Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Мектептегі өзін-өзі басқару. Көшбасшы қандай болуы керек?
Мектептегі өзін-өзі басқару. Көшбасшы қандай болуы керек?
Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың барлығы орындай алады: Тақырыптың негізгі ойын түсінеді, нақты ақпаратты анықтайды, мұғалімнің көмегімен мәліметтерді жинақтап, постер жасайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Тапсырманың негізгі ойын түсінеді, нақты ақпаратты анықтайды, өз бетінше мәліметтерді жинақтап, постерді қорғай алады. Оқушылардың кейбірі орындай алады: Тапсырманың негізгі ойын түсінеді, қосымша ақпаратты пайдаланып, постер жасайды және қорғайды.
Оқушылардың барлығы орындай
алады: Тақырыптыңнегізгі ойын түсінеді, нақты
ақпаратты анықтайды, мұғалімнің көмегімен мәліметтерді жинақтап,
постер жасайды.
Оқушылардың көпшілігі
орындай алады: Тапсырманың негізгі ойын
түсінеді, нақты ақпаратты анықтайды, өз бетінше мәліметтерді
жинақтап, постерді қорғай алады.
Оқушылардың
кейбірі орындай алады:Тапсырманың негізгі ойын
түсінеді, қосымша ақпаратты пайдаланып, постер жасайды және
қорғайды.
Қауіпсіздік– ауа райының қолайсыз
жағдайындағы қауіпсіздік ережелерін құрастыру арқылы жүзеге
асады;
Сыйластық– бір-бірінің жауабын мұқият
тыңдау барысында көрініс табады.
Адалдық– галереяны шарлау барысында
әділ баға беруге үйрену арқылы жүзеге
асады.
Пәнаралық
байланыстар
География:Катаклизм
Геологиялық катаклизм ұғымдары талданады.
Қазақ тілі:оқушылар катаклизм
түрлерін кірме сөздер ретінде қарастырып, дұрыс жазылуын
үйренеді
Алдыңғы меңгерілген
білім
Оқушыларда қолайлы, қолайсыз
табиғи жағдайлар туралы
түсінік бар. Ауа райының
қолайсыз құбылыстарын біледі. Қауіпсіздік ережелерін құру
тәжірибелері бар.
Сабақ
барысы
Сабақтың жоспарланған
кезеңдері
Сабақта жоспарланған
іс-әрекет
Ресурстар
Сабақтың
басы
0-3
4-5
5-6
Ой
қозғауОқушыларға табиға апаттар
жайлы репортаж ұсынылады. Видоены көрер алдында төмендегідей
сұрақтар қойылады:
-қандай табиғат құбылысы
жөнінде репортаж?
-бұл жағдайдың болуына не әсер
етті?
-зардабы қандай
болды?
Талқылау және ой білдіру
(ұжымда)Оқушылар сұрақтар төңірегінде
ой бөлісіп, талқылайды. Осы репортаждан өзге өздері өмірлерінде
көзімен көрген және теледидардан жаңалықтардан естіген табиғи
апаттар жайлы әңгіме қозғалады. Мысалдар
келтіріледі.
БолжауОқушылардан «катаклизм»ұғымын
естігендері бар ма деп сұралады. Білетін оқушылар бар болса олардың
ой-пікірлері ортаға салынады
Сабақ мақсатын
анықтау
Сабақ тақырыбы мен мақсаты
жайлы оқушылардың болжамдары айтылады
Сабақ мақсаты
ұсынылады:
-катаклизм ұғымын
түсінідіреміз;
-ауа райы мен климаттық
жағдайлардың адам өміріне әсерін
түсіндіреміз;
-ауа-райы қолайсыз жағдайларда
өзін-өзі ұстау ережелерін құрастырамыз.
Мұғалім-Сендер таңертең қайда
келесіңдер?
Оқушы-Мектепке
Мұғалім-Мектепте кімдер
бар?
Оқушы-Мектепте мұғалім, директор,
оқушы, аспазшы бар.
Мұғалім-Онда экранға қарап сөзжұмбақ
шешейік.
Осы сөзжұмбақ арқылы бүгінгі
сабақтың тақырыбын анықтайды.
1.
м
ұ
ғ
а
л
і
м
2.
е
3.
к
і
т
а
п
4.
д
ә
п
т
е
р
5.
е
6.
п
а
р
т
а
Ұстаз сөзінің синонимі
(МҰҒАЛІМ)
Қаласы бар, үйі жоқ. Өзеңі
бар, суы жоқ. Орманы бар, бүрі жоқ. Бақшасы бар, гүлі жоқ.
(КІТАП)
Ойынды жазасын, Аласын
мазасын. Беттері біткен соң, Қарыз боп қаласың
(ДӘПТЕР)
Оқушы орны
(ПАРТА)
Мұғалім-
Қандай сөз шықты? Кім
айтады?
МЕКТЕП
Дұрыс, бүгін біз сендермен осы
«Мектеп» тақырыбына
тоқталып, білімімізді
көрсетеміз.
Бүгінгі сабақтың
тақырыбы«Менің
мектебім»
Мұғалім"Пазл" әдісі
арқылытопқа
біріктіру.3 топ
(мектеп,
-Оқушылар 5 топқа бөлінеді.
Оларды топқа бөлу үшін 5 қолайсыз табиғат құбылыстарын атау
ұсынылады. Атауларды ұстаз тақтаға жазып отырады. Оқушылар ретімен
атауларды бір-бірлеп оқиды. Бірдей атауды атаған оқушылар бір топқа
жинақталады. Мысалы: найзағай деп оқыған балалар бір топ
болады.
-Әр топ оқушыларына бір
қолайсыз табиғат құбылыс суреті ұсынылады.
Оқушылар сол табиғат құбылысын
атайды, адам өміріне әсерін сипаттайды, қандай жерлерде (рельеф,
климат т.б.) жиі болу қаупі барын
әңгімелейді.
Көшбасшының басына ие болу керек - адамдарды
түсіне
білу. Көшбасшының өзара қатынас кезіндегі бірінші
қасиеті - қоршаған ортадағы адамдардың не ойлап, не сезетінін
түсіне білу. Маркетинг жөніндегі сарапшы Род Ничолс айтады: «Егер
сіз әрбір клиентпен бір-ақ түрлі жолмен жұмыс істесеңіз, онда
контактілеріңіздің барлық санының 25-30 % ғана шартқа келісім
береді, себебі бір типті адамдары ғана қамтисыз, ал төрт типті
адамдармен қалай жұмыс істеу керектігін үйренсеңіз, нәтижесі 100%
болады». Егер тиімді көшбасшы болам десеңіздер, сізге
позитивті ұстаным қажет. Позитивті орныққан адам болу үшін не істеу
керектігін
қарастырайық: Адамдармен жұмыс істеп, олармен өзара
қарым-қатынаста бола білу, тиімді көшбасшының қасиеті болып
табылады. Көшбасшы атанған тұлғаға адамдармен өзара қатынасты
қатайтып, оны әдетке айналдыру үшін не істеу
керек? Әр проблема өзіңізді жақсырақ танып-білу
жолы. Ол сіз қалай ойлайтыныңызды, қандай материалдан
жасалғаныңызды ашып береді.Сіз проблемамен
бетпе-бет қалғанда не істейсіз?
Мектеп
туралы не білеміз? Мектеп сөзін естігенде қандай ассоциация
туады?
мектеп
Слайд көрсету « Мектеп
»
Ал енді ,балалар, осы
тақырыпқа диалог құрастырайық.
- Мектебің қай көшеде орналасқан?
- Менің мектебім Панфилов көшесінде орналасқан.
- Мектебің неше қабатты?
«Галереяны шарлау»
стратегиясы(топта)
Оқушылар 5 топта жұмыстарын
жалғастырады. Әр топ 3 әрекет (ережені) сызба, сурет, белгілер
арқылы флипчатқа салып безендіреді.( -Егер табиғи апаттық жағдай
болған кезде үйде болсаң қандай негізгі 3 әрекет
жасайсың?)
Әр топ жұмыстарын сынып
қабырғаларына іледі. Жұмыс аяқталғаннан кейін оқушылар галереяны
шарлап, стикерлер арқылы бағалау жасайды.
Бағалау
критерийлері:
ауа-райы қолайсыз жағдайларда
өзін-өзі ұстаудың негізгі 3 ережесін құрастыра
алады.
Тақта,
бор
Табиғат құбылыстарының қима
суреттері(дидактикалық материалға
қараңыз)
Жеке
парақтар
Кесте салынған парақтар,
сөздер жазылған жолақтар, желім 770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз