Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар


    Мектеп: Трудовое бастауыш

    Мерзімі:

    Мұғалім . Муканова Айнур баловна

    Сынып: 4




    Сабақ тақырыбы

    Мектептегі өзін-өзі басқару Көшбасшы қандай болуы керек?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.1.2.1 мектептіңөзін-өзібасқаруұйымынамүше болу жолдарынтүсіндіру

    4.1.2.2 оқушыларарасындағыкөшбасшығатәнтұлғалыққасиеттердіанықтау4.1.5.1 Конституцияныңқоғамөміріндегімаңызытуралықорытындыжасау

    Сабақ мақсаты

    Оқушылардың барлығы орындай алады: Тақырыптың негізгі ойын түсінеді, нақты ақпаратты анықтайды, мұғалімнің көмегімен мәліметтерді жинақтап, постер жасайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тапсырманың негізгі ойын түсінеді, нақты ақпаратты анықтайды, өз бетінше мәліметтерді жинақтап, постерді қорғай алады.

    Оқушылардың кейбірі орындай алады: Тапсырманың негізгі ойын түсінеді, қосымша ақпаратты пайдаланып, постер жасайды және қорғайды.

    Бағалау критерийлері

    Мектептегі өзін-өзі басқару туралы біледі

    Көшбасшы қандай болуы керекдігін үйренеді

    Тілдік мақсаттар


    Дағдыларды дамыту:

    Тыңдалым\ жазылым.

    Үштілділік : мектеп-школа-school, күлгін-пепельный-ashen, қызғылт-оранжевый-orange, жабдықталған-оснащен-equipped

    Негізгі терминдер мен сөз тіркестері :

    Кабинет, шкаф, зал, спортзал

    Талқылау сұрақтары

    Мектептің ерекшелігі неде?

    Құндылықтарды дарыту

    Қауіпсіздік – ауа райының қолайсыз жағдайындағы қауіпсіздік ережелерін құрастыру арқылы жүзеге асады;

    Сыйластық – бір-бірінің жауабын мұқият тыңдау барысында көрініс табады.

    Адалдық – галереяны шарлау барысында әділ баға беруге үйрену арқылы жүзеге асады.

    Пәнаралық байланыстар

    География:Катаклизм Геологиялық катаклизм ұғымдары талданады.

    Қазақ тілі:оқушылар катаклизм түрлерін кірме сөздер ретінде қарастырып, дұрыс жазылуын үйренеді

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Оқушыларда қолайлы, қолайсыз табиғи жағдайлар туралы

    түсінік бар. Ауа райының қолайсыз құбылыстарын біледі. Қауіпсіздік ережелерін құру тәжірибелері бар.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3









    4-5







    5-6

    Ой қозғау Оқушыларға табиға апаттар жайлы репортаж ұсынылады. Видоены көрер алдында төмендегідей сұрақтар қойылады:

    -қандай табиғат құбылысы жөнінде репортаж?

    -бұл жағдайдың болуына не әсер етті?

    -зардабы қандай болды?


    Талқылау және ой білдіру (ұжымда) Оқушылар сұрақтар төңірегінде ой бөлісіп, талқылайды. Осы репортаждан өзге өздері өмірлерінде көзімен көрген және теледидардан жаңалықтардан естіген табиғи апаттар жайлы әңгіме қозғалады. Мысалдар келтіріледі.


    Болжау Оқушылардан «катаклизм»ұғымын естігендері бар ма деп сұралады. Білетін оқушылар бар болса олардың ой-пікірлері ортаға салынады

    Сабақ мақсатын анықтау

    • Сабақ тақырыбы мен мақсаты жайлы оқушылардың болжамдары айтылады

    Сабақ мақсаты ұсынылады:

    -катаклизм ұғымын түсінідіреміз;

    -ауа райы мен климаттық жағдайлардың адам өміріне әсерін түсіндіреміз;

    -ауа-райы қолайсыз жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелерін құрастырамыз.

    Мұғалім -Сендер таңертең қайда келесіңдер?

    Оқушы -Мектепке

    Мұғалім -Мектепте кімдер бар?

    Оқушы -Мектепте мұғалім, директор, оқушы, аспазшы бар.

    Мұғалім -Онда экранға қарап сөзжұмбақ шешейік.

    Осы сөзжұмбақ арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды.





    1.

    м

    ұ

    ғ

    а

    л

    і

    м




    2.

    е










    3.

    к

    і

    т

    а

    п



    4.

    д

    ә

    п

    т

    е

    р








    5.

    е










    6.

    п

    а

    р

    т

    а



    1. Ұстаз сөзінің синонимі (МҰҒАЛІМ)

    2. Қаласы бар, үйі жоқ. Өзеңі бар, суы жоқ. Орманы бар, бүрі жоқ. Бақшасы бар, гүлі жоқ. (КІТАП)

    3. Ойынды жазасын, Аласын мазасын. Беттері біткен соң, Қарыз боп қаласың (ДӘПТЕР)

    4. Оқушы орны (ПАРТА)

    Мұғалім - Қандай сөз шықты? Кім айтады?

    • МЕКТЕП

    • Дұрыс, бүгін біз сендермен осы «Мектеп» тақырыбына

    тоқталып, білімімізді көрсетеміз.

    • Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Менің мектебім»

    Мұғалім "Пазл" әдісі арқылы топқа біріктіру. 3 топ (мектеп,

    мұғалім, оқушы)

    Видеокөрсетілім Қазақстан телеарнасы

    Ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=yEWHbJXirpI





















    Презентация Слайд№3





    Сабақ ортасы

    6-12









    12-18







    19-23









    23-27














    27-35



    1. Әңгіме құра (Топта)

    -Оқушылар 5 топқа бөлінеді. Оларды топқа бөлу үшін 5 қолайсыз табиғат құбылыстарын атау ұсынылады. Атауларды ұстаз тақтаға жазып отырады. Оқушылар ретімен атауларды бір-бірлеп оқиды. Бірдей атауды атаған оқушылар бір топқа жинақталады. Мысалы: найзағай деп оқыған балалар бір топ болады.

    - Әр топ оқушыларына бір қолайсыз табиғат құбылыс суреті ұсынылады.

    Оқушылар сол табиғат құбылысын атайды, адам өміріне әсерін сипаттайды, қандай жерлерде (рельеф, климат т.б.) жиі болу қаупі барын әңгімелейді.



    Көшбасшының басына ие болу керек - адамдарды түсіне білу. Көшбасшының өзара қатынас кезіндегі бірінші қасиеті - қоршаған ортадағы адамдардың не ойлап, не сезетінін түсіне білу. Маркетинг жөніндегі сарапшы Род Ничолс айтады: «Егер сіз әрбір клиентпен бір-ақ түрлі жолмен жұмыс істесеңіз, онда контактілеріңіздің барлық санының 25-30 % ғана шартқа келісім береді, себебі бір типті адамдары ғана қамтисыз, ал төрт типті адамдармен қалай жұмыс істеу керектігін үйренсеңіз, нәтижесі 100% болады».
    Егер тиімді көшбасшы болам десеңіздер, сізге позитивті ұстаным қажет. Позитивті орныққан адам болу үшін не істеу керектігін қарастырайық:
    Адамдармен жұмыс істеп, олармен өзара қарым-қатынаста бола білу, тиімді көшбасшының қасиеті болып табылады. Көшбасшы атанған тұлғаға адамдармен өзара қатынасты қатайтып, оны әдетке айналдыру үшін не істеу керек?
    Әр проблема өзіңізді жақсырақ танып-білу жолы. Ол сіз қалай ойлайтыныңызды, қандай материалдан жасалғаныңызды ашып береді. Сіз проблемамен бетпе-бет қалғанда не істейсіз?

    Мектеп туралы не білеміз? Мектеп сөзін естігенде қандай ассоциация туады?



    Shape1 Shape2



    мектеп

    Shape3 Shape4 Shape5









    Слайд көрсету « Мектеп »

    Ал енді ,балалар, осы тақырыпқа диалог құрастырайық.
    - Мектебің қай көшеде орналасқан?
    - Менің мектебім Панфилов көшесінде орналасқан.
    - Мектебің неше қабатты?


    1. «Галереяны шарлау» стратегиясы (топта)

    Оқушылар 5 топта жұмыстарын жалғастырады. Әр топ 3 әрекет (ережені) сызба, сурет, белгілер арқылы флипчатқа салып безендіреді.( -Егер табиғи апаттық жағдай болған кезде үйде болсаң қандай негізгі 3 әрекет жасайсың?)

    Әр топ жұмыстарын сынып қабырғаларына іледі. Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылар галереяны шарлап, стикерлер арқылы бағалау жасайды.


    Бағалау критерийлері:

    • ауа-райы қолайсыз жағдайларда өзін-өзі ұстаудың негізгі 3 ережесін құрастыра алады.




    Тақта, бор








    Табиғат құбылыстарының қима суреттері (дидактикалық материалға қараңыз)




    Жеке парақтар









    Кесте салынған парақтар, сөздер жазылған жолақтар, желім

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Муканова Айнур Баловна
    10 Желтоқсан 2020
    1594
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Мектептегі өзін-өзі басқару. Көшбасшы қандай болуы керек?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Мектептегі өзін-өзі басқару. Көшбасшы қандай болуы керек?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Оқушылардың барлығы орындай алады: Тақырыптың негізгі ойын түсінеді, нақты ақпаратты анықтайды, мұғалімнің көмегімен мәліметтерді жинақтап, постер жасайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тапсырманың негізгі ойын түсінеді, нақты ақпаратты анықтайды, өз бетінше мәліметтерді жинақтап, постерді қорғай алады. Оқушылардың кейбірі орындай алады: Тапсырманың негізгі ойын түсінеді, қосымша ақпаратты пайдаланып, постер жасайды және қорғайды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспар


    Мектеп: Трудовое бастауыш

    Мерзімі:

    Мұғалім . Муканова Айнур баловна

    Сынып: 4




    Сабақ тақырыбы

    Мектептегі өзін-өзі басқару Көшбасшы қандай болуы керек?

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    4.1.2.1 мектептіңөзін-өзібасқаруұйымынамүше болу жолдарынтүсіндіру

    4.1.2.2 оқушыларарасындағыкөшбасшығатәнтұлғалыққасиеттердіанықтау4.1.5.1 Конституцияныңқоғамөміріндегімаңызытуралықорытындыжасау

    Сабақ мақсаты

    Оқушылардың барлығы орындай алады: Тақырыптың негізгі ойын түсінеді, нақты ақпаратты анықтайды, мұғалімнің көмегімен мәліметтерді жинақтап, постер жасайды.

    Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тапсырманың негізгі ойын түсінеді, нақты ақпаратты анықтайды, өз бетінше мәліметтерді жинақтап, постерді қорғай алады.

    Оқушылардың кейбірі орындай алады: Тапсырманың негізгі ойын түсінеді, қосымша ақпаратты пайдаланып, постер жасайды және қорғайды.

    Бағалау критерийлері

    Мектептегі өзін-өзі басқару туралы біледі

    Көшбасшы қандай болуы керекдігін үйренеді

    Тілдік мақсаттар


    Дағдыларды дамыту:

    Тыңдалым\ жазылым.

    Үштілділік : мектеп-школа-school, күлгін-пепельный-ashen, қызғылт-оранжевый-orange, жабдықталған-оснащен-equipped

    Негізгі терминдер мен сөз тіркестері :

    Кабинет, шкаф, зал, спортзал

    Талқылау сұрақтары

    Мектептің ерекшелігі неде?

    Құндылықтарды дарыту

    Қауіпсіздік – ауа райының қолайсыз жағдайындағы қауіпсіздік ережелерін құрастыру арқылы жүзеге асады;

    Сыйластық – бір-бірінің жауабын мұқият тыңдау барысында көрініс табады.

    Адалдық – галереяны шарлау барысында әділ баға беруге үйрену арқылы жүзеге асады.

    Пәнаралық байланыстар

    География:Катаклизм Геологиялық катаклизм ұғымдары талданады.

    Қазақ тілі:оқушылар катаклизм түрлерін кірме сөздер ретінде қарастырып, дұрыс жазылуын үйренеді

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Оқушыларда қолайлы, қолайсыз табиғи жағдайлар туралы

    түсінік бар. Ауа райының қолайсыз құбылыстарын біледі. Қауіпсіздік ережелерін құру тәжірибелері бар.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақта жоспарланған іс-әрекет


    Ресурстар

    Сабақтың басы

    0-3









    4-5







    5-6

    Ой қозғау Оқушыларға табиға апаттар жайлы репортаж ұсынылады. Видоены көрер алдында төмендегідей сұрақтар қойылады:

    -қандай табиғат құбылысы жөнінде репортаж?

    -бұл жағдайдың болуына не әсер етті?

    -зардабы қандай болды?


    Талқылау және ой білдіру (ұжымда) Оқушылар сұрақтар төңірегінде ой бөлісіп, талқылайды. Осы репортаждан өзге өздері өмірлерінде көзімен көрген және теледидардан жаңалықтардан естіген табиғи апаттар жайлы әңгіме қозғалады. Мысалдар келтіріледі.


    Болжау Оқушылардан «катаклизм»ұғымын естігендері бар ма деп сұралады. Білетін оқушылар бар болса олардың ой-пікірлері ортаға салынады

    Сабақ мақсатын анықтау

    • Сабақ тақырыбы мен мақсаты жайлы оқушылардың болжамдары айтылады

    Сабақ мақсаты ұсынылады:

    -катаклизм ұғымын түсінідіреміз;

    -ауа райы мен климаттық жағдайлардың адам өміріне әсерін түсіндіреміз;

    -ауа-райы қолайсыз жағдайларда өзін-өзі ұстау ережелерін құрастырамыз.

    Мұғалім -Сендер таңертең қайда келесіңдер?

    Оқушы -Мектепке

    Мұғалім -Мектепте кімдер бар?

    Оқушы -Мектепте мұғалім, директор, оқушы, аспазшы бар.

    Мұғалім -Онда экранға қарап сөзжұмбақ шешейік.

    Осы сөзжұмбақ арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды.





    1.

    м

    ұ

    ғ

    а

    л

    і

    м




    2.

    е










    3.

    к

    і

    т

    а

    п



    4.

    д

    ә

    п

    т

    е

    р








    5.

    е










    6.

    п

    а

    р

    т

    а



    1. Ұстаз сөзінің синонимі (МҰҒАЛІМ)

    2. Қаласы бар, үйі жоқ. Өзеңі бар, суы жоқ. Орманы бар, бүрі жоқ. Бақшасы бар, гүлі жоқ. (КІТАП)

    3. Ойынды жазасын, Аласын мазасын. Беттері біткен соң, Қарыз боп қаласың (ДӘПТЕР)

    4. Оқушы орны (ПАРТА)

    Мұғалім - Қандай сөз шықты? Кім айтады?

    • МЕКТЕП

    • Дұрыс, бүгін біз сендермен осы «Мектеп» тақырыбына

    тоқталып, білімімізді көрсетеміз.

    • Бүгінгі сабақтың тақырыбы «Менің мектебім»

    Мұғалім "Пазл" әдісі арқылы топқа біріктіру. 3 топ (мектеп,

    мұғалім, оқушы)

    Видеокөрсетілім Қазақстан телеарнасы

    Ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=yEWHbJXirpI





















    Презентация Слайд№3





    Сабақ ортасы

    6-12









    12-18







    19-23









    23-27














    27-35



    1. Әңгіме құра (Топта)

    -Оқушылар 5 топқа бөлінеді. Оларды топқа бөлу үшін 5 қолайсыз табиғат құбылыстарын атау ұсынылады. Атауларды ұстаз тақтаға жазып отырады. Оқушылар ретімен атауларды бір-бірлеп оқиды. Бірдей атауды атаған оқушылар бір топқа жинақталады. Мысалы: найзағай деп оқыған балалар бір топ болады.

    - Әр топ оқушыларына бір қолайсыз табиғат құбылыс суреті ұсынылады.

    Оқушылар сол табиғат құбылысын атайды, адам өміріне әсерін сипаттайды, қандай жерлерде (рельеф, климат т.б.) жиі болу қаупі барын әңгімелейді.



    Көшбасшының басына ие болу керек - адамдарды түсіне білу. Көшбасшының өзара қатынас кезіндегі бірінші қасиеті - қоршаған ортадағы адамдардың не ойлап, не сезетінін түсіне білу. Маркетинг жөніндегі сарапшы Род Ничолс айтады: «Егер сіз әрбір клиентпен бір-ақ түрлі жолмен жұмыс істесеңіз, онда контактілеріңіздің барлық санының 25-30 % ғана шартқа келісім береді, себебі бір типті адамдары ғана қамтисыз, ал төрт типті адамдармен қалай жұмыс істеу керектігін үйренсеңіз, нәтижесі 100% болады».
    Егер тиімді көшбасшы болам десеңіздер, сізге позитивті ұстаным қажет. Позитивті орныққан адам болу үшін не істеу керектігін қарастырайық:
    Адамдармен жұмыс істеп, олармен өзара қарым-қатынаста бола білу, тиімді көшбасшының қасиеті болып табылады. Көшбасшы атанған тұлғаға адамдармен өзара қатынасты қатайтып, оны әдетке айналдыру үшін не істеу керек?
    Әр проблема өзіңізді жақсырақ танып-білу жолы. Ол сіз қалай ойлайтыныңызды, қандай материалдан жасалғаныңызды ашып береді. Сіз проблемамен бетпе-бет қалғанда не істейсіз?

    Мектеп туралы не білеміз? Мектеп сөзін естігенде қандай ассоциация туады?



    Shape1 Shape2



    мектеп

    Shape3 Shape4 Shape5









    Слайд көрсету « Мектеп »

    Ал енді ,балалар, осы тақырыпқа диалог құрастырайық.
    - Мектебің қай көшеде орналасқан?
    - Менің мектебім Панфилов көшесінде орналасқан.
    - Мектебің неше қабатты?


    1. «Галереяны шарлау» стратегиясы (топта)

    Оқушылар 5 топта жұмыстарын жалғастырады. Әр топ 3 әрекет (ережені) сызба, сурет, белгілер арқылы флипчатқа салып безендіреді.( -Егер табиғи апаттық жағдай болған кезде үйде болсаң қандай негізгі 3 әрекет жасайсың?)

    Әр топ жұмыстарын сынып қабырғаларына іледі. Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылар галереяны шарлап, стикерлер арқылы бағалау жасайды.


    Бағалау критерийлері:

    • ауа-райы қолайсыз жағдайларда өзін-өзі ұстаудың негізгі 3 ережесін құрастыра алады.




    Тақта, бор








    Табиғат құбылыстарының қима суреттері (дидактикалық материалға қараңыз)




    Жеке парақтар









    Кесте салынған парақтар, сөздер жазылған жолақтар, желім

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 4 сынып
    10.12.2020
    1594
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Муканова Айнур Баловна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации