты Бақыт атты баланың басынан

кешкен оқиғасын айтып берейін. Сендер мұқият

тыңдаңдар.

Мектептегі оқиға

Бүгінгі күн күндегідей басталды. Жанар мектеп

формасын киіп, мектепке жиналды. Бақыт Жанардың бес жасар інісі. Жанардың соңынан қалар емес.

- Әпкетай, мен де мектепке барайыншы.

- Болмайды.

- Менің де мектепке барғым келеді.

- Жоқ, болмайды.

- Сөмкеңді көтерсем?

- Жоқ дедім ғой, болмайды.

Бақыт Жанар есіктен шыға бере айғайға басып жылай бастады.

- Мен де барам!

Осы кезде әжесі қастарына келіп:

- Жанаржан, бұл бала енді түске дейін жылайды.

Мүмкін ертерек барып сыныбыңды, мектебіңді

көрсетіп таныстырарсың, бір көріп қайтсын, - деп

өтінді.

Жанар үлкендерді сыйлайтын, әжесінің көңілін

қимады.

- Жарайды, тек тезірек, мұғалімім келгенше үлгерейік.

Бақыттың қуанышында шек жоқ, Жанардың соңынан

жылдам басын еріп келеді. Міне, асыға күткен

мектепке де кірді.

Педагог: Балалар, қалай ойлайсыңдар, Бақыт

мектептің ішінде не көрді?

Сыныпта қандай оқиға болды? Балалар

жалғастырады.

Әліппе-дәптермен жұмыс:

1-тапсырма. Суретке қарап әңгіме құра. Мектепте не

істейсіндер?

Сергіту жаттығуы:

Дәптерге жаздық,

Суретті салдық.

Кітапты оқыдық,

Сөмкеге салдық.

Осылай күнде біз

Оқу, білім алдық.


Педагог балаларға әңгімедегі Жанар мен інісі

Бақыттың және әжесінің сөздерін диалог арқылы

рөлге бөліп айтқызады.


Көптілділік: мектеп – школа – school

Әліппе-дәптермен жұмыс:

2-тапсырма. Суреттерді салыстыр, екінші сынып

бөлмесінде не жетіспейді? Олар не үшін қажет? Өз

сөзіңмен әңгімелеп бер.

3-тапсырма.

Мақалдардың мағынасын түсін.

Ақыл озбайды, білім тозбайды.

Оқы да біл, ойна да күл.

Білекті бірді жығады,

Білімді мыңды жығады.

Мақалдың мағынасын бірлесіп талқылайды.




















































Әліппе-дәптер

IV. ҰОҚ

қорытындысы.

Рефлексия.

28-30 минут

Педагог қорытынды жасайды. Балалардымарапаттайды.

(Ө) Рефлексиялық бағалау: өз жұмысын бағалап

қорыту.

Балалардан қарындаштың суретін бояуын сұраңыз:

Ештеңе түсінбедім - қызыл қарындашпен;

Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары

қарындашпен;

Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын –

жасыл қарындашпен.


Әліппе-дәптер,

түрлі түсті

қарындаштар



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!